abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87649309
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:49 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik heb nu net sinds een week mijn rijbewijs, vind autorijden echt fantastisch.

Klein probleempje echter, ik heb een Engels rijbewijs en volgend weekend ben ik in NL. Beide ouders willen graag met mij autorijden. Ik vind het nu al niks :'( , vooral omdat mijn vader zo'n grote Chrysler mpv heeft :{ .
Heb je ook in Engeland leren rijden? Dan zou ik het ook niet snel durven denk ik, als ik net een week mn rijbewijs zou hebben :')
pi_87649486
Ja, heb dus leren rijden op Engelse wegen. Ik weet niet zo goed of ik het durf... mijn vader zegt eerst proberen op zondagochtend, dat vind ik wel een goed idee.
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
  zondag 17 oktober 2010 @ 21:56:09 #178
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_87649696
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:53 schreef RabbitHeart het volgende:
Ja, heb dus leren rijden op Engelse wegen. Ik weet niet zo goed of ik het durf... mijn vader zegt eerst proberen op zondagochtend, dat vind ik wel een goed idee.
Gewoon op een zondag op niet drukke wegen eerst proberen. Ik denk dat je het gauw gewend bent hoor ;)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_87649800
Haha, ik laat jullie weten hoe het afloopt ;) .
pi_87649862
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:56 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Gewoon op een zondag op niet drukke wegen eerst proberen. Ik denk dat je het gauw gewend bent hoor ;)
En dan ben je gewend, en dan moet je weer terug naar Engeland :+
pi_87650873
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:58 schreef Piles het volgende:

[..]

En dan ben je gewend, en dan moet je weer terug naar Engeland :+
Daar heb ik geen beschikking tot een auto :)
pi_87650980
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 22:11 schreef RabbitHeart het volgende:

[..]

Daar heb ik geen beschikking tot een auto :)
Dan gewoon gaan rijden, als je net je rijbewijs hebt moet je zoveel mogelijk kilometers maken *O*
  zondag 17 oktober 2010 @ 22:18:41 #183
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_87651330
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:56 schreef monsterd. het volgende:

Ik vond links rijden eigenlijk makkelijker in het drukke verkeer van bijv. Londen en Manchester dan op rustige achterafweggetjes zonder ander verkeer.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_87651750
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 22:18 schreef JDude het volgende:

[..]

Ik vond links rijden eigenlijk makkelijker in het drukke verkeer van bijv. Londen en Manchester dan op rustige achterafweggetjes zonder ander verkeer.
Ik werd al misselijk als ik doordeweeks rondliep op Oxford Street van al dat verkeer. London is niet gemaakt voor auto's. :N
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  zondag 17 oktober 2010 @ 22:26:03 #185
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_87651863
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 22:24 schreef house_is_a_feeling het volgende:

Ik werd al misselijk als ik doordeweeks rondliep op Oxford Street van al dat verkeer. London is niet gemaakt voor auto's. :N
Je moet geen haast hebben, maar 't is best te doen hoor :Y.
  maandag 18 oktober 2010 @ 02:39:17 #186
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_87659918
Vrijdag in kutweer met kutspits naar schoonfamilie gegaan. Man, wat een rit. Duurt normaal 30 minuten, nu een uur. Dat extra half uur is precies de tijd die ik nodig had om de stad uit te komen (+/- 1 km). Gaan een aantal malloten met dat weer varen, waardoor de brug een eeuwigheid open stond. Verder een perfect ritje. Een auto hebben is fijn.

Ik merk wel dat ik veel op geheugen rij, ipv naar de borden te kijken. Dat moet ik mezelf toch eens aanleren, want de vorige keer had ik 2 keer een afslag gemist als mijn vriendin niet had gezegd dat ik af moest slaan :@
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 18 oktober 2010 @ 09:25:33 #187
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_87661948
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 02:39 schreef twiFight het volgende:
Vrijdag in kutweer met kutspits naar schoonfamilie gegaan. Man, wat een rit. Duurt normaal 30 minuten, nu een uur. Dat extra half uur is precies de tijd die ik nodig had om de stad uit te komen (+/- 1 km). Gaan een aantal malloten met dat weer varen, waardoor de brug een eeuwigheid open stond. Verder een perfect ritje. Een auto hebben is fijn.

Ik merk wel dat ik veel op geheugen rij, ipv naar de borden te kijken. Dat moet ik mezelf toch eens aanleren, want de vorige keer had ik 2 keer een afslag gemist als mijn vriendin niet had gezegd dat ik af moest slaan :@
Herkenbaar. :')
  maandag 18 oktober 2010 @ 09:28:20 #188
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_87662007
Ik mocht krabben vanmorgen w/

-O-
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_87662247
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 09:28 schreef monsterd. het volgende:
Ik mocht krabben vanmorgen w/

-O-
Had m gisteren maar ff binnen gezet, had geen zin in krabben enzo :P
Was om 10 uur 's avonds al bevroren ~:)
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  maandag 18 oktober 2010 @ 09:48:10 #190
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_87662349
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 09:42 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Had m gisteren maar ff binnen gezet, had geen zin in krabben enzo :P
Was om 10 uur 's avonds al bevroren ~:)
Super chill!
Nouja, ik heb gemerkt dat als ik de auto echt precies op de parkeerplaats voor mijn deur heb dat ik vaak niet hoef te krabben. Zet ik hem een meter of 20 verderop neer (waar de weg iets lager ligt) dan kan ik gegarandeerd krabben.. Weet alleen niet of het het klopt dat daar verschil in zit.

Trouwens, in de winter is het niet verstandig om je handrem te gebruiken toch? Wat moet je dan doen? In de 1 zetten ofzo, en hoe werkt dat dan? Ben er niet helemaal gerust op namelijk :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_87662691
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 09:48 schreef monsterd. het volgende:
Trouwens, in de winter is het niet verstandig om je handrem te gebruiken toch? Wat moet je dan doen? In de 1 zetten ofzo, en hoe werkt dat dan? Ben er niet helemaal gerust op namelijk :P
Klopt, er kan vocht in de kabelleiding zitten, wat bevriest: daardoor zit je handrem vastgevroren. Alleen in de versnelling zetten dus :)
pi_87662786
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:01 schreef Piles het volgende:

[..]

Klopt, er kan vocht in de kabelleiding zitten, wat bevriest: daardoor zit je handrem vastgevroren. Alleen in de versnelling zetten dus :)

Heb de auto afgelopen winter ook op de handrem gehad.. Niks aan de hand :9.. Ben benieuwd of dat bij de mijne ook is :').. Enige keer dat ik m wel in de versnelling heb geparkeerd is in Oostenrijk. Voor het geval de handrem t niet hield :P
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  maandag 18 oktober 2010 @ 10:44:55 #193
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_87663880
Ik zet de auto tegenwoordig standaard in de 1e versnelling én op de handrem. Zowel mijn moeder als mijn vader doet dat ook zo dus dan neem je dat maar over... :+
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_87664002
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 09:48 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Zet hem eens in zn 1 zonder handrem, en probeer hem dan eens weg te duwen :). Krijg je niet voor mekaar hoor! ;).
pi_87664013
Zo net geslaagd voor mijn examen :D

Heb zowel theorie als praktijk in 1 keer gehaald. Heb 28 uur gereden.

Ik vraag me af of ik vandaag al langs gemeentehuis kan om hem aan te vragen? Hij zei dat het soms kan. Anders bel ik wel even.
  maandag 18 oktober 2010 @ 10:49:53 #196
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_87664031
Wel even een gewoonte van maken om altijd met ingetrapte koppeling te starten trouwens. In steeds meer auto's kan dat overigens niet eens meer anders.
  maandag 18 oktober 2010 @ 10:52:27 #197
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_87664096
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:49 schreef FerdiV het volgende:

Ik vraag me af of ik vandaag al langs gemeentehuis kan om hem aan te vragen? Hij zei dat het soms kan. Anders bel ik wel even.
Gewoon meteen met je CBR papiertje naar het gemeentehuis toch? Meteen meenemen kan tegenwoordig helaas niet meer.
Gefeliciteerd trouwens!
pi_87665219
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:52 schreef JDude het volgende:

[..]

Gewoon meteen met je CBR papiertje naar het gemeentehuis toch? Meteen meenemen kan tegenwoordig helaas niet meer.
Gefeliciteerd trouwens!
Dank u :)

Volgens mij hoef ik alleen een foto en mijn ID mee te nemen. Kijk zometeen wel even.
  maandag 18 oktober 2010 @ 11:32:11 #199
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_87665328
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:49 schreef L0we het volgende:

[..]

Zet hem eens in zn 1 zonder handrem, en probeer hem dan eens weg te duwen :). Krijg je niet voor mekaar hoor! ;).
Dan ga ik dat eens binnenkort uitproberen :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_87665402
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:32 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Dan ga ik dat eens binnenkort uitproberen :P
Als je in je 1 staat en je motor staat stil dan zitten je wielen eigenlijk vast aan je motor. Als de motor niet draait staan de wielen dus vast.

Mijn ouders parkeren de auto altijd met 1, maar ik denk dat ik gewoon de handrem gebruik omdat me dat geleerd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')