quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:02 schreef Panzermaus het volgende:
HAHAH LEUK ZEG VOLGENS MIJ IS DIT WEER ZO'N INTEELT/OLDBIE KLIEKJEGRAPJE NOU IK DOE NIET MEE HOOR GHAH GIEREN MAN VEEL PLEZIER HIER
Het is vandaag "coming out of the closet" dag Gijs. Lief dat hij ons topic kiest om dit te doen.quote:
Ik heb liefde voor jullie allemaal.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is vandaag "coming out of the closet" dag Gijs. Lief dat hij ons topic kiest om dit te doen.
Ja, gooi het maar op niet begrijpen. Doe je de deur weer dicht als je weg gaat?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:11 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen die mijn Fotoboek niet begrijpen.
Pik is ook nog eens geboren toen ik het 2e deel van de Matrix in de bios keekquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, gooi het maar op niet begrijpen. Doe je de deur weer dicht als je weg gaat?
Echt iemand die in het verkeerde topic is aangekomen Gijs! Die meisjes ook in zijn fotoboek! Tyfus het lijkt Telekids welquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:11 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen die mijn Fotoboek niet begrijpen.
Gijs WTFquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Nou wegwezen smerige nicht dat je bent… pas trouwens op dat je geen aids krijgt
quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:41 schreef kepler het volgende:
[..]
Mijn linkerwenkbrauw ging ook even omhoog toen ik dat las
Ik ga ook maar eens naar de groentenboer, bij de hoogvliet is het af en toe niet te vretenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:44 schreef Wessiej het volgende:
Het is trouwens een kogelbiefstukje, malse boontjes en gemarineerde krieltjes geworden, erg lekker.
Had het gekocht bij de groenteman dicht bij mijn werk, die zijn van de week uitgeroepen tot groenteman van het jaar, god wat hebben ze daar goede dingen
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Geen eten gehad? Ik dacht alleen pikstraf!
Enige groenteboer hier in het dorp is failliet. Nu afhankelijk van de super en de buurtturk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:44 schreef Wessiej het volgende:
Het is trouwens een kogelbiefstukje, malse boontjes en gemarineerde krieltjes geworden, erg lekker.
Had het gekocht bij de groenteman dicht bij mijn werk, die zijn van de week uitgeroepen tot groenteman van het jaar, god wat hebben ze daar goede dingen
Enslaved vind ik tot nu toe wel erg simpel, heel erg aan het handje gehouden. Go to that area, kill 4 mechs, press a, done. Maar ik ben pas in chapter 4 van de 14.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:27 schreef Strolie75 het volgende:
Mmmmm...waarom trekt Enslaved me meer dan Castlevania?
Meer Uncharted dan God of War.
http://www.gametrailers.com/video/review-hd-enslaved/705707
Als ik de review zo lees zijn vooral het verhaal en de personages erg tof. Maar de gameplay idd wat standaard.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Enslaved vind ik tot nu toe wel erg simpel, heel erg aan het handje gehouden. Go to that area, kill 4 mechs, press a, done. Maar ik ben pas in chapter 4 van de 14.
Ja dat moet ik zeggen. Beetje die film van Will Smith, Alone ofzo. New York, het jaar 2200, alles is kapot gemaakt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als ik de review zo lees zijn vooral het verhaal en de personages erg tof. Maar de gameplay idd wat standaard.
Ja je ken er een mooie naam aan geven, maar je at dus gewoon aardappels met boontjes en vleesquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:44 schreef Wessiej het volgende:
En jij at dus gewoon quiche met sla en een sausjequote:Op maandag 11 oktober 2010 20:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Enige groenteboer hier in het dorp is failliet. Nu afhankelijk van de super en de buurtturk.
Vanavond gaan sporten, en net gegeten: opgewarmde ratatouille quiche die ik over had van gister, met een salade van ijsbergsla, tomaat, pijnboompitten, gebakken spek overgoten met zelfgemaakte knoflookdressing.
Cool verhaal lijkt me dat,... scoort die ook goed op. Maar gameplay lijkt me wat simpel!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:27 schreef Strolie75 het volgende:
Mmmmm...waarom trekt Enslaved me meer dan Castlevania?
Meer Uncharted dan God of War.
http://www.gametrailers.com/video/review-hd-enslaved/705707
I am Legend?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja dat moet ik zeggen. Beetje die film van Will Smith, Alone ofzo. New York, het jaar 2200, alles is kapot gemaakt.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:11 schreef Strolie75 het volgende:
Ker?
[ afbeelding ]
http://www.geenstijl.nl/m(...)r_van_oude_dame.html
Tikje,... snap de link ook niet helemaalquote:
Is er een game vanquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik kreeg de blu-ray er gratis bij de game
Ik kocht enslaved, toen kreeg ik de film.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is er een game van![]()
Maar cool,... die film wil ik nog wel eens in HD kijken!
Ik heb aardappels, groenten en vlees op!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:17 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja, maar dan de andere kant
Vandaag trouwens Pizza op, ook lekker
Inspiratieloos!quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb aardappels, groenten en vlees op!
Jullie praten gewoon in menukaarten!quote:
Lekker!quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb aardappels, groenten en vlees op!
Knap hoor! Ik ren nog geen 5 kilometer hoor! Noot rende toch ook ineens rondjes om Delft? Is dat gestopt?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:14 schreef kepler het volgende:
[..]
Lekker!
De rest van de week veel koolhydraten voor mij, zondag een halve marathon
Dus lekker veel bananen, spaghetti, pasta's en pannekoeken
Hij is gestopt ja.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Knap hoor! Ik ren nog geen 5 kilometer hoor! Noot rende toch ook ineens rondjes om Delft? Is dat gestopt?
En jij en Kep eten functioneelquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jullie praten gewoon in menukaarten!
Rondjes rennenquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:18 schreef kepler het volgende:
[..]
Hou ik meer tijd over voor leuke dingen
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:11 schreef Strolie75 het volgende:
Ker?
[ afbeelding ]
http://www.geenstijl.nl/m(...)r_van_oude_dame.html
___O___quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:17 schreef kepler het volgende:
[..]
Hij is gestopt ja.
Volgend jaar ben ik van plan om de marathon van London en NY te lopenZit een half jaar tussen, maar moet lukken. Elk jaar een marathon lopen in een wereldstad, lijkt me fantastisch
Holy shit Gijs!!quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:26 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, aanrader voor op je iPhone
http://btjunkie.org/torre(...)ed57c66310a500dca164
Je bent het Gijs. Het is dat er geen beloning op staat, anders had ik je erbij gelapt.quote:
Ik kwam het tegen omdat ik op zoek was naar een nummer van de Beatles (Strawberry Fields Forever).quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Beatles staan er lekker vaak in, dus zeker aanrader
Rondjes rennen, gamen, volleybal, bier drinken, etcquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Rondjes rennen
Ik ren trouwens 3x 20 minuten per week op een loopband. Vind ik zat.
T-shirt ookquote:
quote:
Waarom post je dit?quote:
-weg-quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waarom post je dit?
Waarom klik ik hierop?
Gijs...quote:
Gijs tranen van het lachen hier! Ik zag die link op die site maar ik snapte eerst echt niet wat ik zag. Arme gozer is zo dronken,... zal wel staged zijn, maar toch! Grappig gezichtquote:
Ik moest ook lachen om het filmpje. Gekke Japannersquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs tranen van het lachen hier! Ik zag die link op die site maar ik snapte eerst echt niet wat ik zag. Arme gozer is zo dronken,... zal wel staged zijn, maar toch! Grappig gezichtSchrok ook nog even. Het leek erop dat ik een boner kreeg!
Godver, ben goed ziek nu, keek ik dit filmpje, bijna kwam alles eruit. Dank gijs.quote:
Ja ach waarom niet. Moet kunnen toch! Niet voor schamen Gijs.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen om het filmpje. Gekke JapannersMaar die laatste zin Gijs... WTF. Doe even normaal
Tissues bij je? Je komt wel snel he!quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Godver, ben goed ziek nu, keek ik dit filmpje, bijna kwam alles eruit. Dank gijs.
Wanneer weer halo dan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tissues bij je? Je komt wel snel he!
Gijs...je hoeft niet alles te delen hoor...ik zou de pikstraf voor Quinny even opheffen nu.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:52 schreef Chocobo het volgende:
Het leek erop dat ik een boner kreeg!
Goed punt!quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...je hoeft niet alles te delen hoor...ik zou de pikstraf voor Quinny even opheffen nu.
Die stick is weg, maar mijn camera en boek schieten niet echt op nee.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:02 schreef Chocobo het volgende:
Strol,... volg je verkoop topics al een poos en elke keer moet ik weer lachenHet is zo stil daar dat mijn vorige bezoek nog echo'd.
Check.quote:
Zin inquote:
Gamemania is ook zo makkelijk wat dat betreft. Het levert misschien minder op per game, maar het gemak maakt veel goed. Van die 90 euro die ik gekregen heb koop ik mooi die Mario DSi XL eind deze maandquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die stick is weg, maar mijn camera en boek schieten niet echt op nee.
Morgen een dozijn oude games wegbrengen naar de Gamesmania in Utrecht. Ruimt wel lekker op.
Ik heb eigenlijk niks wat ik wil verkopen? Wat krijg je van Gamemania eigenlijk per game?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Check.
[..]
Zin inGa geen trailers meer kijken trouwens!
[..]
Gamemania is ook zo makkelijk wat dat betreft. Het levert misschien minder op per game, maar het gemak maakt veel goed. Van die 90 euro die ik gekregen heb koop ik mooi die Mario DSi XL eind deze maand
Wisselt...maar op zich wel nette prijzen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niks wat ik wil verkopen? Wat krijg je van Gamemania eigenlijk per game?
Ik had nog wat meuk (bijv Guitar Hero games) en heb uiteindelijk 13 games ingeleverd. Dat is gemiddeld 7 euro per game. Prima toch?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niks wat ik wil verkopen? Wat krijg je van Gamemania eigenlijk per game?
Ik wil alles nog wel eens een keer spelen. Demon's Souls doe ik bv echt niet weg. Maar Fable II bv ook niet,... Dead Space, Prince of Persia. Soms doe ik een ouder spel er weer eens in om nog een achievement te halen die ik mis. Volgens mij heb ik iets van 15 Xbox 360 spellen en 5 PS3 games?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wisselt...maar op zich wel nette prijzen.
Ik bewaar nu alleen nog die games die ik nog een keer wil spelen. Blijft weinig over.
Ik heb dit jaar al bijna meer uitgespeeldquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:20 schreef Chocobo het volgende:
Volgens mij heb ik iets van 15 Xbox 360 spellen en 5 PS3 games?
Holy shit Gijsquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar al bijna meer uitgespeeld
Alan Wake
Assassin's Creed
Assassin's Creed 2
Bioshock 2
Borderlands
Dante's Inferno
Dead Space Extraction
Final Fantasy XIII
God of War III
Halo: Reach
Heavy Rain
LEGO Batman
New Super Mario Bros. Wii
Splinter Cell: Conviction
Super Mario Galaxy 2
Tales of Vesperia
X-Men Origins: Wolverine
Wat een jaar
Gijs,........ je post is briljant zo voor het slapen gaan!quote:
Heb je een boner Gijs? Zeg aub van wel.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,........ je post is briljant zo voor het slapen gaan!
Die vind ik een beetje eng eigenlijkquote:
10 jaar geleden kon je me oprapen, maar nu is het niet grappig meer...quote:
Het was even zoeken naar mijn NSB-pet.quote:
Echt zo erg. Ja had echt een levensgevaarlijke buurman geweest in de jaren '40!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het was even zoeken naar mijn NSB-pet.
Ik denk dat ik vrij snel een vrijstande woning had gehad ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:21 schreef Chocobo het volgende:
Echt zo erg. Ja had echt een levensgevaarlijke buurman geweest in de jaren '40!
Je had niet lang geleefd Gijs!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vrij snel een vrijstande woning had gehad ja.
Thanks Gijs! Ben het er eigenlijk helemaal mee eensquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo, ik heb je blog ook weer eens gelezen. Deze layout is stukken beter dan je vorige, lekker rustig.
Gijs, het zijn maar telefoonsquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:17 schreef Bastard het volgende:
Kheb gewoon een fucking aquarium op mn beeldscherm..http://4.bp.blogspot.com/(...)ygY/s1600/may16a.png
Dat scherm.. zo mooi
Kun je nagaan hoe je had genoten als je voor de iPhone was gegaan.quote:
Niemand W. Helemaal niemand.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef Wessiej het volgende:
Wie van jullie was nou blij dat Sonic 4 uit ging komen?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef Wessiej het volgende:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niemand W. Helemaal niemand.
Maar goed ook!quote:
Betwijfel het.. meen ik.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe je had genoten als je voor de iPhone was gegaan.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niemand W. Helemaal niemand.
quote:
De gametestersquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef Wessiej het volgende:
Ze gooien gewoon veel te veel vijanden op je af, gaat nergens meer over.quote:
Jouw zusje is krapquote:
quote:The Signal makes an obvious effort to step up the difficulty, mainly by throwing more shadowy ghouls in Wake's direction. It's a misguided effort, like trying to top 100mph in a rental sedan - this rig was never designed to go that fast. There's often no way to work your torch and pistol quickly enough to survive.
De standaard SP is wel goed in balans toch?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eurogamer is het met me eens
[..]
Prachtige game, maar Eurogamer is de laatste maanden aan het verloederen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De standaard SP is wel goed in balans toch?
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:58 schreef -Struikrover- het volgende:
pppft....forza...verslavend.....
Ja Gijs. De game zelf is fantastischquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De standaard SP is wel goed in balans toch?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja Gijs. De game zelf is fantastischJe weet waar je het allemaal uitgebreid kan lezen. Bakkie koffie erbij en lezen maar
18 Gamesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:41 schreef Strolie75 het volgende:
Gister trouwens nog 104 euro gekregen voor 18 oude games! Gamesmania!
Alleen mijn Tiger Woods 2007 en Guitar Hero 2 guitaar wilde ze niet.
Ach, allemaal oude zooi die ik in V&A niet verkocht kreeg Gijs. Lego Star Wars, God of War PSP, My Japanese Coach for DS...dat soort dingen. Ook oude XBox games als Half Life 2 en OutRun2. Volgens mij heb ik nog het meeste gekregen voor Halo: ODST. Dat was de enige recente game die er tussen zat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ja niet dus.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
Tip: www.amazon.co.uk is (nog) interessanter geworden voor het kopen van games. Ze verzenden nu gratis naar Nederland!
quote:Items: GBP 18.22
Postage & Packing: GBP 5.93
Hmm, dat is jammer. Eén boek of een DS game bestellen zit er dus niet in dan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:09 schreef Strolie75 het volgende:
Minimaal 25 pond bestellen lees ik net.
http://www.nu.nl/internet(...)en-in-nederland.html
Dan maar een boek én een DS game.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, dat is jammer. Eén boek of een DS game bestellen zit er dus niet in dan.
Precies. Ik haat het als er een pakketje komt overdag. Dan zijn we aan het werk, gek dat er dan niemand open doet. En TNT blijft het proberen ook, zo zonde van het dubbele werk... UPS doet het beter, dan kun je zelf een tijdvak aangegeven vaak.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan maar een boek én een DS game.
Ik bestel ook vaak losse dingen, is handiger omdat het in de brievenbus past.
Bij mij geven ze het meestal bij de buren af, maar daar begin ik me ook bezwaard bij te voelen. Ook omdat die bejaarden om me heen altijd een praatje willen maken en allemaal zitten te vissen naar mijn scheiding.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Precies. Ik haat het als er een pakketje komt overdag. Dan zijn we aan het werk, gek dat er dan niemand open doet. En TNT blijft het proberen ook, zo zonde van het dubbele werk... UPS doet het beter, dan kun je zelf een tijdvak aangegeven vaak.
Druk ze Gijsquote:
Nee Gijs,... poepen duurt maar 2 minutenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Druk ze Gijs
Neem je een game mee? Of een kopje Espresso? Doe ik wel altijd 's ochtends.
Ik woon in een groot complex met één hoofdingang, er is wel eens een pakketje afgeleverd bij iemand van een compleet ander huis. Zonder briefje in de busquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bij mij geven ze het meestal bij de buren af, maar daar begin ik me ook bezwaard bij te voelen. Ook omdat die bejaarden om me heen altijd een praatje willen maken en allemaal zitten te vissen naar mijn scheiding.
Maar voor nieuwe 360 games is Amazon nu wel erg interessant. Zeker omdat ze binnen 3 dagen leveren!
Bquote:Speakerphone test Voice, dB Pink noise/ Music, dB Ringing phone, dB Overall score
Apple iPhone 4 65.1 60.3 66.2 Below Average
Samsung I9000 Galaxy S 66.6 65.9 66.6 Below Average
Nokia C6 68.0 61.7 77.3 Average
Nokia X6 69.2 66.7 72.5 Good
Nokia N8 75.8 66.2 82.7 Very Good
HTC Desire 76.6 75.7 84.6 Excellent
Ik had echt altijd een koning als pakketbezorger. Stapte hij uit zijn busje, hoorde ik opeens geschreew: ''WESLEY, IK HEB EEN PAKKETJE VOOR JE, DEUR OPEN HÉ! EN GLAASJE WATER VOOR MIJ KLAARSTAAN.'' Het was zo'n held, maar vorige week was zijn laatste dag omdat TNT kut isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:28 schreef Chocobo het volgende:
Ik haat het als je de postbode echt net gemist heb en je een dag moet wachten bv,... of dat je naar het postkantoor moet![]()
10-15 minuten hier. Daarna gaan mijn benen slapen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:27 schreef Chocobo het volgende:
Nee Gijs,... poepen duurt maar 2 minutenDuwen, vegen en weg!
Fable III zou nu inderdaad snel geleverd worden en 43 Euro kosten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bij mij geven ze het meestal bij de buren af, maar daar begin ik me ook bezwaard bij te voelen. Ook omdat die bejaarden om me heen altijd een praatje willen maken en allemaal zitten te vissen naar mijn scheiding.
Maar voor nieuwe 360 games is Amazon nu wel erg interessant. Zeker omdat ze binnen 3 dagen leveren!
Ik zit op mijn handen dus zo lang hou ik het niet uit!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
10-15 minuten hier. Daarna gaan mijn benen slapen.
Je weet dat je teveel games besteld als je een persoonlijke band met de postbode krijgt!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik had echt altijd een koning als pakketbezorger. Stapte hij uit zijn busje, hoorde ik opeens geschreew: ''WESLEY, IK HEB EEN PAKKETJE VOOR JE, DEUR OPEN HÉ! EN GLAASJE WATER VOOR MIJ KLAARSTAAN.'' Het was zo'n held, maar vorige week was zijn laatste dag omdat TNT kut is
Hahahahahahahaha!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je weet dat je teveel games besteld als je een persoonlijke band met de postbode krijgt!
Was ook zeker zo, soms kwam die dagelijks langsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je weet dat je teveel games besteld als je een persoonlijke band met de postbode krijgt!
43,...zelfde prijs als mediaoffer en die levert je op een donderdag ipv zaterdag...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Fable III zou nu inderdaad snel geleverd worden en 43 Euro kosten.
Dat was in mijn oude huis altijd. Die arme man kende mij en mijn huisgenoten toen allemaal wel persoonlijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben nu een harde, eerlijke review aan het lezenquote:
Ken Mediaoffer niet eerlijk gezegd. Heb de LE voor 58 ofzo! Is ook al betaaldquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
43,...zelfde prijs als mediaoffer en die levert je op een donderdag ipv zaterdag...
Mediaoffer vind ik echt heerlijk, ze hadden 1x een actie, zoveel games gekocht voor 38 euro, die nog allemaal moeten uitkomen, heerlijke prijs. En als de game op vrijdag uitkwam kreeg ik hem meestal donderdag binnen, top.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ken Mediaoffer niet eerlijk gezegd. Heb de LE voor 58 ofzo! Is ook al betaaldErg veel zin in Fable III trouwens,... en moet vreselijk mijn best doen Castlevania niet te bestellen
Erg netjes!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mediaoffer vind ik echt heerlijk, ze hadden 1x een actie, zoveel games gekocht voor 38 euro, die nog allemaal moeten uitkomen, heerlijke prijs. En als de game op vrijdag uitkwam kreeg ik hem meestal donderdag binnen, top.
Ik nog zoveel héquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Erg netjes!
Wil dit jaar Castlevania nog bestellen. En ik denk Alan Wake met de Kerst gamen! Nog maar twee games
Ik wilde volgende maand deze twee bestellen. Wordt nu wel erg interessant. Zijn grote, dikke hardcover boeken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Fable III zou nu inderdaad snel geleverd worden en 43 Euro kosten.
Lijken me mooie boeken. Vraag me alleen af hoe de her-openwaarde is! Na een keer doorbladeren heb je het wel gezien toch?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wilde volgende maand deze twee bestellen. Wordt nu wel erg interessant. Zijn grote, dikke hardcover boeken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samen voor ¤ 53,21
Ja daar heb ik echt niks mee.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:42 schreef Wessiej het volgende:
Game waar ik het meest naar uit kijk:
[ afbeelding ]
Ik wil Castlevania, Enslaved en Dead Rising 2 bestellen nogquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ken Mediaoffer niet eerlijk gezegd. Heb de LE voor 58 ofzo! Is ook al betaaldErg veel zin in Fable III trouwens,... en moet vreselijk mijn best doen Castlevania niet te bestellen
Altijd meest gespeelde spellen, en met een beetje mazzel leer ik hiermee echt gitaar spelenquote:
Ik ga dit jaar door met mijn PSP backlog weg te werken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:37 schreef Chocobo het volgende:
Erg netjes!
Wil dit jaar Castlevania nog bestellen. En ik denk Alan Wake met de Kerst gamen! Nog maar twee games
Stop je er al mee?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:47 schreef Scarface2004 het volgende:
Of je gaat nu voor Reach en haalt hem bij mij
special price for you
Ik heb een paar van die boeken, ook van games. Ik bladder ze toch regelmatig door. Niet zozeer voor de verhalen (dat is inderdaad één keer lezen), maar vooral voor de set foto’s en prachtige concept art. Meestal ben ik dan weer hyped om de film nog eens te kijken, of de game nog eens te spelen!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:43 schreef Chocobo het volgende:
Lijken me mooie boeken. Vraag me alleen af hoe de her-openwaarde is! Na een keer doorbladeren heb je het wel gezien toch?
Wat is special price?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:47 schreef Scarface2004 het volgende:
Of je gaat nu voor Reach en haalt hem bij mij
special price for you
Boeien. Gaat me om de SP.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:45 schreef Wessiej het volgende:
Gijs dan speelt niemand meer Halo Reach, call of duty is toch de leukere MP-game.
Gijs, ik vind het heel aardig van je. En echt een fantastische prijs!quote:
Over 3 weken mijn contract verlengen, iphone 4 it isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
KPN en Vodafone gaan ook de iPhone leveren. Komen ze nu mee
Link?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
KPN en Vodafone gaan ook de iPhone leveren. Komen ze nu mee
De master van alle smartphones!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Over 3 weken mijn contract verlengen, iphone 4 it is
Morgenavond Legendary co-op. 21u.quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Over 3 weken mijn contract verlengen, iphone 4 it is
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Link?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn abonnement loopt tot september 2011. Daarna T-mobile![]()
![]()
iPhone 4 met Vodafone![]()
![]()
quote:
Stuur maar op voor 35 euro dan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:53 schreef Scarface2004 het volgende:
Gamemania had er 26 euro voor over.
"Ja wij moeten er ook aan verdienen"
Ik had echt zoiets van :
[ afbeelding ]
owja, en V&A is gay
21:30 begint Oh Oh Chersoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Morgenavond Legendary co-op. 21u.
[..]
[..]
[..]
Tunnelvisie.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Als Scar vandaag voor 18:00 uur naar het postkantoor gaat doe ik mee.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt toch wel hopelijk maar 1 jaar abo toch met die N8quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als Scar vandaag voor 18:00 uur naar het postkantoor gaat doe ik mee.
Ja, en Exp. Robinson is ook bezig dan, maar RTL gemist heerst. Anders komt het er niet van...quote:
Abo voor het leven.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je hebt toch wel hopelijk maar 1 jaar abo toch met die N8![]()
Ohja hij heeft natuurlijk zijn account opgezegdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:59 schreef Scarface2004 het volgende:
Hij zit wel in een zwart doosje ipv een groen doosje Strol.
Je krijgt er wel 2 dagen GOLD bij
De helft ken ik niet eens Gijs...quote:
Ik ben blankquote:
....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis met dubbel B inderdaad. Abbo.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deze CE al gezien Sjo?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis met dubbel B inderdaad. Abbo.
I know henkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
....
GijsEén B is meer dan genoeg.
Amazon had 'm staan, maar is weer weggehaald (officiële mededeling komt ws nog van EA). Eurogamer heeft een beschrijving met wat het zeer waarschijnlijk allemaal is:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:14 schreef Chocobo het volgende:
Waar Noot,... details please
[ afbeelding ]
quote:The Dead Space 2 Collector's Edition will contain a replica Plasma Cutter gun, "art cell", soundtrack, downloadable armour and a copy of the game.
eerder ongemakkelijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Voel je je er onzeker door worden?
quote:
Ik zie een luke perry (don't ask why) en die knul uit T2quote:
??quote:
Christus! Replica Plasma Cutter gunquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Amazon had 'm staan, maar is weer weggehaald (officiële mededeling komt ws nog van EA). Eurogamer heeft een beschrijving met wat het zeer waarschijnlijk allemaal is:
[..]
Wat moet je ermee Gijs!?!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Christus! Replica Plasma Cutter gun
Hobby,... sparen,... heb een zwak voor LE's. Mijn Fallout lunchbox en Bioshock Big Daddy hebben ook een leuk plekje! Los van coole tijdloze games vind ik LE's sparen ook nog eens leuk. Heb er maar een paar uiteraard!quote:
Necromorphs dismemberen. Duh.quote:
Redactie gamesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:58 schreef Wessiej het volgende:
Halo-tijd!
Ik kom erachter dat ik volgens mij te weinig geld heb voor alle games die ik wilde kopen.
Moet DJ Hero 2 en Rock Band 3 kopen, DJ hero is wel ergens voor 40 te gappen, maar Rock Band gaat mij 140 euro kosten, wel zuur dit, geen fable/fallout
Ik moest lachenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Necromorphs dismemberen. Duh.
Meh, slaat niet ergens op?.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Necromorphs dismemberen. Duh.
[..]
Redactie games
Jawel. Je kiest plastic muziekinstrumenten boven epische avonturen.quote:
Fable, scheetjes laten, hihi.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jawel. Je kiest plastic muziekinstrumenten boven epische avonturen.
Eerlijk is eerlijk, ik heb nog steeds spijt dat ik de Fallout LE niet hebt gehaald.quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:09 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben gewoon een beetje hyped voor Halo.Misschien probeer ik de MP zelf wel eens.
Toch maar weer gold, mis Left4Dead ook teveel.
Hoe ver zijn jullie al met de Legendary Campaign? Morgen 21:00 uur dus? Ik zal mijn granaat skills opfrissen.
Die lunchbox en bobbleheadquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik heb nog steeds spijt dat ik de Fallout LE niet hebt gehaald.
En een HL3 SE met koevoet haal ik blind.
We moeten nog beginnen. Dus beter ben je morgen 21u online!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:09 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben gewoon een beetje hyped voor Halo.Misschien probeer ik de MP zelf wel eens.
Toch maar weer gold, mis Left4Dead ook teveel.
Hoe ver zijn jullie al met de Legendary Campaign? Morgen 21:00 uur dus? Ik zal mijn granaat skills opfrissen.
Ik heb er niet veel Gijs. En de kunst is om het ook voor weinig te doen. Bioshock LE is cool en was maar 23 Euroquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik heb nog steeds spijt dat ik de Fallout LE niet hebt gehaald.
En een HL3 SE met koevoet haal ik blind.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:10 schreef Chocobo het volgende:
Hopelijk morgen 21:00 legendary co-op!
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
We moeten nog beginnen. Dus beter ben je morgen 21u online!
Kep ook hoop ik?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Als Scar het spel vandaag op de bus doet, en TNT werkt een beetje mee ben ik er morgen bij!![]()
Met wie zijn we allemaal? Noot, Cho, ik, ?
Dat is een op E3 aangekondigde LE. Extraction zit daarbij om Move te promoten, maar voor zover ik weet werkt die ook zonder Move.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:19 schreef Chocobo het volgende:
Noot,... ik lees overal dat die Dead Space 2 Limited Edition alleen voor PS3 komt en dat Dead Space Extraction ook in het pakket zit! Komt zeker door move?
Ah ok,... dan wil ik voor deze nieuwe gaanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is een op E3 aangekondigde LE. Extraction zit daarbij om Move te promoten, maar voor zover ik weet werkt die ook zonder Move.
Deze LE met plasma cutter is nog niet aangekondigd.
Altijd Gijs.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ah ok,... dan wil ik voor deze nieuwe gaanHou me op de hoogte als je iets hoort!
Nee echtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Altijd Gijs.
Had je al vernomen dat Fallout NV LE bij Bol.com naar 90 euro is gegaan, behalve voor degene die 'm al voor 70 hadden staan?
Ben daar mee gestopt.. ben aan het sparen voor die leuke dingen die 2 ton kostenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:16 schreef Chocobo het volgende:
That reminds me,... moet mijn Master Chief nog wat aanpassen. Heb nog een hoop goedverdiende credits liggen
Ja ik zag het. Stemmen en visorkleuren voor tonnenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben daar mee gestopt.. ben aan het sparen voor die leuke dingen die 2 ton kosten
Yup. Je zal 'm maar geannuleerd hebben...quote:
Nee niet die stemmen .. dat onderste, een special shizzle dinges als je iemand afmaakt/sterft.. zit op 80.000 nu.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Stemmen en visorkleuren voor tonnenMaar waar spaar jij voor nu dan Gijs
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup. Je zal 'm maar geannuleerd hebben...
Goedkoper dan jouw Bol.com versie!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:34 schreef Chocobo het volgende:
Dimplus heeft hem ook voor 69,-
http://www.dimensionplus.(...)ctors-edition/781895
Credits zijn eigenlijk EXP. Verdien je met alles. SP, MP, Winnen, Verliezen,... het maakt niet uit!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:38 schreef Strolie75 het volgende:
Wat kun je allemaal kopen dan? En hoe verdien je die credits? Alleen in de MP?
Ook met grenade team kills?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:39 schreef Chocobo het volgende:
Credits zijn eigenlijk EXP. Verdien je met alles. SP, MP, Winnen, Verliezen,... het maakt niet uit!
69.99 vs 69.99quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[..]
Goedkoper dan jouw Bol.com versie!
Met ALLES wat je doet. En je kunt gewoon wat uiterlijke kenmerken kopen waar je eigenlijk niets aan hebt, zoals een andere helm!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:38 schreef Strolie75 het volgende:
Wat kun je allemaal kopen dan? En hoe verdien je die credits? Alleen in de MP?
Dimplus rekent geen verzendkosten en levert op release. Durf ik van Bol.com niet te zeggenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
69.99 vs 69.99
[..]
Met ALLES wat je doet. En je kunt gewoon wat uiterlijke kenmerken kopen waar je eigenlijk niets aan hebt, zoals een andere helm!
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dimplus rekent geen verzendkosten en levert op release. Durf ik van Bol.com niet te zeggen
Met boeken is Bol.com erg ok, maar nog nooit met games geprobeerd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:42 schreef Chocobo het volgende:
Dimplus rekent geen verzendkosten en levert op release. Durf ik van Bol.com niet te zeggen
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Code Waarde Restwaarde Vervaldatum
*-4MBU8-NZWAR-UZ5JT ¤ 10,00 ¤ 0,00 01-07-2012
*-4M2XT-QRZHU-YA7HR ¤ 10,00 ¤ 0,00 01-07-2012
*-FMB88-WTUQI-RAPW3 ¤ 10,00 ¤ 0,00 01-09-2012
*-D6JTJ-9BX7G-L8MMG ¤ 10,00 ¤ 0,00 01-11-2012
*-MYTRX-VYRF8-T2V8M ¤ 10,00 ¤ 0,00 01-02-2013
*-LFIFA-TZMJ6-VGACB ¤ 10,00 ¤ 0,00 01-09-2013
Optische kabel besteld,... kwam erg snel binnen!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met boeken is Bol.com erg ok, maar nog nooit met games geprobeerd.
Alhowel, die 120GB HD had ik toen ook snel.
Gijssssssssssssssssss...we gaan samen schieten! Ik ben hyped!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:48 schreef Chocobo het volgende:
Optische kabel besteld,... kwam erg snel binnen!
Heerlijk om je switch weer live mee te maken Gijs!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssss...we gaan samen schieten! Ik ben hyped!
Waar is scar? Beter is hij naar het postkantoor!
Kun je in Reach een female character maken? Dat maakt het wat geiler.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:52 schreef Chocobo het volgende:
Heerlijk om je switch weer live mee te maken Gijs!Lijkt me geweldig om te co-op'en met je!!
Yep!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kun je in Reach een female character maken? Dat maakt het wat geiler.
Die van jou in elk geval erg vaak als je me voor de voeten loopt!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Master Chief gaat trouwens dood!
Gijs, je sterft voordat je doorhebt hoe je rechtdoor moet lopen...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die van jou in elk geval erg vaak als je me voor de voeten loopt!
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.eurogamer.net/videos/fable-iii-tv-trailer?size=hd
_______________O_____________
Gijs, ik knal de eindebaas met één vinger in mijn neus af terwijl jij in het eerste chapter nog naar 1-up paddestoelen loopt te zoeken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, je sterft voordat je doorhebt hoe je rechtdoor moet lopen...
Als ie maar een beetje doorloopt!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heerlijk om je switch weer live mee te maken Gijs!Lijkt me geweldig om te co-op'en met je!!
Ik ben Left4Dead gewend Gijs. Waarschijnlijk moet ik juist afremmen.quote:
Dat vind ik het enige nadeel aan L4D,... dat gehaaste. Ben meer voor tactiek en rustiger. Altijd renners,... alhoewel ik toegeef dat ik het alarm triggerde op dat vliegveld toenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben Left4Dead gewend Gijs. Waarschijnlijk moet ik juist afremmen.
Op legendary zou ik het eerder wat rustiger aan doen!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ie maar een beetje doorloopt!
Op zich vind ik het wel mooi...het dwingt je om door te gaan....maakt het enger.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:25 schreef Chocobo het volgende:
Dat vind ik het enige nadeel aan L4D,... dat gehaaste. Ben meer voor tactiek en rustiger. Altijd renners,... alhoewel ik toegeef dat ik het alarm triggerde op dat vliegveld toenDat was niet tactisch!
Zo'n Hunter in Halo dwingt mij meestal ook wel om door te gaan. Behalve als de deur pas open gaat als ze allebei dood zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Op zich vind ik het wel mooi...het dwingt je om door te gaan....maakt het enger.
Weet precies welk stuk je bedoeldquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo'n Hunter in Halo dwingt mij meestal ook wel om door te gaan. Behalve als de deur pas open gaat als ze allebei dood zijn.
HEL.
Zeker strax op Legendary
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.eurogamer.net/videos/fable-iii-tv-trailer?size=hd
_______________O_____________
Kheb vlgs mij het eerste stukje wel alleen gelopen op legendary.. het is wat voorzichtiger lopen inderdaadquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Op legendary zou ik het eerder wat rustiger aan doen!
Proestquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet voor jou W.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |