Dan kan je toch wel een "rasechte" homo zijn? Of val je nog wel op meisjes/vrouwen en ben je biseksueel?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:14 schreef tijdelijk_hier het volgende:
Een rasechte homo ook niet,aangezien ik ook nog een kind heb uit een vorige relatie.
maar het feit dat ik op mannen val is duidelijk.
ik heb wel altijd veel meisjes gehad.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan kan je toch wel een "rasechte" homo zijn? Of val je nog wel op meisjes/vrouwen en ben je biseksueel?
dat weet ik ook wel inmiddelsquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:27 schreef Bellatrix het volgende:
Je bent waarschijnlijk gewoon bi. Niks mis mee. Gewoon doen waar je zin in hebt.
Zelf zeggen. En ze vermoeden het misschien wel, maar de meeste mensen spreken dat echt niet uit hoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:30 schreef tijdelijk_hier het volgende:
[..]
dat weet ik ook wel inmiddels
maar zou m'n omgeving dat niet ook eens moeten weten?
of moet ik wachten tot zij zeggen:"jongen,we moeten je wat vertellen....je bent homo!"
tis bij mij vaak genoeg uitgesproken hoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zelf zeggen. En ze vermoeden het misschien wel, maar de meeste mensen spreken dat echt niet uit hoor.
Je kunt ook gewoon op een dag je nieuwe vriend aan ze voorstellen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:26 schreef tijdelijk_hier het volgende:
[..]
ik heb wel altijd veel meisjes gehad.
volgens mij is het wat die biozoutzuur(ofzo) zegt:iedereen weet het al
volgens mij is het vooral dat ik niet als laatste ermee wil aankomen
leek me ook wel watquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:36 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon op een dag je nieuwe vriend aan ze voorstellen.
nee, die jongen waar ik eerder verliefd op was deed dat ook de hele tijd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:44 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik zou het in een grapje verwerken. Als een van je vrienden een opmerking maakt over een vrouw (dat ze bv een mooie kont heeft) en ernaast loopt een man, reageren met 'Ja, dat heeft hij zeker'
Of zo
omdat ik ze anders in de waan laat dat ik gewoon op vrouwen val.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:54 schreef Re het volgende:
en waarom "MOET" je omgeving het weten eigenlijk? zodat ze er rekening mee moeten houden of wat?
meeste omgeving heeft dat al lang door hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:58 schreef tijdelijk_hier het volgende:
[..]
omdat ik ze anders in de waan laat dat ik gewoon op vrouwen val.
en omdat het wel zo aardig is om ff te melden
zal wel opvallen ja dat ik niet meer wekelijks een ander meisje hebquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:00 schreef Re het volgende:
[..]
meeste omgeving heeft dat al lang door hoor
mweh, dat is het dus een beetje.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:03 schreef Harajuku. het volgende:
Je wil het niet zeggen omdat je denkt dat iedereen het al weet. Dan kun je 't toch gewoon bevestigen als je daar behoefte aan hebt.
neuh, ben absoluut geen nichtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:10 schreef DuTank het volgende:
Ik dacht echt dat ik het verhaal van een 16-jarige jochie aan het lezen was... En toen kwam het kind..
Maar ik zou zeggen: ga eens een keer naar een gaybar. Vertel je vrienden dat je geïnteresseerd bent in beide geslachten.
En mijn belangrijkste tip: loop inderdaad niet als een relnicht rond. Hou dat zo. Want dat vind ik echt de grootste bullshit. Ok, iemand is homo, prima, maar ga dan niet als een wijf rond lopen....
Je hebt vast wel een vriendin ofzo die mee wilt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:18 schreef tijdelijk_hier het volgende:
[..]
neuh, ben absoluut geen nicht
mensen zien me nog eerder voor een hell's angel aan ofzo
en een gaybar, lijkt me wel leuk.
wel eerder aan gedacht maar m'n vrienden wilden toen niet mee.
En no fucking way dat ik daar in m'n eentje binnenstap
nouquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een vriendin ofzo die mee wilt.
Heel anders ben je niet, er zijn genoeg homo's. Ligt er ook aan in wat voor milieu je omgeeft.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:48 schreef tijdelijk_hier het volgende:
[..]
nou
het is gewoon maf om "anders" te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |