Hagenees. Hij zegt iets van,'Kom klaar of Conclaer." Echt heel raar maar hij eet er chips bij.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:20 schreef Gert het volgende:
Ik weet denk ik welk filmpje je bedoelt Noek, Huub zegt daarin ook steeds iets limbarjs toch?
Weet iemand nog wát-ie zegt? Misschien lukt het aan de hand daarvan om het te vinden...
Heb ondertussen al heel wat filmpjes bekeken van het eerste jaar. Het wordt tijd voor een nieuwe RLS!
Nee en gelukkig ook niet paranoia. Gewoon nuchter mokems.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:54 schreef Toverheks het volgende:
maar we kunnen er lang of kort over discusseren. maar ben niet naief hoor.
Haal de discussies nog maar eens naar voren waar het over identificatieplicht ging. Dertig jaar geleden was het vloeken in de kerk, het werd uiteindelijk toch ingevoerd en mocht alleen ingezet worden bij situaties die erom vroegen en kijk nu maar eens hoeveel tieners te pas en te onpas bekeurd worden vanwege het niet dragen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:50 schreef remlof het volgende:
Of: waar bij Teun de paranoia toeslaat...
Ik ga echt geen RIFD dragenquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Haal de discussies nog maar eens naar voren waar het over identificatieplicht ging. Dertig jaar geleden was het vloeken in de kerk, het werd uiteindelijk toch ingevoerd en mocht alleen ingezet worden bij situaties die erom vroegen en kijk nu maar eens hoeveel tieners te pas en te onpas bekeurd worden vanwege het niet dragen.
Neem die camera's die alle auto's (kentekens) bekijken op openstaande rekeningen en worden die mensen stopgezet. Je kunt zeggen dat het terecht is, want wanbetalers. Maar straks flitst een camera langs ieder gezicht (icm met RIFD) en doet exact hetzelfde voor passanten in de straat.
Je wordt geacht de wet te kennen, maar ik durf de stelling wel aan dat iedere Nederlander meerdere keren per week de wet overtreedt. Gaaf gaat dat straks worden, met 100 procent pakkans en een simpele administratieve en geautomatiseerde afhandeling.
Hm! Oh my FOK!quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:53 schreef hondjes het volgende:
Geen internet aansluiting krijgt, omdat je een verboden site bezocht.
Voorlopig zit RFID al in je paspoortquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga echt geen RIFD dragen
Dat krijgen ze er ook nooit door, die enige die dat wil is misschien Teeven
Ook al zo een voorstander van b.v. aftappen telefoon-verkeer.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga echt geen RIFD dragen
Dat krijgen ze er ook nooit door, die enige die dat wil is misschien Teeven
Oeh! Wel leuke plaatsjes om te zitten als burgemeester?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:00 schreef remlof het volgende:
Hey, nu doen Saba, Sint Eustatius en Bonaire ook gewoon mee met onze gemeenteraads- en parlementsverkiezingen he?
Die heb ik alleen bij me als ik een vliegtuig pakquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voorlopig zit RFID al in je paspoort
Zo alert je bent jegens de PVV, zo bagatelliserend ben je als het hierover gaatquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik alleen bij me als ik een vliegtuig pak
Het niet bij je hebben van een identificatiemiddel kan al een boete opleveren.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik alleen bij me als ik een vliegtuig pak
Ik ben het met teun eensquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo alert je bent jegens de PVV, zo bagatelliserend ben je als het hierover gaat![]()
Vind ik echt onbegrijpelijk
Ik heb altijd mijn rijbewijs bij me.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het niet bij je hebben van een identificatiemiddel kan al een boete opleveren.
Je snapt m'n punt wel. Over een jaar is 't bij ieder identificatiemiddel verplicht (RFID dus) en heb ook jij 't altijd bij je.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb altijd mijn rijbewijs bij me.
Ja, ben heel erg tegen racisme en apartheid en dat streeft de PVV gewoon na.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben het met teun eens...dat vind ik ook wel apart
De mijne is verlopen, ik wil geen nieuwe om reden van RFID en vingerafdrukken. Maar ook daarmee plaats ik mijzelf straks automatisch in het verdachtenbankje omdat de volgende vraag (geautomatiseerd) opkomt "Waarom heeft hij zijn paspoort niet vernieuwd?"quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:08 schreef Laysa het volgende:
Ik heb tegenwoordig mn rijbewijs en ID kaart zo groot als een bakpasje...dus die heb ik altijd bij me...mn paspoort is nog een paar maandjes geldig
Vergeet het maar. Ik ga niet met RFID rondlopen. En ik ben vast niet de enige die dat zal weigeren.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je snapt m'n punt wel. Over een jaar is 't bij ieder identificatiemiddel verplicht (RFID dus) en heb ook jij 't altijd bij je.
ik heb ditmaal voor een IDkaart gekozen...simpel om het feit dat ik toch op zeker niet buiten europa meer op vakantie ga en kan....maar volgens mij is de ID kaart binnenkort gratis...er is daar een rechtzaak over geweestquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De mijne is verlopen, ik wil geen nieuwe om reden van RFID en vingerafdrukken. Maar ook daarmee plaats ik mijzelf straks automatisch in het verdachtenbankje omdat de volgende vraag (geautomatiseerd) opkomt "Waarom heeft hij zijn paspoort niet vernieuwd?"
En jij ziet niet dat we hier nu meer middelen en macht op mensen hebben dan destijds het o zo verfoeide Oostblok had op haar inwonersquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ben heel erg tegen racisme en apartheid en dat streeft de PVV gewoon na.
Geen enkele partij heeft in het programma staan dat ze RFID verplicht willen stellen.
Dat is karakterquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Ik ga niet met RFID rondlopen. En ik ben vast niet de enige die dat zal weigeren.
Nou ja, die hielden gewoon de grenzen dicht en de enige partij hier die dat wil is de PVVquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En jij ziet niet dat we hier nu meer middelen en macht op mensen hebben dan destijds het o zo verfoeide Oostblok had op haar inwoners
neeeheeee....wij mogen dr gewoon nog in en uit hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, die hielden gewoon de grenzen dicht en de enige partij hier die dat wil is de PVV
Nu doet Europa dat hè, exact hetzelfde als wat de PVV nationaal wil en wenstquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, die hielden gewoon de grenzen dicht en de enige partij hier die dat wil is de PVV
ik kan nergens iets vinden over een verbod op dubbele nationaliteit. Ja, dat Wilders dat wil bij wat lui in de politiek.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij staat Nederland dat niet toe, een dubbele nationaliteit, behalve als het land van herkomst weigert iemand uit te schrijven (zoals Marokko). Weigert India dat ook?
Heb je hier al gekeken?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik kan nergens iets vinden over een verbod op dubbele nationaliteit. Ja, dat Wilders dat wil bij wat lui in de politiek.
Toch is dat zo. Je mag hier in Nederland maar één paspoort dragen, dat is de wet, tenzij het thuisland dat niet toestaat.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik kan nergens iets vinden over een verbod op dubbele nationaliteit. Ja, dat Wilders dat wil bij wat lui in de politiek.
Noek, ik heb me rot gezocht maar de filmpjes zijn verwijderd.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:56 schreef Noek het volgende:
Hagenees. Hij zegt iets van,'Kom klaar of Conclaer." Echt heel raar maar hij eet er chips bij.
Dat is HET! Jij weet welke ik bedoel en dat is al heel fijn. Begrip voor elkander.
dan wordt het geen paspoort maar een idkaartquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Toch is dat zo. Je mag hier in Nederland maar één paspoort dragen, dat is de wet, tenzij het thuisland dat niet toestaat.
India staat zelf overigens ook geen dubbele nationaliteit toe.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan wordt het geen paspoort maar een idkaart
Arme mensen ginds, die moeten straks vissen met visvergunning, mogen geen huizen meer bouwen zonder dat er een schoonheidscommissie naar gekeken heeft, bijgebouwen moeten voldoen aan x maten, etc.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:50 schreef remlof het volgende:
De vulkaan Mount Scenery is met zijn 877 meter het hoogste punt van Nederland én van het gehele Koninkrijk der Nederlanden.
Arm Vaals
Ik zag op tv een Statiaan die zich al beklaagde over de Bad Vybes die de nieuwe situatie met zich meebracht. Hij had nog nooit belasting betaald simpelweg omdat ze het niet kwamen ophalen en nu moest-ie ineens alles van de vorige jaren betalen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Arme mensen ginds, die moeten straks vissen met visvergunning, mogen geen huizen meer bouwen zonder dat er een schoonheidscommissie naar gekeken heeft, bijgebouwen moeten voldoen aan x maten, etc.
Dat komt dan goed uitquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:46 schreef Gert het volgende:
[..]
India staat zelf overigens ook geen dubbele nationaliteit toe.
Ik heet geen Gert, maar je man blijft gewoon Indiër, dat is het gevolg van niet je paspoort kunnen omruilen voor het Nederlandse. Daarnaast is hij ook nog Nederlander en heeft hij dus een dubbele nationaliteit.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:02 schreef Marrije het volgende:
Maar Gert, aangezien je goed ingelezen bent, hoe zit het dan he, stel mijn man krijgt nu een nls paspoort. Maar hij wil op een gegeven moment weer naar India, nou, samen visum aanvragen, stel hij wil weer Indier worden, hoe gaat dat dan?
Maar die dubbele nationaliteit zit er dus niet in. Als hij dat nlse paspoort krijgt dan moet hij de Indiase nationaliteit opgeven, stel hij doet dat. . . Maar wil dan later weer Indier worden, hoe gaat dat dan, vraag ik me af. Nou ja, in principe hoeft hij geen nederlander te worden, als ie maar een permanente verblijfsvergunning krijgt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heet geen Gert, maar je man blijft gewoon Indiër, dat is het gevolg van niet je paspoort kunnen omruilen voor het Nederlandse. Daarnaast is hij ook nog Nederlander en heeft hij dus een dubbele nationaliteit.
Hij mag Nederlander worden als hij voldoet aan x eisen. Als het oorspronkelijke land weigert om onderdanen uit te schrijven (zoals bijvoorbeeld Marokko), dan maakt de Nederlandse overheid daarvoor een uitzondering en zo komen mensen hier aan een dubbele nationaliteit.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar die dubbele nationaliteit zit er dus niet in. Als hij dat nlse paspoort krijgt dan moet hij de Indiase nationaliteit opgeven, stel hij doet dat. . . Maar wil dan later weer Indier worden, hoe gaat dat dan, vraag ik me af. Nou ja, in principe hoeft hij geen nederlander te worden, als ie maar een permanente verblijfsvergunning krijgt.
Kijk anders op de site van de IND, het is vaak complex. Je kunt hen ook even bellen, lijkt mij beter dan hier halve info te krijgen.quote:
Niet waar.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heet geen Gert, maar je man blijft gewoon Indiër, dat is het gevolg van niet je paspoort kunnen omruilen voor het Nederlandse. Daarnaast is hij ook nog Nederlander en heeft hij dus een dubbele nationaliteit.
Hij had wel gesnapt kunnen worden toen ie in het bubbelbad van zijn buuurman zatquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:50 schreef remlof het volgende:
Of: waar bij Teun de paranoia toeslaat...
Dat is correct, ik las jouw eerdere posting foutief. Ik dacht dat er stond dat Indië dat wel toe zou staan.quote:
en ijdel....quote:
Ah ok!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet waar.
Als haar man besluit Nederlander te worden, verliest hij zijn Indiase nationaliteit.
Marrije, ik weet niet hoe het werkt als je man daarna weer Indiër wil worden. Dat heeft namelijk niets met Nederlandse regelgeving te maken maar met de Indiase.
Trouwens, bij de IND krijg je ook halve info. Bel je 5 x de IND met dezelfde vraag, dan krijg je ongetwijfeld 5 x een ander antwoord. INDquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kijk anders op de site van de IND, het is vaak complex. Je kunt hen ook even bellen, lijkt mij beter dan hier halve info te krijgen.
Tel. nr. IND 0900-1234561 begin_of_the_skype_highlighting 0900-1234561 end_of_the_skype_highlighting
en paspoort altijd bij zich hebbenquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah ok!
Teun, ja die had ik al aan de lijn, maar moest te lang wachten, weer opgehangen.
Hondjes, die heb ik toen gebeld, en vertelde dus dat India dat wel toestaat.
Vandaar dat mijn man dat nlse paspoort niet wil.
Maar hij hoeft ook geen Nederlander te worden, zolang hij maar een permanente verblijfsvergunning krijgt.
Hij stond als eerste op en ging als laatste slapen omdat hij bang was dat andere mensen het over hem zouden hebben waar hij niet bij was. Overdag liep hij continu van de ene groep naar de andere om diezelfde reden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:25 schreef anufri het volgende:
[..]
en ijdel....
teringdie was een uur met zijn wenkbrauwen bezig
Een vriend van mij was al bijna in België gaan wonen omdat de IND hem verkeerd voorlichtte. Ook zij moesten eerst een advocaat inschakelen voor de IND ging meewerken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Trouwens, bij de IND krijg je ook halve info. Bel je 5 x de IND met dezelfde vraag, dan krijg je ongetwijfeld 5 x een ander antwoord. INDToen wij dingen moesten regelen met de IND hebben we dat door een advocaat laten doen, anders was het nu nog niet rond, wat dat betreft werkt het IND prima
Onzin, daar komt een overgangsregeling voor, ze hoeven echt niet alles terug te betalen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag op tv een Statiaan die zich al beklaagde over de Bad Vybes die de nieuwe situatie met zich meebracht. Hij had nog nooit belasting betaald simpelweg omdat ze het niet kwamen ophalen en nu moest-ie ineens alles van de vorige jaren betalen.
dat zou ik dan ook iedereen aanraden, om een advocaat eea met de ind te laten regelen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een vriend van mij was al bijna in België gaan wonen omdat de IND hem verkeerd voorlichtte. Ook zij moesten eerst een advocaat inschakelen voor de IND ging meewerken.
Doe het in godsnaam dan via advocaat, want dit is zo belangrijk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Trouwens, bij de IND krijg je ook halve info. Bel je 5 x de IND met dezelfde vraag, dan krijg je ongetwijfeld 5 x een ander antwoord. INDToen wij dingen moesten regelen met de IND hebben we dat door een advocaat laten doen, anders was het nu nog niet rond, wat dat betreft werkt het IND prima
Ja hoor, belangrijke dingen worden hier door de advocaat geregeldquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:57 schreef hondjes het volgende:
[..]
Doe het in godsnaam dan via advocaat, want dit is zo belangrijk.
wij regelen ook als via een gestor, en met de volksverzekering zijn we ook al maanden bezig.
Niemand weet het moet, niet in Nederland en niet in Spanje...
Het werkt zo:quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:02 schreef Marrije het volgende:
Maar Gert, aangezien je goed ingelezen bent, hoe zit het dan he, stel mijn man krijgt nu een nls paspoort. Maar hij wil op een gegeven moment weer naar India, nou, samen visum aanvragen, stel hij wil weer Indier worden, hoe gaat dat dan?
Uit Japan want daar komt voor de vrouw de man op de eerste plaats en op de tweede plaats God.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Uit welk land buiten de EG kun je trouwens het beste een vrouw importeren?
Goede tipquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:41 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Uit Japan want daar komt voor de vrouw de man op de eerste plaats en op de tweede plaats God.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:33 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Het werkt zo:
IND gaat bij een A-land uit van automatisch verlies van oorspronkelijke nationaliteit.
Er hoeft daarom geen bereidheidsverklaring tot afstaan van oorspronkelijke nationaliteit te worden getekend. (Als ze hier wel om vragen, niet doen.)
Na verkrijging van de Nederlandse nationaliteit wordt door IND niet gevraagd om verlies van oorspronkelijke nationaliteit te bewijzen (omdat uitgegaan wordt van automatisch verlies).
bron: http://www.buitenlandsepa(...)ubbele+nationaliteit
en http://www.buitenlandsepa(...)ubbele+nationaliteit
http://www.buitenlandsepa(...)ubbele+nationaliteit
http://www.buitenlandsepa(...)+nationaliteit+india
Op dat forum kun je ook je vragen stellen en advocaten vinden.
Het beleid is namelijk aan verandering onderhevig.
Ga je in de handelquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Uit welk land buiten de EG kun je trouwens het beste een vrouw importeren?
Je mag er straks geloof ik maar eentje in de tien jaar laten komenquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, het is voor eigen gebruik
Dat had zelfs Orwell niet kunnen bedenken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je mag er straks geloof ik maar eentje in de tien jaar laten komen
Dan moet je er gewoon wat zuiniger op zijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je mag er straks geloof ik maar eentje in de tien jaar laten komen
Dit is dus geen cantharelletje maar een dodelijke schimmel:quote:Dode na eten giftige paddestoel
HEERLEN - Een 61-jarige man uit Heerlen is overleden na het eten van een giftige wilde paddestoel.
Het slachtoffer had een groene knolamaniet geplukt en opgegeten, meldt de NOS. Die paddestoel is één van de giftigste paddenstoelen ter wereld en wordt ook wel 'Death Angel' genoemd. De man is vorige maand al overleden, maar de opmerkelijke doodsoorzaak is nu pas naar buiten gebracht.
Het eten van de knolamaniet leidt onder meer tot braken en diarree. De man ging echter pas vrij laat naar het ziekenhuis, omdat de ziekteverschijnselen vrij algemeen zijn. In het ziekenhuis kreeg hij antigif toegediend, maar dat mocht niet meer baten. Het was ook te laat voor een levertransplantatie.
Het Voedingscentrum waarschuwde eerder al voor het plukken en eten van wilde paddestoelen, omdat veel mensen niet weten welke giftig zijn en welke niet.
Ja hè, ik kan ze ook echt nergens op vinden en ik heb echt goed gezocht. In alle hoeken en gaten en toen ging ik denken wat ik jullie zou schenken. Een liedje! Een fijn liedje over God!quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Noek, ik heb me rot gezocht maar de filmpjes zijn verwijderd.![]()
10 jaar reality 1999-2009 #2
Krijg jij nog een Lady Gaga voor sinterklaas eigenlijk?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja hè, ik kan ze ook echt nergens op vinden en ik heb echt goed gezocht. In alle hoeken en gaten en toen ging ik denken wat ik jullie zou schenken. Een liedje! Een fijn liedje over God!
Nee, volgens mij word ik dit jaar overgeslagen. Maar! Er is altijd wel een idioot die tegen een hoog bedrag het kaartje wil verkopen. Het kan dus nog! Alles kan, de wereld aan onze voeten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Krijg jij nog een Lady Gaga voor sinterklaas eigenlijk?
Want dat is dan te laat want ze komt volgende maand al.
De vieze cheap ass spanjool, pedobaard penis hangoor koe stierekl.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, volgens mij word ik dit jaar overgeslagen. Maar! Er is altijd wel een idioot die tegen een hoog bedrag het kaartje wil verkopen. Het kan dus nog! Alles kan, de wereld aan onze voeten.
Heb jij nog een concert in het verschiet?
Bestaat dat echt?quote:
April al! Wat trek je aan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:14 schreef Gert het volgende:
De vieze cheap ass spanjool, pedobaard penis hangoor koe stierekl.
Er zijn nog "gewone" kaarten zelfs!
Ik heb een concert van Roger Waters in het verschiet, da's al in april!
Daar wordt het nu zomer hè, goede keus!quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:17 schreef Noek het volgende:
[..]
April al! Wat trek je aan?
Ja, het is op een maandag en dinsdag zag ik net. Ik kan best wel heengaan. Als ik deze week me money ga verdienen dan ga ik naar GaGa en naar Antartica!
Jah en hat is killing me softly want ik moet weten hoe dat smaakt. Ik ban un intanse fan van joppiesaus, jjewaidz.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Bestaat dat echt?
Van wie dan, van Lays?
Ik heb best wel bizarre chocola voor je, uit de Verenigde Staten van Amerika! Al is dat natuurlijk een schrale troost bij het intanse jemis van de joppiechips.![]()
Of is het eigenlijk goppiechips?
Er is zelfs een topic over!quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Jah en hat is killing me softly want ik moet weten hoe dat smaakt. Ik ban un intanse fan van joppiesaus, jjewaidz.
Oh ja, is die bizar? Cool!
ZIjn al te koop ja, indien niet uitverkocht: patatje joppie-chips, babi pangang-chips en mango-chips.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:28 schreef Toverheks het volgende:
zijn die 3 soorten Lays chips dan al verkrijgbaar, niks zien liggen in de winkel en wil ook chip joppiesaus
Ja!quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is zelfs een topic over!![]()
Patatje Joppie Chips
Dat topic ontspoort trouwens totaal.![]()
Er waren ook truffelnoten maar die zijn opeens weer weg!quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:28 schreef Toverheks het volgende:
zijn die 3 soorten Lays chips dan al verkrijgbaar, niks zien liggen in de winkel en wil ook chip joppiesaus
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja!Ik had mijn aluhoedje ook maar even opgezet toen ik de supermarkt in ging. Maar goed, vanavond poging twee. Dit is een cliffhanger ja!
Je moet ook niet die opengescheurde bebloede zakjes noten nemen!quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Er waren ook truffelnoten maar die zijn opeens weer weg!Krijg je vast aids van ofzo.
CarO is geschokt!quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke Gert, en truffel noten nooit van gehoord Noek of verzin je dat weer ter plekke
Duh! Twee jaar geleden vierden we een heel jaar lang 650 jaar stadsrechten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:24 schreef remlof het volgende:
Zomg, Klundert is een stad
Met stadsrechten !
En! Het ligt op de plek van het in de golven verdronken Niervaart, dat ook al stadsrechten had
Het moet niet gekker worden
Bij alles wat ik eet trekt mn bek zo samen...Bijwerking van medicatie...dus ik merk geen verschil...altijd een zure bekquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:19 schreef Gert het volgende:
ik háát zuur fruit.
Dat je hele bek zo samentrekt.
Ken je het volkslied ook?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Duh! Twee jaar geleden vierden we een heel jaar lang 650 jaar stadsrechten.![]()
Zomg, kon je dat niet even spoileren?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:30 schreef Gert het volgende:
Ik dacht ik google ff op 'zure smoel', kom ik dit raadselachtige plaatje tegen:
[ afbeelding ]
Flinke knikkerzakquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:30 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:30 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Rustig aan jij![]()
En dan ga ik nu aan de zuurkool![]()
![]()
Wat zei tante dokter trouwens? En eet ze!quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ga zo macaroni maken heb berehonger
Het is en blijft raar volk hier, Ianquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk: even bijlezen... Komen er jankende kinderen en balzakken voorbij.
Hm.
Het is nu een rariteitenkabinet geworden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is en blijft raar volk hier, Ian
je bent niet de enige hoor, nav die truffelpepernotenpraat heb ik ook eens gezocht in de Jumbo, niks te vinden. Toen dacht ik dus, maar goed dat ik er op het forum niet serieus op in ben gegaanquote:
er stond wel een schap van de week bij het kruidvat helemaal vol, dus het bestaatquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
je bent niet de enige hoor, nav die truffelpepernotenpraat heb ik ook eens gezocht in de Jumbo, niks te vinden. Toen dacht ik dus, maar goed dat ik er op het forum niet serieus op in ben gegaan
quote:
Whehehehehe!quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:30 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
vind je het gek met zo'n vrouwquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zag vandaag Patrick Kluivert in de stad. Wat heeft die jongen toch een huilgezicht.
hahaha Marrije dat is nou niks voor jou zo een antwoordquote:
Met de tekst op het plaatje is hij het eens.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whehehehehe!
Even linkje doorsturen.
Ik vind het een typische Marrije opmerking.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha Marrije dat is nou niks voor jou zo een antwoord
oke wat jij wilt, Marrije is altijd zo bedeest maar moest wel lachen om haar antwoord.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het een typische Marrije opmerking.
Praat-ie nog steeds zo zalvend? Ik krijg er alweer rillingen van zonder het te horen. En niet van genot.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:41 schreef Toverheks het volgende:
nee, Brain was bij RTL nieuws, over een single die dat zooitje opneemt van oh oh Cherso iets met beroemd enzo geloof ik, ik was in de keuken hoorde een bekend stemgeluid maar was te laat.
jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Praat-ie nog steeds zo zalvend? Ik krijg er alweer rillingen van zonder het te horen. En niet van genot.
Marrije kan soms scherp uit de hoek komen hoor!quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke wat jij wilt, Marrije is altijd zo bedeest maar moest wel lachen om haar antwoord.
dat komt door die Indiaase kruidenquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Marrije kan soms scherp uit de hoek komen hoor!
Dolblij waarschijnlijk dat-ie weer even voor de camera mocht.quote:
Tegenwoordig heeft hij een echte baan en is een echte familie manquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Dolblij waarschijnlijk dat-ie weer even voor de camera mocht.
En met dat semi slisje.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:15 schreef Gert het volgende:
Praat-ie nog steeds zo zalvend? Ik krijg er alweer rillingen van zonder het te horen. En niet van genot.
hahhhaha zal wel een keertje bij Marrije willen eten, lekkerquote:
lekker heet eten bij marrijequote:Op maandag 11 oktober 2010 19:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahhhaha zal wel een keertje bij Marrije willen eten, lekkerken alleen chapati`s of hoe dat ook heet, dat van knorr uit een pakje, ook wel lekker maar denk dat Marrije een keukenprinses is
Marrijeeeeeeeeeeeee kook jij hollands of kook je India`squote:
Ik ben eigenlijk blij dat ik het niet gezien heb net. Het zit nog steeds diep, de afkeer.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
En met dat semi slisje.Hou je kutschjmoel.
Jonguhhhhhquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk blij dat ik het niet gezien heb net. Het zit nog steeds diep, de afkeer.
Marrije heeft nogal aparte recepten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:24 schreef Toverheks het volgende:
Marrijeeeeeeeeeeeee kook jij hollands of kook je India`s
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:57 schreef Marrije het volgende:
Rundergehakt, bloemkool, bruine bonen, mais en rijst. Overgoten met een spaghettisaus.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Marrije heeft nogal aparte recepten.
[..]
Ik wil dat clipje nog wel even voor je opzoeken hoor.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:27 schreef Gert het volgende:
Ik ben eigenlijk blij dat ik het niet gezien heb net. Het zit nog steeds diep, de afkeer.
Zo! Die is goed, met de zoekmachine!quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
[..]
Ik verlang er niet naar terug om Brian en die del te zien.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jonguhhhhhdan was je gaan huilen omdat je de kooi mist...zelfs Brian...Zn clipje met Amanda kwam ook nog even voorbij
Het was meer de combi waar wij om moesten lachen.quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was meer de combi waar wij om moesten lachen.
Als je het goed onthouden hebt, wéét je die combinaties.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:39 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik het goed onthouden heb, had ze nog wat vreemde combinaties.
Wat een sukkel was die Brian toch.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:42 schreef beequeen het volgende:
Oh, het was kutwaffel.
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=DduSWIy-hKU
Dat zijn toch recepten van die ADHD kok? Hoe heet ie ook alweer?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:41 schreef Gert het volgende:
Als je het goed onthouden hebt, wéét je die combinaties.
Patat met paté?
Makreel met dropveter?
Kippensoep met een toefje vanillevla?
Ik heb het niet goed onthouden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je het goed onthouden hebt, wéét je die combinaties.
Patat met paté?
Makreel met dropveter?
Kippensoep met een toefje vanillevla?
A raison van een kleine 1000 euro per bitterbal. Exclusief, omdat Yolanthe ze niet lustte.quote:
Die heeft de frisse naam Pierre Wind.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zijn toch recepten van die ADHD kok? Hoe heet ie ook alweer?
klote, ik hoorde dat ik een indiaas paspoort zou kunnen krijgen. maar ik ga echt niet omruilen. ik wil wel evt en en , en niet ofquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:46 schreef Gert het volgende:
[..]
India staat zelf overigens ook geen dubbele nationaliteit toe.
Misschien zijn er wel trucjes / mazen in de Indiase wet hoor.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:55 schreef gomi het volgende:
[..]
klote, ik hoorde dat ik een indiaas paspoort zou kunnen krijgen. maar ik ga echt niet omruilen. ik wil wel evt en en , en niet of
hmm, maar wanneer is t dan ongeoorloofd?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel trucjes / mazen in de Indiase wet hoor.
Al kun je gezeik in Nederland krijgen. Ik las dat de IND weliswaar niet stelselmatig controleert, maar dat de sanctie wél is: het intrekken van het Nederlanderschap, als men achter een ongeoorloofde dubbele nationaliteit komt.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha Marrije dat is nou niks voor jou zo een antwoord
Grappig, die beeldvorming hier.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het een typische Marrije opmerking.
helaas, heb de pest aan koken en flans het liefst de maaltijd zsm in elkaar. Mijn man is wel een talentje, die kookt waanzinnig lekker.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahhhaha zal wel een keertje bij Marrije willen eten, lekkerken alleen chapati`s of hoe dat ook heet, dat van knorr uit een pakje, ook wel lekker maar denk dat Marrije een keukenprinses is
hahaha maar lijkt me wel lekkerquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
[..]
Maar hij kan wel prachtig dichtenquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat een sukkel was die Brian toch.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
helaas, heb de pest aan koken en flans het liefst de maaltijd zsm in elkaar. Mijn man is wel een talentje, die kookt waanzinnig lekker.
Ik heb een roze prinsessenjurkje! En een gouden kroontje!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus je bent helemaal geen prinses, zelf niet in je keuken
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar hij kan wel prachtig dichten.
http://www.brianspoetry.com/mainpage.php?page=69
Neem nou : Spoken Word-Gesproken Woord diep en aangrijpend
weet ik toch, je kwam toch ook hier toen je je nieuwe naaldhakjes aan het inlopen wasquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb een roze prinsessenjurkje! En een gouden kroontje!
O ja, echte dames lopen niet op sneakers!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet ik toch, je kwam toch ook hier toen je je nieuwe naaldhakjes aan het inlopen was
hahahaha ja juistquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja, echte dames lopen niet op sneakers!
'pappen en nathouden'quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is nu een rariteitenkabinet geworden.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:00 schreef anufri het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/vijfde100.htm
Er zijn landen die weigeren om burgers uit te schrijven.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:02 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm, maar wanneer is t dan ongeoorloofd?
hmm dan kan ik t dus shaken gok ikquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn landen die weigeren om burgers uit te schrijven.
Nieuwe Nederlanders uit dergelijke landen mogen een dubbele nationaliteit hebben.
yeah dan is t gewoon helemaal nietsquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:01 schreef Gert het volgende:
Zonder competitieronde is Voetbal International toch een stuk minder leuk.
@ruudpuntenel ze hebben het te druk met andere dingen #zomaareenvraag #gedachtequote:Op maandag 11 oktober 2010 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waarom staat er geen SC meer in de TT? #zomaareenvraag
quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
@ruudpuntenel ze hebben het te druk met andere dingen #zomaareenvraag #gedachte
Precies, mannen zijn daar nu eenmaal beter geschikt voorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:30 schreef Jian het volgende:
Stupide gezeik over het aantal vrouwen in het kabinet.Ik mag er toch vanuit gaan dat voor de meest geschikte kandidaten is gekozen, WTF doet het er dan toe hoeveel mannen en/of vrouwen het betreft?
Heb daar net op twitter iets op losgelaten met dezelfde strekkingquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:30 schreef Jian het volgende:
Stupide gezeik over het aantal vrouwen in het kabinet.Ik mag er toch vanuit gaan dat voor de meest geschikte kandidaten is gekozen, WTF doet het er dan toe hoeveel mannen en/of vrouwen het betreft?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:30 schreef Jian het volgende:
Als het goed is op rtlz nieuwsquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Krijgen we dat ook nog gewoon op televisie?
quote:In Siberië leefden stammen die het nuttigen van vliegezwammen tot een sociaal ritueel hadden verheven. Bekend was dat de werkzame stof het lichaam onveranderd via de urine verlaat. Dit leidde ertoe dat wanneer in tijden van schaarste de paddestoel alleen beschikbar was voor de elite, het gewone volk de urine van deze hooggeplaatsten dronk om zelf in een roes te geraken.
Justitie gaat het requisitoir voorlezen en heeft daar twee dagen voor nodig. Veel plezier, ik wacht wel op de samenvatting op het journaal.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf, het Wildersproces wás toch gewoon op Nederland1?
Voorlopig kan ik het nog niet vinden dus zal ik het ook wel met een samenvatting moeten doenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Justitie gaat het requisitoir voorlezen en heeft daar twee dagen voor nodig. Veel plezier, ik wacht wel op de samenvatting op het journaal.
Goedemorgen Gertquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:10 schreef Gert het volgende:
En mogge Caro, heks und anderen.
Ik zat nog even te lezen over paddenstoelen, ivm die dode afgelopen weekend.
Kom je toch geinige weetjes tegen.
Ik denk dat ik dan toch liever tot de elite beheur:
[..]
Ik post net een link waarop het te volgen is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voorlopig kan ik het nog niet vinden dus zal ik het ook wel met een samenvatting moeten doen
Mjah, ik wou het op de televee, maar dat zit er niet in gleuf ik.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik post net een link waarop het te volgen is.
Uhuh. Zéker bij paddenstoelen, ik las dat eetbare exemplaren vrijwel altijd giftige tot zeer giftige dubbelgangers hebben waar zelfs echte kenners moeite mee hebben om ze te onderscheiden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:14 schreef Toverheks het volgende:
ik eet helemaal niks uit het bos, geen rood besje of wat dan ook, je moet toch wel heel erg verstand van zaken hebben.
Ik dacht juist te hebben gelezen dat er echt minimale kans is op een giftig exemplaar omdat er maar heel weinig soorten dodelijk zijn in Nederland en die ook nog 's héél weinig voorkomenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh. Zéker bij paddenstoelen, ik las dat eetbare exemplaren vrijwel altijd giftige tot zeer giftige dubbelgangers hebben waar zelfs echte kenners moeite mee hebben om ze te onderscheiden.
ja echt was bij RTL nieuws dacht ik daarna ging het echtpaar met verslaggever naar Joop Braakhekke.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh. Zéker bij paddenstoelen, ik las dat eetbare exemplaren vrijwel altijd giftige tot zeer giftige dubbelgangers hebben waar zelfs echte kenners moeite mee hebben om ze te onderscheiden.
Nah, televee of heul niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:21 schreef Toverheks het volgende:
heb ff voor je gekeken Ian maar niks van het proces op tv, doe die link van gert, dat vrouwtje met dat korte haar is aan het voorlezen
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:37 schreef remlof het volgende:
Goeiemistigemorgen.
Wildersproces is toch gewoon op Journaal24 of Politiek24?
Alsof hij een oorlogsmisdadiger is die jarenlang aan één stuk door genocide heeft gepleegdquote:De betrokken aanklagers Birgit van Roessel en Paul Velleman weten niet zeker of dat wel allemaal in één dag lukt, want ze hebben ongeveer 8,5 uur nodig. Mogelijk moeten ze hun verhaal onderbreken en vrijdag afmaken.
het is toch helemaal een Poppenkast Teunquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alsof hij een oorlogsmisdadiger is die jarenlang aan één stuk door genocide heeft gepleegd![]()
Als je zoveel woorden nodig hebt om zo iemand vast te nagelen, dan komt dat weinig betrouwbaar over.
Ehh Teun, het gaat om de grondbeginselen van onze rechtstaat, laat ze daar alsjeblieft de tijd voor nemen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alsof hij een oorlogsmisdadiger is die jarenlang aan één stuk door genocide heeft gepleegd![]()
Als je zoveel woorden nodig hebt om zo iemand vast te nagelen, dan komt dat weinig betrouwbaar over.
ach Remlof, weet jij met welke aanklacht ze zijn begonnen vanmorgen, ze hadden gewoon alles moeten inkorten, een uurtje er voor uit trekken en weer verdergaan, ik zou in slaap vallen achter me desk als rechter zijnde.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ehh Teun, het gaat om de grondbeginselen van onze rechtstaat, laat ze daar alsjeblieft de tijd voor nemen.
Dat gezeur begrijp ik ook nooit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:30 schreef Jian het volgende:
Ik begrijp het wel een klein beetje. Dat die Bleker gekozen is heeft voor mijn gevoel te maken met vriendjespolitiek, dan had men ook wel een een vrouw of twee extra kunnen nemen, gewoon omdat het kan en het wat leuker staat op het bordesquote:
Omdat het zo leuk staat op het bordes...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel een klein beetje. Dat die Bleker gekozen is heeft voor mijn gevoel te maken met vriendjespolitiek, dan had men ook wel een een vrouw of twee extra kunnen nemen, gewoon omdat het kan en het wat leuker staat op het bordes
Vooral bij die CDA-ers is dat voor mijn gevoel het geval, old boys.......quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:11 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het is altijd vriendjes politiek geweest en nu weer.
Ook dat!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja ik vind 't ook dubieus dat Leers minister kan worden nadat ie om de bekende redenen weg is gegaan in Maastricht.
Sowieso kudo's voor Rutte, ik vind 't een mooie ploeg. Alleen Donner is jammer, maar je kan niet alles hebbenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kudo's voor Rutte dat hij zich niet laat wijsmaken dat 'positieve' discriminatie een good thing is.
Die gast (en hij niet alleen) zit daar alleen voor het belang van het bedrijfsleven en niet voor het belang van de burgers in brede zin. Die verdere verlaging van de vennootschapsbelasting door hem raakt kant noch wal. Nederland is al jarenlang een belastingparadijs voor het bedrijfsleven en die actie van hem was compleet onnodig. Extra spekken van vriendjes over de rug van de burger.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:19 schreef hondjes het volgende:
En onze minister van Justitie de Jager.. niet meer kiezen, want die heeft ook gedaan aan witwassen., toen hij voor een computer beDrijf werkte
Bullshit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nederland is al jarenlang een belastingparadijs voor het bedrijfsleven
Ben je nu al dronken Teun, dit slaat echt nergens op. Wilders zet mensen tegen elkaar op, hij veroorzaakt geweld.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik had liever gezien dat ze destijds minister Borst hadden vervolgd voor doden door lange wachtlijsten in de zorg of Donner voor de doden bij de Schipholbrand of Cohen voor het opsluiten en plaatsen van asielzoekers in tenten op een modderig veld op de Veluwe (mensonterend). Dat soort heeft meer bloed aan de handen dan Wilders tot nu toe.
Ik heb respect voor Opstelten, omdat hij voor mij de enige is die dat afdwingt. Donner, de Jager, Leers, Bleker, Verhagen vind ik foute keuzes want foute mannen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sowieso kudo's voor Rutte, ik vind 't een mooie ploeg. Alleen Donner is jammer, maar je kan niet alles hebben.
Nee, vooral de PvdA met dat pappen en nathouden plus oogkleppen op is voor mij de oorzaak van het fenomeen Wilders.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben je nu al dronken Teun, dit slaat echt nergens op. Wilders zet mensen tegen elkaar op, hij veroorzaakt geweld.
Ga dat dan maar eens uitzoeken, want het is waar. Tevens een doorn in het oog van omringende economieën.quote:
Lekker ja, bronnen als de telegraaf die klakkeloos ANP overschrijven.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Leesvoer voor Pietje
http://www.belastingontwijken.nl/nederland.html
http://www.volkskrant.nl/(...)dijs-Nederland.dhtml
http://www.elsevier.nl/we(...)elastingparadijs.htm
http://www.telegraaf.nl/d(...)ultinationals__.html
http://www.z24.nl/bedrijv(...)lastingparadijs.html
Ja dat geldt in bepaalde constructies voor buitenlandse vennootschappen, waarvan de holdings in het buitenland zitten, net als elders in Europa overigens, waarbij overigens de buitenlandse fiscus inkomsten misloopt. De Nederlandse fiscus vaart hier alleen maar wel bij.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga dat dan maar eens uitzoeken, want het is waar. Tevens een doorn in het oog van omringende economieën.
Als je klaar bent met zoeken hoor ik het wel.
Ja meneer de Rechterquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben je nu al dronken Teun, dit slaat echt nergens op. Wilders zet mensen tegen elkaar op, hij veroorzaakt geweld.
En in de keukenquote:
Good girl!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Andijviestamppot met serranoham en ananas [ link | afbeelding ]
Ik blaat niet, jij blaat Piet. Er komen niet voor niets tig postbusbedrijven in Nederland. Die site van jou gaat over belasting over all.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lekker ja, bronnen als de telegraaf die klakkeloos ANP overschrijven.
Hier, harde cijfers: http://www.photius.com/ra(...)ntry_ranks_2009.html
Duitsland is voor bedrijven veel goedkoper. Opgelost, niet zo blaten.
Ik hoop toch echt vanavond joppie-chipsen te eten. Als voorafje maar courgette op een bedje van knoflook.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:03 schreef Marrije het volgende:
Hier eten we vanavond het kliekje van gisteren.
Ik had het dan ook over vennootschapsbelasting. De Nederlands fiscus vaart er ook nog een niet wel bij, omdat ze heel veel belastingen laat lopen vanwege angst dat ze Nederland verlaten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja dat geldt in bepaalde constructies voor buitenlandse vennootschappen, waarvan de holdings in het buitenland zitten, net als elders in Europa overigens, waarbij overigens de buitenlandse fiscus inkomsten misloopt. De Nederlandse fiscus vaart hier alleen maar wel bij.
op de schil gebakken?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt vanavond joppie-chipsen te eten. Als voorafje maar courgette op een bedje van knoflook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |