quote:
het is patatquote:
Vast donker in huis nu?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:36 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb trouwens sinds vrijdag Windows de deur uit gedaan.
Neuh nu Ubuntu erop gezetquote:
Sowieso kan ik al niet typen en scrollen tegelijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:37 schreef Sjoegerd het volgende:
Okay, typen en scrollen is klote met een pleister om je wijsvinger
Wel fapselen en typen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sowieso kan ik al niet typen en scrollen tegelijk
Neuh, typen gaat sowieso al slecht, toetsenbord is wat plakkerig.quote:
Vrijdag was ik op het werkquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nu op zeggenVrijdag nog een soort van overdag-kater gehad?
Ik met een lege maag @ 11 uur smorgensquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vrijdag was ik op het werkHoewel we rond 4 uur wel aan het bier gaan elke vrijdag, maar dat was niet echt een hoeveelheid waarvan je dronken kunt worden.
Hehe lolquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik met een lege maag @ 11 uur smorgensik had het niet meer in de collegezaal daarna
okquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:15 schreef TripleP het volgende:
Dadelijk in het zonnetje naar huis lopen en mijn shit pakken om me weer door te boeken naarrr Renkum!
Je kan ook op Dries fappen hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:16 schreef xyzyx het volgende:
TS wie?
O wacht dat fapbare hannah montana plaatje is vervangen voor een lelijke dude.
Kut ts![]()
Hoi
Nee want dan gaan de nigeriaanse (ofzo) negers mij vermoordenquote:
win-win situatie dusquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:18 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee want dan gaan de nigeriaanse (ofzo) negers mij vermoorden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Thats the spirit, niet uitgeslapen leer je op school toch geen fuckquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:19 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo, half 3 ga ik eens naar school toe
Jij bent hier de newfag als je het zo bekijkt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:16 schreef xyzyx het volgende:
TS wie?
O wacht dat fapbare hannah montana plaatje is vervangen voor een lelijke dude.
Kut ts![]()
Hoi
Nu weet ik waarom ik geen zin meer had in schoolquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:19 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo, half 3 ga ik eens naar school toe
Milfquote:
Sorry hoor dat ik liever naar een meisje kijk dan naar dries roelvinkquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jij bent hier de newfag als je het zo bekijkt.
Bah.quote:
Ik drink thuis vrijwel alleen maar Hertog Jan. Ging ik zaterdag naar de Heineken Music Hall, en dronk daar een halve liter Heineken. Dan komt het er zowat net zo snel weer uitquote:
Oke is goed, wat is haar nummerquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:25 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Bah.
En ik ben geen amerikaan dus t boeit me niets als je over mn ma begintvan mij mag je haar neuken hoor misschien is ze dan een paar dagen minder chagrijnig
06-mijnmamaquote:
Buitenechtelijkzusje?quote:
Jupilerquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik drink thuis vrijwel alleen maar Hertog Jan. Ging ik zaterdag naar de Heineken Music Hall, en dronk daar een halve liter Heineken. Dan komt het er zowat net zo snel weer uit
Van kwart voor 4 tot kwart over 5 sportquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom ik geen zin meer had in school
Ben je wel rijk dan anders ben je nepfamiliequote:
Mij boeit het eerlijk gezegd niet wat ik drink. Als het maar geel met een witte schuimkraag is.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jupiler
Maes is trouwens de aids onder de belgische bieren.
Ik heb een dikke witte vleugel in de woonkamer en eem lcd tv.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ben je wel rijk dan anders ben je nepfamilie![]()
Ik heb dus genoeg van dat soort dagen gehad toen ik op school zat. Maar ik vond het echt verspilling van mn tijdquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Van kwart voor 4 tot kwart over 5 sport.. Rest van de lessen gingen niet door.
Duvel is eigenlijk niet geelquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mij boeit het eerlijk gezegd niet wat ik drink. Als het maar geel met een witte schuimkraag is.
Ja ik drink altijd pils. Bokbieren e.d. drink ik haast nooit, terwijl die vaak ook heel lekker zijn.quote:
Als iedereen in de klas ook een beetje normaal werkt kan alles in de helft van de tijd. Maar iedereen is meer bezig met ouwehoeren en propjes schietenquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb dus genoeg van dat soort dagen gehad toen ik op school zat. Maar ik vond het echt verspilling van mn tijdJe leert er echt geen klote.
Ik ga eerdaags maar weer eens een opleiding doen. Wel handig.
3 shotjes 3 euro = instant win.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja ik drink altijd pils. Bokbieren e.d. drink ik haast nooit, terwijl die vaak ook heel lekker zijn.
quote:
Ik maakte altijd een hoop tekeningen. Vooral tekeningetjes van marsmannetjes.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als iedereen in de klas ook een beetje normaal werkt kan alles in de helft van de tijd. Maar iedereen is meer bezig met ouwehoeren en propjes schieten.. Daarnaast zijn we van elke les al de helft bezig met kijken wie wel of niet zijn huiswerk heeft gemaakt en het bespreken er van
Met elektronica is het meestal toch vrij werken.. Dus ben al bijna klaar met deze periodequote:Op maandag 11 oktober 2010 13:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik maakte altijd een hoop tekeningen. Vooral tekeningetjes van marsmannetjes.
Echt op Sziget had ik wat shotjes genomen, was ik 2 uur 's middags al helemaal lamquote:
Ik deed alles altijd op het laatste moment. Ik had nooit zinquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Met elektronica is het meestal toch vrij werken.. Dus ben al bijna klaar met deze periode
Hoorde vorige week dat elke toets behalve wiskunde een meerkeuze toets is.. Zo kan elke debiel nog een diploma halen.. Alleen de praktijktoetsen moet je dan een beetje je best doen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik deed alles altijd op het laatste moment. Ik had nooit zinOverigens heb ik nog nooit voor een toets of examen geleerd
En meestal ging het perfect
Tequilaquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Echt op Sziget had ik wat shotjes genomen, was ik 2 uur 's middags al helemaal lamepic
Precies, een beetje gokkenquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoorde vorige week dat elke toets behalve wiskunde een meerkeuze toets is.. Zo kan elke debiel nog een diploma halen.. Alleen de praktijktoetsen moet je dan een beetje je best doen.
Daar had ik dus echt smerig spul genomen. Maar wel sterkquote:
Leuke naam meng.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daar had ik dus echt smerig spul genomen. Maar wel sterk
[ afbeelding ]
Volgende blok 2 dagen stage en 1 dag praktijklesquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Precies, een beetje gokkenik vind het zo jammer dat tegenwoordig de focus op theorie ligt
praktijk wordt vaak niet meer zo heel veel gedaan. In de praktijk leer je toch wel het best.
Unieke Cumquote:
Stage zoeken is inderdaad kut.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Volgende blok 2 dagen stage en 1 dag praktijkles.. Hopelijk kan ik bij t bedrijf terecht waar ik vrijdag heen ben geweest.. Is al t 4e bedrijf wat ik heb benaderd
bij mij was het telkens dat ze niet genoeg werk voor me haddenquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Heul niet! ik word altijd overal na 1 keer e-mailen/bellen aangenomen.
Laat me raden, hij is met pensioen en hij heeft een kelder.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:15 schreef Jotcha het volgende:
Ik heb nu al een adres voor over 3 jaar
quote:
Magnetronmaaltijdenquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:54 schreef Jotcha het volgende:
Wat kan je makkelijk koken met zo min mogelijk afwas?
Turkse pizzaquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:54 schreef Jotcha het volgende:
En ook makkelijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Welke smaakjes is dat?![]()
Kroketten zijn ook wel lekker trouwensz
Gebakken aardappeltjes met spekjes in 1 pan, en dan uit de pan eten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:54 schreef Jotcha het volgende:
ze vind je een sletquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:27 schreef TripleP het volgende:
Mijn moeder wilt dat ik me op soa's laat testen
hihiquote:
zoals jij!quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:24 schreef -SG- het volgende:
mensen die het concept van een stilte coupe niet snappen![]()
Mensen die met de trein gaanquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:24 schreef -SG- het volgende:
Vanochtend ook zo'n lutser in de stiltecoupe die keihard aan het vertellen was over zijn weekend, en het concertje waar hij bij was geweest met het bestuurrrr, enzo. En het ergste was nog dat het een man van een jaar of 50 was. Tot een meisje dat naast hem zat zei: "Wist u dat dit een stiltecoupe was?", hele coupe lachenquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:24 schreef -SG- het volgende:
ja of ria en bep die heel hun levensverhaal aan eljaar aan het vertellen zijn met al het geschater van dienquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:32 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Vanochtend ook zo'n lutser in de stiltecoupe die keihard aan het vertellen was over zijn weekend, en het concertje waar hij bij was geweest met het bestuurrrr, enzo. En het ergste was nog dat het een man van een jaar of 50 was. Tot een meisje dat naast hem zat zei: "Wist u dat dit een stiltecoupe was?", hele coupe lachen
RIA IA IAquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
ja of ria en bep die heel hun levensverhaal aan eljaar aan het vertellen zijn met al het geschater van dien
De antibiotics die ik slik voor m'n bronchitis werken ook tegen gonoroe.quote:
Kankerdichthaard. WANT SNAPJE DIE HAARD IS DICHT. SNAPJEquote:
*aai*quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:57 schreef Sjoegerd het volgende:
Jezus, al t tweede bedrijf dat zou bellen maar het gewoon niet doet
Bel dan tenminste of je een stageplek hebt of nietquote:
Ga er gewoon zelf achteraan, Jij wil die plek, hun hoeven jou niet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bel dan tenminste of je een stageplek hebt of niet.. Kleine moeite toch?
zij*quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga er gewoon zelf achteraan, Jij wil die plek, hun hoeven jou niet.
Als je zegt dat je belt op een bepaalde dag dan moet je dat gewoon doenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga er gewoon zelf achteraan, Jij wil die plek, hun hoeven jou niet.
Ja!quote:
Is dat een nieuwe skill bij Runescape? Betontegels slaan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:49 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, 8 boomstammen in stukken gehakt, en een betontegel doormiddengeslagen.
Nee. Het is een ipv mijn broertjes kop kapot slaan een boomstam kapot slaan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe skill bij Runescape? Betontegels slaan?
Een app op mn telefoon ja.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
JONGENS WIE HEEFT HIER DE VOLKSKRANT?
Agressief ventje.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee. Het is een ipv mijn broertjes kop kapot slaan een boomstam kapot slaan.
Ik krijg al een jaar lang ~50 euro, sinds kort 12 euro erop. Nu begint hij te janken dat hij 15 euro moet hebben omdat ik per ongeluk zijn zonnebril op de grond heb gegooid.
Nou, dan wordt ik kwaad.
HET VOLK. OHOHOHOHOHOHOH SNAPJE HEM!`1 BOH BOH OBH. WAT EEN GILLER/quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nee.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
HET VOLK. OHOHOHOHOHOHOH SNAPJE HEM!`1 BOH BOH OBH. WAT EEN GILLER/
Als er een skill was met bier zuipen en kut roepen, dat zou eens wat zijn!quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe skill bij Runescape? Betontegels slaan?
Jaa ook!quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:44 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja!
Veel veranderd het laatste half jaar zeg als ik even terug denk![]()
Enmetjou?
Bier ende tetten... Tralalalala.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als er een skill was met bier zuipen en kut roepen, dat zou eens wat zijn!
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja jongeh ik wil die boekjes hebben maar ik heb de volkskrant niet.En geen geld om hem te kopen.
Als mijn broertje nou geen kankerlui/schraal/achterbaks tyfusjong zou zijn zou ik dat niet zijn nee.quote:
Ik!quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als mijn broertje nou geen kankerlui/schraal/achterbaks tyfusjong zou zijn zou ik dat niet zijn nee.
Ja, hou maar op. Ik ben nu niet in de stemming voor gezeik.quote:
Wil jij dat boekej wat erbij zit? Over architectuur? Is zo'n serie ofzo, zag ik net op television.quote:
Ja ehhh ik zag net een reclame op TV, is een serie over architectuur ofzo en de eerste gaat over Gaudi. En da's op zich wel handig voor mij.quote:
Nou uh studentenvereniging, veel meer leven in Nijmegen dan ik afgelopen 3 jaar gehad heb. Nieuwe vrienden, studie die eindelijk interessant/leuk begint te worden..quote:
Ik niet, ik kijk wel ff of er iets instaat enzo.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wil jij dat boekej wat erbij zit? Over architectuur? Is zo'n serie ofzo, zag ik net op television.
Ah op die fiets. Toch jammer.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:11 schreef kanovinnie het volgende:
Noor, het zijn 20 boeken, deel 1 is gratis. Ik heb geen idee wat het verder kost.
Die wil mijn vader juistquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Toch jammer.Maar als jullie die eerste niet willen....?
Oh zo. Jammer.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die wil mijn vader juist![]()
Hij zegt net, als je die boeken besteld is dat gratis boek voor ons. Maar dan moet je sowieso de serie bestellen, en die kost 100 euro.
Ik zit nog te dubben op wat ik wil.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
99 euro zijn die dingen bij elkaar.Was wel een leuk verjaardagscadeau geweest.
OH GOD ik ben zo benieuwd wat ik krijg van mijn ouders trouwens.Ik hoop echt op een weekend Berlijn maar eigenlijk is alles wat ik ga krijgen gewoon supervet want ik heb nu steeds geen geld om iets te kopen dus waardeer alle kleine dingen veel meer.
Ik ook niet, dus heb vorige keer maar een gereedschapskoffer en wat steek/ringsleutels gevraagdquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:18 schreef Goddelijker het volgende:
Ik weet ook nooit wat ik voor m'n verjaardag wil.
Weekend citytrip, fotoboek, muziekzuiverende oordopjes, gereedschapskist, normale ouders, monyyy voor rijbewijs (of rijbewijs zelf), ennehh nog iets en dat was mijn verlanglijst.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:17 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik zit nog te dubben op wat ik wil.
Inspireer me.
Ik werk al 5.5 jaar bij een supermarkt, jij net een maand of 2 en je vind het al erg?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja, stelletje hoeren. Morgen weer.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja, stelletje hoeren. Morgen weer.
Ik 3 jaar en heb t steeds meer naar mijn zin.. Maarja, nog maar 2 wekenquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik werk al 5.5 jaar bij een supermarkt, jij net een maand of 2 en je vind het al erg?
Zwijssen, aan de Boschdijk.quote:
Ik HAAT het. Ik ben gewoon meer een horecapersoon.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik werk al 5.5 jaar bij een supermarkt, jij net een maand of 2 en je vind het al erg?
Zou best een goed kado wezen inderdaad.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus heb vorige keer maar een gereedschapskoffer en wat steek/ringsleutels gevraagd.. Daarna wat oude meuk van mijn pa gejat om t bij te vullen
.. Met kerst ga ik denk ik een momentsleutel vragen
Ik ben blij als ik weg kan hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik 3 jaar en heb t steeds meer naar mijn zin.. Maarja, nog maar 2 weken
Want mijn pa heeft voor de rest alles wel. Behalve een momentsleutelquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:27 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zou best een goed kado wezen inderdaad.
Ik wilde nog niet weg maar ik moet weg.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben blij als ik weg kan hoor
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Weekend citytrip, fotoboek, muziekzuiverende oordopjes, gereedschapskist, normale ouders, monyyy voor rijbewijs (of rijbewijs zelf), ennehh nog iets en dat was mijn verlanglijst.
Maar wel belangrijk met het aandraaien van sommige bouten en dingen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Want mijn pa heeft voor de rest alles wel. Behalve een momentsleutel.. Een beetje goede is wel zo 100-200 euro
In feite moet je wielbouten ook met een momentsleutel aandraaien. Kan ook best zonderquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar wel belangrijk met het aandraaien van sommige bouten en dingen.
Garages doen het soms met de luchtsleutel.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
In feite moet je wielbouten ook met een momentsleutel aandraaien. Kan ook best zonder
Wil eigenlijk een keer een motorblokje reviseren ofzo
Yep, alhoewel het voor de meeste dingen niet nodig is, tenzij je aan je motorblok van je auto gaat sleutelen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar wel belangrijk met het aandraaien van sommige bouten en dingen.
Die kan je vaak ook instellen op moment.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Garages doen het soms met de luchtsleutel.
Leuk als je hem daarna los wilt maken met de hand.
Je wordt eruitgetrapt? Kunnen ze bij mij niet meer doenquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wilde nog niet weg maar ik moet weg.
Denk jij dat de sleutelturk die elke auto door de APK ramt daar op let?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die kan je vaak ook instellen op moment.
Precies.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Yep, alhoewel het voor de meeste dingen niet nodig is, tenzij je aan je motorblok van je auto gaat sleutelen.
Zo vast komen ze ook weer niet hoor, dan breekt de bout gewoon. En je hebt altijd beunhazen die het verkeerd doen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Denk jij dat de sleutelturk die elke auto door de APK ramt daar op let?
Relaxt, zodrekt is het maar 20 euroquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik krijg sowieso een geldbedrag trouwens.Chillll
Contract word niet verlengd nee samen met nog een paar anderenquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je wordt eruitgetrapt? Kunnen ze bij mij niet meer doen![]()
Nou, de laatste keer dat we de banden van m'n pa's auto gingen wisselen moesten we aardig wat kracht zetten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo vast komen ze ook weer niet hoor, dan breekt de bout gewoon. En je hebt altijd beunhazen die het verkeerd doen.
Je moet ook niet naar garage B. de Haas gaan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo vast komen ze ook weer niet hoor, dan breekt de bout gewoon. En je hebt altijd beunhazen die het verkeerd doen.
Volgens mij zit het sowieso met een ruime 100 NM vast als je het goed doetquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nou, de laatste keer dat we de banden van m'n pa's auto gingen wisselen moesten we aardig wat kracht zetten.
Toen ik mijn velgen ging wisselen brak de sleutel die in de auto lag.
Boeiend.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Relaxt, zodrekt is het maar 20 euro
Of 10 bier in de kroeg.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Boeiend.is een halve motorrijles hè!
Hij was ook erg slap, toen een nieuwe gekocht en die is een stuk sterker.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Volgens mij zit het sowieso met een ruime 100 NM vast als je het goed doet.. En dan heb je een flink slappe kruissleutel.
Ik heb een oude van mijn paquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hij was ook erg slap, toen een nieuwe gekocht en die is een stuk sterker.
Moest wel een originele Peugeot-sleutel kopen, oplichters.
Dat is mooi kut, heb ik zelf gelukkig geen last meer van!quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Contract word niet verlengd nee samen met nog een paar anderen.. Nieuw beleid. Als het 3 maanden later was gekomen had ik een vast contract gehad
Heb ik ook gehad met mijn vader, gevalletje kutgereedschap.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nou, de laatste keer dat we de banden van m'n pa's auto gingen wisselen moesten we aardig wat kracht zetten.
Toen ik mijn velgen ging wisselen brak de sleutel die in de auto lag.
Wie is hier nou de automonteur, gij of ik?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Volgens mij zit het sowieso met een ruime 100 NM vast als je het goed doet.. En dan heb je een flink slappe kruissleutel.
Een echte kruissleutel is het best, ik heb zo'n 'L'quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb een oude van mijn pa.. Gietijzer dus breekt niet zo gauw.
Hangt van je kroeg af ja, maar tussen de 10 en 15, meer niet snel.quote:
Die gaan snel stuk jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Een echte kruissleutel is het best, ik heb zo'n 'L'
Ik nog niet hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is mooi kut, heb ik zelf gelukkig geen last meer van!
[..]
Heb ik ook gehad met mijn vader, gevalletje kutgereedschap.
[..]
Wie is hier nou de automonteur, gij of ik?
1,80 in Zutphen voor een Amsterdammertje.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hangt van je kroeg af ja, maar tussen de 10 en 15, meer niet snel.
60nm is nog best weinig eigenlijk. Ik heb bouten die minder snel dan een autoband ronddraaiden vastgezet met 800nm.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik nog niet hoor.. Maar wij moeten in de werkplaats op school met 60NM vastzetten omdat die bouten heel vaak los gaan. En het verschilt per auto met welk moment het vast moet.
11 bier danquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
1,80 in Zutphen voor een Amsterdammertje.
Ja maar zet tig keer in de week dezelfde bout vast met 120NM.. Dan gaat het schroefdraad flink naar de tyfusquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
60nm is nog best weinig eigenlijk. Ik heb bouten die minder snel dan een autoband ronddraaiden vastgezet met 800nm.
Klopt, maar de achterkant van de sleutel heb ik nodig om de schroef in de kofferbak los te draaien die het reservewiel laat zakken onder de auto.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die gaan snel stuk jaGewoon een kwestie van goedkoop staal enzo.
Weet ik. Zetten jullie zo vaak nieuwe banden erop dan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja maar zet tig keer in de week dezelfde bout vast met 120NM.. Dan gaat het schroefdraad flink naar de tyfus.. En snelheid zegt niks over kracht
Welke smaak?quote:
Dan is het goedquote:
Nouja als je remmen moet controleren of wielen van de vooras met de achteras wisselenquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weet ik. Zetten jullie zo vaak nieuwe banden erop dan?
Waarom zou je de wielen van de vooras met de achteras omwisselen, en het zijn toch steeds andere auto's? Na 1 keer controleren weet je of de remmen goed zijn of nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nouja als je remmen moet controleren of wielen van de vooras met de achteras wisselen..
Nieuwe onderdelen doen we eigenlijk nog niet.
Terecht, motorrijden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:48 schreef kanovinnie het volgende:
Rijd een mafkees hier 20 rondjes door de straat op zijn motor
Omdat t opdrachten zijn die je moet af laten tekenenquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom zou je de wielen van de vooras met de achteras omwisselen, en het zijn toch steeds andere auto's? Na 1 keer controleren weet je of de remmen goed zijn of niet
Heb je dealers en motorspeciaalzaken voorquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga nog een probleem krijgen als ik een keer een motor heb en er iets kapot is.Ik weet daar echt NIETS vanaf.
Jaoh maar stel er is iets wat supersimpel te maken is, heb ik geen zin om daar voor te gaan betalen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb je dealers en motorspeciaalzaken voor
Daarom zit er vaak een handleiding bij.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaoh maar stel er is iets wat supersimpel te maken is, heb ik geen zin om daar voor te gaan betalen.
Net als oliepeil ofzoDat soort simpele dingen. Weet ik eeecht niet hoor.
Kleine controles horen toch gewoon bij je rij-opleiding?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaoh maar stel er is iets wat supersimpel te maken is, heb ik geen zin om daar voor te gaan betalen.
Net als oliepeil ofzoDat soort simpele dingen. Weet ik eeecht niet hoor.
I dunno?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kleine controles horen toch gewoon bij je rij-opleiding?
Er werd bij mij alleen gekeken wat waar zatquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:56 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Bij autorijlessen wel in elk geval.
Al heb ik het nooit gedaan met rijlessen.
Dan bij motor denk ik ook wel.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:56 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Bij autorijlessen wel in elk geval.
Al heb ik het nooit gedaan met rijlessen.
Zelfs dat niet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Er werd bij mij alleen gekeken wat waar zat
Un prophetequote:Op maandag 11 oktober 2010 19:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan bij motor denk ik ook wel.
Ik hoopte al zoiets.
Weet er iemand een leuke Franse film? Niet Amélie, heb ik geen zin in.
Watquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
BAH HIJ EET EEN OOGBAL VAN EEN ZEEHOND OP
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:06 schreef -SG- het volgende:
[..]
Weet niet. Ik verbaase me er net zelf ook over.
Yeah.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb nog alchoholvrije Bavaria...
Straattaalquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:38 schreef Schieganger het volgende:
Handig dat ik straat-taal ken naast het ABN,
Ey swa jij snapt 'em of nie? Ainooooo!quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ewa waus, die pattas zijn echt lauw, ouwe.
Vrij vertaald:quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ewa waus, die pattas zijn echt lauw, ouwe.
Zoiets is het inderdaad. Het is echt achterlijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vrij vertaald:
"He, ik ben te debiel om fatsoenlijk Nederlands te praten."
Wtf ben jij in een pauperbuurt opgegroeid dan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:48 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Zoiets is het inderdaad. Het is echt achterlijk
Vroeger kon ik het ook nooit meespreken, ik kreeg het gewoon niet mijn bek uit. Toen ik nog een klein kind was (vijf jaar geleden) was 'ofnoh' helemaal in.... nooit gezegd
hihi jij kijkt met jongens naar filmsquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wtf ben jij in een pauperbuurt opgegroeid dan?
Danwel alloctonenbuurt.
Hihi, ik ken geen meiden, dus je moet wat hé.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
hihi jij kijkt met jongens naar films
Maakt niet uit joh, waar jij gelukkig van wortd!quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hihi, ik ken geen meiden, dus je moet wat hé.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, waar jij gelukkig van wortd!
R+R mang!quote:
Die onderste!!1quote:
Ckr.quote:
Sinds wanneer sms jij niet meer terug?quote:
Even een reflectie verslag verzinnenquote:
Dat mag niet hè?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Even een reflectie verslag verzinnen
P&W gastquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sinds wanneer sms jij niet meer terug?
Nou, verzonnen. Gewoon ff snel getypt.quote:
J smste positief dus denk het wel, PPP geeeen ideequote:
Oké, dan is het goed.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, verzonnen. Gewoon ff snel getypt.
Bedankt dat je het goed vind!quote:
Ff agenda checkenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
J smste positief dus denk het wel, PPP geeeen idee
Ik betwijfel het, maar bedankt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:46 schreef TripleP het volgende:
Naarmate de dag vordert zal je je minder kut voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |