Liefquote:
Ook van mijquote:
En nu heb ik trekquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Warme gortepap met stroop
Progje, heb het wel eens gelezen maardenk wel dat je zo'n 'dieet' wel naar jou behoeft in moet vullen.
Merel...Lijkt me heel eenzaam ...
Dat is toch niet raar? Ik ben ook een jaar of 40 als ik dat tegen mijn man kan zeggen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:01 schreef Merel het volgende:
Ik bedacht me net dat ik een jaar of 40 zal zijn tegen de tijd dat ik ook kan zeggen "we zijn al 10 jaar samen!", áls me het al zal gaan lukken om ooit eens iemand te vinden voor langere tijdPffff. Echt bedtijd. Let maar niet op mij
Ik denk dat die mensen soms ook wel eens genoegen nemen met minder. En zich teveel aanpassen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:01 schreef Merel het volgende:
Ik bedacht me net dat ik een jaar of 40 zal zijn tegen de tijd dat ik ook kan zeggen "we zijn al 10 jaar samen!", áls het me al zal gaan lukken om ooit eens iemand te vinden voor langere tijdPffff. Echt bedtijd. Let maar niet op mij
Ik 45! Eh, 44. Maar na vanavond heb ik t weer ff gehad met de heren.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:01 schreef Merel het volgende:
Ik bedacht me net dat ik een jaar of 40 zal zijn tegen de tijd dat ik ook kan zeggen "we zijn al 10 jaar samen!", áls het me al zal gaan lukken om ooit eens iemand te vinden voor langere tijdPffff. Echt bedtijd. Let maar niet op mij
*proest*quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik denk dat die mensen soms ook wel eens genoegen nemen met minder. En zich teveel aanpassen.
Met alle geweld zou het wel kunnen, maar zo wil jij het niet. Daarom heb je het 90% van de tijd wel leuk. Dat lijkt nu erger, maar die mensen dieal tien jaar
samen zijn, hebben ook niet de hele dag een hunk. Die ruft in bed en moet er dan ook nog om lachen.
Nou ja dat wou je ook niet horen.
*boks* En een huis koop ik voorlopig ook niet.quote:
Viel de date met de dipshit tegen?quote:Maar na vanavond heb ik t weer ff gehad met de heren.
klopt, dat ga ik ook doen en ga het alleen als richtlijn gebruiken en ik kon wel wat extra recepten en ideeën gebruikenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Progje, heb het wel eens gelezen maardenk wel dat je zo'n 'dieet' wel naar jou behoeft in moet vullen.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik denk dat die mensen soms ook wel eens genoegen nemen met minder. En zich teveel aanpassen.
Met alle geweld zou het wel kunnen, maar zo wil jij het niet. Daarom heb je het 90% van de tijd wel leuk. Dat lijkt nu erger, maar die mensen dieal tien jaar
samen zijn, hebben ook niet de hele dag een hunk. Die ruft in bed en moet er dan ook nog om lachen.
lieve Merel ik had de hoop ook al opgegeven op een lange relatie.. het lukte mij ook nooit..quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:01 schreef Merel het volgende:
Nee het is ook echt veel etenquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:11 schreef loveli het volgende:
South beach is zo slecht nog niet, geloof ik. Toch?
Ik had bij jou de associatie dat je op vrouwen viel. Ofzo. Of ik haal je door elkaar met een andere nerd die we hier een tijd geleden hadden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:11 schreef progje het volgende:
beetje jammer dat ie bijna 20 jaar ouder is![]()
hihiquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik had bij jou de associatie dat je op vrouwen viel. Ofzo. Of ik haal je door elkaar met een andere nerd die we hier een tijd geleden hadden.
Hij was niks veranderd iig. Intussen wel getrouwd maar dat weerhield hem er niet van om me toch te willen zoenen. Echt wtf, stomme kerels.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:09 schreef loveli het volgende:
[..]
*boks* En een huis koop ik voorlopig ook niet.
[..]
Viel de date met de dipshit tegen?
Jouw vriend was toch ook een stukje ouder dan jij was?quote:
Huuuquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:16 schreef Syrena het volgende:
Ik weet nu wel dat ik totaal en volkomen over m heen ben (als oemand je zoent en je denkt alleen ieh, tis net een naaktslak in mijn mond, dan is dat wel duidelijk).
klopt, daar zeg je wat...quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:18 schreef neen het volgende:
Ach ja, het komt zoals het komt. Het is jammer dat (althans bij mij) het soms moeilijk is om te waarderen wat je wel hebt in plaats van te kijken naar wat je niet hebt.
M'n vrienden die onder de duim zitten zeggen dat ik een vriendin moet. Ik zeg dump die van jullie dan. O nee, dat doen ze niet. Mooie vrienden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:20 schreef loveli het volgende:
Mijn collega's komen de laatste tijd met enige regelmaat vragen of ik nog niet aan kinderen moet beginnen. En dat ik beter werk moet zoeken.
Ja nu ben ik in de war, ben jij nou van de mannen of de vrouwen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:22 schreef neen het volgende:
[..]
M'n vrienden die onder de duim zitten zeggen dat ik een vriend moet. Ik zeg dump die van jullie dan. O nee, dat doen ze niet. Mooie vrienden.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:22 schreef neen het volgende:
[..]
M'n vrienden die onder de duim zitten zeggen dat ik een vriend moet. Ik zeg dump die van jullie dan. O nee, dat doen ze niet. Mooie vrienden.
Haha ninja-edit was niet snel genoegquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:22 schreef neen het volgende:
[..]
M'n vrienden die onder de duim zitten zeggen dat ik een vriendin moet. Ik zeg dump die van jullie dan. O nee, dat doen ze niet. Mooie vrienden.
Oh typoquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja nu ben ik in de war, ben jij nou van de mannen of de vrouwen?
Vraag het eens als je op 1 knie zit ipv tussen neus en lippen en de regels door.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:26 schreef uniekhoorn het volgende:
15 jaar is mijn vriend ouder en die wil niet trouwen
Oke is goedquote:
ik wilde eigenlijk nooit trouwen.. en al helemaal niet omdat mijn vriend dus al eerder getrouwd geweest is..quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:26 schreef uniekhoorn het volgende:
15 jaar is mijn vriend ouder en die wil niet trouwen
Stukjes doen en liedjes schrijven.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:38 schreef neen het volgende:
Wat is eigenlijk een mooi trouwcadeau voor een jubileum, zilver of weet ik veel hoe het heet. Een reisje is leuk maar dat krijgt volgens mij iedereen al en tuinmeubels, nee dat vind ik ook niet echt geweldig. Een feest komt er al dus dat is ook niet een optie.
Nou ja, ze hebben nog een jaar om te scheiden anders
dat hebben wij gedaan voor mijn ouders...quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:40 schreef neen het volgende:
Geen jurk, geen ringen, geen achternaam veranderen. Wel een groot feest. Mijn moeder is de coolste moeder die ik kan wensen
owja dat hadden wij ook nog gedaan....quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..].
Misschien meer iets persoonlijks, een zelfgemaakt foto-album of foto's van de hele familie laten maken bij een professionele fotograaf ofzo? Nou ja, daar moet je ook een type voor zijn maar ok.
ik wil mijn vriend zijn achternaam echt niet.. maar ik heb echt een hekel aan zijn familie..quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:51 schreef loveli het volgende:
Ik wil wel ringen (hoe kunnen andere vrouwen anders zien dat ze hun poten thuis moeten houden), achternaam doe ik niet moeilijk over en natuurlijk moet ik een jurk. En schoenen.
Ik ga ze kopen, of soortgelijkequote:Op maandag 11 oktober 2010 21:49 schreef Blurred86 het volgende:
yeah P.F wat goed!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zit al een kwartier te overwegen of ik schoenen (die perruche hier laatst postte) zal kopen of niet, mijn voornaamste argument voor is: als ik dan toch zielig en alleen moet zijn dan kan ik maar beter mooie schoenen aanhebben
en tegen: ik heb al genoeg schoenen die ik nauwelijks draag en ik vraag me af of ik deze wel zal dragen..
maar ze zijn zo leuk!
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:41 schreef Merel het volgende:
Net een avondje met vriendinnen gehad. De ene is getrouwd en de andere twee zijn bijna tien jaar samen met hun vriend en gaan dat uitgebreid vieren. En niemand die het opvalt dat ik stiller en stiller word en me terugtrek uit het gesprek. Ik heb echt niemand in m'n omgeving die in dezelfde situatie/levensfase zit als ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en +1 herkenbaar. En wat PF zegt.
havermelk, sojamelk, tarwemelk, water.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Tarwe en melk zijn 2 dingen waar gevoelige darmen slecht tegen kunnen.
Kan zijn dat havermout beter valt dan brinta, als je het lust. Maar dan zit je nog met de melk.neenquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:25 schreef neen het volgende:
[..]
Oh typowhehe, afgelopen donderdag bij een vriendin, ooit was ik als enige gast op haar verjaardag. Zei ze:" Ja, toen dachten we nog dat je homo was."
en later nog "Weet je zeker dat je geen homo bent?"
Nou, dan zeg ik:"Nee ik twijfel nog echt heel erg"mensen
![]()
Geen jurk, geen ringen, geen achternaam veranderen. Wel een groot feest. Mijn moeder is de coolste moeder die ik kan wensen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:02 schreef neen het volgende:
Kut nu is het te laat, nu ben ik verdomme nog een jaar hetero
Arme neen!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:02 schreef neen het volgende:
mwhahahaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:02 schreef neen het volgende:
Je liet me lachen, en dat op een ochtendquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:02 schreef neen het volgende:
Ohja dat wil mijn vader al heel lang regelen voor mn moeder. Dat ze gezinsfoto's krijgt. Ik heb ze alleen ook bij mn tante zien hangen en dat is niet helemaal wat ik aan de muur zou willen hebbenquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..].
Misschien meer iets persoonlijks, een zelfgemaakt foto-album of foto's van de hele familie laten maken bij een professionele fotograaf ofzo? Nou ja, daar moet je ook een type voor zijn maar ok.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:02 schreef neen het volgende:
Het kan zo anders zijn, is mijn ervaring, communiceren met mensen in andere landen. Ookal gaat de gewone, alledaagse communicatie wel goed, is het vaak heel erg lastig om iets dat wat meer diepgang heeft aan te kaarten, beiden op een sociaal wenselijke, maar toch duidelijke manier. Succes!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:18 schreef Sts het volgende:
Ik voel me waardeloosHet project komt niet van de grond, skype is leuk maar niet alles als je je niet ok voelt en ik voel me in het algemeen enorm 'vlak'.
Pfft. Het is niet eens heimwee of verdriet.
Vandaag ga ik nogmaals aankaarten dat het project niet voldoende op niveau is, maar ik heb blijkbaar toch wat moeite met de communicatie ofzo![]()
Maar om neen en syrena moest ik wel lachen
Ja, dat is dus echt moeilijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Het kan zo anders zijn, is mijn ervaring, communiceren met mensen in andere landen. Ookal gaat de gewone, alledaagse communicatie wel goed, is het vaak heel erg lastig om iets dat wat meer diepgang heeft aan te kaarten, beiden op een sociaal wenselijke, maar toch duidelijke manier. Succes!
Ik werk maar thuis vandaag, ik heb zo'n buikkrampen...Stomme ongesteld zijn.
Bij zwemmen train je precies de tegenovergestelde spieren van wandelenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:43 schreef Phaidra het volgende:
De meneer en ik gaan misschien in maart een redelijk intensieve wandelvakantie doen en daar moet natuurlijk wel voor getraind worden. Betere motivatie is er niet! En ik zag dat het zwembad bij ons nu veel ruimere openingstijden heeft, dus het plan is zwemmen. Misschien gecombineerd met wat specifiekere sporten voor de beenspieren.
Het gaat in eerste instantie ook om conditie. Zwemmen werd, naast hardlopen en fietsen, door de reisorganisatie aangeradenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Bij zwemmen train je precies de tegenovergestelde spieren van wandelen
De beste manier om lopen te trainen is..... Lopen!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:43 schreef Phaidra het volgende:
De meneer en ik gaan misschien in maart een redelijk intensieve wandelvakantie doen en daar moet natuurlijk wel voor getraind worden. Betere motivatie is er niet! En ik zag dat het zwembad bij ons nu veel ruimere openingstijden heeft, dus het plan is zwemmen. Misschien gecombineerd met wat specifiekere sporten voor de beenspieren.
leuk! wie, wat, waar?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:43 schreef Phaidra het volgende:
hoe heet deze wandeling?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de wandelaars, ik kan een ieder de wandeling van 18 km die Duuf en ik afgelopen zondag hebben gemaakt in Brabant, op en over de grens in België, van harte aanraden. Hij is van ontrack.
Naar Libië, de woestijn inquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
leuk! wie, wat, waar?
Wij hebben deze zomer gemerkt dat we wandelen echt tof vinden. Heel ontspannen en tof samen. Echt even helemaal weg. Doordat je geconcentreerd bent op het lopen denk je niet aan je problemen van thuis en werk enzo, maar je kunt wel lekker keuvelen samen. Ik vond het tof.
Dat is waar, maar om een goede conditie te leggen voor dagelijks 25 km lopen met alleen lopen, daar heb ik waarschijnlijk geen tijd voor. Ik denk niet dat 2x in de week 2 uur wandelen voldoende is. Uiteraard zullen we er in de weekenden zoveel mogelijk lopend op uit gaan, maar daarnaast voor de conditie ook andere dingen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:52 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
De beste manier om lopen te trainen is..... Lopen!
(dat is wel echt waar, vaak zie je dat sporters allerlei secundaire oefeningen gaan doen om hun sport te trainen, maar de beste manier om een sport te trainen is door die sport te doen! ben je volleyballer en ga je fitnessen/conditietraining doen: ga maar gewoon veel en fanatiek volleyballen!)
dank je. Ik ben routecontroleur voor Ontrackquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
http://www.ontrack.nl/ONT(...)_intro.asp?id=CD2093
Dat is 'm!
Kun je even wat plaatsjes noemen waar hij langs komt?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
http://www.ontrack.nl/ONT(...)_intro.asp?id=CD2093
Dat is 'm!
Eh nee, eigenlijk niet, want hij gaat vanuit Huijbergen de woeschte natuur in en niet echt langs of door plaatsjes verder.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kun je even wat plaatsjes noemen waar hij langs komt?
Ah ok! Nou, complimenten voor deze route! 18 km is vrij lang, maar je merkt het niet echt, want veel variatie! Bos, heide, vennetjes, brede paden, smalle padenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
dank je. Ik ben routecontroleur voor Ontrack
Gedoemd zijn de bungalow-Slankies uit Groningen!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:25 schreef loveli het volgende:
Voor mensen die geen heuvels hebben, traplopen werkt ook.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gedoemd zijn de bungalow-Slankies uit Groningen!
Ik woon op 4 hoog zonder liftquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:25 schreef loveli het volgende:
Voor mensen die geen heuvels hebben, traplopen werkt ook.
De Hondsrug dan?!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In Groningen zag ik trouwens wel veel schattige lage huisjesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
quote:
Zet niet echt zoden aan de dijk he?quote:De Hondsrug heeft een gemiddelde hoogte van 20 meter boven NAP. Niettemin is het grootste deel van de Hondsrug slechts enkele meters hoger dan de omliggende 'dalen'.
Merel.... ik hoop echt dat je snel een keertje wat blijer wordt! Of dat nou van een kerel is of niet, maar wat je eerder ook schreef over je vriendinnen vind ik echt naar klinken. Zijn ze er ook wel voor jou als je het nodig hebt?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:01 schreef Merel het volgende:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
OMGquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hij was niks veranderd iig. Intussen wel getrouwd maar dat weerhield hem er niet van om me toch te willen zoenen. Echt wtf, stomme kerels.
Ik weet nu wel dat ik totaal en volkomen over m heen ben (als oemand je zoent en je denkt alleen ieh, tis net een naaktslak in mijn mond, dan is dat wel duidelijk).
Zoiets wil ik ook!quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:58 schreef Perruche het volgende:
[..].
Ik wil niet trouwen voor de wet of voor de kerk, ja misschien voor de wet vanwege het fiscale voordeel. Wat ik wel wil is een verklaring van eeuwige trouw en liefde en door vuur gaan enzo
en een mooie jurk en taart voor iedereen en zon en een prieeltje en lekker eten en drinken. Maar dat doe ik denk ik gewoon wanneer ik daar een goed huis voor heb, en dan is dat m'n alternatieve trouwfeest.
Wat goed!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:00 schreef Viking84 het volgende:
M'n vetjes smelten trouwens wel weg als sneeuw voor de zon!.
Niet echt nee, dacht echter dat er meer verschil in zat. Misschien omdat ik nog vrij klein was toen ik regelmatig ging fietsen rond Emmen e.o.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[..]
Zet niet echt zoden aan de dijk he?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, ik heb gelukkig al goed ingelopen schoenen! Die zitten zo fijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als je op rechte stukken loopt zijn het vooral je spieren denk ik. Heuvel op, dat is zwaarWel leuk!!
Ga ook alvast wandelen in de schoenen die je dan aan wil, dat scheelt zo veel!!
*Ex-Groningse meldt zichquote:
Wat goedquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:00 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen:
M'n vetjes smelten trouwens wel weg als sneeuw voor de zon!.
Thanksquote:
Dat is juist niet wat ik bedoelde: waneer je een bepaalde sprong bij volleybal wil oefenen en je zou dit doen dmv pliometrics, isoleer je juist de oefening: je maakt dezelfde beweging in een gecontroleerde omgeving. Als je het zou trainen dmv krachttraining isoleer je nog veel meer (je gebruikt een beperkt aantal spieren): Wanneer je dezelfde sprong in een spelsituatie traint heb je veel meer variatie en vrijheid om te bewegen. Je oefent de beweging an sich (gebruikt je hele lichaam en niet alleen beenspieren) maar leert ook anticiperen op een steeds veranderende omgeving (een bal die anders aangespeeld wordt bijvoorbeeld). Dat bedoelde ik meer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:14 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Klinkt leuk Phaidra!
Trainen in de duinen lijkt me wel een goede oefening daarvoor.
@ Cali, secundair trainen heeft als voordeel wel dat je je gehele lichaam in beweging zet. Is vaak toch wat mooier, een geheel getraind lichaam, in plaats van alleen je benen bijv. (in geval wandelen vooral van toepassing)
Over-trainen (wat jij waarschijnlijk bedoelde) heeft inderdaad alleen nut wanneer je je top bereikt hebt met gewoon trainen.
Ze doen hun best, maar ze kunnen natuurlijk niet begrijpen hoe het is, dus ik kan ook niet verwachten dat ze reageren zoals ik zou willenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:54 schreef LadyBlack het volgende:
Merel.... ik hoop echt dat je snel een keertje wat blijer wordt! Of dat nou van een kerel is of niet, maar wat je eerder ook schreef over je vriendinnen vind ik echt naar klinken. Zijn ze er ook wel voor jou als je het nodig hebt?
Ja het warme water is op of de waterdruk is wegquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk dat ik het vandaag lekker rustig aan zou doen, eventueel nog masseren onder een hete douche voor je spieren..... kopje thee met honing...
Paracetamol zou ik er zelf niet snel voor nemen.
Een hittepit dan misschien?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja het warme water is op of de waterdruk is wegtssk
Glaasje wijn zou ook wel helpen
Ik snap dat je geen medelijdenbehoevend vriendinnetje wilt zijn, maar als je nog steeds soms verdrietig bent om de meneer moet je dat ook kwijt kunnen toch?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:44 schreef Merel het volgende:
Oh Phaidra, dat klinkt leuk, doe eens een linkje van die reisorganisatie?
[..]
Ze doen hun best, maar ze kunnen natuurlijk niet begrijpen hoe het is, dus ik kan ook niet verwachten dat ze reageren zoals ik zou willenM'n agenda zit vol, ik ren van hot naar her, elke avond afspraken, dus hoe leg je dan uit dat je je ondanks dat toch eenzaam voelt? En de meneer komt bijvoorbeeld nooit meer ter sprake, die zijn ze allang weer vergeten, terwijl ik daar toch ook nog steeds af en toe een traantje om moet laten als ik alleen ben. Maar ik vind het ook niet leuk om het zeur-vriendinnetje te zijn dat medelijden nodig heeft ofzo. Dus ik zeg zelf ook niks, en ik kan ze niet verwijten dat ze geen gedachten kunnen lezen.
En ik voel me ook niet altijd rot hoor. Daar heb ik het te druk voor, dat werkt heel goed
Deze dus!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:05 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb trouwens nog een leuk boekje thuis staan: De 10 mooiste bergwandelingen van Nederland oid.
Geen paracetamol nemen als je sport. Sporten geeft een soort ontstekignsreactie, maar met een boost voor je immuunsysteem en herstel. Samengevat: paracetamol en andere ontstekingsremmers gaan het gezondheidseffect van sport tegen. Sowieso geen NSAID's (= ontstekingsremmers = aspirine, paracetamol, ibu, diclofenac, etc.) nemen tijdens sport en ik denk dat het ook niet handig is om het na sport te nemen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik voel mij een beetje ziekig, dat heb ik vaker als ik hard heb getraindParacetamol nemen of 'uitzieken'? (pijnlijke spieren, stijve nek, keelpijn, hoestje)
Ik heb wel vitamine B pillen, en fruit/groente heb ik de afgelopen dagen ook vrij veel gegeten!
Klik!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:44 schreef Merel het volgende:
En je probleem is dat je er te goed/vrolijk uitziet en te succesvol bent om zielig (niet het juiste woord, maar kan zo snel geen ander vinden) gevonden te worden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:44 schreef Merel het volgende:
[..]
Ze doen hun best, maar ze kunnen natuurlijk niet begrijpen hoe het is, dus ik kan ook niet verwachten dat ze reageren zoals ik zou willenM'n agenda zit vol, ik ren van hot naar her, elke avond afspraken, dus hoe leg je dan uit dat je je ondanks dat toch eenzaam voelt? En de meneer komt bijvoorbeeld nooit meer ter sprake, die zijn ze allang weer vergeten, terwijl ik daar toch ook nog steeds af en toe een traantje om moet laten als ik alleen ben. Maar ik vind het ook niet leuk om het zeur-vriendinnetje te zijn dat medelijden nodig heeft ofzo. Dus ik zeg zelf ook niks, en ik kan ze niet verwijten dat ze geen gedachten kunnen lezen.
En ik voel me ook niet altijd rot hoor. Daar heb ik het te druk voor, dat werkt heel goed
Niet ziek worden hoor!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:03 schreef Viking84 het volgende:
Beh, ik voel me koortsig. Nog even doorzetten.
Dat is wel een beetje een luxeprobleem hèquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:03 schreef loveli het volgende:
[..]
En je probleem is dat je er te goed/vrolijk uitziet en te succesvol bent om zielig (niet het juiste woord, maar kan zo snel geen ander vinden) gevonden te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |