Ik ben al een stuk langer bezig, maar het kan nu al wel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Op het guild forum zeggen ze dat je gewoon kunt patchen nu en dat het met 20 minuten klaar was.
Zet jij 'em even aan straks?![]()
ik ga het vandaag ook niet eens proberenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben al een stuk langer bezig, maar het kan nu al wel.
Tot 16:00 alles down, dat is blizzardtaal voor tot 22:00 of zo
Je bent al een half uurtje bezig, maar het gaat hier een stuk minder snel heur. Je kon al een beetje pre-patchen geloof ik, dat hebben wij niet gedaanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Op het guild forum zeggen ze dat je gewoon kunt patchen nu en dat het met 20 minuten klaar was.
Ons 25 man team 2 had de raid voor vanavond gewoon ingepland. Mijn team nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:39 schreef Salamando het volgende:
ik ga het vandaag ook niet eens proberen
ik heb ook al naar huis gebeld.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Optimistischquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ons 25 man team 2 had de raid voor vanavond gewoon ingepland.
In mijn wereld is dat een heel normale vraagquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:45 schreef jagga het volgende:
ik heb ook al naar huis gebeld.
ik: Slinger even die download aan zodra het kan, dan kan ik meteen aan de gang als ik thuiskom
vriendin:
Je bedoelt dat we vanaf 8 uur in de rij kunnen gaan staan om in te loggenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Optimistisch
Ik blijf erbij dat we vanaf 8 uur "buggy" kunnen inloggen
Als vriendlief en ik samenwonen zie ik dat ook nog wel gebeurenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In mijn wereld is dat een heel normale vraag
mijne ook hoor, alleen ik belde haar wakkerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In mijn wereld is dat een heel normale vraag
Om er af en toe in te komen en op het moment dat je denkt dat je je talents aardig in hebt zitten delen knal je er net zo hard weer uit en moet je overnieuw beginnenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bedoelt dat we vanaf 8 uur in de rij kunnen gaan staan om in te loggen
De launcher is in ieder geval al wel in Cata style.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:51 schreef GlenSpey het volgende:
Zou trouwens leuk zijn als gelijk het Cata login portal komt. Zijn we eindelijk van die klote draak af die altijd zo'n pokkeherrie door de speakers geeft
Eerste download: unzipper voor de downloader van de downloader.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:50 schreef CocaColaLight het volgende:
Hmm, na het installeren van de patch gaat hij nogmeer downloaden
Yep iets in die trend, het is maar tussen de 1,5 en 2gb. Niet dat het opschiet met die blizzard downloader maar goed de servers zijn toch nog lang niet online. Het blijft toch geinig hoe ongeduldig ik kan zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eerste download: unzipper voor de downloader van de downloader.
Zou een mooie zijn als je 1 dag in de week vrij wil zijn bij een nieuwe baan, en je werkgever stelt woensdag voorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:06 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Yep iets in die trend, het is maar tussen de 1,5 en 2gb. Niet dat het opschiet met die blizzard downloader maar goed de servers zijn toch nog lang niet online. Het blijft toch geinig hoe ongeduldig ik kan zijn
@Isabeau: Vrij zijn op woensdag / patch dag is nooit goed. Werkgevers zouden dat toch ondertussen moeten weten
Heb in Breda de normale edition pre-ordered, en ergens anders op internet de CE, ligt er dan gewoon aan welke ik eerder hebquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:24 schreef Sjiznit het volgende:
Weten jullie allemaal trouwens al waar jullie Cataclysm gaan halen? Ik wil zelf de Collectors Edition want die pet en dat artwork book zijn tof en zou die graag op internet bestellen maar dan moet die wel gewoon geleverd worden op launch day. Iemand ideeen?
Ik ben altijd op woensdag vrij als enige dag van de week, waarom ik dat ooit heb gekozen weet ik ook nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:51 schreef Isabeau het volgende:
Godsamme. Ik ben vandaag vrij en moet dan de rest van de week weer werken. Waarom moet ik vandaag niet gewoon werken en morgen vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |