abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87419400
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:03 schreef OVfietsje55 het volgende:
haha wat een stelletje pretentieuze ridders hier.

hij stond niet voor een huis, anders had k m nog in een tuin kunnen zetten, maar midden op de gracht tegen een boom.

ik wil niet claimen dat ik m ff voor iemand bewaard heb maar weg was die fiets sowieso geweest, nu probeer ik de gedupeerde nog te helpen indien dit mogelijk is.

gewoon terug geven en OV (250E) sponseren zie ik niet zo zitten nee.
Bel ze en vraag hoe het zit. Voor de kosten van die fiets gaan ze vast geen research doen.
pi_87419419
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:04 schreef OVfietsje55 het volgende:
wie heeft het over een beloning dan?
Verkeerd gelezen. Ik dacht dat je die 250 e ook nog eens wou innen.
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
pi_87419424
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:03 schreef OVfietsje55 het volgende:
haha wat een stelletje pretentieuze ridders hier.

hij stond niet voor een huis, anders had k m nog in een tuin kunnen zetten, maar midden op de gracht tegen een boom.

ik wil niet claimen dat ik m ff voor iemand bewaard heb maar weg was die fiets sowieso geweest, nu probeer ik de gedupeerde nog te helpen indien dit mogelijk is.

gewoon terug geven en OV (250E) sponseren zie ik niet zo zitten nee.
Je hebt gewoon gejat

Het zou mooi zijn als je die fiets terug bracht en de eventuele boete zou betalen
pi_87419454
goed dan is het jatten maar ik voel me daar niet schuldig over omdat het alternatief was, laten staan en wachten tot een junk m meeneemt.

ipv dat jullie echt een goed hart hebben en meedenken over hoe de huurder hier zijn betaalde boete eventueel terug zou kunnen krijgen, schreeuwen jullie liever vuur en brand.
pi_87419491
_O-
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_87419492
waarom zou ik de boete betalen?

als die fiets terugkomt zou OV die 250E toch gewoon terug moeten storten? ik vind dat diefstal van OV als ze dat niet doen ;)
pi_87419502
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:08 schreef OVfietsje55 het volgende:
goed dan is het jatten maar ik voel me daar niet schuldig over omdat het alternatief was, laten staan en wachten tot een junk m meeneemt.

ipv dat jullie echt een goed hart hebben en meedenken over hoe de huurder hier zijn betaalde boete eventueel terug zou kunnen krijgen, schreeuwen jullie liever vuur en brand.
Simpel die betaal jij
  maandag 11 oktober 2010 @ 15:10:17 #33
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_87419525
Je belt op en zegt dat er al een geruime tijd een OV fiets voor je deur staat , blijkbaar onbeheerd, en wat je er mee moet doen?

En in t vervolg pak je een eigen fiets?!
pi_87419532
serieus komen jullie nooit buiten ofzo? ben je wel eens in amsterdam geweest? denk je echt dat die fiets er anders nog gestaan had..
pi_87419537
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:09 schreef OVfietsje55 het volgende:
waarom zou ik de boete betalen?

als die fiets terugkomt zou OV die 250E toch gewoon terug moeten storten? ik vind dat diefstal van OV als ze dat niet doen ;)
Of ze missen een fiets omdat jij die een paar dagen thuis gestald hebt. In die tijd hebben ze die fiets dus niet kunnen verhuren en lopen ze inkomsten mis ;)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_87419548
tnx swiffer : eerste antwoord waar zowaar hersenen achter zitten!
pi_87419551
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:10 schreef OVfietsje55 het volgende:
serieus komen jullie nooit buiten ofzo? ben je wel eens in amsterdam geweest? denk je echt dat die fiets er anders nog gestaan had..
oh oke, nee dan mag het inderdaad ^O^
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_87419586
ik denk inderdaad aan wat er precies gebeurd en met wie, niet alleen aan verkapte principes.
pi_87419640
quote:
Ja, voor je het weet komt er iemand langs die hem meeneemt en hem niet meer terugbrengt omdat hij het OV niet wil sponsoren.

Oh, wacht.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_87419649
Ik zou gewoon zeggen "Dat ding staat al de hele week op m,n stoep/achter in m,n poort...dus ik dacht laat ik eens zo sociaal zijn om ,m in te leveren :P
Wat doen weekdieren in het weekend?
  maandag 11 oktober 2010 @ 15:14:57 #41
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_87419664
Ik zal even het ip adres van TS doorgegeven aan dat bedrijf :)
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_87419666
quote:
Misschien was die ander wel zo eerlijk geweest om hem terug te brengen

Maar ik ga echt geen fiets ongevraagd "lenen" van iemand omdat ik geen zin heb om te lopen en een andere persoon er nog meer problemen mee bezorg
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 oktober 2010 @ 15:16:08 #43
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_87419698
En denk je trouwens niet dat ze gaan vragen waarom je je niet eerder gemeld hebt? Dik kans dat degene die de fiets gehuurd heeft aangifte heeft gedaan (juist omdat het een gehuurde en waarschijnlijk ook gechipte fiets is). En die heb jij "gevonden". Straks heb je fijn een proces-verbaal aan je broek ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_87419729
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:12 schreef OVfietsje55 het volgende:
ik denk inderdaad aan wat er precies gebeurd en met wie, niet alleen aan verkapte principes.
Verkapte principes. :')

Maar goed ze staan hopelijk vanmiddag voor je deur.
Zoals ik al eerder schreef zulke fietsen hebben locatie chips in de zitstang.

Gejat uit vermoeidheid of gejat uit hebzucht (een vieze troll dief blijf je) je moet dat ding maar snel ergens anders neerpleuren.
  Moderator maandag 11 oktober 2010 @ 15:18:26 #45
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_87419794
Parkeer hem anders gewoon ergens in een gracht, geen haan die er dan naar zal kraaien. ^O^
pi_87419870
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:08 schreef OVfietsje55 het volgende:

Mijn God, dat staat al minstens twee keer genoemd. Breng dat ding gewoon terug en zeg dat je hem gewoon ergens onbeheerd zag staan. Desnoods bel je eerst dat je er een ziet staan, als je te schijterig bent om hem terug te brengen.
Ik hoop wel dat je te laat bent en er een busje ME-ers op die GPS chip afkomt.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_87419902
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:14 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zal even het ip adres van TS doorgegeven aan dat bedrijf :)
ik heb een hekel aan dat steel gedoe, tengels af van anders mans spullen...

Maar is bovenstaande serieus
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 oktober 2010 @ 15:24:24 #49
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_87419966
quote:
Indien de Pashouder casu quo Abonnementhouder of een derde, na verlies of
diefstal als bedoeld in lid 2, binnen twee jaar daarna de vermiste of gestolen OVfiets
retourneert aan NS OV-fiets, dan wordt het ingevolge lid 2 van dit artikel
betaalde bedrag in mindering gebracht op het door de Pashouder casu quo
Abonnementhouder aan NS OV-fiets verschuldigde bedrag. Als er geen bedrag
meer is verschuldigd dan zal het bedrag aan abonnementhouder worden
uitbetaald.
Bron

Nu tevreden? Eigenaar krijgt zijn geld gewoon terug. Tenzij jij twee jaar wacht met die fiets terugbrengen :')
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_87419980
quote:
tnx swiffer : eerste antwoord waar zowaar hersenen achter zitten!
Nee, zij neemt de moeite je te helpen
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')