HAHAHAHAHAA KEIGOEIEEEGARPP!!!!!!quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, maar er staat eenachter
ik weet zelf ook wel dat het palindroom is
het is een grapje
Erg vermoeiend, zo'n kind...quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:04 schreef amaranta het volgende:
@ Inu. Ja, je benoemt dat je het jammer vind. En maakt niet uti wat je jammer vindt, maar dat je het jammer vindt.
Jammer he dat....
Daarmee bevestig je hun gevoel van onmacht.
Ik heb het nu over peuters he, peuters die niet onder woorden kunnen brengen waarom ze boos zijn als ze geen koekje mogen.
Wat jammer he, de trommel is leeg.
Hiermee geef jij aan dat je je kan verplaatsen in hun gevoel.
Oh, ik kan me niet herinneren dat ik jou om je mening vroeg over mijn humor-skills.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:07 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAA KEIGOEIEEEGARPP!!!!!!![]()
Ik kom even binnenvallenquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:54 schreef Inu het volgende:
We (als in; ik) willen graag een tweede kat, maar omdat Dot al volwassen is is een kitten toch het beste plan en nu zag ik heule gave mooie kittens die ook binnen konden (omdat we dus een appartement hebben), dus ik een mail gestuurd naar die cattery, vragen ze 750 euro! Ja, want het is een raskat en de moeder is zo goed
Een rasbeest gaat toch meestal voor een paar 100 euro weg? Onze rashond was niet eens zo duur
Heyquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kom even binnenvallen.
Maar een raskat gaat meestal wel weg voor 500 euro > . Onze Britse korthaar heeft ons 500 euro gekost. Onze Ragdoll 650 euro. Het is bedoeld om alleen de liefhebbers te trekken en er worden testen van betaald (op de ouders van het beest), waardoor je zeker weet dat je lijn vrij is van nare erfelijke ziektes. Dat kost gewoon veel geld. Je kunt ze ook wel voor een paar honderd euro minder kopen, maar dan weet je niet zeker wat voor erfelijke ziektes hun ouders hebben
.
En 500 tot 750 euro zijn nog de goedkopere versies. Hoe zeldzamer het ras, hoe duurder het wordt.
Ja, hou de asielen in de buurt al in de gatenquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:18 schreef -moppie- het volgende:
Ga gewoon voor een zielig redcatje Inu!
Ja, ik heb een huis gekocht in Amersfoort (centraal; dicht bij mijn werk) en daar zijn wij sinds Zaterdag gaan wonenquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:19 schreef Inu het volgende:
[..]
HeyZag dat je verhuisd was
Job wil ook graag een ragdoll, maar ik vind een Scottish Fold of zo'n grote kat veel gaverHet is ook niet dat ik voor 100 euro op de eerste rang wil zitten, maar vond 750 euro wel een beetje schrikken... Het is ook veel geld terwijl we niet eens weten of het wel kan met Dot... Ze komt uit een gezin met 2 andere katten, maar dat is wel een jaar of 4 geleden...
Die van 750 euro kon ik zo ophalen als ze me goedkeurdequote:Op maandag 11 oktober 2010 10:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, ik heb een huis gekocht in Amersfoort (centraal; dicht bij mijn werk) en daar zijn wij sinds Zaterdag gaan wonen.
Ragdolls worden ook groot. Die van ons is nu 8 maanden en groter dan de gemiddelde kat
. Dat wordt een monster. Een Scottish Fold is ook tof enzo, maar wij hebben het puur op karakter uitgezocht. Ragdolls zijn aanhankelijke knuffels en hechten zich aan jou ipv je huis
. Dat hielp enorm met verhuizen
. Ach, het ras moet je liggen. Gewoon even goed doorzoeken naar cattery's als je een raskat wilt en het komt vanzelf wel. Alleen de wachttijden zijn zo lang soms
.
Jupquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:28 schreef Anthraxx het volgende:
Ik moest weg om eerlijk te zijn, omdat het bedrijf gesplitst is en ik mee moest met het verhuizende bedrijf. Verder heeft het geholpen op allerlei gebieden dus ik ben wel dankbaar dat ik er mocht zitten
.
Dordrecht! Samen gaan wonen?.
Nee, ik ben er maar weer eens achter gekomen dat in een flat wonen echt afgrijselijk is en een studio is ook niet alles... Ik ben al niet zo netjes, maar in een studio kan je niet lekker de keukendeur dichtdoen en net doen of de afwas er niet isquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:32 schreef Anthraxx het volgende:
Mooi. Dat is wel fijn
. Maar mis je je woning niet in Max?
.
Ik heb net een half jaar bij mijn ouders gewoond als 'tussenoplossing' en ik ben ze erg dankbaar. Maar na 6 maanden is het wel goed om weer op eigen benen te staan.
Wij wilden ook niet meer in een flat wonen. Teveel geluiden, te weinig ruimte en een balkon is ook niets. We zitten nu in een 'rijtjeshuis'/maisonette achtig iets (van nog niet eens 3 jaar oud) met een dakterrasquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, ik ben er maar weer eens achter gekomen dat in een flat wonen echt afgrijselijk is en een studio is ook niet alles... Ik ben al niet zo netjes, maar in een studio kan je niet lekker de keukendeur dichtdoen en net doen of de afwas er niet isIn Dordrecht hebben we zo'n 80m2 oid, dus lekker veel ruimte
Max is ook erg ver weg van alles, soms leek het net of ik in Nieuwegein woonde ofzo
In de zomer ging het wel. Dan kun je nog in de tuin zitten ofzoquote:Ik denk dat ik idd ook blij zou zijn als ik na een half jaar ouders weer een eigen huis had
Oh, ze zijn heel tolerant hier hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij wilden ook niet meer in een flat wonen. Teveel geluiden, te weinig ruimte en een balkon is ook niets. We zitten nu in een 'rijtjeshuis'/maisonette achtig iets (van nog niet eens 3 jaar oud) met een dakterras(geen tuin, maar wel een dakterras over het hele huis). Dat bevalt een stuk beter
.
[..]
In de zomer ging het wel. Dan kun je nog in de tuin zitten ofzo. Nu het kouder werd zit je meer op elkaar. Maar goed, het is goed opgelost zo
.
Maar mooi dat het goed gaat. Leuk om te horen! Nu verlaat ik het topic weer voordat ik er met pek en veren uitgejaagd wordt
.
Vaste baan is sowieso handigquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, ze zijn heel tolerant hier hoor![]()
Je huis klinkt goed! Ik wil eerst een vastere baan voor ik iets ga kopen, maar een dakterras is wel erg gaaf
Zit er idd al een tijdje, maar op tijdelijke contracten...quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vaste baan is sowieso handig. Maar je zit nu toch in Den Haag bij de Koninklijke Bibliotheek? Daar zit je toch al een tijdje of heb je een andere baan inmiddels?
ik zag ze gisteren nog op tv. er werd gelukkig niet gezongenquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:07 schreef amaranta het volgende:
maar ik ben heel erg fan van Jan Smit en Nick en Simon en de 3Js en ik droom dus heel vaak over paling.
op kraamvisite geweest?quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik zag ze gisteren nog op tv. er werd gelukkig niet gezongen
Had je mijn mms nog gehad met die foto van Fabke?
klopt, ze hebben ze ook met vieze kaas trouwens.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:20 schreef Inu het volgende:
Het is weer duidelijk voor me... rijstwafels smaken nergens naar en je krijgt er alleen maar meer trek van
het werd eens tijd.quote:
QFTquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
klopt, ze hebben ze ook met vieze kaas trouwens.
Ik krijg ze wel goed weg, maar dan gaan ze per rol.
yes thankyou. Ik ben een lui beantwoorderaar.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik zag ze gisteren nog op tv. er werd gelukkig niet gezongen
Had je mijn mms nog gehad met die foto van Fabke?
Ja sally hansen is wel een top merk!quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:27 schreef amaranta het volgende:
SQ was Sally Hansen nou een goed merk?
Bij de prijstopper op t drudoplein hebben ze producten voor kortingsprijs en dan nog 50%
ik heb net een nagelverharder ofzoiets gekocht voor 2 euro nogwat
diamond strenghquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja sally hansen is wel een top merk!
Welke heb je?
zoiets er staan er 2 op de bon 1 voor 2,50 en 1 voor 3,50quote:
pics!quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
QFT
Ik heb trouwens wel een soort palingdroom gehad vannacht... in ieder geval kwamen er bergen slijmerige zwarte slangen in voor
Nee, ik woonde op een boot op zee en de deur naar de toiletten was te smal voor mij om doorheen te komen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
pics!
(je had je nieuwe telefoon toch wel bij je?)
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik woonde op een boot op zee en de deur naar de toiletten was te smal voor mij om doorheen te komen.
Gelukkig maar, anders was ik misschien ook wel nat wakker geworden
Ik droom heel vaak dat ik ontzettend moet plassen (want dan moet ik ook echt) maar dan kan ik nooit ooit een WC vinden, of alleen WC's zonder deur of die zo goor zijn dat je er niet op wil. Stom eigenlijk, hoe je dat soort dingen in je dromen verweeft
En je vraagt niet of wij ook iets moeten?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:27 schreef amaranta het volgende:
SQ was Sally Hansen nou een goed merk?
Bij de prijstopper op t trudoplein hebben ze producten voor kortingsprijs en dan nog 50%
ik heb net een nagelverharder ofzoiets gekocht voor 2 euro nogwat
en van herome ook 50%
vreselijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:08 schreef Inu het volgende:
Ik had een tijd terug voor het eerst gedroomd dat ik naakt ergens stondDe standaard-IEK-droom... Ik ging naar het station, maar ik had geen trui oid aan (wel een broek) en dat vond ik heel normaal, tot ik merkte dat andere mensen wel een trui aan hadden
waarom denk je dat ik het nu hier post? Zodat jullie ook kunnen gaan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En je vraagt niet of wij ook iets moeten?
Ik kan nooit voor sluitingstijd op het Trudoplein zijn!quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik het nu hier post? Zodat jullie ook kunnen gaan.
QFT. Ik wil het trouwens ook nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik kan nooit voor sluitingstijd op het Trudoplein zijn!
Ik droom soms zo veel op 1 nacht dat ik vermoeider ben als ik opsta dan toen ik naar bed gingquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:11 schreef -moppie- het volgende:
Ik droom niet zo vaak, gelukkig!
Althans ik weet ze 's ochtends niet meer!
Ja, ik mocht in mn droom gelukkig een jas lenen van iemand tot in Den Haag, maar toen moest ik weer naakt...quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vreselijk
Ik droom vaak dat ik op vakantie ga maar mijn koffer niet ingepakt krijg en dat ik uiteindelijk naakt op schiphol aankom en mijn vlucht mis
dikke joint roken voor het slapengaan!quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik droom soms zo veel op 1 nacht dat ik vermoeider ben als ik opsta dan toen ik naar bed ging![]()
Zoals vanmorgen...
My mind is een bitch!
Ja, heb ik ook vaak! En dan heb ik ook nog zo liggen woelen dat Job ook de halve nacht wakker is van mequote:Op maandag 11 oktober 2010 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik droom soms zo veel op 1 nacht dat ik vermoeider ben als ik opsta dan toen ik naar bed ging![]()
Zoals vanmorgen...
My mind is een bitch!
ja daar wordt het vast beter vanquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dikke joint roken voor het slapengaan!
ik sliep vannacht bijna, toen bb ineens helemaal van het matras omhoog kwam. Die had zo'n valdroom. Waren we allebei weer klaarwakkerquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook vaak! En dan heb ik ook nog zo liggen woelen dat Job ook de halve nacht wakker is van me
Ja dat denk ik wel!quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja daar wordt het vast beter van
quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik sliep vannacht bijna, toen bb ineens helemaal van het matras omhoog kwam. Die had zo'n valdroom. Waren we allebei weer klaarwakker
ah de valdroom, dat is geen droom, dat is ... dat ga ik even opzoekenquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik sliep vannacht bijna, toen bb ineens helemaal van het matras omhoog kwam. Die had zo'n valdroom. Waren we allebei weer klaarwakker
Die heb ik altijd alleen als ik net slaap... of gewoon zo'n megatwitchquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
ah de valdroom, dat is geen droom, dat is ... dat ga ik even opzoeken
ik heb dat ook
mijn hersens kennende nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel!
Dan lig je gewoon knockout!
RIPquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:24 schreef amaranta het volgende:
De moeder van Gordon is dood
http://www.zie.nl/video/a(...)erleden/m1fzp23f2fmu
Ik krijg alleen een vreetkick na een joint..quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel!
Dan lig je gewoon knockout!
ik raak er fysiek van in coma, mijn hersenen gaan wel door maar ik kan niet meer bewegen, best scary, daarom weet ik ook zeker dat ik dat nooit meer doequote:Op maandag 11 oktober 2010 16:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik krijg alleen een vreetkick na een joint..
Dat kan ik niet voor je beoordelen daar ik het niet eng vind, en ik ken die in Movie World nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:36 schreef Inu het volgende:
Ik ben in Movie World in die vrije val attractie geweest, dat was ook echt doodeng (ja, weet ik, rare hersenkronkelsprong). Is die in Walibi ook zo eng?
Ik raakte gewoon in shock in dat ding, niet eens een lekkere buzz ofzo
Ik ook, niet normaal!quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind zulke dingen eigenlijk ook nooit eng, maar tijdens het vallen hield mn lijf gewoon even opquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan ik niet voor je beoordelen daar ik het niet eng vind, en ik ken die in Movie World niet
drank sq. Dat doe je toch zeker zelf?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
iemand nog zin om spook te komen spelen tegen gratis drank?
fuck it, ik ben hoofd organisatie, daarbij is 1 spook weinig halloween. En ik kan niet hard rennenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
drank sq. Dat doe je toch zeker zelf?
Wij hebben ook zoiets maar dan met gratis marokkanenmeppen.
dan speel je godzillaquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
fuck it, ik ben hoofd organisatie, daarbij is 1 spook weinig halloween. En ik kan niet hard rennen
Dat deed ik als eerste natuurlijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:06 schreef amaranta het volgende:
deze parel al gelezen?
Rode skinny jeans. Waar te koop?
@ feb, via twitter! dat schijnt te werken
contact hem dan: http://luukmuijsert.hyves.nl/quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:57 schreef febster het volgende:
Ik werd als een gek geRT (man of 25), maar heb ook nog niks via twitter/mail of van zijn bank gehoord.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:07 schreef amaranta het volgende:
maar ik ben heel erg fan van Jan Smit en Nick en Simon en de 3Js en ik droom dus heel vaak over paling.
Juup kom op...13 uur geledenquote:
Dat heb ik met oxazepam.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zit op mijn iPhone en hij heeft zijn profiel is afgeschermd dus ik kan er niks mee. Maar aantal twitteraars hebben hem al berichten gestuurdquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
contact hem dan: http://luukmuijsert.hyves.nl/
KoL waren 6 jaar geleden lekker ja...wat een jankmuziek zijn die gaan maken zegquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:08 schreef febster het volgende:
Nieuwe Kings of Leon staat op de luisterpaal, best lekker.
Is dat net zoiets als een rookpaal?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:08 schreef febster het volgende:
Nieuwe Kings of Leon staat op de luisterpaal, best lekker.
ook als is zijn profiel afgeschermd, dan kan je nog een bericht sture, zelfs met je iPhonequote:Op maandag 11 oktober 2010 23:07 schreef febster het volgende:
[..]
Ik zit op mijn iPhone en hij heeft zijn profiel is afgeschermd dus ik kan er niks mee. Maar aantal twitteraars hebben hem al berichten gestuurd.
*zucht*quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ook als is zijn profiel afgeschermd, dan kan je nog een bericht sture, zelfs met je iPhone
de vrouw?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:13 schreef Juup© het volgende:
Blij dat er een afzuiging in deze kamer aanwezig is
Zoiets, maar dan met nieuwe albumsquote:
oh, dan kan dat niet met je iphonequote:Op maandag 11 oktober 2010 23:16 schreef febster het volgende:
[..]
*zucht*
Ja, dat kan als ik de url kan ruiken. Als ik op je link klik zie ik een site zonder verdere mogelijkheden, kan nergens op klikken dus.
slaap lekker mietjequote:
Het is dat ik niet aan retweeten doequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:17 schreef febster het volgende:
Crap, mijn berichtje is door 51 mensen geretweet.
Komt omdat men allemaal naar jou wil kijkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:51 schreef -moppie- het volgende:
Moggel!
Wat is er tegenwoordig aan de hand op de A2. Sinds vorige week sta ik iedere ochtend in de file!
http://www.vananaarbeter.(...)ult.aspx?weg_naam=A2quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:51 schreef -moppie- het volgende:
Moggel!
Wat is er tegenwoordig aan de hand op de A2. Sinds vorige week sta ik iedere ochtend in de file!
Er is geen reden dus, dan moet ik er maar aan wennenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
http://www.vananaarbeter.(...)ult.aspx?weg_naam=A2
ongeluk vanmorgen bij Vught, daar zal je ook nog wel last van gehad hebben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:51 schreef -moppie- het volgende:
Moggel!
Stuiter, stuiter dus redelijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Er is geen reden dus, dan moet ik er maar aan wennen![]()
Hoe is het Juup?
Vrouw achter het stuur, .....quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:31 schreef Inu het volgende:
Een vriendin wilde graag haar leaseauto inruilen voor een NS kaart, maar dat mag niet van het bedrijf, want dan is ze niet flexibel genoegZe moet altijd naar dezelfde plek, dan maakt het toch geen ruk uit of ze nu met de trein of de auto gaat...
Ben iig blij dat ik wel gewoon met de trein mag, anders zou ik volgens mij al veel ongelukken hebben veroorzaakt
Eerder moe achter het stuurquote:
quote:KPN OpReis EuropaMet KPN OpReis Europa bel je voor slechts ¤ 0,25 per minuut met een starttarief van ¤ 0,80 per gesprek. KPN OpReis Europa werkt in alle EU landen en Zwitserland en Andorra.
Voordelen
- met KPN OpReis bel je per minuut voor de helft van het normale EU tarief; bellen met KPN OpReis ¤ 0,25 i.p.v. ¤ 0,51, gebeld worden met OpReis ¤ 0,10 i.p.v. ¤ 0,23
- KPN OpReis is gratis aan te zetten en op ieder moment weer op te zeggen
- KPN OpReis geldt op alle netwerken in heel Europa (je hoeft dus nooit meer een voordeelnetwerk te kiezen)
- je kunt je zone maandelijks wijzigen
- de goedkope tarieven gelden in alle EU landen en ook in Zwitserland en Andorra
Nee, Vodafone is nog steeds goedkoper... Telfort is zelfs goedkoperquote:
Nee, maar de rest van het abo is goedkoper bij Telfort... Denk dat ik toch gewoon bij Vodafone blijf, klantenservice is ook wel goed en ben vooral het komende jaar veel in het buitenland met mn werk....quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
nou, goedkoper krijg je het toch niet
Ik betaal wel huurquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
Voor iemand met een maandhuur van nul komma niks en een maandinkomen op Uni niveau vind ik je wel een schraper trouwens
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik betaal wel huurMaar het is idd niet veel
En ik ben Nederlander he
Dat is dan jouw keuze hequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Ik hou na al mijn vaste lasten nog ongeveer 200 euro per maand over en mij hoor je ook niet zeiken
Ik gok dat jij minstens het viervoud overhoudt
Je ging toch voor een sim only? Met internet hoeft dat toch geen 40 euro te kosten?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat is dan jouw keuze he![]()
Maar het is toch ook gewoon logisch dat je kijkt waar je het meeste waar voor je geld krijgt? Ik denk dat dat dus voor mijn keuzes gewoon Vodafone is, en na jarenlang een Sim Only van max een 10tje per maand te hebben gehad is 40 euro per maand wel even iets anders ja
er zit een verschil tussen sparen/letten op wat je uitgeeft en iemands telefoon 1 keer over laten gaan zodat ze jou terugbellen terwijl je het makkelijk kan betalenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:54 schreef -moppie- het volgende:
Wij zijn ook schrapers aan het worden, we zijn verslaafd aan sparen!
Hebben binnen hele korte tijd ook bijna 10k gespaard zonder er moeite voor te doen en dan wil je steeds meer, meer, meer!
Vodafone is duurquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je ging toch voor een sim only? Met internet hoeft dat toch geen 40 euro te kosten?
Oh, maar dat doe ik ook niet altijd... en het wordt best duur als je een half uur aan de telefoon hangtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zit een verschil tussen sparen/letten op wat je uitgeeft en iemands telefoon 1 keer over laten gaan zodat ze jou terugbellen terwijl je het makkelijk kan betalen
das eh.. niet veelquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Ik hou na al mijn vaste lasten nog ongeveer 200 euro per maand over en mij hoor je ook niet zeiken
Ik gok dat jij minstens het viervoud overhoudt
maakt de verzekering duur!quote:
klopt, maar tijden worden vanzelf een keer beterquote:
ja die strijken het leuk op, gemiddelde factor is 2.3-2.7x jouw uurloon(tje)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, maar tijden worden vanzelf een keer beter
Da's het nadeel als je in de uitzendbanen zit
I know, hopelijk kan ik gewoon bij Frits zelf in dienst komen eind dit jaarquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja die strijken het leuk op, gemiddelde factor is 2.3-2.7x jouw uurloon(tje)
Dat is het verschil met een of tweeverdieners...quote:
en een drang om regelmatig iets tofs te kopenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:26 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat is het verschil met een of tweeverdieners...
Ohja.. true true...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en een drang om regelmatig iets tofs te kopen
ik gebruik hem nog altijd dagelijksquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:30 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ohja.. true true...
Hoe is het met de iPad... nog steeds leuk of is het al minder?
liters nagelakquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik hou ook nooit wat over, ik geef alles uit
Als je het bij kwikfit ofzo doet wel ja...die verzinnen er van alles bijquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:32 schreef Inu het volgende:
Ik heb automatisch sparen aanstaan, dus er wordt eerst gespaard voor ik iets op kan maken
Maar ik wil naar mn auto laten kijken voor het winter wordt, dus dat kan best een uitgave worden
Nog toffe nieuwe apps gevonden?quote:
gewoon de apps die ik nu vooral gebruik, veronica tv gids, rdp, 3voor12 luisterpaal, wikipanion, heritage, nu.nl, autoblog, flipboardquote:
Nee, weet nog niet waar ik het laat doen. Ik weet iig wel dat er nieuwe ruitenwissers op moeten en de banden moeten omgewisseld worden van voor naar achter en andersom... Maar ik zou het ook wel fijn vinden als ik weet wat er allemaal moet gaan gebeuren de komende tijd, want hij heeft geen beurt gekregen toen ik hem kochtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je het bij kwikfit ofzo doet wel ja...die verzinnen er van alles bij
zeker als ze zo'n goedkope wintercheck actie hebben
gewoon controleren of je voldoende profiel op je banden hebt, accu controleren, koelvloeistof, olie etc
en android 2.1 op mijn foonquote:
Er zit dus meer in het vat binnenkort...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gewoon de apps die ik nu vooral gebruik, veronica tv gids, rdp, 3voor12 luisterpaal, wikipanion, heritage, nu.nl, autoblog, flipboard
binnenkort komen er ook NL boeken beschikbaar in ibooks, dat is weer een +
en ik wacht nog op een goede NL krant met een ipad abo
deukloos bezorgd hierquote:
ja na geoefend te hebbenquote:
Peace.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:00 schreef FUFR het volgende:
schaam je juup. het is nog niet eens avond.
dat doe je toch al?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:57 schreef bleiblei het volgende:
Ik ga naar huis. En 4 x 9 werken denk ik
Maak er 1 van legoquote:
Ik zie allemaal goeie deals op BVA Auctions, maar om nu met het OV naar een gehucht in de middle of nowhere te gaan om een kuub hout te halen, gaat ook nie werkenquote:
R8quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:12 schreef bleiblei het volgende:
Al is een V70 wel een goeie optie.
Betaald alleen blauw (huhu) aan wegenbelasting terwijl het ding 80% van de tijd hier voor de deur staat ws.
Man o man. Ik wacht al een uur.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:54 schreef Blueman het volgende:
Net terug van Pendulum in 013! Was zeer zeker goed!
Nu al even aan het kijken naar die reddingsactie in Chili... wat dat duurt!
ben je met de vacuumpomp geboren?quote:
Dank jequote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:49 schreef -moppie- het volgende:
Moggel Juup. Wat zie je er goed uit!
Doet mij meer denken aan:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:08 schreef -moppie- het volgende:
Doet me een beetje denken aan:[ afbeelding ]
Er is dus nog hoop Juup
Ik zal er aan denkenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet je de volgende keer wel ff scheren hoor Juup
Oh ja, daar heb ik ook nog een paar foto's van online staan van mensen uit deze topicreeks, inclusief een met drie borsten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Doet mij meer denken aan:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oh ja, daar heb ik ook nog een paar foto's van online staan van mensen uit deze topicreeks, inclusief een met drie borsten.
beter dan!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:19 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben moe!
Nog 1 dag werken hierna en dan heb ik weekend!
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:19 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben moe!
Nog 1 dag werken hierna en dan heb ik weekend!
vrijdag ga ik samen met mijn zus winkelen in Utrecht!quote:
Eerst maar even afwachten, dit is the worst scenario.. misschien valt het allemaal wel mee!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:24 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik kan geen vrij krijgen.![]()
Sterker nog, met een beetje pech moet ik in november en december 6 dagen per week werken.
maar jij bent vandaag vrij!quote:
ohja, december in de autobranche, ik was het bijna vergetenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:24 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik kan geen vrij krijgen.![]()
Sterker nog, met een beetje pech moet ik in november en december 6 dagen per week werken.
Herkenbaar!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
vrijdag ga ik samen met mijn zus winkelen in Utrecht!
Ik wil een nieuwe winterjas en nog veel meer.. maar altijd als ik iets wil dan kan ik niks vinden!
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar jij bent vandaag vrij!![]()
[..]
ohja, december in de autobranche, ik was het bijna vergeten
[..]
jij krijgt altijd auto's van Sinterklaas of de Kerstman?![]()
het is meer dat ze zijn collega eruit tiefen vanaf 1 november!
Daar gaat het niet om. Ze hebben mijn collega ontslagen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohja, december in de autobranche, ik was het bijna vergeten
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ze hebben mijn collega ontslagen.![]()
En in november is de baas 3 weken op vakantie. Een andere collega drie weken op vakantie. En dat is lastig met drie verkopers op 2 filialen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Gaan die tegelijk weg? Dat zal toch niet?!
nee, ik bedoel dat alle automerken dan een wedloop houden om de meeste auto's op kenteken te hebben enzo, en dus met allemaal acties gaan stunten en veel willen verkopenquote:
Achterlijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ze hebben mijn collega ontslagen.![]()
En in november is de baas 3 weken op vakantie. Een andere collega drie weken op vakantie. En dat is lastig met drie verkopers op 2 filialen.
Ik vind Eindhoven eigenlijk leuker winkelen dan Utrechtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
vrijdag ga ik samen met mijn zus winkelen in Utrecht!
Ik wil een nieuwe winterjas en nog veel meer.. maar altijd als ik iets wil dan kan ik niks vinden!
Ik vind beiden niks maar inderdaad, ze komt vanuit het Hoge Noorden en dan is het een mooie centrale plek.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind Eindhoven eigenlijk leuker winkelen dan UtrechtMaar als je zus vanuit het hoge noorden komt is het wel een leuke tussenplek
![]()
Ik heb vrijdag een conferentie in Amsterdam, denk dat ik dan de rest van de dag ff vrij neem
ik wil nog wel een keer in Maastricht shoppenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik vind beiden niks maar inderdaad, ze komt vanuit het Hoge Noorden en dan is het een mooie centrale plek.
Dat moeten moppie en ik ook een keer doen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil nog wel een keer in Maastricht shoppen
Jij wilt met mij winkelen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat moeten moppie en ik ook een keer doen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jij wilt met mij winkelen?![]()
wanneer?
Niet echt. Maar idee is ok. Onze eerste date weet je nog.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jij wilt met mij winkelen?![]()
wanneer?
Ik weet nog!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:50 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Niet echt. Maar idee is ok. Onze eerste date weet je nog.
Voor het stoplicht staan terwijl het drie keer groen is geworden?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik weet nog!![]()
Lief dat je je wilt opofferen maar we kunnen ook gewoon hetzelfde doen als toen!
ook dat!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:53 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Voor het stoplicht staan terwijl het drie keer groen is geworden?
omdat jullie elkander zo verliefd aan het aflebberen waren?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:53 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Voor het stoplicht staan terwijl het drie keer groen is geworden?
Dan vraag ik het wel: Want?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
Tip: ga niet naar het lollifantenmuseum!
Een echt lollifantenmuseum?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
Tip: ga niet naar het lollifantenmuseum!
Ik vind Maastricht stomquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil nog wel een keer in Maastricht shoppen
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat jullie elkander zo verliefd aan het aflebberen waren?
bwhehehehequote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
![]()
In de dikke audi van pa&ma om indruk te maken.
Efficient shoppen, ben je een vent ofzo?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Een echt lollifantenmuseum?![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ik vind Maastricht stomHet efficiënts shoppen vind ik nog wel in Rotterdam, maar het leukst shoppen is Haarlem
Nee, maar als ik echt iets moeten hebben ga ik meestal wel naar Rotterdam... Voor de leuk nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bwhehehehe![]()
[..]
Efficient shoppen, ben je een vent ofzo?
Rotterdam
De koopgoot!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar als ik echt iets moeten hebben ga ik meestal wel naar Rotterdam... Voor de leuk niet
Dat dus.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
De koopgoot!
Alleen om de naam ga ik al niet!
Ik meer om de mensen in die goot eigenlijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
De koopgoot!
Alleen om de naam ga ik al niet!
nou niet op tv, waarom UPC een nieuw droogneukkanaal (hihi kanaal!) heeft aangeschaft mag R8 weten, maar er is niks aanquote:
loop es door het stationquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat dus.
Daarbij ga ik niet naar een andere stad als ik echt iets moet hebben, dan loop ik Eindhoven wel ff in
Voor mij is dat het dichtste bij als Dordrecht het niet heeftquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat dus.
Daarbij ga ik niet naar een andere stad als ik echt iets moet hebben, dan loop ik Eindhoven wel ff in
Oh ja, arme jij!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Voor mij is dat het dichtste bij als Dordrecht het niet heeft
Daarvoor moet ik naar boven.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dat kanaal waar jij alleen de pincode van weet!
Ik moet er vrijdag naar toe, hebben ze de bushalte bij ons om de hoek opgeheven.quote:
Heeft mijn carkit een code?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:05 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik naar boven.![]()
De code is gewoon de standaard code. De zelfde code als je carkit.
000 en de laatste zal ik niet verklappen,quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:05 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik naar boven.![]()
De code is gewoon de standaard code. De zelfde code als je carkit.
Vandaar dat je telefoon niet verbonden krijgt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Heeft mijn carkit een code?![]()
En boven, dan lig je meteen!
Daar ken ik niks... en net zoveel hangjongeren als in Rotterdamquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh ja, arme jij!![]()
Je kunt ook gewoon winkelen in Den Haag!
ik denk dat dit geen 1 is...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
000 en de laatste zal ik niet verklappen,
Neem de fiets?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik moet er vrijdag naar toe, hebben ze de bushalte bij ons om de hoek opgeheven.
Voor de dichtstbijzijnde moet ik eerst 10 minuten lopen![]()
Colt moet me dus effe brengen, dan moet ik wel wachten maar ik vertik het om te lopen!
1234quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
000 en de laatste zal ik niet verklappen,
luister mijn telefoon kan dat ding niet vinden!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:08 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Vandaar dat je telefoon niet verbonden krijgt.![]()
OMG
lui wijfquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik moet er vrijdag naar toe, hebben ze de bushalte bij ons om de hoek opgeheven.
Voor de dichtstbijzijnde moet ik eerst 10 minuten lopen![]()
Colt moet me dus effe brengen, dan moet ik wel wachten maar ik vertik het om te lopen!
Eerst op zoeken drukken op je radio.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
luister mijn telefoon kan dat ding niet vinden!
minder negerts though. Wel bontkraagjes...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Daar ken ik niks... en net zoveel hangjongeren als in Rotterdam
Dat doen de randjongeren wel. Zonder slot overigens.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
die ik dan vervolgens de hele dag om een paal moet vastbinden?
Dan nog niet! Ik heb heus wel alles geprobeerd heur!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Eerst op zoeken drukken op je radio.
op het station zijn bewaakte stallings!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
die ik dan vervolgens de hele dag om een paal moet vastbinden?
das erger, jwzquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
minder negerts though. Wel bontkraagjes...
Dan heb ik liever negerts.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
minder negerts though. Wel bontkraagjes...
Naar het station fietsen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op het station zijn bewaakte stallings!
Je moeder is een hoer.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat zegh jij over main moedehr?!!
Wij zijn ook lui.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal nog eens bij jullie op bezoek komen... En ik ben nog wel dik en lui...
Misschien hadden we wel een dikke prijs gewonnen!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:19 schreef ColtZ40 het volgende:
Ze bellen net op van de sponsorlotterij. Vragen ze naar de heer H....(achternaam van moppie).
Dus ik zeg die woont hier niet en hang op...... Is dat een goed antwoord.![]()
![]()
je had moeten zeggen dat die is overleden en dan heel hard gaan huilenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:19 schreef ColtZ40 het volgende:
Ze bellen net op van de sponsorlotterij. Vragen ze naar de heer H....(achternaam van moppie).
Dus ik zeg die woont hier niet en hang op...... Is dat een goed antwoord.![]()
![]()
Ik was er snel van af. Maar dat spookt ook door mijn hoofd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Misschien hadden we wel een dikke prijs gewonnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |