quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:43 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Gefeliciflapperd! Wanneer komt de kleine?
ach, kennelijk fokt ze ook, dus ze zal al wel wat afgestompt zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:44 schreef raebyddet het volgende:
Je vriendin zal het vast fijn vinden dat je speciaal voor haar een topic hebt gemaakt waarin haar kapsel afgekraakt wordt.
Dat!quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:40 schreef dawg het volgende:
wacht maar tot het uit is en half fok kan meegenieten
Dat dusquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:45 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ach, kennelijk fokt ze ook, dus ze zal al wel wat afgestompt zijn.
Een MSN-relatie.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:49 schreef Xili0n het volgende:
[..]
Dat duswe zitten ons dood te lachen op msn
Oh nee hoor... trust mequote:
je moet dan ook eerst leren neuken voor je een vrouw als haar überhaupt kan waarderen hequote:Op maandag 11 oktober 2010 21:55 schreef Monco10 het volgende:
Ik vond haar in bed niet echt heel bijzonder.
euj, jij kwam nie meer op msnquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:59 schreef Natalie78 het volgende:
Woah! When did this happen? Dat heb je snel gedaan! Vandaar dat ik je niet meer hoorde op MSN.![]()
Nee. Leuk wijffie. Gefeliciteerd.
okquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:58 schreef Xili0n het volgende:
[..]
je moet dan ook eerst leren neuken voor je een vrouw als haar überhaupt kan waarderen he
quote:coldplay
quote:lachen
quote:films
JE KUNT NOG TERUG HOOR, GAST, NU!!!!quote:lezen
Mag ik jou raken HIJGquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:02 schreef Chowi het volgende:
Nah, ik zou haar wel raken ofzo, maar verder niet veel bijzonders.
Nog niet maar ik heb grootse plannenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:02 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Kan ze ook net zo goed als jou dansen ?
Gewoon plichtmatigquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:02 schreef Chowi het volgende:
Nah, ik zou haar wel raken ofzo, maar verder niet veel bijzonders.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:03 schreef Xili0n het volgende:
[..]
Nog niet maar ik heb grootse plannen
de horizontale tango wel overigens![]()
ghehe en dan ook nog een kort, pittig kapselquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:01 schreef teknomist het volgende:
Oh, ze houdt van:
[..]
[..]
[..]
[..]
JE KUNT NOG TERUG HOOR, GAST, NU!!!!
Hij danst, als in echt, in zo'n pak.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:01 schreef teknomist het volgende:
Oh, ze houdt van:
[..]
[..]
[..]
[..]
JE KUNT NOG TERUG HOOR, GAST, NU!!!!
Shit... en dat van een admin... ik ben vereerdquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij danst, als in echt, in zo'n pak.
Ze passen precies bij elkaar.
't scheelt maar n paar jaartjes... mentaal zijn we echt op één lijn.... geloof me Yvonne... het is zó gek... maar wat ik met háár voel... is iets wat ik echt al heel lang (zo niet nooit) niet (meer) heb gevoeld.quote:
Maar passen ze ook IN elkaar? Uitgewoonde muts versus kleine piemel...quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij danst, als in echt, in zo'n pak.
Ze passen precies bij elkaar.
Gefeliciteerd danquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:07 schreef Xili0n het volgende:
[..]
Shit... en dat van een admin... ik ben vereerd![]()
[..]
't scheelt maar n paar jaartjes... mentaal zijn we echt op één lijn.... geloof me Yvonne... het is zó gek... maar wat ik met háár voel... is iets wat ik echt al heel lang (zo niet nooit) niet (meer) heb gevoeld.
Dit is liefde, jij cynisch krengquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
Maar passen ze ook IN elkaar? Uitgewoonde muts versus kleine piemel...
Verkapte ontkenningsfase, jongen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
anders kan ie altijd nog aftrekken op haar kapsel.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk mis met dat kapsel? Ik vind het wel vlot staan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
anders kan ie altijd nog aftrekken op haar kapsel.
Hoeveel jaartjes dan precies, als ik vragen mag?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:07 schreef Xili0n het volgende:
[..]
Shit... en dat van een admin... ik ben vereerd![]()
[..]
't scheelt maar n paar jaartjes... mentaal zijn we echt op één lijn.... geloof me Yvonne... het is zó gek... maar wat ik met háár voel... is iets wat ik echt al heel lang (zo niet nooit) niet (meer) heb gevoeld.
[Prikbord] Fok!Dating!quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:07 schreef Xili0n het volgende:
Jij hebt wel veel info over haar sexverleden hequote:Op maandag 11 oktober 2010 22:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
oh wacht, je nam dat serieus?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:12 schreef PP. het volgende:
[..]
[Prikbord] Fok!Dating!
10 dagen geleden opende je nog een dating topic.... Ik heb one night stands gehad die langer waren dan dit.
Niets hoor..quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:11 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk mis met dat kapsel? Ik vind het wel vlot staan.
4,5 jaarquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoeveel jaartjes dan precies, als ik vragen mag?.
Ik geloof niet in liefde, enkel in vleselijke geneugtes.quote:
Ow wacht, ik ben hier degene die een topic op FOK! maakt over 't feit dat ie smoorverliefd is op een Fokster met een pittig kapsel. Inclusief foto in de oppo.quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:11 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk mis met dat kapsel? Ik vind het wel vlot staan.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:16 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom zou je jezelf als man little-miss-sunshine noemen?
Beetje raar.
Kapsel heeft dezelfde kleur als de zon, duuuhhh.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:16 schreef Chriz2k het volgende:
Beetje raar.
Niet als je het in dit licht bekijkt: beetje uit de kast komenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:16 schreef Chriz2k het volgende:
Beetje raar.
Godverdomme, ik moest hier keihard om lachenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:16 schreef Chriz2k het volgende:
Beetje raar.
dank jequote:Op maandag 11 oktober 2010 22:18 schreef Rectum het volgende:
Lekker vlot wijfie. Zal wel een hele spontane dame zijn. Alvast veel plezier bij de wekelijkse spontane bingo.
eerlijk is eerlijk... ik ookquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:20 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Godverdomme, ik moest hier keihard om lachen.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:21 schreef little-miss-sunshine het volgende:
LMS meld zich..
Bedankt voor de leuke reacties!
Ik zal proberen wakker te liggen van de negatieve reacties.. beloofd!
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:21 schreef little-miss-sunshine het volgende:
LMS meld zich..
Ik zal proberen wakker te liggen van de negatieve reacties.. beloofd!![]()
Ik vind het best lullig voor je, als ik jou was had ik mijn partner een flink pak slaag gegeven hierom.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:21 schreef little-miss-sunshine het volgende:
LMS meld zich..
Post om half 3 's nachts in het Hoe voel je je topic dat je niet kan slapen erdoor.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:21 schreef little-miss-sunshine het volgende:
LMS meld zich..
Ik ook.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:20 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Godverdomme, ik moest hier keihard om lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |