Kan je even mijn vorig antwoord checkenquote:
Dat was juistquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:28 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Kan je even mijn vorig antwoord checken
Stand 2061quote:
Was inderdaad in de Giro van 2009 (krijg je geen punten voorquote:
Stand 2061quote:
Kan je ook nog vertellen wie het allemaal zijn?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:56 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Stand 2061
3 Yankee
2 banaantjeEE
2 tomtomaat
2 Flitspaal
1 enilnomrow
1 Pepersaus
1 InTrePidIvity
1 De_Hertog
De Jong, Ross, Geldoff en Marleyquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Kan je ook nog vertellen wie het allemaal zijn?
Stand 2061quote:
Stand 2061quote:
Juist.quote:
Je mist er 1. De jongste.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:36 schreef Quyxz_ het volgende:
EHV Beukenlaan, Best, Boxtel, Oisterwijk, Tilburg, Tilburg West, Gilze-Rijen
Huh?quote:
Tussen Tilburg en Breda.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:39 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Huh?
Ik ben er toch echt vrij zeker van.
Breda-Prinsenbeek kan ik nog bedenken, maar dat ligt richting Dordrecht...
Stand 2061quote:
Daarom leek het me of fout of een foutje van D_H.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:57 schreef tomtomaat het volgende:
Pan-American Highway, maar dit staat al in het stukje....
Stand 2061quote:
Stand 2061quote:
Nee, dat zijn de buren in Kyrgiziëquote:
Ik wist dat het hielp, die maandag.quote:
quote:We gonna drop this next bomb for a money makin' playa
that ain't with us no mo.
Yeah, Notorious B.I.G.
Hell no, we gonna do this for a gangbanging thug
that never seen it comin'.
Yeah, Tupac Shakur.
Nah bitch, I'm talkin' 'bout motherfuckin' Falco and shit.
What? Falco?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:32 schreef lubje25 het volgende:
ik heb geen idee. De hoofdstad dan maar, Rome?
Quyxz_ +1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Keizer Karel plein ofzoiets?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:21 schreef Flitspaal het volgende:
Hoe heet de grote rotonde in het centrum van Nijmegen?
Stand 2061quote:
Indd, iets met gladiolenquote:
Nou ja, die weg heet Sint Annastraat. Alleen tijdens de vierdaagse gebruiken ze de naam Via Gladiola. Dus het heeft weinig zin de Via Gladiola op te gaan zoeken als je toevallig ooit in Nijmegen bentquote:
St. Annastraatquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Vervolgvraagje
Hoe heet de weg waar de aankomst ligt op de laatste dag van de Nijmeegse vierdaagse?
Stand 2061quote:
Tonnie de Jongquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:59 schreef Yankee het volgende:
Welke Nederlandse schaatsster stond in maart 2002 in de Playboy?
Stand 2061quote:
Stand 2061quote:
quote:
Stand 2061quote:
gechecktquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:47 schreef Qwerty87 het volgende:
A61![]()
(woon sindskort pas in Limburg, dus vind t heel knap van mezelf) Als t goed is in ieder geval
quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:38 schreef Yankee het volgende:
van een of ander programma met honden op animal planet oid
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:45 schreef Qwerty87 het volgende:
Zeg, ik ben hier pas nieuw, maar is het niet zo dat als je de vraag goed hebt beantwoord, dat je dan ook zelf een vraag moet bedenken?
Yep, lees de OP maar even door. Het is de bedoeling dat dat binnen 15 minuten gebeurd. Voor de voortgang van het spelquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:45 schreef Qwerty87 het volgende:
Zeg, ik ben hier pas nieuw, maar is het niet zo dat als je de vraag goed hebt beantwoord, dat je dan ook zelf een vraag moet bedenken?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:45 schreef Qwerty87 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:43 schreef Yankee het volgende:
heet dat programma dog whisperer misschien?
Thanks, weet ik dat voor de volgende keerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:46 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Welkom en helemaal goed, zie OP.
Cesar Millanquote:
Stand 2061quote:
Wanneer ze goed zijn wel...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:10 schreef Qwerty87 het volgende:
![]()
(Laatste 2 gejat van hierboven, telt dat?)
En die laatste is een band.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:10 schreef Qwerty87 het volgende:
Alpha beat (Artiest)
Let the drum beat (Titel)
Feel the beat (Titel)
Beat it (Titel)
Let the beat rock (titel)
The Beatles (Artiest)
Don't beat the drums (Titel)
![]()
Ik heb mijn twijfels bij Let The Drum Beat en Don't Beat The Drums... Van wie zijn die?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:10 schreef Qwerty87 het volgende:
Alpha beat (Artiest)
Let the drum beat (Titel)
Feel the beat (Titel)
Beat it (Titel)
Let the beat rock (titel)
The Beatles (Artiest)
Don't beat the drums (Titel)
![]()
Kan ik niets over vinden?quote:
Sorry, da's Nobody Beats The Drums.quote:
*kuch* Sorry, let the drum beat is geen titel, maar een tekst uit een nummerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels bij Let The Drum Beat en Don't Beat The Drums... Van wie zijn die?
ik ook nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:24 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Klopt en ik weet ook niet wat goed is....
same here. Wordt allebei gebruikt als kleurstof voor snoep. Kan bij allebei niets vinden over gezondheidsproduct.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:24 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Klopt en ik weet ook niet wat goed is....
Game on.quote:
quote:is een aardoliedestillaat dat gebruikt wordt voor het verdunnen van industriële verf, het verwijderen van verfresten, het schoonmaken van kwasten en als ontvetter. Na gebruik in huishoudens dient het als klein chemisch afval verwerkt te worden.
wordt vaak verward met
, dat echter een mengsel van terpenen is, gewonnen uit naaldbomen, meestal door destillatie van de hars.
Top 5:quote:
Stand 2061quote:
Dat dus.quote:
Leequote:
quote:(鉄板焼き) is een type voedselbereiding uit de Japanse keuken waarbij een ijzeren plaat wordt gebruikt om voedsel te bakken. Het is niet zo populair in Japan zelf, maar maakt de laatste jaren meer en meer opgang in Europa en de Verenigde Staten.
De naam doet het eten geen recht aan!quote:
i.t.t. een gejatte scooter?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:29 schreef De_Hertog het volgende:
First Person Scooter en Frames Per Second
Gaat toch niet helemaal goed, want nu heb ik ineens een puntje minderquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:27 schreef Yankee het volgende:
Ik heb zonet de verkeerde gekopieerd, dit is de goede......bijgewerkt en al![]()
hehe, ik typte blijkbaar te snel. En het mocht alsnog niet baten..quote:
Stand 2061quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:29 schreef PhysicsRules het volgende:
First Person Shooter
Frames Per Second
kun je De_Hertog nog even een puntje extra geven?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:32 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Stand 2061
8 Yankee
4 banaantjeEE
5 tomtomaat
5 Flitspaal
2 Pepersaus
5 InTrePidIvity
3 De_Hertog
2 enilnomrow
1 Ofyles2
2 Quyxz_
1 lubje25
3 Da_Sandman
1 Qwerty87
1 belsen
1 PhysicsRules
Nee, dat was het niet. Ik had al één typefout gecorrigeerd: er stond eerst Prames Per Second. Kortom, ik moet gewoon leren typenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:32 schreef PhysicsRules het volgende:
opeenvolgende posts!
' en ' = 4 toetsen
enter = 1 toets!
Ja, sorry dat ik dat zelf niet deed, maar ik wist niet waar je de stand nu vandaan haalde en of dat de enige misser was. Het liep allemaal een beetje door elkaar...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:32 schreef Yankee het volgende:
[..]
kun je De_Hertog nog even een puntje extra geven?
Mijn fout, maar zo moet het inderdaad weer kloppenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ik dat zelf niet deed, maar ik wist niet waar je de stand nu vandaan haalde en of dat de enige misser was. Het liep allemaal een beetje door elkaar...Maar verder lijkt het inderdaad te kloppen.
VNO-NCWquote:
Stand 2061quote:
10 Yankeequote:
Asmara.quote:
Deel 2061quote:
Zeker.quote:
‘Een braaf knikkende jandoedel.’quote:
quote:(30 mei 1981) is een Nederlands poolbiljarter. Hij werd in 2007 tweede op het World Straight Pool Championship (WSPC), nadat hij de finale met 171-200 verloor van Oliver Ortmann. Zijn bijnaam in de poolwereld luidt Hooch.
was met zijn tweede plaats de eerste Nederlander ooit die een medaille won op het wereldkampioenschap straight pool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |