Hier had ik nog niet op gereageerdquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:28 schreef Purdey het volgende:
Hoe was de grote dag van je broer trouwens? Jij ging hem toch rondrijden in een oldtimert?
Vanmiddag regen + begin vakantie in de helft van het land. Dat zal ook wel een feest worden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:48 schreef Goddelijker het volgende:
En een stervende drukte op de weg
Ik ben eerder begonnen met werken om weer eerder weg te kunnen. Drama.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 07:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Vanmiddag regen + begin vakantie in de helft van het land. Dat zal ook wel een feest worden.
Gelukkig kan die van mij er prima mee omgaan!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:44 schreef twiFight het volgende:
Jammer dat zoveel werkgevers thuiswerken nog steeds eng vinden.
tip :quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:42 schreef Marco001 het volgende:
zo, winterbanden onder ma's auto laten zetten + wezen kijken naar nieuwe v elgjes..
Heel mooi setje 17"gezien voor onder de ibiza
[ afbeelding ]
maar dan met Seat kapjes i.p.v. Autostyle...
mwah, ik weet niet, de wielen die er nu onder zitten zien er ook voor geen meter meer uit...quote:
Op zich een goed idee, maar koop dan geen Autostyle smackvelgen, ga je spijt van krijgen; volgend jaar al als je pech hebtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, ik weet niet, de wielen die er nu onder zitten zien er ook voor geen meter meer uit...
En ik wil graag wat grotere velgen, die mooi staan onder een Rode Ibiza uit 2003..
16"of 17"
wel nice, maar 19"is te groot voor mij, wil nog wel een beetje een smooth ride..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:09 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze onder de golf, 19". Passen ook bij een ibiza imo.
Ik vind de velgen die jij hier post echt te 'autostyle' hoor...
Ehh.. 350¤ that isquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
wel nice, maar 19"is te groot voor mij, wil nog wel een beetje een smooth ride..
Nadeel van OZ is ook wel de prijs vind ik...
Deze zijn wel okay dacht ik zo + voor mij op de route naar school, dus kan ze zo ophalen.en voor 250 euro zou het wel een leuk koopje zijn dacht ik..
http://link.marktplaats.nl/366242827
? lekker aan t slippen en glijden met de regen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:48 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij rij ik som een beetje lomp en kan t buitenste wiel bij bochten zijn kracht niet goed kwijt
Glijden en slippen wil ik het niet noemen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:31 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
? lekker aan t slippen en glijden met de regen?
En ik altijd maar gedacht dat Polen zo'n lekker cheap land is.. Hoe zit het met kleding/supermarkten?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:59 schreef monsterd. het volgende:
De benzine prijs is gestegen in Polen, moest voor een volle tank 140 zloty betalen terwijl het nromaal rond de 115-120 zit.. Omgerekend is het rond de 37/38 euro, de prijs die ik in Nederland ook betaal![]()
Eten is wel goedkoper, en normaal gesproken (voor de gemiddelde pool dan) de huurpijzen ook. Ik betaal natuurlijk weer een absurd bedrag omdat ik dichtbij het centrum zit en ik particulier huur. Kleding etc. is eigenlijk net zo duur of nog wel duurder, bijv. als ik iets omreken naar euro's bij de H&M ben ik in Polen duurder uit. Electronica is ook duurder dan in Nederland.. Dus helaas, netto ben ik niet veel goedkoper uitquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
En ik altijd maar gedacht dat Polen zo'n lekker cheap land is.. Hoe zit het met kleding/supermarkten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |