Dat klinkt relaxed Groofsken!

Dat beeld heb ik sowieso altijd van jullie drietjes. Een heel gezellig, vrolijk en relaxed gezinnetje!

Op de dagen dat een van ons thuis is wordt Emma ergens tussen 07.00 en 09.00 wakker en dan krijgt ze haar 1e fles.
Op de dagen dat wij werken staan we om 6 uur op, zorgen dat we klaar zijn en maken Emma dan rond 06.30 wakker voor haar 1e fles. Dan wordt ze even gepoest en gaat ze richting het KDV. Wij hebben dus nog geen echte ontbijtperikelen.
Incantrix, ga je nou niet te veel zorgen maken joh! Het is toch juist goed dat je dit ontdekt hebt en er wat mee doet?

Misschien ontdek je nog meer dingen die je daarna verandert maar dat zie je dan wel weer! Stef is toch lekker vrolijk en levendig? Nou dan! Niet te druk maken hoor!
Ik moest altijd een beetje grinniken om alle verschoonperikelen die ik hier las. Emma bleef altijd lekker liggen en ligt hooguit een beetje te spartelen met haar benen en te lachen. Totdat Emma bedacht dat het echt supertof is om je supersnel op je buik te gooien als je luier net open is. Whoppakee, rondspattende poep.
Karma is a bitch enzo.
Ik lees dat de verschillende billenprobleempjes minder aan het worden zijn!
Claudia, wat een mooie curve van Ivan! Leuk om te zien dat hij terug lijkt te keren naar het lijntje van zijn geboortegewicht! Hoe lang is hij nu?
Ik zag nog foto's van zijn WBB, wat een cool ding zeg! Ben heel benieuwd naar foto's van Ivan op zijn WBB straks! Enne, ik ben ook heel erg blij dat jij er nog bent!
BJ, dat klinkt als een moeilijke maar ook fijne dag! Fijn dat jullie in ieder geval nog afscheid hebben kunnen nemen. Sterkte.
Mag ik even de trotse mama uithangen? Ik ben vanmiddag met de mini naar de revalidatiearts geweest. Ze stelde een aantal vragen over hoe het nu gaat en d'r ontwikkeling. Op alles kon ik bevestigend antwoorden.

Het gaat gewoon zo ontzettend goed, op het drinken na maar daar kan die arts ook niks aan doen.
Emma's voet is ook nog goed beweeglijk en ze doet ermee wat ze ermee moet doen. De volgende afspraak is waarschijnlijk pas tegen de tijd dat ze gaat lopen en staan; dan wordt er gekeken of ze een maatwerkschoen nodig heeft of wellicht een maatwerkspalkje voor in een confectieschoen.
Ymme, ik heb weinig tips voor je behalve de volgende: Maak er geen strijd van. Als hij echt honger heeft gaat 'ie wel eten. Bied desnoods tussendoor een klein flesje aan maar ga niet lopen forceren met dat lepeltje.
Wickie, hoe gaat het nu met Mette?
EDIT: Niet snel posten als ik nog aan het typen ben he!

Fijn om te lezen dat het drinken weer beter gaat en dat het 'gewoon' een lichamelijke oorzaak lijkt te hebben. Hopelijk is ze er snel bovenop. Veel plezier vanavond!