Vanmiddag regen + begin vakantie in de helft van het land. Dat zal ook wel een feest worden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:48 schreef Goddelijker het volgende:
En een stervende drukte op de weg
Ik ben eerder begonnen met werken om weer eerder weg te kunnen. Drama.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 07:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Vanmiddag regen + begin vakantie in de helft van het land. Dat zal ook wel een feest worden.
Gelukkig kan die van mij er prima mee omgaan!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:44 schreef twiFight het volgende:
Jammer dat zoveel werkgevers thuiswerken nog steeds eng vinden.
tip :quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:42 schreef Marco001 het volgende:
zo, winterbanden onder ma's auto laten zetten + wezen kijken naar nieuwe v elgjes..
Heel mooi setje 17"gezien voor onder de ibiza
[ afbeelding ]
maar dan met Seat kapjes i.p.v. Autostyle...
mwah, ik weet niet, de wielen die er nu onder zitten zien er ook voor geen meter meer uit...quote:
Op zich een goed idee, maar koop dan geen Autostyle smackvelgen, ga je spijt van krijgen; volgend jaar al als je pech hebtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, ik weet niet, de wielen die er nu onder zitten zien er ook voor geen meter meer uit...
En ik wil graag wat grotere velgen, die mooi staan onder een Rode Ibiza uit 2003..
16"of 17"
wel nice, maar 19"is te groot voor mij, wil nog wel een beetje een smooth ride..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:09 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze onder de golf, 19". Passen ook bij een ibiza imo.
Ik vind de velgen die jij hier post echt te 'autostyle' hoor...
Ehh.. 350¤ that isquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
wel nice, maar 19"is te groot voor mij, wil nog wel een beetje een smooth ride..
Nadeel van OZ is ook wel de prijs vind ik...
Deze zijn wel okay dacht ik zo + voor mij op de route naar school, dus kan ze zo ophalen.en voor 250 euro zou het wel een leuk koopje zijn dacht ik..
http://link.marktplaats.nl/366242827
? lekker aan t slippen en glijden met de regen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:48 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij rij ik som een beetje lomp en kan t buitenste wiel bij bochten zijn kracht niet goed kwijt
Glijden en slippen wil ik het niet noemen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:31 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
? lekker aan t slippen en glijden met de regen?
En ik altijd maar gedacht dat Polen zo'n lekker cheap land is.. Hoe zit het met kleding/supermarkten?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:59 schreef monsterd. het volgende:
De benzine prijs is gestegen in Polen, moest voor een volle tank 140 zloty betalen terwijl het nromaal rond de 115-120 zit.. Omgerekend is het rond de 37/38 euro, de prijs die ik in Nederland ook betaal![]()
Eten is wel goedkoper, en normaal gesproken (voor de gemiddelde pool dan) de huurpijzen ook. Ik betaal natuurlijk weer een absurd bedrag omdat ik dichtbij het centrum zit en ik particulier huur. Kleding etc. is eigenlijk net zo duur of nog wel duurder, bijv. als ik iets omreken naar euro's bij de H&M ben ik in Polen duurder uit. Electronica is ook duurder dan in Nederland.. Dus helaas, netto ben ik niet veel goedkoper uitquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
En ik altijd maar gedacht dat Polen zo'n lekker cheap land is.. Hoe zit het met kleding/supermarkten?
Stickers.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:46 schreef Sjoegerd het volgende:
Iemand idee voor cheapo AX motortuning?
Ik wil er ongeveer 15 pk extra uit halenquote:
Dan moet je ongeveer 4 stickers plakken aan elke kant van je autoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wil er ongeveer 15 pk extra uit halen
Nordschleife sticker is toch al 10 pk waard?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan moet je ongeveer 4 stickers plakken aan elke kant van je auto
Precies.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nordschleife sticker is toch al 10 pk waard?
Je kan de ontsteking wat vervroegen, dat zorgt voor een heel klein beetje extra vermogen. Je kan ook een open luchtfilter installeren, maar zorg dan wel dat hij koele lucht aan zuigtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wil er ongeveer 15 pk extra uit halen
Achja 60 pk op 700 kg kentekengewicht.. Met beetje natte weg krijg ik m wel beetje spinnend wegquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:46 schreef L0we het volgende:
[..]
Je kan de ontsteking wat vervroegen, dat zorgt voor een heel klein beetje extra vermogen. Je kan ook een open luchtfilter installeren, maar zorg dan wel dat hij koele lucht aan zuigt.
Verder denk ik dat je maar gelukkig moet zijn met de pk's die je hebt
Klopt.. Ik heb bijvoorbeeld ruim 3x meer te besteden als mijn oma.. En zij is al met pensioen, maar werkt wel bij..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:02 schreef Goddelijker het volgende:
Polen is niet goedkoop en zeker in niet verhouding met de lonen daar.
hele uitlaat vervangen + spaghetti stuk?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Achja 60 pk op 700 kg kentekengewicht.. Met beetje natte weg krijg ik m wel beetje spinnend weg
Ja aan de ene kant is het zonde om er prijzig spul tegenaan te gooien.. Omdat ik uiteindelijk toch een 850 T-5 of aanverwante uitvoering wil.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:14 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
hele uitlaat vervangen + spaghetti stuk?
weet niet of het bij citroens ook zo werkt, maar ik kan bij mn polo er een andere nokkenas in doen van een andere polo (ander type motor) met meer graden en dan gaat tie ook weer wat sneller.
Of een andere auto kopen
Zie je trouwens niet heel weinig in je achteruitkijkspiegel?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:23 schreef Catch_me het volgende:
Jep vind ik ook zeker een gemis! Standaard zit er zelfs geen verchroomd stukje op maar een saaie bruine pijp, rare jongens die japanners
Oke.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:28 schreef Catch_me het volgende:
Als je erin zit valt het opzich wel mee, alleen de bovenste "kwart" van de horizon achter je valt weg dus je kunt iets minder ver achteruit kijken. Verder zijn de buitenspiegels vrij groot dus je hebt alsnog goed zicht achter je
Wel eens in het nieuw model SUperb gereden?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:29 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Oke.
De kont lijkt namelijk vrij hoog met een kleine achterruit. Je hebt wel parkeersensoren, dat scheelt wel natuurlijk.
Haha, dat kan ik me voorstellen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:26 schreef Catch_me het volgende:
Soms als ik moet parkeren verlang ik ook wel eens naar een Micra of een fiat panda, das een stuk makkelijker parkeren
Nee, ik ben niet zo bevoordeeld dat ik in dure auto's mag rijden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wel eens in het nieuw model SUperb gereden?
Die hebben ook maar weinig zicht naar buiten door de binnenspiegel, achterraam is haast formaat brievengleuf..
Haha, dat klinkt heel zieligquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo bevoordeeld dat ik in dure auto's mag rijden.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:19 schreef Purdey het volgende:
Waarna hij zei: 'Och, die zijn ook leuk hoor.'
Ook leuk![]()
Ja, dat is het ook.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:19 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, dat klinkt heel zielig![]()
Een soort verkapt 'Ik wil wel in dure auto's rijden, maar ik zal het moeten doen met mijn 206'je' post
Zoiets jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:21 schreef Piles het volgende:
[..]
"Ruikt best lekker voor iets wat stinkt" zeg maar
Ik ken het gevoelquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook.
Natuurlijk wil ik in een dikke en dure auto rijden, maar daarvoor moet je wel iemand kennen die zo'n auto heeft.
En aangezien ik uit een doorsnee arbeidersfamilie kom, zit dat er niet echt in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |