Dat dus.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Jammer dat hij al te oud is voor een Darwin Award, hij is zijn genendoorgeefleeftijd wel voorbij
Dat.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:07 schreef Salamando het volgende:
Hoezo denken deze mensen 'Ik heb een paddenstoel gegeten en ben nu aan het overgeven en aan de schijterij, maar het zal wel niks zijn'.
das dan wel weer zieligquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:16 schreef svefn het volgende:
Even voor de duidelijkheid: hij heeft de paddestoel niet zelf geplukt; een kennis heeft voor hem een een aantal geplukt. Vervolgens heeft het slachtoffer die paddestoelen gekookt, waarbij deze giftige paddestoelen anders kleurden dan de rest. Dat hij die toch op heeft gegeten is eigenlijk het enige dat hem te verwijten valt.
En toch blijft het dom.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:16 schreef svefn het volgende:
Even voor de duidelijkheid: hij heeft de paddestoel niet zelf geplukt; een kennis heeft voor hem een een aantal geplukt. Vervolgens heeft het slachtoffer die paddestoelen gekookt, waarbij deze giftige paddestoelen anders kleurden dan de rest. Dat hij die toch op heeft gegeten is eigenlijk het enige dat hem te verwijten valt.
idd, als je ze niet van elkaar kunt onderscheiden dan moet je ze niet eten werd ons altijd geleerdquote:
Dat wel, maar volgens mij hebben een aantal mensen hier het idee dat meneer het bos inwandelde en eens effe lekker z'n lunch van de grond ging slurpen en dat klopt dus niet helemaal.quote:
Gek hé als dat in de OP staatquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:22 schreef svefn het volgende:
[..]
Dat wel, maar volgens mij hebben een aantal mensen hier het idee dat meneer het bos inwandelde en eens effe lekker z'n lunch van de grond ging slurpen en dat klopt dus niet helemaal.
Degene die ze geplukt heeft moet zich nu schuldig voelen![]()
en terecht!quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:22 schreef svefn het volgende:
[..]
Degene die ze geplukt heeft zal zich nu schuldig voelen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |