Hmm, dat is jammer. Eén boek of een DS game bestellen zit er dus niet in dan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:09 schreef Strolie75 het volgende:
Minimaal 25 pond bestellen lees ik net.
http://www.nu.nl/internet(...)en-in-nederland.html
Dan maar een boek én een DS game.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, dat is jammer. Eén boek of een DS game bestellen zit er dus niet in dan.
Precies. Ik haat het als er een pakketje komt overdag. Dan zijn we aan het werk, gek dat er dan niemand open doet. En TNT blijft het proberen ook, zo zonde van het dubbele werk... UPS doet het beter, dan kun je zelf een tijdvak aangegeven vaak.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan maar een boek én een DS game.
Ik bestel ook vaak losse dingen, is handiger omdat het in de brievenbus past.
Bij mij geven ze het meestal bij de buren af, maar daar begin ik me ook bezwaard bij te voelen. Ook omdat die bejaarden om me heen altijd een praatje willen maken en allemaal zitten te vissen naar mijn scheiding.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Precies. Ik haat het als er een pakketje komt overdag. Dan zijn we aan het werk, gek dat er dan niemand open doet. En TNT blijft het proberen ook, zo zonde van het dubbele werk... UPS doet het beter, dan kun je zelf een tijdvak aangegeven vaak.
Druk ze Gijsquote:
Nee Gijs,... poepen duurt maar 2 minutenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Druk ze Gijs
Neem je een game mee? Of een kopje Espresso? Doe ik wel altijd 's ochtends.
Ik woon in een groot complex met één hoofdingang, er is wel eens een pakketje afgeleverd bij iemand van een compleet ander huis. Zonder briefje in de busquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bij mij geven ze het meestal bij de buren af, maar daar begin ik me ook bezwaard bij te voelen. Ook omdat die bejaarden om me heen altijd een praatje willen maken en allemaal zitten te vissen naar mijn scheiding.
Maar voor nieuwe 360 games is Amazon nu wel erg interessant. Zeker omdat ze binnen 3 dagen leveren!
Bquote:Speakerphone test Voice, dB Pink noise/ Music, dB Ringing phone, dB Overall score
Apple iPhone 4 65.1 60.3 66.2 Below Average
Samsung I9000 Galaxy S 66.6 65.9 66.6 Below Average
Nokia C6 68.0 61.7 77.3 Average
Nokia X6 69.2 66.7 72.5 Good
Nokia N8 75.8 66.2 82.7 Very Good
HTC Desire 76.6 75.7 84.6 Excellent
Ik had echt altijd een koning als pakketbezorger. Stapte hij uit zijn busje, hoorde ik opeens geschreew: ''WESLEY, IK HEB EEN PAKKETJE VOOR JE, DEUR OPEN HÉ! EN GLAASJE WATER VOOR MIJ KLAARSTAAN.'' Het was zo'n held, maar vorige week was zijn laatste dag omdat TNT kut isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:28 schreef Chocobo het volgende:
Ik haat het als je de postbode echt net gemist heb en je een dag moet wachten bv,... of dat je naar het postkantoor moet![]()
10-15 minuten hier. Daarna gaan mijn benen slapen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:27 schreef Chocobo het volgende:
Nee Gijs,... poepen duurt maar 2 minutenDuwen, vegen en weg!
Fable III zou nu inderdaad snel geleverd worden en 43 Euro kosten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bij mij geven ze het meestal bij de buren af, maar daar begin ik me ook bezwaard bij te voelen. Ook omdat die bejaarden om me heen altijd een praatje willen maken en allemaal zitten te vissen naar mijn scheiding.
Maar voor nieuwe 360 games is Amazon nu wel erg interessant. Zeker omdat ze binnen 3 dagen leveren!
Ik zit op mijn handen dus zo lang hou ik het niet uit!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
10-15 minuten hier. Daarna gaan mijn benen slapen.
Je weet dat je teveel games besteld als je een persoonlijke band met de postbode krijgt!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik had echt altijd een koning als pakketbezorger. Stapte hij uit zijn busje, hoorde ik opeens geschreew: ''WESLEY, IK HEB EEN PAKKETJE VOOR JE, DEUR OPEN HÉ! EN GLAASJE WATER VOOR MIJ KLAARSTAAN.'' Het was zo'n held, maar vorige week was zijn laatste dag omdat TNT kut is
Hahahahahahahaha!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je weet dat je teveel games besteld als je een persoonlijke band met de postbode krijgt!
Was ook zeker zo, soms kwam die dagelijks langsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je weet dat je teveel games besteld als je een persoonlijke band met de postbode krijgt!
43,...zelfde prijs als mediaoffer en die levert je op een donderdag ipv zaterdag...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Fable III zou nu inderdaad snel geleverd worden en 43 Euro kosten.
Dat was in mijn oude huis altijd. Die arme man kende mij en mijn huisgenoten toen allemaal wel persoonlijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben nu een harde, eerlijke review aan het lezenquote:
Ken Mediaoffer niet eerlijk gezegd. Heb de LE voor 58 ofzo! Is ook al betaaldquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
43,...zelfde prijs als mediaoffer en die levert je op een donderdag ipv zaterdag...
Mediaoffer vind ik echt heerlijk, ze hadden 1x een actie, zoveel games gekocht voor 38 euro, die nog allemaal moeten uitkomen, heerlijke prijs. En als de game op vrijdag uitkwam kreeg ik hem meestal donderdag binnen, top.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ken Mediaoffer niet eerlijk gezegd. Heb de LE voor 58 ofzo! Is ook al betaaldErg veel zin in Fable III trouwens,... en moet vreselijk mijn best doen Castlevania niet te bestellen
Erg netjes!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mediaoffer vind ik echt heerlijk, ze hadden 1x een actie, zoveel games gekocht voor 38 euro, die nog allemaal moeten uitkomen, heerlijke prijs. En als de game op vrijdag uitkwam kreeg ik hem meestal donderdag binnen, top.
Ik nog zoveel héquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Erg netjes!
Wil dit jaar Castlevania nog bestellen. En ik denk Alan Wake met de Kerst gamen! Nog maar twee games
Ik wilde volgende maand deze twee bestellen. Wordt nu wel erg interessant. Zijn grote, dikke hardcover boeken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Fable III zou nu inderdaad snel geleverd worden en 43 Euro kosten.
Lijken me mooie boeken. Vraag me alleen af hoe de her-openwaarde is! Na een keer doorbladeren heb je het wel gezien toch?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wilde volgende maand deze twee bestellen. Wordt nu wel erg interessant. Zijn grote, dikke hardcover boeken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samen voor ¤ 53,21
Ja daar heb ik echt niks mee.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:42 schreef Wessiej het volgende:
Game waar ik het meest naar uit kijk:
[ afbeelding ]
Ik wil Castlevania, Enslaved en Dead Rising 2 bestellen nogquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ken Mediaoffer niet eerlijk gezegd. Heb de LE voor 58 ofzo! Is ook al betaaldErg veel zin in Fable III trouwens,... en moet vreselijk mijn best doen Castlevania niet te bestellen
Altijd meest gespeelde spellen, en met een beetje mazzel leer ik hiermee echt gitaar spelenquote:
Ik ga dit jaar door met mijn PSP backlog weg te werken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:37 schreef Chocobo het volgende:
Erg netjes!
Wil dit jaar Castlevania nog bestellen. En ik denk Alan Wake met de Kerst gamen! Nog maar twee games
Stop je er al mee?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:47 schreef Scarface2004 het volgende:
Of je gaat nu voor Reach en haalt hem bij mij
special price for you
Ik heb een paar van die boeken, ook van games. Ik bladder ze toch regelmatig door. Niet zozeer voor de verhalen (dat is inderdaad één keer lezen), maar vooral voor de set foto’s en prachtige concept art. Meestal ben ik dan weer hyped om de film nog eens te kijken, of de game nog eens te spelen!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:43 schreef Chocobo het volgende:
Lijken me mooie boeken. Vraag me alleen af hoe de her-openwaarde is! Na een keer doorbladeren heb je het wel gezien toch?
Wat is special price?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:47 schreef Scarface2004 het volgende:
Of je gaat nu voor Reach en haalt hem bij mij
special price for you
Boeien. Gaat me om de SP.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:45 schreef Wessiej het volgende:
Gijs dan speelt niemand meer Halo Reach, call of duty is toch de leukere MP-game.
Gijs, ik vind het heel aardig van je. En echt een fantastische prijs!quote:
Over 3 weken mijn contract verlengen, iphone 4 it isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
KPN en Vodafone gaan ook de iPhone leveren. Komen ze nu mee
Link?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
KPN en Vodafone gaan ook de iPhone leveren. Komen ze nu mee
De master van alle smartphones!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Over 3 weken mijn contract verlengen, iphone 4 it is
Morgenavond Legendary co-op. 21u.quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Over 3 weken mijn contract verlengen, iphone 4 it is
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Link?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn abonnement loopt tot september 2011. Daarna T-mobile![]()
![]()
iPhone 4 met Vodafone![]()
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |