Hagenees. Hij zegt iets van,'Kom klaar of Conclaer." Echt heel raar maar hij eet er chips bij.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:20 schreef Gert het volgende:
Ik weet denk ik welk filmpje je bedoelt Noek, Huub zegt daarin ook steeds iets limbarjs toch?
Weet iemand nog wát-ie zegt? Misschien lukt het aan de hand daarvan om het te vinden...
Heb ondertussen al heel wat filmpjes bekeken van het eerste jaar. Het wordt tijd voor een nieuwe RLS!
Nee en gelukkig ook niet paranoia. Gewoon nuchter mokems.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:54 schreef Toverheks het volgende:
maar we kunnen er lang of kort over discusseren. maar ben niet naief hoor.
Haal de discussies nog maar eens naar voren waar het over identificatieplicht ging. Dertig jaar geleden was het vloeken in de kerk, het werd uiteindelijk toch ingevoerd en mocht alleen ingezet worden bij situaties die erom vroegen en kijk nu maar eens hoeveel tieners te pas en te onpas bekeurd worden vanwege het niet dragen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:50 schreef remlof het volgende:
Of: waar bij Teun de paranoia toeslaat...
Ik ga echt geen RIFD dragenquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Haal de discussies nog maar eens naar voren waar het over identificatieplicht ging. Dertig jaar geleden was het vloeken in de kerk, het werd uiteindelijk toch ingevoerd en mocht alleen ingezet worden bij situaties die erom vroegen en kijk nu maar eens hoeveel tieners te pas en te onpas bekeurd worden vanwege het niet dragen.
Neem die camera's die alle auto's (kentekens) bekijken op openstaande rekeningen en worden die mensen stopgezet. Je kunt zeggen dat het terecht is, want wanbetalers. Maar straks flitst een camera langs ieder gezicht (icm met RIFD) en doet exact hetzelfde voor passanten in de straat.
Je wordt geacht de wet te kennen, maar ik durf de stelling wel aan dat iedere Nederlander meerdere keren per week de wet overtreedt. Gaaf gaat dat straks worden, met 100 procent pakkans en een simpele administratieve en geautomatiseerde afhandeling.
Hm! Oh my FOK!quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:53 schreef hondjes het volgende:
Geen internet aansluiting krijgt, omdat je een verboden site bezocht.
Voorlopig zit RFID al in je paspoortquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga echt geen RIFD dragen
Dat krijgen ze er ook nooit door, die enige die dat wil is misschien Teeven
Ook al zo een voorstander van b.v. aftappen telefoon-verkeer.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga echt geen RIFD dragen
Dat krijgen ze er ook nooit door, die enige die dat wil is misschien Teeven
Oeh! Wel leuke plaatsjes om te zitten als burgemeester?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:00 schreef remlof het volgende:
Hey, nu doen Saba, Sint Eustatius en Bonaire ook gewoon mee met onze gemeenteraads- en parlementsverkiezingen he?
Die heb ik alleen bij me als ik een vliegtuig pakquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voorlopig zit RFID al in je paspoort
Zo alert je bent jegens de PVV, zo bagatelliserend ben je als het hierover gaatquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik alleen bij me als ik een vliegtuig pak
Het niet bij je hebben van een identificatiemiddel kan al een boete opleveren.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik alleen bij me als ik een vliegtuig pak
Ik ben het met teun eensquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo alert je bent jegens de PVV, zo bagatelliserend ben je als het hierover gaat![]()
Vind ik echt onbegrijpelijk
Ik heb altijd mijn rijbewijs bij me.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het niet bij je hebben van een identificatiemiddel kan al een boete opleveren.
Je snapt m'n punt wel. Over een jaar is 't bij ieder identificatiemiddel verplicht (RFID dus) en heb ook jij 't altijd bij je.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb altijd mijn rijbewijs bij me.
Ja, ben heel erg tegen racisme en apartheid en dat streeft de PVV gewoon na.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben het met teun eens...dat vind ik ook wel apart
De mijne is verlopen, ik wil geen nieuwe om reden van RFID en vingerafdrukken. Maar ook daarmee plaats ik mijzelf straks automatisch in het verdachtenbankje omdat de volgende vraag (geautomatiseerd) opkomt "Waarom heeft hij zijn paspoort niet vernieuwd?"quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:08 schreef Laysa het volgende:
Ik heb tegenwoordig mn rijbewijs en ID kaart zo groot als een bakpasje...dus die heb ik altijd bij me...mn paspoort is nog een paar maandjes geldig
Vergeet het maar. Ik ga niet met RFID rondlopen. En ik ben vast niet de enige die dat zal weigeren.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je snapt m'n punt wel. Over een jaar is 't bij ieder identificatiemiddel verplicht (RFID dus) en heb ook jij 't altijd bij je.
ik heb ditmaal voor een IDkaart gekozen...simpel om het feit dat ik toch op zeker niet buiten europa meer op vakantie ga en kan....maar volgens mij is de ID kaart binnenkort gratis...er is daar een rechtzaak over geweestquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De mijne is verlopen, ik wil geen nieuwe om reden van RFID en vingerafdrukken. Maar ook daarmee plaats ik mijzelf straks automatisch in het verdachtenbankje omdat de volgende vraag (geautomatiseerd) opkomt "Waarom heeft hij zijn paspoort niet vernieuwd?"
En jij ziet niet dat we hier nu meer middelen en macht op mensen hebben dan destijds het o zo verfoeide Oostblok had op haar inwonersquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ben heel erg tegen racisme en apartheid en dat streeft de PVV gewoon na.
Geen enkele partij heeft in het programma staan dat ze RFID verplicht willen stellen.
Dat is karakterquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Ik ga niet met RFID rondlopen. En ik ben vast niet de enige die dat zal weigeren.
Nou ja, die hielden gewoon de grenzen dicht en de enige partij hier die dat wil is de PVVquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En jij ziet niet dat we hier nu meer middelen en macht op mensen hebben dan destijds het o zo verfoeide Oostblok had op haar inwoners
neeeheeee....wij mogen dr gewoon nog in en uit hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, die hielden gewoon de grenzen dicht en de enige partij hier die dat wil is de PVV
Nu doet Europa dat hè, exact hetzelfde als wat de PVV nationaal wil en wenstquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, die hielden gewoon de grenzen dicht en de enige partij hier die dat wil is de PVV
ik kan nergens iets vinden over een verbod op dubbele nationaliteit. Ja, dat Wilders dat wil bij wat lui in de politiek.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij staat Nederland dat niet toe, een dubbele nationaliteit, behalve als het land van herkomst weigert iemand uit te schrijven (zoals Marokko). Weigert India dat ook?
Heb je hier al gekeken?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik kan nergens iets vinden over een verbod op dubbele nationaliteit. Ja, dat Wilders dat wil bij wat lui in de politiek.
Toch is dat zo. Je mag hier in Nederland maar één paspoort dragen, dat is de wet, tenzij het thuisland dat niet toestaat.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik kan nergens iets vinden over een verbod op dubbele nationaliteit. Ja, dat Wilders dat wil bij wat lui in de politiek.
Noek, ik heb me rot gezocht maar de filmpjes zijn verwijderd.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:56 schreef Noek het volgende:
Hagenees. Hij zegt iets van,'Kom klaar of Conclaer." Echt heel raar maar hij eet er chips bij.
Dat is HET! Jij weet welke ik bedoel en dat is al heel fijn. Begrip voor elkander.
dan wordt het geen paspoort maar een idkaartquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Toch is dat zo. Je mag hier in Nederland maar één paspoort dragen, dat is de wet, tenzij het thuisland dat niet toestaat.
India staat zelf overigens ook geen dubbele nationaliteit toe.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan wordt het geen paspoort maar een idkaart
Arme mensen ginds, die moeten straks vissen met visvergunning, mogen geen huizen meer bouwen zonder dat er een schoonheidscommissie naar gekeken heeft, bijgebouwen moeten voldoen aan x maten, etc.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:50 schreef remlof het volgende:
De vulkaan Mount Scenery is met zijn 877 meter het hoogste punt van Nederland én van het gehele Koninkrijk der Nederlanden.
Arm Vaals
Ik zag op tv een Statiaan die zich al beklaagde over de Bad Vybes die de nieuwe situatie met zich meebracht. Hij had nog nooit belasting betaald simpelweg omdat ze het niet kwamen ophalen en nu moest-ie ineens alles van de vorige jaren betalen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Arme mensen ginds, die moeten straks vissen met visvergunning, mogen geen huizen meer bouwen zonder dat er een schoonheidscommissie naar gekeken heeft, bijgebouwen moeten voldoen aan x maten, etc.
Dat komt dan goed uitquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:46 schreef Gert het volgende:
[..]
India staat zelf overigens ook geen dubbele nationaliteit toe.
Ik heet geen Gert, maar je man blijft gewoon Indiër, dat is het gevolg van niet je paspoort kunnen omruilen voor het Nederlandse. Daarnaast is hij ook nog Nederlander en heeft hij dus een dubbele nationaliteit.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:02 schreef Marrije het volgende:
Maar Gert, aangezien je goed ingelezen bent, hoe zit het dan he, stel mijn man krijgt nu een nls paspoort. Maar hij wil op een gegeven moment weer naar India, nou, samen visum aanvragen, stel hij wil weer Indier worden, hoe gaat dat dan?
Maar die dubbele nationaliteit zit er dus niet in. Als hij dat nlse paspoort krijgt dan moet hij de Indiase nationaliteit opgeven, stel hij doet dat. . . Maar wil dan later weer Indier worden, hoe gaat dat dan, vraag ik me af. Nou ja, in principe hoeft hij geen nederlander te worden, als ie maar een permanente verblijfsvergunning krijgt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heet geen Gert, maar je man blijft gewoon Indiër, dat is het gevolg van niet je paspoort kunnen omruilen voor het Nederlandse. Daarnaast is hij ook nog Nederlander en heeft hij dus een dubbele nationaliteit.
Hij mag Nederlander worden als hij voldoet aan x eisen. Als het oorspronkelijke land weigert om onderdanen uit te schrijven (zoals bijvoorbeeld Marokko), dan maakt de Nederlandse overheid daarvoor een uitzondering en zo komen mensen hier aan een dubbele nationaliteit.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar die dubbele nationaliteit zit er dus niet in. Als hij dat nlse paspoort krijgt dan moet hij de Indiase nationaliteit opgeven, stel hij doet dat. . . Maar wil dan later weer Indier worden, hoe gaat dat dan, vraag ik me af. Nou ja, in principe hoeft hij geen nederlander te worden, als ie maar een permanente verblijfsvergunning krijgt.
Kijk anders op de site van de IND, het is vaak complex. Je kunt hen ook even bellen, lijkt mij beter dan hier halve info te krijgen.quote:
Niet waar.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heet geen Gert, maar je man blijft gewoon Indiër, dat is het gevolg van niet je paspoort kunnen omruilen voor het Nederlandse. Daarnaast is hij ook nog Nederlander en heeft hij dus een dubbele nationaliteit.
Hij had wel gesnapt kunnen worden toen ie in het bubbelbad van zijn buuurman zatquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:50 schreef remlof het volgende:
Of: waar bij Teun de paranoia toeslaat...
Dat is correct, ik las jouw eerdere posting foutief. Ik dacht dat er stond dat Indië dat wel toe zou staan.quote:
en ijdel....quote:
Ah ok!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet waar.
Als haar man besluit Nederlander te worden, verliest hij zijn Indiase nationaliteit.
Marrije, ik weet niet hoe het werkt als je man daarna weer Indiër wil worden. Dat heeft namelijk niets met Nederlandse regelgeving te maken maar met de Indiase.
Trouwens, bij de IND krijg je ook halve info. Bel je 5 x de IND met dezelfde vraag, dan krijg je ongetwijfeld 5 x een ander antwoord. INDquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kijk anders op de site van de IND, het is vaak complex. Je kunt hen ook even bellen, lijkt mij beter dan hier halve info te krijgen.
Tel. nr. IND 0900-1234561 begin_of_the_skype_highlighting 0900-1234561 end_of_the_skype_highlighting
en paspoort altijd bij zich hebbenquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah ok!
Teun, ja die had ik al aan de lijn, maar moest te lang wachten, weer opgehangen.
Hondjes, die heb ik toen gebeld, en vertelde dus dat India dat wel toestaat.
Vandaar dat mijn man dat nlse paspoort niet wil.
Maar hij hoeft ook geen Nederlander te worden, zolang hij maar een permanente verblijfsvergunning krijgt.
Hij stond als eerste op en ging als laatste slapen omdat hij bang was dat andere mensen het over hem zouden hebben waar hij niet bij was. Overdag liep hij continu van de ene groep naar de andere om diezelfde reden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:25 schreef anufri het volgende:
[..]
en ijdel....
teringdie was een uur met zijn wenkbrauwen bezig
Een vriend van mij was al bijna in België gaan wonen omdat de IND hem verkeerd voorlichtte. Ook zij moesten eerst een advocaat inschakelen voor de IND ging meewerken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Trouwens, bij de IND krijg je ook halve info. Bel je 5 x de IND met dezelfde vraag, dan krijg je ongetwijfeld 5 x een ander antwoord. INDToen wij dingen moesten regelen met de IND hebben we dat door een advocaat laten doen, anders was het nu nog niet rond, wat dat betreft werkt het IND prima
Onzin, daar komt een overgangsregeling voor, ze hoeven echt niet alles terug te betalen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag op tv een Statiaan die zich al beklaagde over de Bad Vybes die de nieuwe situatie met zich meebracht. Hij had nog nooit belasting betaald simpelweg omdat ze het niet kwamen ophalen en nu moest-ie ineens alles van de vorige jaren betalen.
dat zou ik dan ook iedereen aanraden, om een advocaat eea met de ind te laten regelen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een vriend van mij was al bijna in België gaan wonen omdat de IND hem verkeerd voorlichtte. Ook zij moesten eerst een advocaat inschakelen voor de IND ging meewerken.
Doe het in godsnaam dan via advocaat, want dit is zo belangrijk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Trouwens, bij de IND krijg je ook halve info. Bel je 5 x de IND met dezelfde vraag, dan krijg je ongetwijfeld 5 x een ander antwoord. INDToen wij dingen moesten regelen met de IND hebben we dat door een advocaat laten doen, anders was het nu nog niet rond, wat dat betreft werkt het IND prima
Ja hoor, belangrijke dingen worden hier door de advocaat geregeldquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:57 schreef hondjes het volgende:
[..]
Doe het in godsnaam dan via advocaat, want dit is zo belangrijk.
wij regelen ook als via een gestor, en met de volksverzekering zijn we ook al maanden bezig.
Niemand weet het moet, niet in Nederland en niet in Spanje...
Het werkt zo:quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:02 schreef Marrije het volgende:
Maar Gert, aangezien je goed ingelezen bent, hoe zit het dan he, stel mijn man krijgt nu een nls paspoort. Maar hij wil op een gegeven moment weer naar India, nou, samen visum aanvragen, stel hij wil weer Indier worden, hoe gaat dat dan?
Uit Japan want daar komt voor de vrouw de man op de eerste plaats en op de tweede plaats God.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Uit welk land buiten de EG kun je trouwens het beste een vrouw importeren?
Goede tipquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:41 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Uit Japan want daar komt voor de vrouw de man op de eerste plaats en op de tweede plaats God.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:33 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Het werkt zo:
IND gaat bij een A-land uit van automatisch verlies van oorspronkelijke nationaliteit.
Er hoeft daarom geen bereidheidsverklaring tot afstaan van oorspronkelijke nationaliteit te worden getekend. (Als ze hier wel om vragen, niet doen.)
Na verkrijging van de Nederlandse nationaliteit wordt door IND niet gevraagd om verlies van oorspronkelijke nationaliteit te bewijzen (omdat uitgegaan wordt van automatisch verlies).
bron: http://www.buitenlandsepa(...)ubbele+nationaliteit
en http://www.buitenlandsepa(...)ubbele+nationaliteit
http://www.buitenlandsepa(...)ubbele+nationaliteit
http://www.buitenlandsepa(...)+nationaliteit+india
Op dat forum kun je ook je vragen stellen en advocaten vinden.
Het beleid is namelijk aan verandering onderhevig.
Ga je in de handelquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Uit welk land buiten de EG kun je trouwens het beste een vrouw importeren?
Je mag er straks geloof ik maar eentje in de tien jaar laten komenquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, het is voor eigen gebruik
Dat had zelfs Orwell niet kunnen bedenken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je mag er straks geloof ik maar eentje in de tien jaar laten komen
Dan moet je er gewoon wat zuiniger op zijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je mag er straks geloof ik maar eentje in de tien jaar laten komen
Dit is dus geen cantharelletje maar een dodelijke schimmel:quote:Dode na eten giftige paddestoel
HEERLEN - Een 61-jarige man uit Heerlen is overleden na het eten van een giftige wilde paddestoel.
Het slachtoffer had een groene knolamaniet geplukt en opgegeten, meldt de NOS. Die paddestoel is één van de giftigste paddenstoelen ter wereld en wordt ook wel 'Death Angel' genoemd. De man is vorige maand al overleden, maar de opmerkelijke doodsoorzaak is nu pas naar buiten gebracht.
Het eten van de knolamaniet leidt onder meer tot braken en diarree. De man ging echter pas vrij laat naar het ziekenhuis, omdat de ziekteverschijnselen vrij algemeen zijn. In het ziekenhuis kreeg hij antigif toegediend, maar dat mocht niet meer baten. Het was ook te laat voor een levertransplantatie.
Het Voedingscentrum waarschuwde eerder al voor het plukken en eten van wilde paddestoelen, omdat veel mensen niet weten welke giftig zijn en welke niet.
Ja hè, ik kan ze ook echt nergens op vinden en ik heb echt goed gezocht. In alle hoeken en gaten en toen ging ik denken wat ik jullie zou schenken. Een liedje! Een fijn liedje over God!quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Noek, ik heb me rot gezocht maar de filmpjes zijn verwijderd.![]()
10 jaar reality 1999-2009 #2
Krijg jij nog een Lady Gaga voor sinterklaas eigenlijk?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja hè, ik kan ze ook echt nergens op vinden en ik heb echt goed gezocht. In alle hoeken en gaten en toen ging ik denken wat ik jullie zou schenken. Een liedje! Een fijn liedje over God!
Nee, volgens mij word ik dit jaar overgeslagen. Maar! Er is altijd wel een idioot die tegen een hoog bedrag het kaartje wil verkopen. Het kan dus nog! Alles kan, de wereld aan onze voeten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Krijg jij nog een Lady Gaga voor sinterklaas eigenlijk?
Want dat is dan te laat want ze komt volgende maand al.
De vieze cheap ass spanjool, pedobaard penis hangoor koe stierekl.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, volgens mij word ik dit jaar overgeslagen. Maar! Er is altijd wel een idioot die tegen een hoog bedrag het kaartje wil verkopen. Het kan dus nog! Alles kan, de wereld aan onze voeten.
Heb jij nog een concert in het verschiet?
Bestaat dat echt?quote:
April al! Wat trek je aan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:14 schreef Gert het volgende:
De vieze cheap ass spanjool, pedobaard penis hangoor koe stierekl.
Er zijn nog "gewone" kaarten zelfs!
Ik heb een concert van Roger Waters in het verschiet, da's al in april!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |