Hagenees. Hij zegt iets van,'Kom klaar of Conclaer." Echt heel raar maar hij eet er chips bij.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:20 schreef Gert het volgende:
Ik weet denk ik welk filmpje je bedoelt Noek, Huub zegt daarin ook steeds iets limbarjs toch?
Weet iemand nog wát-ie zegt? Misschien lukt het aan de hand daarvan om het te vinden...
Heb ondertussen al heel wat filmpjes bekeken van het eerste jaar. Het wordt tijd voor een nieuwe RLS!
Nee en gelukkig ook niet paranoia. Gewoon nuchter mokems.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:54 schreef Toverheks het volgende:
maar we kunnen er lang of kort over discusseren. maar ben niet naief hoor.
Haal de discussies nog maar eens naar voren waar het over identificatieplicht ging. Dertig jaar geleden was het vloeken in de kerk, het werd uiteindelijk toch ingevoerd en mocht alleen ingezet worden bij situaties die erom vroegen en kijk nu maar eens hoeveel tieners te pas en te onpas bekeurd worden vanwege het niet dragen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:50 schreef remlof het volgende:
Of: waar bij Teun de paranoia toeslaat...
Ik ga echt geen RIFD dragenquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Haal de discussies nog maar eens naar voren waar het over identificatieplicht ging. Dertig jaar geleden was het vloeken in de kerk, het werd uiteindelijk toch ingevoerd en mocht alleen ingezet worden bij situaties die erom vroegen en kijk nu maar eens hoeveel tieners te pas en te onpas bekeurd worden vanwege het niet dragen.
Neem die camera's die alle auto's (kentekens) bekijken op openstaande rekeningen en worden die mensen stopgezet. Je kunt zeggen dat het terecht is, want wanbetalers. Maar straks flitst een camera langs ieder gezicht (icm met RIFD) en doet exact hetzelfde voor passanten in de straat.
Je wordt geacht de wet te kennen, maar ik durf de stelling wel aan dat iedere Nederlander meerdere keren per week de wet overtreedt. Gaaf gaat dat straks worden, met 100 procent pakkans en een simpele administratieve en geautomatiseerde afhandeling.
Hm! Oh my FOK!quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:53 schreef hondjes het volgende:
Geen internet aansluiting krijgt, omdat je een verboden site bezocht.
Voorlopig zit RFID al in je paspoortquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga echt geen RIFD dragen
Dat krijgen ze er ook nooit door, die enige die dat wil is misschien Teeven
Ook al zo een voorstander van b.v. aftappen telefoon-verkeer.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga echt geen RIFD dragen
Dat krijgen ze er ook nooit door, die enige die dat wil is misschien Teeven
Oeh! Wel leuke plaatsjes om te zitten als burgemeester?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:00 schreef remlof het volgende:
Hey, nu doen Saba, Sint Eustatius en Bonaire ook gewoon mee met onze gemeenteraads- en parlementsverkiezingen he?
Die heb ik alleen bij me als ik een vliegtuig pakquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voorlopig zit RFID al in je paspoort
Zo alert je bent jegens de PVV, zo bagatelliserend ben je als het hierover gaatquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik alleen bij me als ik een vliegtuig pak
Het niet bij je hebben van een identificatiemiddel kan al een boete opleveren.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik alleen bij me als ik een vliegtuig pak
Ik ben het met teun eensquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo alert je bent jegens de PVV, zo bagatelliserend ben je als het hierover gaat![]()
Vind ik echt onbegrijpelijk
Ik heb altijd mijn rijbewijs bij me.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het niet bij je hebben van een identificatiemiddel kan al een boete opleveren.
Je snapt m'n punt wel. Over een jaar is 't bij ieder identificatiemiddel verplicht (RFID dus) en heb ook jij 't altijd bij je.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb altijd mijn rijbewijs bij me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |