Dit. Plantenspuit is totaal niet zielig en ze snappen het echt wel. Of bij hun nekvel oppakken zoals hun moeder dat ook zou doen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:52 schreef Fanta-stick het volgende:
Plantenspuit ownd!
Ik vind slaan-->
quote:kat bij nekvel pakken is wat je juist niet moet doen.Op woensdag 20 oktober 2010 14:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit. Plantenspuit is totaal niet zielig en ze snappen het echt wel. Of bij hun nekvel oppakken zoals hun moeder dat ook zou doen.
Een kat slaan. No way.
quote:Ahh, heet ze zo?Op woensdag 20 oktober 2010 16:41 schreef sararaats het volgende:
alleen als Frasier bijt of krabt, meestal heeft hij het al door.
quote:Zit wat in.Op woensdag 20 oktober 2010 16:33 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
kat bij nekvel pakken is wat je juist niet moet doen.
1. dit doet een moederkat inderdaad, maar om een kitten in veiligheid te brengen, een kat zal niet begrijpen dat als ze bij hun nekvel gepakt worden dat ze dan iets fout doen, eerder denken ze dat je hun beschermd en ze zullen hierdoor niet leren dat iets niet mag.
quote:Die wist ik, maar ik heb zelden of nooit een volwassen kat bij het nekvel hoeven pakken.2. daarnaast is het voor volwassen katten zeer pijnlijk om aan hun nekvel opgetild te worden, zelfs voor kittens is het niet plezant maar minder pijnlijk
ik weet dat ik overkom als een betweter maar ik vind het zo jammer dat mensen de verkeerde manieren gebruiken om katten op te voeden, terwijl ik weet dat het goed bedoel is.
quote:Net als veelSteOp dinsdag 26 oktober 2010 01:11 schreef Peter het volgende:
Mensen die 'wilT' schrijven ipv wil (let op! Géén t!), die wil ik slaan!
quote:Ja dat is irritant, net als de kat die aan het deur krabt.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:16 schreef Blushed het volgende:
ik heb mn hond welleens geslaen, omdat hij als we eten tegen de raam springt.
quote:Wij hadden eerder ook altijd katten, en alles was kapot.. banken, stoelen, deuren, gordijnen, behang.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:22 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Ja dat is irritant, net als de kat die aan het deur krabt.
quote:Dan is het tijd om de nageltjes te knippen he.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:48 schreef Blushed het volgende:
Wij hadden eerder ook altijd katten, en alles was kapot.. banken, stoelen, deuren, gordijnen, behang.
quote:Gamma.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:48 schreef Blushed het volgende:
[..]
Wij hadden eerder ook altijd katten, en alles was kapot.. banken, stoelen, deuren, gordijnen, behang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |