Bel ze en vraag hoe het zit. Voor de kosten van die fiets gaan ze vast geen research doen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:03 schreef OVfietsje55 het volgende:
haha wat een stelletje pretentieuze ridders hier.
hij stond niet voor een huis, anders had k m nog in een tuin kunnen zetten, maar midden op de gracht tegen een boom.
ik wil niet claimen dat ik m ff voor iemand bewaard heb maar weg was die fiets sowieso geweest, nu probeer ik de gedupeerde nog te helpen indien dit mogelijk is.
gewoon terug geven en OV (250E) sponseren zie ik niet zo zitten nee.
Verkeerd gelezen. Ik dacht dat je die 250 e ook nog eens wou innen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:04 schreef OVfietsje55 het volgende:
wie heeft het over een beloning dan?
Je hebt gewoon gejatquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:03 schreef OVfietsje55 het volgende:
haha wat een stelletje pretentieuze ridders hier.
hij stond niet voor een huis, anders had k m nog in een tuin kunnen zetten, maar midden op de gracht tegen een boom.
ik wil niet claimen dat ik m ff voor iemand bewaard heb maar weg was die fiets sowieso geweest, nu probeer ik de gedupeerde nog te helpen indien dit mogelijk is.
gewoon terug geven en OV (250E) sponseren zie ik niet zo zitten nee.
Simpel die betaal jijquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:08 schreef OVfietsje55 het volgende:
goed dan is het jatten maar ik voel me daar niet schuldig over omdat het alternatief was, laten staan en wachten tot een junk m meeneemt.
ipv dat jullie echt een goed hart hebben en meedenken over hoe de huurder hier zijn betaalde boete eventueel terug zou kunnen krijgen, schreeuwen jullie liever vuur en brand.
Of ze missen een fiets omdat jij die een paar dagen thuis gestald hebt. In die tijd hebben ze die fiets dus niet kunnen verhuren en lopen ze inkomsten misquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:09 schreef OVfietsje55 het volgende:
waarom zou ik de boete betalen?
als die fiets terugkomt zou OV die 250E toch gewoon terug moeten storten? ik vind dat diefstal van OV als ze dat niet doen
oh oke, nee dan mag het inderdaadquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:10 schreef OVfietsje55 het volgende:
serieus komen jullie nooit buiten ofzo? ben je wel eens in amsterdam geweest? denk je echt dat die fiets er anders nog gestaan had..
Ja, voor je het weet komt er iemand langs die hem meeneemt en hem niet meer terugbrengt omdat hij het OV niet wil sponsoren.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:10 schreef OVfietsje55 het volgende:
serieus komen jullie nooit buiten ofzo? ben je wel eens in amsterdam geweest? denk je echt dat die fiets er anders nog gestaan had..
Misschien was die ander wel zo eerlijk geweest om hem terug te brengenquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:10 schreef OVfietsje55 het volgende:
Verkapte principes.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:12 schreef OVfietsje55 het volgende:
ik denk inderdaad aan wat er precies gebeurd en met wie, niet alleen aan verkapte principes.
Mijn God, dat staat al minstens twee keer genoemd. Breng dat ding gewoon terug en zeg dat je hem gewoon ergens onbeheerd zag staan. Desnoods bel je eerst dat je er een ziet staan, als je te schijterig bent om hem terug te brengen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:08 schreef OVfietsje55 het volgende:
goed dan is het jatten maar ik voel me daar niet schuldig over omdat het alternatief was, laten staan en wachten tot een junk m meeneemt.
ipv dat jullie echt een goed hart hebben en meedenken over hoe de huurder hier zijn betaalde boete eventueel terug zou kunnen krijgen, schreeuwen jullie liever vuur en brand.
ik heb een hekel aan dat steel gedoe, tengels af van anders mans spullen...quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:14 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zal even het ip adres van TS doorgegeven aan dat bedrijf
Bronquote:Indien de Pashouder casu quo Abonnementhouder of een derde, na verlies of
diefstal als bedoeld in lid 2, binnen twee jaar daarna de vermiste of gestolen OVfiets
retourneert aan NS OV-fiets, dan wordt het ingevolge lid 2 van dit artikel
betaalde bedrag in mindering gebracht op het door de Pashouder casu quo
Abonnementhouder aan NS OV-fiets verschuldigde bedrag. Als er geen bedrag
meer is verschuldigd dan zal het bedrag aan abonnementhouder worden
uitbetaald.
Nee, zij neemt de moeite je te helpenquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:10 schreef OVfietsje55 het volgende:
tnx swiffer : eerste antwoord waar zowaar hersenen achter zitten!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |