Weet iemand of de gewone versie wel werkt of werkbaar te maken is op Win7? Heb Morrowind en Tribunal hier nog ergens gewoon op CD.. Maar Morrowind heb ik in principe al helemaal stuk gespeeld, en Oblivion heb ik de mainquest nog nooit uitgespeeld. Ik denk dat ik eerst Oblivion weer eens ga spelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:16 schreef Silv het volgende:
Ik krijg hem niet aan de praat op windows 7 via steam.
*Gaat Nehrim maar eens installeren
ik draai morrowind game of the year gewoon op windows 7 ultimate 32bit. Gaat gewoon goedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:40 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Weet iemand of de gewone versie wel werkt of werkbaar te maken is op Win7? Heb Morrowind en Tribunal hier nog ergens gewoon op CD.. Maar Morrowind heb ik in principe al helemaal stuk gespeeld, en Oblivion heb ik de mainquest nog nooit uitgespeeld. Ik denk dat ik eerst Oblivion weer eens ga spelen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | GameFile0=Better Heads Bloodmoon addon.esm GameFile1=Better Heads Tribunal addon.esm GameFile2=Better Heads.esm GameFile3=Bloodmoon Landscape Overhaul 1.0.esm GameFile4=Bloodmoon.esm GameFile5=Morrowind.esm GameFile6=Tribunal.esm GameFile7=Better Bodies.esp GameFile8=Better Clothes_v1.1_nac.esp GameFile9=BetterClothes_Patch.esp GameFile10=KS_Ren's_Oblivion_Hair_for_Morrowind_1.0.esp GameFile11=Slof's BB neck fix.esp GameFile12=Slof's Better Beasts a.esp GameFile13=Slof's Better Beasts b.esp GameFile14=Slof's Civilised Beasts Tails.esp GameFile15=Slof's Civilised Beasts.esp GameFile16=SpzInteriorDaylight.esp GameFile17=TLM - Complete.esp GameFile18=Vality's Ascadian Isles Addon.esp GameFile19=Vality's Bitter Coast Addon.esp GameFile20=Morrowind Code Patch Showcase.esp |
Doe dit:quote:Op zondag 8 mei 2011 16:08 schreef JWH_ het volgende:
Kan iemand mij hier misschien helpen met de graphics mods? Gebruik nu deze guide en op het moment dat ik aan de Morrowind Code Patch toekom werkt het gewoon niet. Heb de laatste patches en alles geinstalleerd. Hij geeft de foutmelding dat ik de laatste versie van Bloodmoon niet geinstalleerd heb.
Of weet iemand misschien op welke manier anders ik Morrowind er mooi uit kan laten zien? Wil gewoon een complete Overhaul aangezien ik niet echt van Morrowind kan genieten met default graphics.
Breton Mage-achtig iets, ofzo.quote:
Heb zelf recentelijk ook wel wat trucjes gebruikt, zoals een Soultrap spreuk op mijzelf om wat attributen van mijn karakter snel te verhogen. Weet niet of die eigenlijk cheaten is. Heb mijn karakter met spreuken een beetje verbetered zodat hij wat harder kan lopen en meer bij zich kan dragen. Probeer het alleen niet meer te doen, omdat een super sterk karakter een beetje de uitdaging uit het spel haalt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:10 schreef Samael het volgende:
Ik moet zeggen dat ik al gauw halverwege de game verslaaft raakte aan het toevoegen van honderden mods. Morrowind had al erg veel te bieden maar op ten duur ging ik toch volledig mijn eigen weg en was ik meer bezig met verzamelen van wapens en zooi dan dat ik het verhaal volgde.
Cheaten deed ik op ten duur ook steeds meer omdat er wel meer games waren die ik op dat moment speelde maar toch zo veel mogelijk wou zien van Morrowind.
Mist heb ik nogquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:39 schreef karton2 het volgende:
Die overhaul ziet er goed uit maar ik twijfel of ik Morrowind ooit ga spelen met al die extra's.
Graphics mods zoals better books, better bodies en kaarslicht effect achter de ramen zijn oke maar zo'n overhaul haalt wel de sfeer overhoop.
Ik vond die dikke mist uit de vanilla altijd zo sterk, past wel bij de rauwe wereld die Morrowind is.
Hey Drizzt, hoe is het nu inmiddels met je Hybrid? Mijn warrior heb ik een hoog "Security" level gegeven. Dus sloten openmaken lukt met een paar keer proberen wel. Leek me erg makkelijk om een hoop kostbare dingen te kunnen stelen en zodoende veel geld te verdienen. (En daarnaast Thieves Guild missies te kunnen doen)quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben nu trouwens aan het goochelen met een hybride warrior/thief, wil nog niet echt vlotjes gaan
Kan wel, ik doe ze beide namelijk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:27 schreef CasB het volgende:
Ik kwam er te laat achter dat je geen Fighter's Guild moet doen als je ook de Thieves Guild wil doen.
Helemaal aan het einde van de questlijn word 't wel vrij conflicterend allemaal hoor.. De quests van beide guilds als ik het me goed herinner..quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:45 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Kan wel, ik doe ze beide namelijk.
Je krijgt op een geven moment een "conflict of interest" als je voor de Fighters Guild een "Codebook" moet krijgen van iemand van de Thieves Guild. Als je lid bent van de Thieves Guild wil die persoon dat boek niet afgeven.
De oplossing:
Optie 1: Steel het boek d.m.v. pickpocket
Optie 2: Zorg dat de persoon die het boek heeft je aanvalt. Gebruik "zelfverdediging" om die persoon te doden. Neem het boek.
Ikzelf ben voor optie 2 gegaan.
Yup, dan wordt je loyaliteit echt op de proef gesteldquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:21 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Helemaal aan het einde van de questlijn word 't wel vrij conflicterend allemaal hoor.. De quests van beide guilds als ik het me goed herinner..
Frenzyquote:Op woensdag 25 mei 2011 07:44 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Hey Drizzt, hoe is het nu inmiddels met je Hybrid? Mijn warrior heb ik een hoog "Security" level gegeven. Dus sloten openmaken lukt met een paar keer proberen wel. Leek me erg makkelijk om een hoop kostbare dingen te kunnen stelen en zodoende veel geld te verdienen. (En daarnaast Thieves Guild missies te kunnen doen)
Pickpocket lukt mij alleen niet echt, dat probleem heb ik nu opgelost door een "Enrage Spell" te laten maken. Daarmee maak ik de persoon waarvan ik iets wil stelen kwaad, zodat ik "noodgedwongen" uit "zelfverdediging" die persoon moet vermoorden, en zijn eigendommen kan meenenem.
Ben er niet echt verder mee wezen spelen, omdat ik C&C Generals herontdekt hebquote:Op woensdag 25 mei 2011 07:44 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Hey Drizzt, hoe is het nu inmiddels met je Hybrid?
Als het zo ver komt, zal ik waarschijnlijk de kant van de Fighters Guild kiezen. Ben alleen maar lid geworden van de Thieves Guild omdat het financieel wat meer opbrengt dan de nobele held uithangen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, dan wordt je loyaliteit echt op de proef gesteld
Daarmee heb ik heel Morrowind stuk gespeeld.. En dan die birthsign voor +20 END en +20 nogiets, en dan op lvl 6 oid 100 END hebben voor de maximale health+quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij had iig de standaard warriormeuk (heavy armor, longsword, etc.) en security + bows. Volgens mij was het een Nord zodat ik ook nog ff magische bescherming heb, en frost damage kan doen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:41 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Daarmee heb ik heel Morrowind stuk gespeeld.. En dan die birthsign voor +20 END en +20 nogiets, en dan op lvl 6 oid 100 END hebben voor de maximale health+En Axe omdat Daedric Battleaxe
Redoran herinner ik me niet meer, maar als je de Telvanni nog nooit gedaan hebt: DOEN! De tofste en raarste questgevers zitten bij Telvanni. En de chillste regels... Stelen van je house members is legaal, mits je niet betrapt word of het overleefd als dit wel gebeurt. Dan heb je er namelijk gewoon recht op. Doden van house members is volgens mij ook geoorloofd onder met mom van 'Dan was die ander niet sterk genoeg'.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Main: Block, Destruction, Heavy Armor, Long Blade, Security
Minor: Armorer, Axe, Conjuration, Mysticism, Restoration
Sign: The Lady (+25 Endurance, +25 Personality)
Guilds: Fighters Guild, Mages Guild, Thieves Guild (puur om Security te kunnen trainen)
House: twijfel erg tussen Redoran en Telvanni, al gaat m'n voorkeur naar de eerste uit.
Dat is mainquest toch?quote:Extra: ik moet nog naar de Imperial Legion, Imperial Cult en de Temple
Hmm ja, ik heb de Telvanni nooit echt gedaan aangezien ik altijd een fighter of hybrid was en dan alsnog op melee focustequote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:43 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Redoran herinner ik me niet meer, maar als je de Telvanni nog nooit gedaan hebt: DOEN! De tofste en raarste questgevers zitten bij Telvanni. En de chillste regels... Stelen van je house members is legaal, mits je niet betrapt word of het overleefd als dit wel gebeurt. Dan heb je namelijk gewoon recht op. Doden van house members is volgens mij ook geoorloofd onder met mom van 'Dan was die ander niet sterk genoeg'.
[..]
Dat is mainquest toch?
Hmm, ik ben dus wél tegen slavernijquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:07 schreef Jeff89 het volgende:
Weet ik eigenlijk niet. De Cult en de Temple heb ik nooit gespeeld.. Alleen de houses en guilds, en de Legion..
Edit: Als je trouwens principieel tegen slavernij bent moet je niet bij Telvanni zijn.. Een Twin Lamps char zou zich niet thuis voelenGrappig is wel dat je als beast race gewoon lid kan worden, en normaal behandeld word..
Weet ikquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:26 schreef Jeff89 het volgende:
Ohja, kleine tip.. Zorg dat je kan levitaten als je op reis gaat om lid te worden
Is die Pilgrimage niet toevalllig 1 van de 4 corners van het House of Madness? Herinner me ook die tocht dat je met niemand mag praten (gelijk failen omdat ik 'n Silt Strider wilde nemenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik meen me trouwens te herinneren dat je óf voor de Cult óf voor de Temple naar een shrine moet en met niemand mag praten, maar moet tot nu toe alleen de Pilgrim's Path doen voor de Temple... van de Cult ben ik nog geen lid omdat ik twijfelde wegens m'n long blade skill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |