quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:36 schreef Otis2.0 het volgende:
De zomer van 98![]()
![]()
!!!!! Zomervakantie op de basisschool, geen problemen aan je hoofd, elke dag de hele dag voetballen, en dan savonds WK 98 kijken met Bergkamp, Stam, Kluivert, Davids, Overmars, de Boer en van der Sar
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb van Bio te verstaan te gekregen dat nog één zo'n topic me op een ban tot juni 2018 komt te staan.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:36 schreef Otis2.0 het volgende:
De zomer van 98![]()
![]()
!!!!! Zomervakantie op de basisschool, geen problemen aan je hoofd, elke dag de hele dag voetballen, en dan savonds WK 98 kijken met Bergkamp, Stam, Kluivert, Davids, Overmars, de Boer en van der Sar
Maar hij heeft geen hekel aan je.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb van Bio te verstaan te gekregen dat nog één zo'n topic me op een ban tot juni 2018 komt te staan.
Ik dacht dat het een customized brief wasquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar hij heeft geen hekel aan je.
Voor elk persoon die kuttopics opent loopt er vast een flametopic parallel in de crewforaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar hij heeft geen hekel aan je.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:37 schreef fonsoy het volgende:
[..]
![]()
Ik zei 't he, ze zijn echt te streng tegenwoordig hier
Notes.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een customized brief was.
Dat ze streng zijn, betekent niet dat ik me niet aan de regeltjes kan houdenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
.
3 notes, jij hebt er nogal wat mee te stellen.
Zet hij die brief ook meteen in m'n notes?quote:
Veel te lang geleden voor mijquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Als er één periode is die ik nog wel eens zou willen beleven is het de zomer van 98![]()
![]()
3 notes over 1800 posts betekent 1 note per 600 posts. Volgens mij is dat een heel behoorlijke scorequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:38 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Dat ze streng zijn, betekent niet dat ik me niet aan de regeltjes kan houdenBen ik geen (bijna) voorbeeldige user?
Gast je bent 1 jaar ouder dan ik, hoe kan het dat je aan 1998 geen prachtige zoete herinneringen hebt?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:39 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Veel te lang geleden voor mijAllemaal vergeten.
quote:Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
Ik heb 472 gemiddeld.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:40 schreef fonsoy het volgende:
[..]
3 notes over 1800 posts betekent 1 note per 600 posts. Volgens mij is dat een heel behoorlijke score
Dat voetbal was inderdaad wel fantastisch ... maar het is alsnog zo lang geleden ..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gast je bent 1 jaar ouder dan ik, hoe kan het dat je aan 1998 geen prachtige zoete herinneringen hebt?
Bierquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:41 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Dat voetbal was inderdaad wel fantastisch ... maar het is alsnog zo lang geleden ..![]()
Voor het voetbal zou ik die zomer idd wel over willen doen, maar toen mocht ik nog geen bier
Boeiend man, je was 8quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:41 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Dat voetbal was inderdaad wel fantastisch ... maar het is alsnog zo lang geleden ..![]()
Voor het voetbal zou ik die zomer idd wel over willen doen, maar toen mocht ik nog geen bier
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bier. Appelsap in een beker die altijd lekte in je tas was 10 maal beter
.
Ik ben zo blij dat ik dat al jaren niet heb gehadquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bier. Appelsap in een beker die altijd lekte in je tas was 10 maal beter
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |