Nog ff aan het teruglezen, ik moest meteen hier aan denkenquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Eentje durf ik er wel aan. En een bento heb ik niet, dus dat gevaar loop ik vast niet
Kijk, dit zat er bij die telefoon:
[ afbeelding ]
Hoe moet ik dat in godesnaam anders omschrijven dan 'tuttels en fruttels'??
Het is echt de moeite waard om ff terug te lezen!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nog ff aan het teruglezen, ik moest meteen hier aan denken![]()
[ afbeelding ]
Wat gaan jullie weer hard vanaaf
Lees verder terug zou ik zeggenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat wel, maar er dan ook nog wat pakkend en grappigs van maken, binnen een minuutje.....quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:44 schreef oh-oh het volgende:
Sorry hoor, maar hoe inspirerend kunnen de laatste twee pagina's van een topic in hemelsnaam zijn?????????
En waar is die kinderhand?
Hou dan gewoon ff je muil ja!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:44 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde die lapo heul niet. Er zijn hier mensen die er veel meer mee hadden gekunt.
Maar weet ik veel dat die post de 300ste zou zijn, je moet degene die voor me poste boos aankijken!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hou dan gewoon ff je muil ja!
Thank God for Greys en dr Modskills![]()
![]()
Flubbertjes en/of kinderhand was al mooi zat geweest.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat wel, maar er dan ook nog wat pakkend en grappigs van maken, binnen een minuutje.....
Oh, je bent nog niet bij de gory details?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:43 schreef Barbaaf het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:46 schreef Greys het volgende:
Of zullen we er 'Zeg, wat heb je daar nou hangen?' van maken?
Sliertjes met oogjes!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:47 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, je bent nog niet bij de gory details?
[ afbeelding ]
We moeten haar wel ff laten teruglezen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Wedden dat Q morgen zonder teruglezen weet waar het vorige topic mee eindigde?
Nee nee, jij mag kiezen deze keer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Nu lach ik ALWEER.
Maar nee, ik vind hem helemaal mooi en poetisch zo, niet terugkrabbelen nu he
Doe je nu net of je niet wist dat ie dr aan kwam?????????quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar weet ik veel dat die post de 300ste zou zijn, je moet degene die voor me poste boos aankijken!
Omdat we zo fijn op 1 lijn zaten vanaaf hequote:
Oh jezus, werken, daar zeg je zoiets.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:49 schreef Greys het volgende:
Trust Ing en Zwab
Het is maar goed dat ik morgen maar een half dagje hoef te werken
Oh, het was een test?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Als man zie ik dan weer die messen, hè.
In al d'r slipjes hebben ze een gat geknipt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:50 schreef APK het volgende:
Hoe halen ze dat kinderhandje eigenlijk weg?
Of laten ze dat dus gewoon zitten?
Brrrr
Ja precies, dat moest gevierdquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat we zo fijn op 1 lijn zaten vanaaf he
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
In al d'r slipjes hebben ze een gat geknipt.
Kinky.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb er eentje in de auto hangen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:47 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, je bent nog niet bij de gory details?
[ afbeelding ]
Sssssssssssssssht, we moeten nog slapen straksquote:
Dat wel, maar ik wist niet dat ik de 300st zou hebben!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe je nu net of je niet wist dat ie dr aan kwam?????????
![]()
En ze zit op een rubberen ring.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij een opvlieger had en alles weer naar binnen aan het proppen was.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:54 schreef Greys het volgende:
Sssssssssssssssht, we moeten nog slapen straks
Ik probeer nu een en ander van mijn netvlies te wissen.
Ik ben nog te jong voor opvliegersquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij een opvlieger had en alles weer naar binnen aan het proppen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |