Een gps chip gebruikt stroom toch? Is dat ding dan niet na een week inactief?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zulk soort fietsen hebben een gps chip overigens.
Eerste pagina lezen, laatste pagina lezen. Vallen er dan grote gaten (referenties naar eerdere posts), nog een stukje doorlezen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:32 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Als ik in elk topic alle pagina's moet doorlezen, ben ik weken bezig. Dus richt ik me voornamelijk op de OP.
Tuurlijk mag dat, maar ik oordeel liever over daden dan over woorden...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:05 schreef OVfietsje55 het volgende:
je mag het best veroordelen.
maar ik beoordeel jou ook als simpele fokker zonder diepgang en karakter en dat is dan weer mijn goed recht.
Dat was gewoon een trollende kutuser. Niet teveel op ingaan. Die weet je IP adres niet eens.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:34 schreef OVfietsje55 het volgende:
ja klopt magier, tbh schrok ik een beetje van die NSB-MOD hier die gelijk mn IP adres door ging mailen. maar achteraf was ook die angst totaal ongegrond, alsof ze daar ooit iets mee zouden doen voor een OV fiets LOL
anyway tof dat ik het op heb kunnen lossen, dat jij me nog goed advies wilde geven en dat ik mn hart heb kunnen luchten over het dieptrieste niveau van de members en moderators hier.
Het onbeheerd achterlaten van zo'n fiets is natuurlijk vragen om problemen; dat maakt het echter niet minder vervelend voor de beste man/vrouw.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 07:57 schreef ragnarokgod het volgende:
Ik ben eens met TS, de meeste zijn van die verachtelijke internet held / mongolen wat een fucking triesties hier.
ik woon zelf in amsterdam en heb tot twee maal aan toe een fiets meegenomen bij de supermarkt die onbeheerd met sleutel en slot en al in het fietsenrek stond, (zelfs me eigen fiets 1x ervoor laten staan)
vervolgens de volgende dag de fietsendealer gebeld en frame doorgebeld zodat de rechtmatige eigenaar hem bij mij kon ophalen (bedankt voor de 25 euro gall en gall bon en een bosje bloemen !!!)
ik begrijp ts wel, hij wilt graag dat de fiets rechtmatig terugkomt maar niet dat de persoon die hem verloren heeft alsnog 250 euro boete betaalt? is dat nu zo fucking moelijk stelletje stijve sperma sokken. want je begrijpt natuurlijk dat het voor de ns gewoon dubbel winst is als die fiets terug komt!
Ik dacht dat TS te moe was om te lopen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 07:57 schreef ragnarokgod het volgende:
Ik ben eens met TS, de meeste zijn van die verachtelijke internet held / mongolen wat een fucking triesties hier.
ik woon zelf in amsterdam en heb tot twee maal aan toe een fiets meegenomen bij de supermarkt die onbeheerd met sleutel en slot en al in het fietsenrek stond, (zelfs me eigen fiets 1x ervoor laten staan)
vervolgens de volgende dag de fietsendealer gebeld en frame doorgebeld zodat de rechtmatige eigenaar hem bij mij kon ophalen (bedankt voor de 25 euro gall en gall bon en een bosje bloemen !!!)
ik begrijp ts wel, hij wilt graag dat de fiets rechtmatig terugkomt maar niet dat de persoon die hem verloren heeft alsnog 250 euro boete betaalt? is dat nu zo fucking moelijk stelletje stijve sperma sokken. want je begrijpt natuurlijk dat het voor de ns gewoon dubbel winst is als die fiets terug komt!
Joyriden is ook nog steeds strafbaar hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:30 schreef Minister_Magier het volgende:
[..]
Ik zou het anders brengen, met de intentie van een dief neem je die fiets mee, maar met de integerheid van een jurist beheer je de fiets en lever je hem weer in goede orde af.
Lezen sheriff.. TS is dus NIET de pineut en heeft 'm al teruggebrachtquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:20 schreef yasmi-nn het volgende:
je bent wel de pineut omdat je de fiets hebt meegenomen, maarja gewoon terugbrengen zou ik zeggen
Nice:Pquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:14 schreef OVfietsje55 het volgende:
karma of niet haha?
ben vandaag mn portomonnee verloren met 30 euro erin en die is terug gebracht inclusief het geld en al mn pasjes
ZO NICE !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |