Laatst in parkeergarage in Amsterdam geparkeerd, mensen dat was smalquote:
Bijna iedere (ex)lesser die ik ken leert rem+koppeling intrappen bij starten, gewoon voor de zekerheid dus. En sommige auto's starten zelfs niet zonder koppeling intrappen (veiligheidinbouwsel). En zelf heb 'k dat ook zo geleerd, een jaartje geleden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:41 schreef Purdey het volgende:
Ik trap altijd de koppeling in met starten, weet eigenlijk niet eens of me dat door mijn instructeur of vader is geleerd
Hahaquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Laatst in parkeergarage in Amsterdam geparkeerd, mensen dat was smalToen ik terugkwam stond er iemand naast me, toen heb ik de handrem er ff afgehaald en m ff uit het vak geduwd
En dat verklaart een hoop omdat?!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Parkeren in de Mondeo van m'n pa gaat me - ondanks parkeersensoren voor EN achter - ook niet zo heel goed af (en ik ben nog wel een man)
In de Swift van m'n ma daarentegen gaat het gewoon zonder steken
Dat verklaart juist niks, ik zou het WEL goed moeten kunnenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:41 schreef Purdey het volgende:
[..]
En dat verklaart een hoop omdat?!
Monsterd, we pakken 'm!
Valt heel erg mee hoor! Theoretisch scheelt het heel iets, maar de spie die uit de versnellingsbak steekt, waar dus de koppelingsplaat aan zit, kan je op de as met de hand ronddraaienquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:39 schreef Goddelijker het volgende:
Altijd koppeling intrappen met starten, kost het starten ook minder moeite voor de startmotor.
We organiseren gewoon een autorij-inparkeer-meet, gegarandeerd een hele middag lol!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat verklaart juist niks, ik zou het WEL goed moeten kunnen
Omdat je een man bent kun je beter parkeren? Tuurlijk, dat vrouwen überhaupt nog auto mogen rijden. Dat kun je je toch niet voorstellen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat verklaart juist niks, ik zou het WEL goed moeten kunnen
Jaaaaaaquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:49 schreef L0we het volgende:
[..]
Valt heel erg mee hoor! Theoretisch scheelt het heel iets, maar de spie die uit de versnellingsbak steekt, waar dus de koppelingsplaat aan zit, kan je op de as met de hand ronddraaien. Het heet niet voor niets de "vrijloop"
.
[..]
We organiseren gewoon een autorij-inparkeer-meet, gegarandeerd een hele middag lol!
Nee, dat kan ik me inderdaad niet voorstellen, ik hou altijd m'n hart vast als ik bij vrouwen instapquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:51 schreef Purdey het volgende:
[..]
Omdat je een man bent kun je beter parkeren? Tuurlijk, dat vrouwen überhaupt nog auto mogen rijden. Dat kun je je toch niet voorstellen?
Mannen![]()
Das wel een briljant ideequote:Op maandag 18 oktober 2010 18:49 schreef L0we het volgende:
We organiseren gewoon een autorij-inparkeer-meet, gegarandeerd een hele middag lol!
En dát lijkt mij een heel leuk idee!!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:49 schreef L0we het volgende:
Het is anders allang wetenschappelijk bewezen dat het deel van je hersenen dat ruimtelijk inzicht aanstuurt bij de man gemiddeld gezien (voordat je weer flipt) beter ontwikkeld is. En om nog maar eens te zorgen dat je niet door het lint gaat: bij vrouwen zijn andere dingen weer beter ontwikkeld, zoals het sociale vermogen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:51 schreef Purdey het volgende:
[..]
Omdat je een man bent kun je beter parkeren? Tuurlijk, dat vrouwen überhaupt nog auto mogen rijden. Dat kun je je toch niet voorstellen?
Mannen![]()
33 euroquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:
En dat was m'n eerste flits. Of het was de vrachtwagen maar daar ga ik niet van uit60km/h waar 50 mag, in Zwolle. Valt wel mee hoop ik?
Dat hoort erbijquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:
En dat was m'n eerste flits. Of het was de vrachtwagen maar daar ga ik niet van uit60km/h waar 50 mag, in Zwolle. Valt wel mee hoop ik?
T is dat de juten er op kunnen controleren..quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat hoort erbij![]()
Ik sta nog op 0 euro dit jaar, na 80.000km waarbij ik altijd boven de maximumsnelheid rij... Radardetector is het antwoord
Nee hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
T is dat de juten er op kunnen controleren..
Is dat die hele dure?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ondetecteerbaar met de radardetectordetector
JA mannen. Mannen; de stoere kerel voor het stoplicht die met gierende banden wegrijdt - of de kerel die om de 10 meter van baan wisselt en langs iedereen heen zigzagd, bijna mensen raakt enzo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:51 schreef Purdey het volgende:
[..]
Mannen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |