Daar lijkt het inderdaad op, en tijdens vakanties ervaar je minder stress en ben je waarschijnlijk ook lekker in de zon en zout water wat het probleem doet afnemen. Maar het is vooral te linken aan stress en een huidaandoening die je dus waarschijnlijk al gewoon hebt.quote:
Ik had zo een reactie wel verwacht.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:49 schreef Maarten302 het volgende:
je komt tot de oplossing door naar de huisarts te gaan
Ik ben dus net begonnen met een studie, en het is idd stressvol, dus dit zou wel een goed verklaring kunnen zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:51 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad op, en tijdens vakanties ervaar je minder stress en ben je waarschijnlijk ook lekker in de zon en zout water wat het probleem doet afnemen. Maar het is vooral te linken aan stress en een huidaandoening die je dus waarschijnlijk al gewoon hebt.
Jep bij mij idem-dito maar dan op een andere manier stress, ik heb er niet veel last van maar wel zo nu en dan heb ik een plekje op mijn hoofd. En zoals jij al aangeeft je kunt de schilfers al wel voelen en goed zien, nog een keer terug gaan naar de huisarts, hij kan je helpen aan hormonen zalf. Dit zal de plekjes doen laten verdwijnen wanneer je regelmatig blijft smeren. Helemaal weg gaat het waarschijnlijk nooit, er is geen algehele kuur voor namelijk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:53 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik ben dus net begonnen met een studie, en het is idd stressvol, dus dit zou wel een goed verklaring kunnen zijn.
Denorex bijt niet hoor, het tintelt een beetje maar daar ben je zo aan gewend. De koolteer die er in zit zorgt er volgens mij voor dat de celdeling op je hoofdhuid geremd wordt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:59 schreef rubje het volgende:
@ TS: het beste is naar je huisarts gaan en dan krijg je idd Danorex dat is een wat donkergele shampoo die erg bijtend werkt op je hoofdhuid en de schilfers verwijderd.
Let wel tijdelijk verwijderd want die schilfers en jeuk die zullen terug blijven komen zelfs als zou je je hoofd kaal scheren omdat naar alle waarschijnlijkheid je porien verstopt zijn.kun je weinig aan doen dan ermee leren leven.
het belangrijkste is dat je er ook een fles met een inhoud op een alcholbasis erbij krijgt (huisarts) die je als het gaat jeuken een beetje op je jeukplek moet smeren en dan houdt het op (bijt even maar dan is het voorbij)
Ik zie net dat het bijna 20 europ per fles kost, valt het onder de verzekering of moet ik het zelf betalen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:01 schreef 1299 het volgende:
[..]
Denorex bijt niet hoor, het tintelt een beetje maar daar ben je zo aan gewend. De koolteer die er in zit zorgt er volgens mij voor dat de celdeling op je hoofdhuid geremd wordt.
Heb je Rooscure ook geprobeerd? Euro of 8 à 9, gewoon bij de drogist te koop. Klein flesje, maar zeer effectief.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:58 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Nee verschillende roos shampoo's geprobeerd.
Dat is dus die ketoconazol (Nizoral) waar ik het over hadquote:Op maandag 1 november 2010 23:40 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik had trouwens paar jaar geleden een roze substantie gekregen in een kleine witte plastic flesje. ik weet niet meer hoe het heet, maar het hielp wel erg goed.
Ja die heb ik ook. Op recept gekregen. Dat is anti-schimmelshampooquote:Op maandag 1 november 2010 23:40 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik had trouwens paar jaar geleden een roze substantie gekregen in een kleine witte plastic flesje. ik weet niet meer hoe het heet, maar het hielp wel erg goed.
Hoe heet het dan alweer?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:31 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook. Op recept gekregen. Dat is anti-schimmelshampoo
Stinkt trouwens echt heeeel erg![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |