quote:
het is patatquote:
Vast donker in huis nu?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:36 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb trouwens sinds vrijdag Windows de deur uit gedaan.
Neuh nu Ubuntu erop gezetquote:
Sowieso kan ik al niet typen en scrollen tegelijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:37 schreef Sjoegerd het volgende:
Okay, typen en scrollen is klote met een pleister om je wijsvinger
Wel fapselen en typen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sowieso kan ik al niet typen en scrollen tegelijk
Neuh, typen gaat sowieso al slecht, toetsenbord is wat plakkerig.quote:
Vrijdag was ik op het werkquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nu op zeggenVrijdag nog een soort van overdag-kater gehad?
Ik met een lege maag @ 11 uur smorgensquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vrijdag was ik op het werkHoewel we rond 4 uur wel aan het bier gaan elke vrijdag, maar dat was niet echt een hoeveelheid waarvan je dronken kunt worden.
Hehe lolquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik met een lege maag @ 11 uur smorgensik had het niet meer in de collegezaal daarna
okquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:15 schreef TripleP het volgende:
Dadelijk in het zonnetje naar huis lopen en mijn shit pakken om me weer door te boeken naarrr Renkum!
Je kan ook op Dries fappen hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:16 schreef xyzyx het volgende:
TS wie?
O wacht dat fapbare hannah montana plaatje is vervangen voor een lelijke dude.
Kut ts![]()
Hoi
Nee want dan gaan de nigeriaanse (ofzo) negers mij vermoordenquote:
win-win situatie dusquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:18 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee want dan gaan de nigeriaanse (ofzo) negers mij vermoorden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Thats the spirit, niet uitgeslapen leer je op school toch geen fuckquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:19 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo, half 3 ga ik eens naar school toe
Jij bent hier de newfag als je het zo bekijkt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:16 schreef xyzyx het volgende:
TS wie?
O wacht dat fapbare hannah montana plaatje is vervangen voor een lelijke dude.
Kut ts![]()
Hoi
Nu weet ik waarom ik geen zin meer had in schoolquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:19 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo, half 3 ga ik eens naar school toe
Milfquote:
Sorry hoor dat ik liever naar een meisje kijk dan naar dries roelvinkquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jij bent hier de newfag als je het zo bekijkt.
Bah.quote:
Ik drink thuis vrijwel alleen maar Hertog Jan. Ging ik zaterdag naar de Heineken Music Hall, en dronk daar een halve liter Heineken. Dan komt het er zowat net zo snel weer uitquote:
Oke is goed, wat is haar nummerquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:25 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Bah.
En ik ben geen amerikaan dus t boeit me niets als je over mn ma begintvan mij mag je haar neuken hoor misschien is ze dan een paar dagen minder chagrijnig
06-mijnmamaquote:
Buitenechtelijkzusje?quote:
Jupilerquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik drink thuis vrijwel alleen maar Hertog Jan. Ging ik zaterdag naar de Heineken Music Hall, en dronk daar een halve liter Heineken. Dan komt het er zowat net zo snel weer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |