quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:33 schreef Skylark. het volgende:
Stel je voor iemand zegt wat irl en je laat als reactie alleen steeds de 0.10-0.14 van dit liedje horen:
Dat zou zo irritant worden na een tijdje.
Of twee jassenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]![]()
![]()
.
De tijd doden tot voetbaltraining door te kampioenen met een garagedeur als doel.
wat is een euroquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:43 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik dat al jaren niet heb gehad![]()
Mocht je bijbetalen voor je schoolboeken omdat ze allemaal kronkelig waren aan de onderkant![]()
Vervolgens beloven dat je de resterende 40 euro komt brengen, vervolgens niet komen, en er niets meer van horen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:39 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Veel te lang geleden voor mijAllemaal vergeten.
Kampioenen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]![]()
![]()
.
De tijd doden tot voetbaltraining door te kampioenen met een garagedeur als doel.
Tienen denk ik?quote:
Eén doel, één keeper. Verder moest iedereen die meedeed gewoon scoren en dan mocht je eruit tot er nog één overbleef en die lag eruit en degenen die gescoord hadden kwamen er weer in. Totdat je als laatste overbleefquote:
Koninginnen. Dat doe ik nog steeds wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Eén doel, één keeper. Verder moest iedereen die meedeed gewoon scoren en dan mocht je eruit tot er nog één overbleef en die lag eruit en degenen die gescoord hadden kwamen er weer in. Totdat je als laatste overbleef
Oh hier heet het kampioenen. En tienen was ook baas altijdquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Koninginnen. Dat doe ik nog steeds wel.
Spelletjes zonder kontje knal zijn niet leuk. Daar ging het juist om.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Eén doel, één keeper. Verder moest iedereen die meedeed gewoon scoren en dan mocht je eruit tot er nog één overbleef en die lag eruit en degenen die gescoord hadden kwamen er weer in. Totdat je als laatste overbleef
Wij noemden dat ook zo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Koninginnen. Dat doe ik nog steeds wel.
Hm die hadden wij niet bedacht.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:54 schreef Skylark. het volgende:
Met kontjeknallen één hangend aan de lat of 3 op je kont.
Ah, Koninginnen inderdaad.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je bedoelt dodenschoppertje/dodentrappertje?quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
In de brugklas met blikjes op flesjes voetballen en als iemand panna kreeg mocht je die gast zo hard trappen als je wilde totdat hij een buutpunt aanraakte. Die gast altijd rennen voor zijn leven.![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je bedoelt dodenschoppertje/dodentrappertje?
Ja van de conciergesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
Kwam ook altijd heerlijk gedonder van.
Stapt er eerst echt zo'n echte Duitser uit. Geniale serie/film, ik hoop dat het vervolg 'Old stars' door gaat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:04 schreef Otis2.0 het volgende:
All Stars dat ze elkaar vet aan het opfokken zijn met posters van VERGEET ROTTERDAM NOOIT in de kleedkamer omdat ze tegen Duitsers moeten en dan komt die Duitse bus en zijn het allemaal mongolen.
"Wat doen we ermee?"
"Nou, ik zeg afmaken!"
HAHAH dat komt me nog bekend voor. Zijn daar nog beelden van?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:04 schreef Otis2.0 het volgende:
All Stars dat ze elkaar vet aan het opfokken zijn met posters van VERGEET ROTTERDAM NOOIT in de kleedkamer omdat ze tegen Duitsers moeten en dan komt die Duitse bus en zijn het allemaal mongolen.
"Wat doen we ermee?"
"Nou, ik zeg afmaken!"
Klopt. Mja het waren ruige tijden.quote:
Altijd net zo lang doorgaan totdat iemand moest jankenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
Kwam ook altijd heerlijk gedonder van.
en dan ploffen wie als eerst de sjaak wasquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:13 schreef LudoSanders het volgende:
Ik stelde altijd heel stoer voor om het zonder buut te doen, wetende dat ik toch nooit verloor.
Ja iddquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:21 schreef BobbyB het volgende:
Ja ik heb hem echt al een tijd niet meer gezien.
Goedemorgen trouwens.
Doe k ook nooitquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:21 schreef MouzurX het volgende:
Hoi.
Er zat een leuk meisje in de trein soo![]()
Niet aangesproken natuurlijk.
Alweer een paar dagenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:21 schreef BobbyB het volgende:
Ja ik heb hem echt al een tijd niet meer gezien.
Goedemorgen trouwens.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:21 schreef MouzurX het volgende:
Hoi.
Er zat een leuk meisje in de trein soo![]()
Niet aangesproken natuurlijk.
Dan kan je haar daarna tenminste verheerlijken en hopen dat je haar nog een keer tegen komt.quote:
Haha die onderste is juist een winquote:
Geef maar, kijk ik wel ff.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:13 schreef Hoogstaande het volgende:
Kan hier iemand een gifje verkleinen tot UI formaat?
Morgen, L0t!quote:
De vraag is, was het daardoor een nachtmerrie of juist een fijne droom.quote:
Nee het was wel leukquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De vraag is, was het daardoor een nachtmerrie of juist een fijne droom.
over 7 maanden krijgen we beschuit met muisjes?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee het was wel leukIk was alleen pas 2 maanden dus ik kon het nog aan niemand vertellen
Alsjeblieft niet zegquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
over 7 maanden krijgen we beschuit met muisjes?
Een jongenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar stel dat he.. wil je dan eerst een jongen of een meisje?
Zo?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Graag dat hoofd als UI
Ik ga die van het weekend maar eens kijken.quote:
Hij is geniaalquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga die van het weekend maar eens kijken.
Ok! Ben benieuwdquote:
OMG zij lijkt op een mooi smatje die zaterdag jarig wasquote:
True true.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan kan je haar daarna tenminste verheerlijken en hopen dat je haar nog een keer tegen komt.
Toch vind ik dit ernstig klinkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:46 schreef Sok. het volgende:
[..]
True true.
Zat leuke meisjes hier op school, altijd maar weer hopen dat je ze in de pauze ziet.
Oke.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Toch vind ik dit ernstig klinken
Een enkeling.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:50 schreef Sok. het volgende:
[..]
Oke.
Op school spreek ik ze niet aan, wel als ik ze tegen kom met uitgaan.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:46 schreef Sok. het volgende:
[..]
Zat leuke meisjes hier op school, altijd maar weer hopen dat je ze in de pauze ziet.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:50 schreef Sok. het volgende:
[..]
Oke.
Op school spreek ik ze niet aan, wel als ik ze tegen kom met uitgaan.
okquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:04 schreef Silentalarm het volgende:
Ik wil denk ik een Blackberry Torch maar hij is nogal duur.
goed verhaal. lekker kortquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:04 schreef Silentalarm het volgende:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:04 schreef Silentalarm het volgende:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Toch vind ik dit ernstig klinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |