In wat voor 30km/u-zone dorp woon jij?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:30 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Wij halen het gemiddelde wel flink omlaag.. Micraatjes zijn helemaal niet van die bejaarden auto's
Ps. ik rijd hier chronisch 20-30 km/h te hard..(soms zelfs bijna het dubbele van wat er eigenlijk mag) Anders word ik aan alle kanten ingehaald en rij ik niet met het verkeer mee
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:14 schreef Eix het volgende:
[..]
In wat voor 30km/u-zone dorp woon jij?
Ik rij echt zelden te hard, alleen in 30-zones maar dat komt voornamelijk omdat deze niet altijd passen bij het wegbeeld. En natuurlijk wegwerkzaamheden op 80km/u-wegen waar men een 30km/u beperking oplegt zonder dat er zichtbare wegwerkers zijn. Natuurlijk hou ik wel even in, als ze me daar op de snelheid pakken wil ik niet direct mijn rijbewijs kwijt zijn.
Dat dusquote:
Onzae chevrolet: 130 is 120 echte km's, bij de 206 ook maar weinig afwijking..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:54 schreef Goddelijker het volgende:
Al klopt mijn auto nogal in vergelijking met bijvoorbeeld TomTom, bij 120/130 km/u zit er echt maar 1/2/3 km/u verschil in.
Juich niet te vroeg. Flitspalen kunnen opkomend en afgaand flitsen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Die flitspaal van gister staat de acndere kant op![]()
.
Maar dan zou ik de flits toch al voor me moeten zien en niet pas naast me/in de spiegel?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Juich niet te vroeg. Flitspalen kunnen opkomend en afgaand flitsen.
Infrarood, veel palen flitsen niet meer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:30 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Maar dan zou ik de flits toch al voor me moeten zien en niet pas naast me/in de spiegel?
Mijn vriendin reed samen met een vriendin van haar in Frankrijk (dat was sowieso al een succes, zie dit topic: Spoed: Vriendin staat met autoschade in het buitenlandquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:30 schreef Purdey het volgende:
Ik reed een keer met een vriendin in haar auto. Toen had ik m'n rijbewijs nog niet. Zij reed veel te hard, en ik zag een flitspaal. Ik zei dat, waarop zij zei: 'Ja, maar die is niet echt' En daarna *FLITS*
En toen: 'Oh nee, dat was ietsje verderop..'
quote:Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik dacht dat ik slecht reed, maar sinds m'n moeder, broer en schoonzus hebben gezegd dat ze 100 keer liever bij mij in de auto zitten dan bij hem, ben ik gerust. Geen idee wat het is, hij reed altijd perfect. Maar het laatste halfjaar is het een drama. In een ritje waar hij 6 keer afslaat/van rijstrook veranderd geeft hij geen, of een enkele keer richting aan
quote:Haha, een blauw/paarse Opel astra?Op woensdag 20 oktober 2010 19:10 schreef JDude het volgende:
Ik dacht even dat ik jullie was tegengekomen, ware het niet dat ik geen BMW heb.
quote:Nee, dan waren jullie het echt niet.
quote:Gelukkig!Op woensdag 20 oktober 2010 19:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, dan waren jullie het echt niet.
quote:En dan allebei een KLB-topic openen, en iedereen in de war wat nou de lemming isOp woensdag 20 oktober 2010 19:14 schreef Purdey het volgende:
[..]
Gelukkig!![]()
Had wel hilarisch geweest overigens
quote:Haha. Klacht: Mijn vader kan niet autorijden. Klacht: Bijna van de weg gedrukt door een AstraOp woensdag 20 oktober 2010 19:14 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan allebei een KLB-topic openen, en iedereen in de war wat nou de lemming is
quote:"Moddercrossen op de weg" is hier in de buurt wel van toepassing de laatste weekOp woensdag 20 oktober 2010 19:15 schreef Purdey het volgende:
Al ideeën voor een nieuwe TT overigens?
quote:Ik post lekker geen nieuwe reactie, bedenk nou zelf maar wat
quote:Dat is alleen in jou Zeeuwse dorpOp woensdag 20 oktober 2010 19:18 schreef Piles het volgende:
[..]
"Moddercrossen op de weg" is hier in de buurt wel van toepassing de laatste weekIk blijf mn auto wassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |