abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87481039
je mag het best veroordelen.
maar ik beoordeel jou ook als simpele fokker zonder diepgang en karakter en dat is dan weer mijn goed recht.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 03:29:05 #152
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_87484291
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zulk soort fietsen hebben een gps chip overigens. :')
Een gps chip gebruikt stroom toch? Is dat ding dan niet na een week inactief?

En afgezien van dat. Zoals we weten doet de politie met 70% v/d aangiftes geen ene hol.
Zo'n ov-fiets diefstal lijkt me bijzonder lage prio te hebben.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 05:58:17 #153
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_87484725
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:32 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Als ik in elk topic alle pagina's moet doorlezen, ben ik weken bezig. Dus richt ik me voornamelijk op de OP.
Eerste pagina lezen, laatste pagina lezen. Vallen er dan grote gaten (referenties naar eerdere posts), nog een stukje doorlezen.
Bespaart je 80% van de tijd... en toch weet je precies waar het over gaat en hoe de stand van zaken is.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_87488149
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:05 schreef OVfietsje55 het volgende:
je mag het best veroordelen.
maar ik beoordeel jou ook als simpele fokker zonder diepgang en karakter en dat is dan weer mijn goed recht.
Tuurlijk mag dat, maar ik oordeel liever over daden dan over woorden...
There are only 151 Pokémon.
pi_87488359
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:34 schreef OVfietsje55 het volgende:
ja klopt magier, tbh schrok ik een beetje van die NSB-MOD hier die gelijk mn IP adres door ging mailen. maar achteraf was ook die angst totaal ongegrond, alsof ze daar ooit iets mee zouden doen voor een OV fiets LOL

anyway tof dat ik het op heb kunnen lossen, dat jij me nog goed advies wilde geven en dat ik mn hart heb kunnen luchten over het dieptrieste niveau van de members en moderators hier.
Dat was gewoon een trollende kutuser. Niet teveel op ingaan. Die weet je IP adres niet eens.
pi_87596190
Haha, TS zn reply met: "Hoezo gejat, ik heb hem toch met alle orginelen sleutels"

Ow dus als je de orginelen sleutels op je fiets laat zitten mag iedereen hem zomaar zonder gevolgen wegnemen. Wow
haha

Je hebt een misdrijf gepleegd en als je nu op die fiets aangehouden wordt dan krijg je Heling ten laste gelegd en heb je een strafblad. Yay
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_87597469
Ik ben eens met TS, de meeste zijn van die verachtelijke internet held / mongolen wat een fucking triesties hier.

ik woon zelf in amsterdam en heb tot twee maal aan toe een fiets meegenomen bij de supermarkt die onbeheerd met sleutel en slot en al in het fietsenrek stond, (zelfs me eigen fiets 1x ervoor laten staan)

vervolgens de volgende dag de fietsendealer gebeld en frame doorgebeld zodat de rechtmatige eigenaar hem bij mij kon ophalen (bedankt voor de 25 euro gall en gall bon en een bosje bloemen !!!)

ik begrijp ts wel, hij wilt graag dat de fiets rechtmatig terugkomt maar niet dat de persoon die hem verloren heeft alsnog 250 euro boete betaalt? is dat nu zo fucking moelijk stelletje stijve sperma sokken. want je begrijpt natuurlijk dat het voor de ns gewoon dubbel winst is als die fiets terug komt!

:D
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 09:08:08 #158
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87597760
Zeg gewoon dat je hem hebt meegenomen omdat hij onbeheerd in Amsterdam, met sleutels en al op straat stond, en dat je bang was dat hij in foute handen zou vallen :) Teminste, zo slecht zou ik dus wel zijn :')
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 10:41:49 #159
314223 Mr_Mojo
Leven is het meervoud van lef.
pi_87599021
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 07:57 schreef ragnarokgod het volgende:
Ik ben eens met TS, de meeste zijn van die verachtelijke internet held / mongolen wat een fucking triesties hier.

ik woon zelf in amsterdam en heb tot twee maal aan toe een fiets meegenomen bij de supermarkt die onbeheerd met sleutel en slot en al in het fietsenrek stond, (zelfs me eigen fiets 1x ervoor laten staan)

vervolgens de volgende dag de fietsendealer gebeld en frame doorgebeld zodat de rechtmatige eigenaar hem bij mij kon ophalen (bedankt voor de 25 euro gall en gall bon en een bosje bloemen !!!)

ik begrijp ts wel, hij wilt graag dat de fiets rechtmatig terugkomt maar niet dat de persoon die hem verloren heeft alsnog 250 euro boete betaalt? is dat nu zo fucking moelijk stelletje stijve sperma sokken. want je begrijpt natuurlijk dat het voor de ns gewoon dubbel winst is als die fiets terug komt!

Het onbeheerd achterlaten van zo'n fiets is natuurlijk vragen om problemen; dat maakt het echter niet minder vervelend voor de beste man/vrouw.

Puur voor mijn eigen gemoedsrust zal ik de fiets daarna wel terug brengen. Ik vermoed dus dat de gene die de fiets heeft verhuurd de boete dan niet hoeft te betalen.
Vrijheid is het recht om alles te doen wat de wet toestaat.
pi_87601174
quote:

Ik dacht dat TS te moe was om te lopen?
pi_87601664
quote:
stelletje stijve sperma sokken.
:')
pi_87604971
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:30 schreef Minister_Magier het volgende:

[..]

Ik zou het anders brengen, met de intentie van een dief neem je die fiets mee, maar met de integerheid van een jurist beheer je de fiets en lever je hem weer in goede orde af.
Joyriden is ook nog steeds strafbaar hoor ;)
pi_87606794
Lekker schijnheilig van TS. In het hele topic de moraalridder uithangen dat hij hem maar heeft meegenomen omdat anders iemand anders het wel zou doen die de fiets niet terug zou brengen, maar in de openingspost aangeven dat hij de fiets had meegenomen omdat hij doodmoe was van het lopen...

Kortom, recht praten wat krom is voor dummies...
pi_87619700
even samenvatting voor paar hierboven.

fiets is terug gebracht, boete hoeft niet betaald te worden.

en opmerking hierboven : Ik heb niet 'm niet meegenomen OMDAT ie anders toch weg was geweest, maar het speelde wel mee in mijn beslissing om hem mee te nemen. ( eigenlijk vrij logisch maar zal t toch even uitleggen)

mijn punt is dat van de 50 helden hier, er misschien 2 direct naar de politie gegaan waren. die 2 zouden het beter opgelost hebben dan ik.
De rest zou de fiets gewoon laten staan zodat ze zelf een goed gevoel over zichzelf en hun debiele principes kunnen hebben. maar verder scheit hebben aan het feit dat iemand anders em wel meeneemt en persoon dus alsnog zn fiets kwijt is.

dat punt gaf ik alleen aan omdat ik me ergerde aan de debiele kortzichtige en pretentieuze visie die mensen hier hebben. Dat was verder niet de reden dat ik m meegenomen had, dat was gewoon een onbezonnen dronken actie omdat ik moe was en naar huis wilde ( egocentrisch idd). wat ik allang toegegeven had...maar feit dat ie anders toch weg was geweest speelde daar wel in mee, het is niet zo dat ik ooit een fiets uit iemand zn tuin meegenomen zou hebben als ik zie dat er sleutels inzitten( hoe moe en zat ik ook was...) omdat dat niet zo opvalt ( dan zou ik m op slot zetten en sleutels in de brievenbus doen). maar midden op de prinsengracht, op een uitgaans-avond speelde zeker wel mee in mijn beslissing om hem mee te nemen maar was niet de reden.

verder wil ik even kwijt dat ik hier reageer omdat ik me oprecht stoor aan hoe dom en zwart-wit veel mensen hier denken, ik heb hier geen 'status', niemand kent me en ik heb geen enkele reden om mezelf voor jullie te willen verdedigen. ik doe dat omdat ik echt hoop dat een paar mensen inzien hoe erg ze sucken.
pi_87621135
ik steun je ts ;)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_87624053
Toppie TS!

nog een bedankje of iets lekkers gekregen?
pi_87625951
tnx guys! een grote verbaasde glimlach was mn bedankje en daar was ik prima tevreden mee :)
pi_87654775
je bent wel de pineut omdat je de fiets hebt meegenomen, maarja gewoon terugbrengen zou ik zeggen
  maandag 18 oktober 2010 @ 01:09:14 #169
279201 FullEnergy
Jammer dat ik deze zin niet af
pi_87658664
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 23:20 schreef yasmi-nn het volgende:
je bent wel de pineut omdat je de fiets hebt meegenomen, maarja gewoon terugbrengen zou ik zeggen
Lezen sheriff.. TS is dus NIET de pineut en heeft 'm al teruggebracht ;).
Chasing dreams just became a standard.
pi_87686514
karma of niet haha?

ben vandaag mn portomonnee verloren met 30 euro erin en die is terug gebracht inclusief het geld en al mn pasjes :D

ZO NICE !
pi_87708799
O+ O+
Karma Exist ^O^

Ik ree expres een keer iemand aan omdat ik voorang had en hij me niet wou geven, ik ben dus onschuldig en zou geld moeten krijgen, volgende dag vlieg ik 3x over de kop met mijn auto :')
Heb de beste man toen nog gebeld en gezegt dat hij dat geld mag houden van de verzekering :P
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:46:45 #172
314223 Mr_Mojo
Leven is het meervoud van lef.
pi_87708860
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:14 schreef OVfietsje55 het volgende:
karma of niet haha?

ben vandaag mn portomonnee verloren met 30 euro erin en die is terug gebracht inclusief het geld en al mn pasjes :D

ZO NICE !
Nice:P

Doet me denken aan my name is Earl :P
Vrijheid is het recht om alles te doen wat de wet toestaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')