Welke class ben je?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:36 schreef wise het volgende:
Ben begonnen met Imperial. Net de ring terug gestolen van fargoth
Knight. Ik ga weer hack 'n slash.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Welke class ben je?
dan geef ik de speler/save toch een andere naamquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:03 schreef RickoKun het volgende:
Maar dan zit je toch ongelooflijk te kutten met je savegames? (Je hebt immers geen profiel ofzo á la Mass Effect 2 etc.
Ja maarquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:03 schreef wise het volgende:
[..]
dan geef ik de speler/save toch een andere naam
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja maarOH WEE als je hem per ongeluk verkeerd oversaved
Oh dat ken ik maar al te goedquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja maarOH WEE als je hem per ongeluk verkeerd oversaved
ditquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:00 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Wat is vivec toch een onoverzichtelijke kutstad!
En morrowind een goed spel.
Het is het beste om het spel te leren kennen als een melee-class, dus geen gedoe met magie en sneaken enzoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 04:57 schreef AgitoM het volgende:
Heb zelf het spel jaren geleden gekocht. Nooit echt gespeeld met name omdat ik moeite had een fatsoenlijk karakter te creeren en verder te managen. (Ging op het meeste van de quests vrij vaak en snel dood).
Iemand enige tips m.b.t. wat een goed karakter is voor een beginnende speler als ik, en wat een goede manier is om een karakter te verbeteren?
Heb vaak gepoogt om een "Nord" aan te maken, bleek alleen lastig tijdens missies waar "lockpick" nodig was. Las via een link in een eerder topic om een "Imperial" aan te maken met "stealth" as een van de eigenschappen. Is dat wat?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is het beste om het spel te leren kennen als een melee-class, dus geen gedoe met magie en sneaken enzo
Ik zou zeggen, kies als ras Nord, Orc of Redguard en als class Fighter en als constellation The Warrior of The Lady, dan staat alles wel zo'n beetje goed voor een beginneling
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zo, ik ga ook weer eens beginnen met Morrowind, en deze keer ga ik wel meer dan 1 quest doen
Ik ga zelfs proberen het spel uit te spelen
Sja, dat wordt dus veel van die scrolls kopen (als je die al kan vinden) om sloten te unlockenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mwa, kun je doen, maar aan stealth heb je niks als je locks wil picken, daar heb je Security voor nodig
Ik heb altijd zo "hmmm, mwa nee"-gevoel bij Imperials, kan er de vinger niet op leggen
Tja, ik ben nooit verder gegaan dan 2 of 3 quests, dus ik denk dat het me wel aardig gaat lukkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het lukt me nooit
Omdat ik dan altijd redelijk ver in het spel zit, maar dan komt er ineens weer een tof spel uit die ik ga spelen, en dan kom ik dus weer terug in de wereld van Morrowind; maar dan ben ik de verhaallijn etc. alweer vergeten dus ga ik vaak overnieuw spelen
Hmm, maar als je niks voor de thieves en house hlaalu moet doen heb je ook weinig last van locks, dacht ikquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Sja, dat wordt dus veel van die scrolls kopen (als je die al kan vinden) om sloten te unlocken
Ipv The Lady bedoelde ik trouwens The Loverquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is het beste om het spel te leren kennen als een melee-class, dus geen gedoe met magie en sneaken enzo
Ik zou zeggen, kies als ras Nord, Orc of Redguard en als class Fighter en als constellation The Warrior of The Lady, dan staat alles wel zo'n beetje goed voor een beginneling
Uiteraard kom ik later als ik speel foute keuzes tegen (zoals bij mijn thief die ondertussen level 8 was, had ik bijv. armorer en axe als minor skill gedaan, terwijl ik die nooit gebruik).quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:28 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Wat is je makkelijke hybrid dan voor iets?
Ja die had ik toen niet meer in m'n inventoryquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:28 schreef Sloggi het volgende:
Echte mannen gebruiken amsilvi intervention.
Het is Almsivi, als in Almalexia, Sotha Sil en Vivecquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:28 schreef Sloggi het volgende:
Echte mannen gebruiken amsilvi intervention.
Uiteindelijk zal je toch wel betere wapens moeten gebruiken ja, maar dat komt wel met de levels. Kwa je character build, daar ben ik zelf niet zo bekwaam in om dat te beoordelen (ik kom later altijd mezelf tegen, dan denk ik van: kut, die skill gebruik ik nooitquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:30 schreef AgitoM het volgende:
-knip-
Is dit een beetje een fatsoenlijk beginner karakter?
Gebruik momenteel als "Long Blade" de "Iron Sparksword" samen met een Bonemold Tower Shield. Kan ik beter een ander wapen gebruiken?
Heb verder hier en daar in de vluggigheid op het forum een aantal mod namen voorbij zien komen die de graphics van het spel kunnen verbeteren? Enige mods die aan te raden zijn? Wil het spel eerst in zijn orginele vorm uitspelen (en daarna Tribunal en Bloodmoon eens installeren). Heb dus niet zo'n behoeft aan extra content en dungeons, maar mods die alles er mooier uit laten zien heb ik geen bezwaar tegen.
Dude, dat kost KLAUWEN vol geldquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Train gewoon je willpower bij de mageguild, komt dan vanzelf goed
Hmmm, soms dan (bij singleplayer) gaan die spellen ook op pauze bij mij als je alt- tabbedquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 01:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, da's ook krom: alt-tabben werkt daarbij nietJe komt geen centimeter vooruit als je alt-tabbed na Q + CAPSLOCK (automove + autorun), maar je endurance gaat wél omlaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb btw alleen maar House Hlaalu gedaan
Children of the night. What music they make.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:14 schreef DeHovenier het volgende:
AUB niks spoilen van de MQ, heb het nooit uitgespeeld. Ik kwam tot het moment dat je dieJe kan ook maar 1 house per keer doen (tenzij je expelled wordt ) .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb btw alleen maar House Hlaalu gedaan
quote:
Is het zo'n mormel als de gebouwen in bijv. Sadrith Mora?quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:54 schreef Pek het volgende:
De Telvanni Stronghold die je bouwt, is wel tof. Beetje afgelegen, maar dat is met mark/recall wel op te lossen.
Ik wel, mijn eerste (en meest verre playthrough) was met Telvanni, zijn wel bazen!quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb me nooit echt met Telvanni beziggehouden, moet er nu toch een keer van komen met m'n lvl 3 breton mage
Jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is het zo'n mormel als de gebouwen in bijv. Sadrith Mora?
Uhuquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En het is helemaal om te janken als je wakker wordt gemaakt door zo'n brotherhood figuur
Mja, dat hebben die klootzakken allemaalquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja
En als je een beetje verder wil komen dan zul je alteration (levitate) een beetje motten opkrikken, want sommige strongholds vereisen juist dat je door vliegen naar boven loopt
Succesquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:28 schreef RickoKun het volgende:
Nou, ik ga ook maar weer verder met mijn lvl 1 Breton
Of een potion. Of (m'n favoriet) enchant je een ring met 100% levitate en dan contination effect. Heb je dus wel een soul nodig van een Golden Saint of een Ascended Sleeper.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, dat hebben die klootzakken allemaal
Achja, met een mage is dat een eitje, en anders koop je mooi een levitate spell
Met dat godgallige enchanten gaat ie 9 van de 10 x failen, dat vind ik jammer.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Of een potion. Of (m'n favoriet) enchant je een ring met 100% levitate en dan contination effect. Heb je dus wel een soul nodig van een Golden Saint of een Ascended Sleeper.
Kijk eens in een cave ten zuidoosten van Pelagiad, daar barst het van de greater soulgems in crates en barrelsquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:38 schreef DeHovenier het volgende:
Mja, ik had dan de Creeper aangepast dat ie ook kan enchanten, ik deed het nooit zelf
Kwa kosten viel het wel mee dacht ik. En ik kwam regelmatig een Grand Soulgem tegen tijdens mijn strooptochten.
En als je een hoge Luck-skill hebt, dan vind je veel meer.
Hmm, hij is idd wel lastig, maar gaat vrij makkelijk dood door elemental damage geloof ik. Ik versloeg hem nu in 1 keer door een summon the gebruiken als tank, wat buffs er tegenaan te gooien en dan shocking touch te doen als ik het me goed herinner. Morrowind is als mage nou eenmaal geen game waar je alles eventjes met 1 spell verslaat, da's juist tof.quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
UhuHad er eentje op m'n nek nadat ik Gilnith afmaakte, en even ging uitrusten in zijn bed. Kon nog net naar buiten rennen, anders was ik dood geweest
Er zit 1000x zoveel sfeer in, en het verhaal vind ik stukken beterquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:57 schreef Relko het volgende:
Wat maakt morrowind beter dan oblivion? Ik heb namelijk oblivion behoorlijk lang gespeeld en dit lijkt mij ook wel wat, mits het dope is natuurlijk. Krijg een beetje de indruk dat het een heel grauw spel is.
Wat Drizzt hierboven zegt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:57 schreef Relko het volgende:
Wat maakt morrowind beter dan oblivion? Ik heb namelijk oblivion behoorlijk lang gespeeld en dit lijkt mij ook wel wat, mits het dope is natuurlijk. Krijg een beetje de indruk dat het een heel grauw spel is.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
NEE! GEEN grafische shit downloaden!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:00 schreef Relko het volgende:
Oke ik probeer het, maar als het tegenvalt ga ik toch grafische shit downloaden.
Mee eensch! Maar dan kan ie nog wel wat textures downen die het even een tikkie scherper makenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehe
Natuurlijk gaan de graphics tegenvallen, het spel is immers alweer 8 jaar oud, maar dat geeft het nou juist de sfeer die Morrowind zo geniaal maakt
quote:Even wat dingen erbij gezetOp woensdag 20 oktober 2010 16:54 schreef CasB het volgende:
Ik ga straks maar weer een nieuwe char aanmaken, met deze stats:
Race: Dark Elf
Birthsign: Atronach Heb ik ook, maar voel wel dat ik beter iets anders had kunnen kiezen, helpt echter wel met je magic skills
Speciality: Stealth
Favored Attributes: Agility and Luck: Handig, al heb ik zelf Speed
Major Skills:
Block: Twijfelgeval, je dodged meer met een hoge agi dan dat je moet blocken.
Light Armor
Marksman
Mysticism
Security
Minor Skills:
AcrobaticsAlchemyWeg ermee, kost klauwen vol geld en HEEL veel geduld en ingrediënten om te lvlenMercantileWeg ermee, je gapt alles overal vandaan en verkoopt het toch wel
Long BladeSpeechcraftMisschien handig om wat extra info los te peuteren, of beter zijn in taunten etc., heb ik zelf nooit als skill gebruikt
Misschien wil ik Armorer ook nog als minor skill, maar ik weet niet met welke ik dan moet ruilen. Of raden jullie me af om armorer als major/minor skill te nemen?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja hallo, da's niet voor een beginner he!? Die kerel mept je met 3 rake klappen dood
quote:Maar dan hoef je je ook nergens meer zorgen om te maken, dan hak je idd iedereen de dood in.Op donderdag 28 oktober 2010 13:38 schreef wise het volgende:
umbra sword gebruik ik vaak:
http://www.uesp.net/wiki/Morrowind:Umbra_Sword
quote:geen idee, ik zit nog op silverOp donderdag 28 oktober 2010 14:36 schreef AgitoM het volgende:
Zal de Umbra Sword onthouden, maar het duurt wel even voordat ik een level 20 karakter aan kan. Lijkt me trouwens geweldig om de ziel te kunnen stelen van een vijand. (Nu is de vraag of mijn Redguard zulke magie kan doen)
Maar goed, ik weet nog steeds niet welk zwaard ik het beste kan verkrijgen in Seya Neen of Balmora.
trouwens, hebben we tegenwoordig nog een "quote" knop in de nieuwe forum layout?
quote:Het blijft een bizar spelOp donderdag 28 oktober 2010 14:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb Oblivion nu ook uitgespeeld, als lvl 8 nord fighter
quote:Jawel, die verschijnt rechtsboven de post.Op donderdag 28 oktober 2010 14:36 schreef AgitoM het volgende:
trouwens, hebben we tegenwoordig nog een "quote" knop in de nieuwe forum layout?
quote:Zoek eens op "Goldbrand", die kun je als beginner ook vrij makkelijk krijgen, mits je geld hebt ((2000 ofzo) en onder water je adem in kan houden. Wel een van de beste wapens in het spel!Op donderdag 28 oktober 2010 18:51 schreef AgitoM het volgende:
Na even wat rond gezocht te hebben op het internet, heb ik besloten om "The Sword of White Woe" uit de Eastern Guard Tower in Balmora te stelen.
Leek me wel een redelijk zwaard om als beginner mee rond te lopen.
http://www.uesp.net/wiki/(...)e#Sword_of_White_Woe
quote:Dank je. Zie echter wel dat het een behoorlijk stuk van Belmora vandaan is.Moet binnenkort nog wel naar Hla Oad, dus misschien dat ik een stukje verder kan lopen voor deze quest. Zwaar is zeker wel de moeite waard.Op donderdag 28 oktober 2010 20:19 schreef Pek het volgende:
[..]
Zoek eens op "Goldbrand", die kun je als beginner ook vrij makkelijk krijgen, mits je geld hebt ((2000 ofzo) en onder water je adem in kan houden. Wel een van de beste wapens in het spel!
quote:Meer heb je ook niet nodigOp donderdag 28 oktober 2010 14:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb Oblivion nu ook uitgespeeld, als lvl 8 nord fighter
quote:Doen! Het is niet zo'n heel gevaarlijke route en er is echt geen beter zwaard in het spel dan dit, zeker na de upgrade. Daarnaast de eerder genoemde Umbra voor het soultrappen, en je bent wat wapens betreft klaar. Niets meer aan doenOp donderdag 28 oktober 2010 21:07 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Dank je. Zie echter wel dat het een behoorlijk stuk van Belmora vandaan is.Moet binnenkort nog wel naar Hla Oad, dus misschien dat ik een stukje verder kan lopen voor deze quest. Zwaar is zeker wel de moeite waard.
Je kan met soul gems (met een trapped soul erin) enchante items rechargen.quote:Op donderdag 11 november 2010 02:54 schreef AgitoM het volgende:
Zoals ik eerder aangaf, gebruik ik momentel de "Sword of White Woe". Dit zwaard heeft 500 charges. Merk echter dat het verschrikkelijk lang (enkele dagen) duurt voordat het zwaard herladen is. Is er een manier om dit sneller te doen?
De thieves guild, in de tweede missie moet je of iemand omkopen, of hem overhalen jou aan te vallen. Dus als je speechcraft niet zo goed is, gaat het veel geld kosten.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:47 schreef CasB het volgende:
[..]
Je kan met soul gems (met een trapped soul erin) enchante items rechargen.
Ik zit zelf een beetje 'vast' in Morrowind. Ik heb nu alle (?) quests gedaan voor de Fighters Guild in Balmora, ook al een aantal voor de Mages Guild, maar ik vind de quests over het algemeen een beetje lame. (Ga naar die en die persoon, en haal ze over om iets te doen). Het kost me alleen maar geld om ze te briben, en je krijgt er weinig voor terug, vind ik. Iemand tips? Zal ik beginnen met de Thiefs Guild?
Ah, nooit geweten. Had ook geen idee wat ik eigenlijk met soul gems moest. Zal dus binnenkort eens op zoek gaan naar een soul trap spell, en die op mijn "Sword of White Woe" laten enchanten. Kun een Redguard als ik trouwens een soultrap met succes gebruiken?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Soultrap-spell kopen of die laten enchanten op een wapen
Volgens mij kun je niet die Sword of White Woe laten enchanten omdat dat al is gebeurt, toch Drizzt?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Ah, nooit geweten. Had ook geen idee wat ik eigenlijk met soul gems moest. Zal dus binnenkort eens op zoek gaan naar een soul trap spell, en die op mijn "Sword of White Woe" laten enchanten. Kun een Redguard als ik trouwens een soultrap met succes gebruiken?
Oei, ja daar zeg je zoietsquote:Op donderdag 11 november 2010 13:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Volgens mij kun je niet die Sword of White Woe laten enchanten omdat dat al is gebeurt, toch Drizzt?
Dat is inderdaad ook een oplossing. Voordeel aan Morrowind is dat je gewoon kan pauzeren en van wapen kan wisselen. De Quickswitches zal ik ook eens uitzoeken.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ach en trouwens, dan laat je soultrap op een simpel zwaardje zetten, mep je daar een keer mee zodat soultrap geactiveerd wordt, switch naar je Woe en hak de enemy kapot
Yupquote:Op donderdag 11 november 2010 14:29 schreef RickoKun het volgende:
Inderdaad, wat ook wel handig om te weten is dat je Quickswitches kan gebruiken.
Dan moet je volgens mij gewoon op F1 drukken en dan kun je 1 t/m 0 aanwijzen voor sneltoetsen voor spreuken en wapens.
Update?quote:Op zondag 21 november 2010 23:12 schreef Two het volgende:
Sinds vanmiddag weer begonnen met Morrowind, inmiddels echt alweer jaren geleden dat ik dit speelde!
Ben nu begonnen met een Nord met als sign The Warrior.
Mayor skills:
Long blade
Block
Medium Armor
Heavy Armor
Axe
Minor skills:
Armorer
Destruction
Restoration
Acrobatics
Athletics
Op dit moment level 3 en beetje bezig met de Fighters Guild in Balmora.
Vandaag overigens voornamelijk bezig geweest met wat mods installeren.
Ben het hele weekend weg geweest en ik had wat problemen (ik denk door een mod). Dus moet 'm eerst even opnieuw installeren. Ik was inmiddels level 7 en begonnen met House Hlaalu. Ik kon niet meer verder met de fighters guild in Balmora. De Mages guild heb ik nog niet heel veel zin in gehad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:25 schreef kingmob het volgende:
Een guide van het installeren van alle mods voor een goede ervaring, compleet met beschrijving voor de steam versie (waar het bij mij misging).
http://morrowind2011.wordpress.com/
Ik ga hem volgen als ik thuis ben vanavond denk ik, alleen jammer dat ik weer overnieuw zal moeten beginnen
Is er geen character creator, zodat ik m'n huidige karakter kan nabouwen ofzo? Door allerlei mods is hij niet erg compatible
ow dat vind ik jammer. maar ik ben blij met een reactiequote:Op woensdag 16 februari 2011 16:24 schreef wise het volgende:
mensen werken/zitten op school dude. Dit topic is nooit snel geweest![]()
zal ff kijken of ik vanavond wat mods kan neergooien die ik hebquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:29 schreef garriej het volgende:
[..]
ow dat vind ik jammer. maar ik ben blij met een reactie
ja alleen grafische improvements wil ik de rest hoef ik nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:31 schreef wise het volgende:
[..]
zal ff kijken of ik vanavond wat mods kan neergooien die ik heb
ik kan niet meer zonderquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
2. GEEN grafische shit!Daarmee proef je de echte Morrowindsfeer niet!
quote:
Gaan we voor de battlemage en ja daar ben ik ook bang voor. Maar ik moet hem wel 1080 draaien want me pc scherm is 32"quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
1. Pure mage gaat niet lukken, Morrowind is enorm op melee gerichtProbeer een hybrid, battlemage ofzo
Pure mage KAN wel.. Alleen loop je dan het risico dat je van frustratie je kop door je scherm ramt, zeker de eerste 10 levelsquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
1. Pure mage gaat niet lukken, Morrowind is enorm op melee gerichtProbeer een hybrid, battlemage ofzo
Vooral niet te doen als je tegen de Dark Brotherhood moet als je die uitbreiding hebtquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:35 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Pure mage KAN wel.. Alleen loop je dan het risico dat je van frustratie je kop door je scherm ramt, zeker de eerste 10 levels
En als je blunt weapons kiest, en dan alleen staffs gebruikt is het net echt(Duurde bij mij altijd een kwartier, en dan ging ik ergens een hamer kopen
)
Ik heb ook een paar corrupted savegames gehad in Oblivionquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vooral niet te doen als je tegen de Dark Brotherhood moet als je die uitbreiding hebt
Mijn savegames waren ineens corrupted terwijl ik echt level 24 was en flink met de main quest aan het worstelen was... Toch moet ik deze elder scrolls nog eens uitspelen. Ik ben nét klaar met Oblivion!
jaa die zijn altijd erg leukquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar corrupted savegames gehad in OblivionVergeet je 'even' 2 of 3 uur te saven...
quote:Op maandag 4 april 2011 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou ben ik iemand die altijd sterk gekant is tegen graphic mods voor Morrowind, maar damn dit ziet er wel mooi uit zeghttp://bethblog.com/index.php/2011/04/04/must-see-morrowind-mod/
Dus als ik het goed begrijp komt er door Bloodmoon een eiland bij op de kaart?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als de overhaul (om) tribunal en bloodmoon vraagt/eist, dan lijkt het me wel duidelijk
De enige effecten die de uitbreidingen op je huidige game hebben zijn aanvallen door assassins (tribunal) en een bootje van dat ene dorp (ben de naam even kwijt, maar volgens mij ligt het bij ebonheart) naar solstheim (bloodmoon)
Er komen verhaallijnen bij door Tribunal ja, maar dat vindt allemaal plaats in Mournhold (ligt niet op Vvardenfell maar op het vastelandquote:Op woensdag 6 april 2011 18:57 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp komt er door Bloodmoon een eiland bij op de kaart?
En breid Tribunal het huidige continent wat uit, met wat Assassins? Word de lopende verhaal lijn anders, of komen er gewoon verhalenlijnen bij door Tribunal?
Ah prima, dan kan ik het gewoon installeren en de uitbreidingen doen als ik er ooit aan toe kom, en ben :-)quote:Op woensdag 6 april 2011 19:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er komen verhaallijnen bij door Tribunal ja, maar dat vindt allemaal plaats in Mournhold (ligt niet op Vvardenfell maar op het vasteland)
Zie maar of je de spoiler aangaande Tribunal wil lezen (ik verklap niks over het gebeuren in Mournhold hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 19:15 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Ah prima, dan kan ik het gewoon installeren en de uitbreidingen doen als ik er ooit aan toe kom, en ben :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zie maar of je de spoiler aangaande Tribunal wil lezen (ik verklap niks over het gebeuren in Mournhold hoorhmmm, hoop aan de hand van de spoiler niet dat het te irritant word. Heb wel een Melee karakter, dus dat is niet het probleem. Ben inmiddels Tribunal aan het installeren, daarna Bloodmoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik morgen tijd heb zal ik de overhaul eens proberen te installeren, en zal misschien wat "voor" en "na" screenshots doen.
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik erger me nu gewoon zelf aan die vele "" die ik hierboven heb gepost
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het wordt wel irritant![]()
Even proberen te rusten als je bijna dood bent? Stáán er weer 2 van die klootzakken voor je neus... *zucht*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Las net dit op een website, dus als het klopt gaat het niet oneindig door.
Heb daarnet Tribunal en Bloodmoon geinstalleerd, ben nu een slapen (woon in Azie), zal morgen avond eens kijken naar de Overhaul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ben inmiddels als het goed is van de assassins af:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terwijl ik dit typ ben ik de overhaul aan het installeren. Als dat allemaal werkt zal ik wat screenshots voor jullie maken, en daarna op zoek gaan naar Goldbrand. :-)
Her genereren van textures duurt nogal lang in mijn geval. Gebruik momenteel een 4 jaar oude computer die in principe gedient heeft als Software ontwikkel machine. (redelijk krachtig voor zijn tijd dus). Zit helaas maar een middel matige video kaart in. Hoop spellen zijn te spelen, maar niet met hoge graphics.quote:Op zondag 10 april 2011 22:08 schreef CasB het volgende:
20 minuten? Als ik iets verander dan duurt het misschien 5 a 8 minuten voordat ik weer verder kan spelen.
cool, maar zo draai het al een tijdje zonder complete overhaulquote:Op maandag 4 april 2011 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou ben ik iemand die altijd sterk gekant is tegen graphic mods voor Morrowind, maar damn dit ziet er wel mooi uit zeghttp://bethblog.com/index.php/2011/04/04/must-see-morrowind-mod/
Ging je met je oude save verder, die je met die overhaul had opgeslagen?quote:Op maandag 11 april 2011 07:21 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Her genereren van textures duurt nogal lang in mijn geval. Gebruik momenteel een 4 jaar oude computer die in principe gedient heeft als Software ontwikkel machine. (redelijk krachtig voor zijn tijd dus). Zit helaas maar een middel matige video kaart in. Hoop spellen zijn te spelen, maar niet met hoge graphics.
Heb inmiddels zelf weer "vanilla" Morrowind geinstalleerd staan, alhoewel de performance van de aangepaste versie redelijk in orde was, sloeg het spel terwijl ik in Balmora was om te overklap vast, en laade hij nieuwe omgevingen (wanneer ik gebouwen binnen ga bijvoorbeeld) vaak niet goed.
Als iemand een tip heeft om dat te verhelpen hoor ik het graag.
Verder, gebruik momenteel AVG LiveKive om mijn save games te synchronizeren tussen verschillende computers. Kan nu dus vanaf al mijn computers gewoon verder spelen als ik wil.
Met name makkelijk als ik weer eens met mijn notebook in het buitenland zit. :-)
Ik gebruikte een vanilla save in de overhaul versie (Alhoewel ik gelijk na laden een overhaul save maakte). Het was de overhaul versie die behoorlijk vaak vast liep of omgevingen niet lade. Bijvoorbeeld: Loopt rond in Balmora, en gaat de Pawn Shop binnen. Pawn shop slaat compleet vast. (Of andersom).quote:Op maandag 11 april 2011 12:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ging je met je oude save verder, die je met die overhaul had opgeslagen?
Als dat namelijk het geval is, is de kans groot dat het spel content van die mod probeert te laden die er niet is.
Morrowind kennende, met zijn stabiele engine () zal dan waarschijnlijk wel crashen als het teveel van het goede is.
Welke Arrow is dat?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:22 schreef Jeff89 het volgende:
Umbra is echt 'n opperbaas.. Je gebruikt bogen ja? Als je Bloodmoon geinstalleerd hebt staan kan je de meest epische arrow uit het spel gebruiken
Ik heb het via een boekenwinkel besteld en uit Amerika laten komen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:42 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Welke Arrow is dat?
Zal inderdaad eens proberen het Elder Scrolls boek te vinden. Alhoewel ik nooit echt tijd heb om te lezen.
Heb al een paar keer geprobeert een screenshot te maken, echter na het installeren van de overhaul blijft Morrowind zeggen dat ik screenshots niet enabled heb, terwijl dat wel het geval is.quote:
Ben er al aan uit, moet eigenlijk gaan slapen, maar zal even een klein aantal screenshots online zetten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmmm, apart
Anders printscreen en nieuwe bitmap afbeelding maken en ctrl + V?
Weet iemand of de gewone versie wel werkt of werkbaar te maken is op Win7? Heb Morrowind en Tribunal hier nog ergens gewoon op CD.. Maar Morrowind heb ik in principe al helemaal stuk gespeeld, en Oblivion heb ik de mainquest nog nooit uitgespeeld. Ik denk dat ik eerst Oblivion weer eens ga spelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:16 schreef Silv het volgende:
Ik krijg hem niet aan de praat op windows 7 via steam.
*Gaat Nehrim maar eens installeren
ik draai morrowind game of the year gewoon op windows 7 ultimate 32bit. Gaat gewoon goedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:40 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Weet iemand of de gewone versie wel werkt of werkbaar te maken is op Win7? Heb Morrowind en Tribunal hier nog ergens gewoon op CD.. Maar Morrowind heb ik in principe al helemaal stuk gespeeld, en Oblivion heb ik de mainquest nog nooit uitgespeeld. Ik denk dat ik eerst Oblivion weer eens ga spelen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | GameFile0=Better Heads Bloodmoon addon.esm GameFile1=Better Heads Tribunal addon.esm GameFile2=Better Heads.esm GameFile3=Bloodmoon Landscape Overhaul 1.0.esm GameFile4=Bloodmoon.esm GameFile5=Morrowind.esm GameFile6=Tribunal.esm GameFile7=Better Bodies.esp GameFile8=Better Clothes_v1.1_nac.esp GameFile9=BetterClothes_Patch.esp GameFile10=KS_Ren's_Oblivion_Hair_for_Morrowind_1.0.esp GameFile11=Slof's BB neck fix.esp GameFile12=Slof's Better Beasts a.esp GameFile13=Slof's Better Beasts b.esp GameFile14=Slof's Civilised Beasts Tails.esp GameFile15=Slof's Civilised Beasts.esp GameFile16=SpzInteriorDaylight.esp GameFile17=TLM - Complete.esp GameFile18=Vality's Ascadian Isles Addon.esp GameFile19=Vality's Bitter Coast Addon.esp GameFile20=Morrowind Code Patch Showcase.esp |
Doe dit:quote:Op zondag 8 mei 2011 16:08 schreef JWH_ het volgende:
Kan iemand mij hier misschien helpen met de graphics mods? Gebruik nu deze guide en op het moment dat ik aan de Morrowind Code Patch toekom werkt het gewoon niet. Heb de laatste patches en alles geinstalleerd. Hij geeft de foutmelding dat ik de laatste versie van Bloodmoon niet geinstalleerd heb.
Of weet iemand misschien op welke manier anders ik Morrowind er mooi uit kan laten zien? Wil gewoon een complete Overhaul aangezien ik niet echt van Morrowind kan genieten met default graphics.
Breton Mage-achtig iets, ofzo.quote:
Heb zelf recentelijk ook wel wat trucjes gebruikt, zoals een Soultrap spreuk op mijzelf om wat attributen van mijn karakter snel te verhogen. Weet niet of die eigenlijk cheaten is. Heb mijn karakter met spreuken een beetje verbetered zodat hij wat harder kan lopen en meer bij zich kan dragen. Probeer het alleen niet meer te doen, omdat een super sterk karakter een beetje de uitdaging uit het spel haalt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:10 schreef Samael het volgende:
Ik moet zeggen dat ik al gauw halverwege de game verslaaft raakte aan het toevoegen van honderden mods. Morrowind had al erg veel te bieden maar op ten duur ging ik toch volledig mijn eigen weg en was ik meer bezig met verzamelen van wapens en zooi dan dat ik het verhaal volgde.
Cheaten deed ik op ten duur ook steeds meer omdat er wel meer games waren die ik op dat moment speelde maar toch zo veel mogelijk wou zien van Morrowind.
Mist heb ik nogquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:39 schreef karton2 het volgende:
Die overhaul ziet er goed uit maar ik twijfel of ik Morrowind ooit ga spelen met al die extra's.
Graphics mods zoals better books, better bodies en kaarslicht effect achter de ramen zijn oke maar zo'n overhaul haalt wel de sfeer overhoop.
Ik vond die dikke mist uit de vanilla altijd zo sterk, past wel bij de rauwe wereld die Morrowind is.
Hey Drizzt, hoe is het nu inmiddels met je Hybrid? Mijn warrior heb ik een hoog "Security" level gegeven. Dus sloten openmaken lukt met een paar keer proberen wel. Leek me erg makkelijk om een hoop kostbare dingen te kunnen stelen en zodoende veel geld te verdienen. (En daarnaast Thieves Guild missies te kunnen doen)quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben nu trouwens aan het goochelen met een hybride warrior/thief, wil nog niet echt vlotjes gaan
Kan wel, ik doe ze beide namelijk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:27 schreef CasB het volgende:
Ik kwam er te laat achter dat je geen Fighter's Guild moet doen als je ook de Thieves Guild wil doen.
Helemaal aan het einde van de questlijn word 't wel vrij conflicterend allemaal hoor.. De quests van beide guilds als ik het me goed herinner..quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:45 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Kan wel, ik doe ze beide namelijk.
Je krijgt op een geven moment een "conflict of interest" als je voor de Fighters Guild een "Codebook" moet krijgen van iemand van de Thieves Guild. Als je lid bent van de Thieves Guild wil die persoon dat boek niet afgeven.
De oplossing:
Optie 1: Steel het boek d.m.v. pickpocket
Optie 2: Zorg dat de persoon die het boek heeft je aanvalt. Gebruik "zelfverdediging" om die persoon te doden. Neem het boek.
Ikzelf ben voor optie 2 gegaan.
Yup, dan wordt je loyaliteit echt op de proef gesteldquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:21 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Helemaal aan het einde van de questlijn word 't wel vrij conflicterend allemaal hoor.. De quests van beide guilds als ik het me goed herinner..
Frenzyquote:Op woensdag 25 mei 2011 07:44 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Hey Drizzt, hoe is het nu inmiddels met je Hybrid? Mijn warrior heb ik een hoog "Security" level gegeven. Dus sloten openmaken lukt met een paar keer proberen wel. Leek me erg makkelijk om een hoop kostbare dingen te kunnen stelen en zodoende veel geld te verdienen. (En daarnaast Thieves Guild missies te kunnen doen)
Pickpocket lukt mij alleen niet echt, dat probleem heb ik nu opgelost door een "Enrage Spell" te laten maken. Daarmee maak ik de persoon waarvan ik iets wil stelen kwaad, zodat ik "noodgedwongen" uit "zelfverdediging" die persoon moet vermoorden, en zijn eigendommen kan meenenem.
Ben er niet echt verder mee wezen spelen, omdat ik C&C Generals herontdekt hebquote:Op woensdag 25 mei 2011 07:44 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Hey Drizzt, hoe is het nu inmiddels met je Hybrid?
Als het zo ver komt, zal ik waarschijnlijk de kant van de Fighters Guild kiezen. Ben alleen maar lid geworden van de Thieves Guild omdat het financieel wat meer opbrengt dan de nobele held uithangen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, dan wordt je loyaliteit echt op de proef gesteld
Daarmee heb ik heel Morrowind stuk gespeeld.. En dan die birthsign voor +20 END en +20 nogiets, en dan op lvl 6 oid 100 END hebben voor de maximale health+quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij had iig de standaard warriormeuk (heavy armor, longsword, etc.) en security + bows. Volgens mij was het een Nord zodat ik ook nog ff magische bescherming heb, en frost damage kan doen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:41 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Daarmee heb ik heel Morrowind stuk gespeeld.. En dan die birthsign voor +20 END en +20 nogiets, en dan op lvl 6 oid 100 END hebben voor de maximale health+En Axe omdat Daedric Battleaxe
Redoran herinner ik me niet meer, maar als je de Telvanni nog nooit gedaan hebt: DOEN! De tofste en raarste questgevers zitten bij Telvanni. En de chillste regels... Stelen van je house members is legaal, mits je niet betrapt word of het overleefd als dit wel gebeurt. Dan heb je er namelijk gewoon recht op. Doden van house members is volgens mij ook geoorloofd onder met mom van 'Dan was die ander niet sterk genoeg'.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Main: Block, Destruction, Heavy Armor, Long Blade, Security
Minor: Armorer, Axe, Conjuration, Mysticism, Restoration
Sign: The Lady (+25 Endurance, +25 Personality)
Guilds: Fighters Guild, Mages Guild, Thieves Guild (puur om Security te kunnen trainen)
House: twijfel erg tussen Redoran en Telvanni, al gaat m'n voorkeur naar de eerste uit.
Dat is mainquest toch?quote:Extra: ik moet nog naar de Imperial Legion, Imperial Cult en de Temple
Hmm ja, ik heb de Telvanni nooit echt gedaan aangezien ik altijd een fighter of hybrid was en dan alsnog op melee focustequote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:43 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Redoran herinner ik me niet meer, maar als je de Telvanni nog nooit gedaan hebt: DOEN! De tofste en raarste questgevers zitten bij Telvanni. En de chillste regels... Stelen van je house members is legaal, mits je niet betrapt word of het overleefd als dit wel gebeurt. Dan heb je namelijk gewoon recht op. Doden van house members is volgens mij ook geoorloofd onder met mom van 'Dan was die ander niet sterk genoeg'.
[..]
Dat is mainquest toch?
Hmm, ik ben dus wél tegen slavernijquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:07 schreef Jeff89 het volgende:
Weet ik eigenlijk niet. De Cult en de Temple heb ik nooit gespeeld.. Alleen de houses en guilds, en de Legion..
Edit: Als je trouwens principieel tegen slavernij bent moet je niet bij Telvanni zijn.. Een Twin Lamps char zou zich niet thuis voelenGrappig is wel dat je als beast race gewoon lid kan worden, en normaal behandeld word..
Weet ikquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:26 schreef Jeff89 het volgende:
Ohja, kleine tip.. Zorg dat je kan levitaten als je op reis gaat om lid te worden
Is die Pilgrimage niet toevalllig 1 van de 4 corners van het House of Madness? Herinner me ook die tocht dat je met niemand mag praten (gelijk failen omdat ik 'n Silt Strider wilde nemenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik meen me trouwens te herinneren dat je óf voor de Cult óf voor de Temple naar een shrine moet en met niemand mag praten, maar moet tot nu toe alleen de Pilgrim's Path doen voor de Temple... van de Cult ben ik nog geen lid omdat ik twijfelde wegens m'n long blade skill
Zat met hetzelfde probleem, maar heb het op weten te lossen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:23 schreef Jero_nimo het volgende:
Weet iemand of je een andere morrowind.ini moet aanpassen als je de overhaul geïnstalleerd hebt? Ik probeerde screenshots te maken, maar het wou niet. Ini aangepast en nu kan het nog steeds niet. De show fps had ik ook aangezet, maar die deed het ook niet.
Ik gebruikte de morrowind.ini uit de morrowind folder zelf.
Ben zelf ook pas lid geworden van House Redoran, omdat die qua normen en waarden het beste bij mijn karakter passen. Alleen de stof stormen in de stad maken het bijna onmogelijk iets te doen. Is dat altijd? Heb een hele simpele quest, maar zou niet eens weten welke kant ik uit moet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ben alweer overgestapt naar een Orc Warrior (custom built)
Heb al redelijk hoge rangen binnen The Legion en Fighter's Guild, en de eerste stap van m'n Redoran stronghold is begonnen
Thanks!!! Straks eerst nog even Titan Questen met vrienden en daarna zal ik weer eens kijken in Vvardenfell! Kijken of ik nog wat mooie plaatjes kan schieten!quote:Op zondag 5 juni 2011 19:39 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Zat met hetzelfde probleem, maar heb het op weten te lossen.
De oplossing zit niet in het aanpassen van de Morrowind.ini
Zo even uit mijn hoofd:
- Start MGEGui.exe
- Ga naar de "Input" Tab
- Klik op "Launch Macro Editor"
- Creeer een Macro voor een toets:
- Macro Type: Function
- Function: Take Screenshot
Na het saven van de macro moet het mogelijk zijn screenshots te maken.
Post als het gelukt is.
Stof is volgens mij bijna permanent aanwezig.. Maar het doet toch in principe niets behalve sfeer maken?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:41 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Ben zelf ook pas lid geworden van House Redoran, omdat die qua normen en waarden het beste bij mijn karakter passen. Alleen de stof stormen in de stad maken het bijna onmogelijk iets te doen. Is dat altijd? Heb een hele simpele quest, maar zou niet eens weten welke kant ik uit moet.
Welke quest heb je?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:41 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Ben zelf ook pas lid geworden van House Redoran, omdat die qua normen en waarden het beste bij mijn karakter passen. Alleen de stof stormen in de stad maken het bijna onmogelijk iets te doen. Is dat altijd? Heb een hele simpele quest, maar zou niet eens weten welke kant ik uit moet.
De eerste queste, moet een stel krabben doden net buiten de stad. Wat ik met name vervelend vind aan die stad is dat ik nauwelijks iets kan zien of voor me uit kijken door al het stof. Wel sfeervol, dat wel. Ik draai de overhaul, weet niet of het in het orginele spel minder was.quote:
Oja, diequote:Op maandag 6 juni 2011 07:39 schreef AgitoM het volgende:
[..]
De eerste queste, moet een stel krabben doden net buiten de stad. Wat ik met name vervelend vind aan die stad is dat ik nauwelijks iets kan zien of voor me uit kijken door al het stof. Wel sfeervol, dat wel. Ik draai de overhaul, weet niet of het in het orginele spel minder was.
door dit soort comments wil ik het NU spelenquote:Op maandag 6 juni 2011 10:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oja, dieMoet je eerst Drulene de Guar Herder zoeken die ten westen van Ald'Ruhn zit, en dan weer naar het westen richting het water. De 2 mudcrabs zitten bij zo'n groene modderplas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas moet ik nu naar Ghostgate voor een paar Pauldrons. Naar een uithoek voor de linker bracer, of een hoop quests doen voor House Redoran, waar ik lid van ben.
Zal waarschijnlijk dus voor de Redoran Quests gaan.
Denk dat ik ook de Telvani kluis nog een keertje bezoek :-)
Zit helaas nog steeds te wachten totdat ik Goldbrand op kan halen.
[ Bericht 0% gewijzigd door AgitoM op 13-07-2011 20:08:13 ]
Wat voor karakter heb je aangemaakt? Puur magie, of kan hij ook een beetje vechten.quote:Op maandag 19 september 2011 10:15 schreef CasB het volgende:
Het draait op mijn laptop best goed, ook al heb ik daar geen geweldige videokaart inzitten.
Ben momenteel bezig met de Mages Guild, voor de verandering eens niet begonnen met de Fighters Guild zodat ik eindelijk een keer de Thiefs Guild kan doen.Main quest komt later wel een keer.
Ik vroeger ook nooit, maar nu ik een bepaalde versie van de overhaul geinstalleert heb is het soms behoorlijk donker.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een fakkel gebruiken in een grot? Gewoon aanvallen en rellen! Of sluipen en slachten, BAM!
Ik wacht gewoon 24 uur, en dan verkoop ik weer wat.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:45 schreef DeHovenier het volgende:
Ik gebruikte nooit mods in MW. Ja, eentje dat ervoor zorgt dat de Creeper veel geld heeft
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:45 schreef DeHovenier het volgende:
Ik gebruikte nooit mods in MW. Ja, eentje dat ervoor zorgt dat de Creeper veel geld heeft
Dat laat ik aan Drizzt over, met z'n 238823823 personagesquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:45 schreef AgitoM het volgende:
Ben nooit ver gegaan in het spel, maar zitten draken in Morrowind?
Tsja, ik werd in Vivec ook door Ordinators voor "Scum" uitgemaakt. Geen idee waarom.
Ik heb een hoog personality level, en niemand heeft gezien dat ik hun kluizen heb leeg gerooft (geen Bounty), en het feit dat ik een Ordinator heb gedood tsja, dat was "Zelfverdediging" die Ordinator had spontaan een "frenzy" tegen mij.
Maar trouwens Drizzt en Jivis, wat denken jullie wat het bester is m.b.t die zwaarden die ik genoemd heb?
Draken in MWquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:45 schreef AgitoM het volgende:
Ben nooit ver gegaan in het spel, maar zitten draken in Morrowind?
Tsja, ik werd in Vivec ook door Ordinators voor "Scum" uitgemaakt. Geen idee waarom.
Ik heb een hoog personality level, en niemand heeft gezien dat ik hun kluizen heb leeg gerooft (geen Bounty), en het feit dat ik een Ordinator heb gedood tsja, dat was "Zelfverdediging" die Ordinator had spontaan een "frenzy" tegen mij.
Maar trouwens Drizzt en Jivis, wat denken jullie wat het bester is m.b.t die zwaarden die ik genoemd heb?
Dat dacht ik al. Nooit iets gehoord over draken in Morrowind. Wel irritante Cliffracers. Weet iemand trouwens een mod om het aantal Cliffracers te verminderen? (Ze mogen er wel in blijven zitten wat mij betreft). In de huidige Overhaul versie die ik geinstalleert heb word ik zelfs in steden door Cliffracers aangevallen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Draken in MW
Nee, maar er zijn wel Cliffracers
Die Ordinators haten alles en iedereen, vat het niet persoonlijk op
Ik zou die White Woe gebruiken.
Nee, imageshack werkt niet op Fok, dan moet je imgur gebruiken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:00 schreef CbassNL het volgende:
Ik heb even wat screens gemaakt van Morrowind 3.0:
[ http://img51.imageshack.us/img51/3606/mgescreenshot018.png (copy/paste deze link) ]
http://img443.imageshack.us/img443/2991/mgescreenshot015.png (copy/paste deze link)
http://img5.imageshack.us/img5/2497/mgescreenshot010.png (copy/paste deze link)
http://img51.imageshack.us/img51/5920/mgescreenshot004.png (copy/paste deze link)
http://img138.imageshack.us/img138/6755/mgescreenshot020.png (copy/paste deze link)
http://img855.imageshack.us/img855/7868/mgescreenshot017.png (copy/paste deze link)
http://img197.imageshack.us/img197/1769/mgescreenshot021.png (copy/paste deze link)
Ziet er wel echt super uit moet ik zeggen.
(Ik krijg ze alleen niet als afbeelding in de post, misschien zijn de bestanden te groot..)
Gewoon een middagje automatisch vooruit laten lopen tegen een muur.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:43 schreef CbassNL het volgende:
Voor het spel, of alles te installeren?Ik begrijp t wel hoor. Je loopt ook zo belachelijk sloom in dit spel.
Zo'n beetje één van de eerste dingen die ik doe is een resist magic spell 100% maken van 1 seconde, boots of blinding speeds van de voeten van Pemenie trekken en sprinten maar!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Gewoon een middagje automatisch vooruit laten lopen tegen een muur.
Die bootsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zo'n beetje één van de eerste dingen die ik doe is een resist magic spell 100% maken van 1 seconde, boots of blinding speeds van de voeten van Pemenie trekken en sprinten maar!
Hoe maakt je zo'n spell? Heb de afgelopen 2 avonden weer Morrowind zitten spelen, en toevallig nu ook de Boots of Blinding Speed van Pemenie gekregen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zo'n beetje één van de eerste dingen die ik doe is een resist magic spell 100% maken van 1 seconde, boots of blinding speeds van de voeten van Pemenie trekken en sprinten maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |