quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:12 schreef fruityloop het volgende:
ik neem aan, dat nu je zwart op wit hebt staan dat abonneehouder het geld terug krijgt, je nu terwijl ik dit tik die fiets aan het terug brengen bent?
Eensquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:34 schreef OVfietsje55 het volgende:
ja klopt magier, tbh schrok ik een beetje van die NSB-MOD hier die gelijk mn IP adres door ging mailen. maar achteraf was ook die angst totaal ongegrond, alsof ze daar ooit iets mee zouden doen voor een OV fiets LOL
anyway tof dat ik het op heb kunnen lossen, dat jij me nog goed advies wilde geven en dat ik mn hart heb kunnen luchten over het dieptrieste niveau van de members en moderators hier.
IP-adres doormailen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:34 schreef OVfietsje55 het volgende:
ja klopt magier, tbh schrok ik een beetje van die NSB-MOD hier die gelijk mn IP adres door ging mailen. maar achteraf was ook die angst totaal ongegrond, alsof ze daar ooit iets mee zouden doen voor een OV fiets LOL
anyway tof dat ik het op heb kunnen lossen, dat jij me nog goed advies wilde geven en dat ik mn hart heb kunnen luchten over het dieptrieste niveau van de members en moderators hier.
Aan welke kant sta jij?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:10 schreef Sigmund666 het volgende:
Gokje: Het gaat je niet in dank worden afgenomen dat je NSB-mod hebt getikt
weet niet of het echt een MOD is maar in ieder geval een 'redactie / frontpage medewerker'quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:14 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zal even het ip adres van TS doorgegeven aan dat bedrijf
Geen enkele kant. Lekker onpartijdig. Maar zulke opmerkingen worden over het algemeen gewoon 'niet zo op prijs' gesteld.quote:
Dit dus. Waarom zou TS zich daarmee bemoeien?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:58 schreef wspa_ het volgende:
pfft, mensen die in Amsterdam hun fiets NIET op slot zetten...
Dit topic heeft een positief einde, laten we het ook gewoon positief houden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:55 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Geen enkele kant. Lekker onpartijdig. Maar zulke opmerkingen worden over het algemeen gewoon 'niet zo op prijs' gesteld.
als hij geen bh droeg vroeg hij eromquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:46 schreef OVfietsje55 het volgende:
ik heb die fiets uiteraard ook ff aangerand in de schuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Reactie kan dus worden afgedaan als niet volwaardig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:22 schreef Eenskijken het volgende:
heb alleen de OP gelezen maar: TS, wat ben jij een ontzettende faaldroeftoeter zeg. Eerst jat je een fiets, daarna probeer je het ook nog goed te praten. Dan zit er toch echt een steekje los bij je. Je moet gewoon met je poten van andermans spullen afblijven, geen excuus.
Als ik in elk topic alle pagina's moet doorlezen, ben ik weken bezig. Dus richt ik me voornamelijk op de OP.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:30 schreef Minister_Magier het volgende:
[..]
Reactie kan dus worden afgedaan als niet volwaardig.
Mensen die de moeite niet nemen om zich in een topic te verdiepen...
Neem in ieder geval de moeite om je in te lezen hoe het is afgelopen alvorens je zo'n hard oordeel over iemand geeft.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:32 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Als ik in elk topic alle pagina's moet doorlezen, ben ik weken bezig. Dus richt ik me voornamelijk op de OP.
jou manier van beoordelen heb ik in dit topic al genoeg woorden aan vuil gemaakt, ga dat nu niet herhalen want dat zal dan ook wel teveel moeite zijn voor je om te lezen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:22 schreef Eenskijken het volgende:
heb alleen de OP gelezen maar: TS, wat ben jij een ontzettende faaldroeftoeter zeg. Eerst jat je een fiets, daarna probeer je het ook nog goed te praten. Dan zit er toch echt een steekje los bij je. Je moet gewoon met je poten van andermans spullen afblijven, geen excuus.
Maakt het uit dan? Ik weet nu inmiddels dat het is afgehandeld, feit blijft dat het een domme en ontverantwoorde daad is om zomaar een fiets mee te nemen. De intentie om 'm later weer terug te bringen verandert dit niet. TS had in de eerste plaats nooit die fiets mogen stelen. Dat het inmiddels gebeurt is betekent niet dat we z'n daden niet mogen veroordelen, nietwaar?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:35 schreef Minister_Magier het volgende:
[..]
Neem in ieder geval de moeite om je in te lezen hoe het is afgelopen alvorens je zo'n hard oordeel over iemand geeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |