Volgens mij is dat bijna altijd in talentenshows, misschien iets met rechten?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:49 schreef Avey het volgende:
Beetje stom dat de jury de liedjes aanwijst trouwens.
dat zeg ik ook altijd vooraf tegen mensen. maar mijn ex CEO was daar waarschijnlijk niet zo blij mee toen ik hem vertelde dat ie een nietsnut isquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je tenminste wat je aan je hebt
Ach als hij het isquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:50 schreef crv het volgende:
[..]
dat zeg ik ook altijd vooraf tegen mensen. maar mijn ex CEO was daar waarschijnlijk niet zo blij mee toen ik hem vertelde dat ie een nietsnut is
hij is het iedereen zegt het alleen ik hardopquote:
die was toch afgeschaftquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:51 schreef Injetta het volgende:
Ik vrees dat ik het niet ga redden om dit af te kijken.
Ik ga me straks maar even een tijdje ergeren aan de madiwodo vrijdag show..
Troost je, je bent niet de enige. Ik krijg tijdens reviews altijd het commentaar dat ik te direkt ben en dat sommige mensen (lees managers) daar niet zo goed tegen kunnen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:50 schreef crv het volgende:
[..]
dat zeg ik ook altijd vooraf tegen mensen. maar mijn ex CEO was daar waarschijnlijk niet zo blij mee toen ik hem vertelde dat ie een nietsnut is
sorry, de discussie hoort natuurlijk niet hier. Maar ik ben dus ontslagen. Het hele verhaal is al in TAL SC voorbij gekomen. Wij hebben frans management en dat zijn me een klaplopers. Iedereen wil weg, en ik ben weggestuurd omdat ik als Nederlander gewoon een te grote bek heb.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Troost je, je bent niet de enige. Ik krijg tijdens reviews altijd het commentaar dat ik te direkt ben en dat sommige mensen (lees managers) daar niet zo goed tegen kunnen.
Ik heb een keer tijdens een intake, toen er geen koffie meer was, geroepen "wat is dit voor een bedrijf, niet eens koffie". Mijn manager was "not amused" (maar ik werd er wel ingezet)
Nee, maar er was toch reclamequote:Op maandag 11 oktober 2010 21:58 schreef crv het volgende:
[..]
sorry, de discussie hoort natuurlijk niet hier. Maar ik ben dus ontslagen. Het hele verhaal is al in TAL SC voorbij gekomen. Wij hebben frans management en dat zijn me een klaplopers. Iedereen wil weg, en ik ben weggestuurd omdat ik als Nederlander gewoon een te grote bek heb.
Echt waar?? Niet op mijn TV..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |