abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87523137
Ik maakte uit de posting van Twinkly op dat ze gewoon de goedkoopste volle yoghurt geeft, maar ik kan ernaast zitten. Ik heb voor mezelf trouwens een heel zachte, vrij vol smakende magere yoghurt. Ik vind een zure smaak niet zo erg, maar ik gruwel van dunne yoghurt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87523208
Asy, klopt van die yoghurt, maar wie weet geef je liever magere ;) Ik geef Niels bijvoorbeeld 's middags halvarine (alhoewel dat ook niet zo gezond is...) ipv roomboter zoals 's morgens, omdat ik de verzadigde vetten toch niet zo'n prettig idee vind. Dan maar zoveel mogelijk afwisselen. 's Avonds krijgt hij olijfolie en soms zonnebloem olie. Van olie denk ik dat het nog de gezondste vorm van vet is.

quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 08:45 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat zielig. ;( Als het zo'n drama voor hem is en als hij er weinig baat bij heeft dan zou ik er ook niet nog een keer mee aan de slag gaan.

Ik herken er een beetje het drama in dat we hebben gehad om onze oude, zieke kat pilletjes te geven. Uiteindelijk hebben we besloten hem die stress niet meer aan te willen doen.
Hij kon niet drinken door een volle neus, maar na het uitzuigen was hij zo overstuur (echt een half uur snikken en ons bang aankijken) dat hij nog niet wilde drinken. Dan had ik net zo goed even kunnen wachten tot na de neusspray het snot er vanzelf uitliep. Op youtube staat een filmpje van een ontspannen baby waarbij de neus uitgezogen wordt terwijl er een rustgevend liedje klinkt :')
Oh, wij hadden precies hetzelfde met een zieke kat :'( die had nierfalen en moest onder dwang gevoerd worden... te zielig gewoon
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_87523226
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 08:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik maakte uit de posting van Twinkly op dat ze gewoon de goedkoopste volle yoghurt geeft, maar ik kan ernaast zitten. Ik heb voor mezelf trouwens een heel zachte, vrij vol smakende magere yoghurt. Ik vind een zure smaak niet zo erg, maar ik gruwel van dunne yoghurt.
klopt.
En same here met dunne yoghurt, brr. Voor mezelf koop ik die AH biologische magere yoghurt.
Wat een verschil kan een bacteriecultuur maken zeg!
lol, biologische bacteriën _O-
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_87523719
De GI-index kende ik niet :N Al vrees ik dat Thomas niet altijd de beste dingen krijgt die erop staan :@ Hij eet zo graag pompoen bijvoorbeeld :Y

Maar als ik het goed begrijp, geven jullie allemaal gewone yoghurt aan kinderen? Tegen ons hadden ze gezegd dat we daar eigenlijk moesten mee wachten tot hij 12maand is.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 09:29:30 #230
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87523873
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 08:58 schreef Twinkly het volgende:

[..]

klopt.
En same here met dunne yoghurt, brr. Voor mezelf koop ik die AH biologische magere yoghurt.
Wat een verschil kan een bacteriecultuur maken zeg!
lol, biologische bacteriën _O-
Ooh, dan had ik het verkeerd gelezen :D
Ik heb altijd dezelfde biologische (magere) yoghurt (bio+). Toch verschilt het heel erg van dikte per pak. Van de week was het dunner en nu het nieuwe pak is weer dik.

Harry krijgt wel roomboter. Ik geloof niet dat het zo'n kwaad kan bij die kleintjes omdat ze daarvoor teveel verbranden in tegenstelling tot ons volwassenen. Voor onszelf gebruiken we andere boter.

In het schema van Kleintjes staat trouwens dat hij jonge pitloze kaas mag. Betekent dat dat hij ook geitenkaas mag?
pi_87523899
Leonieke, het zal dan wel zo zijn dat in Nederland een ander advies gegeven wordt. Geldt dat advies in België voor alle koemelkproducten?

Ik vind net een GI-lijst waarin onder slecht snelkookrijst staat en onder goed basmati en kleefrijst. Ja ja :P Ik geloof er niets van.

Asy geitenkaas mag hoor :Y En geitensmeerkaas is ook heel lekker :9
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_87524024
Ja :Y koemelkproducten pas vanaf 12 maanden. Ze hadden dit advies beter niet gegeven aangezien Thomas zijn melk niet meer drinkt. Anders kon ik eens met yoghurt proberen.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 09:40:06 #233
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87524121
Jippie, dan ga ik Harry straks een boterham met geitenkaas geven :Y)
pi_87524162
Ik vind het soms maar lastig hoor, ik wil Minke uiteraard een goede basis meegeven maar merk dat ik zelf ook niet echt goed weet hoe het "moet"... Nu valt het nog wel mee, ik geloof niet dat ze echt veel "slechte" dingen binnen krijgt maar toch gaat het een beetje knagen soms.
Waar ik me wel een beetje zorgen om begin te maken is straks het gedeelte ontbijt... nu krijgt ze s ochtends rond 6.15 een fles van me, terwijl manlief nog even doorslaapt en leg ik Minke ook weer terug in bed daarna zodat man nog even tijd heeft om rustig te douchen, aan te kleden en de boel klaar te maken voor vertrek... Maar als ze straks met boterhammetjes en zo moet beginnen 's ochtends ipv flessen, dan zou ik nu nog niet echt zien hoe ik dat moet gaan inpassen... Ik moet echt rond 6.45 de deur uit (zijn) ivm werk maar kan haar moeilijk al om 6.15 aan de keukentafel planten voor een boterham, dat gaan wij denk ik allebei niet trekken... Nou ja, gelukkig hebben we nog effe om te kijken hoe en wat.

Twinkly, dat uitzuigen was hier ook altijd drama hoor, maar het werd wel minder naar mate ze ouder werd (of het meer gewend was denk ik)... maar Minke vind alles drama als ze verkouden is, je mag dan gewoon niet bij haar neus in de buurt komen... dus dan maar zo want dat geeft de minste na zorg en is het snelst gebeurd (bij ons dan). Maar leuk is anders, zeker als Niels zo overstuur raakt. :*
pi_87524260
Wat vervelend Leonieke. Wat voor alternatief zou je hem dan kunnen geven in plaats van de fles? Hij moet toch wel melk binnen krijgen?

Lijnloos misschien kun je dan in plaats van een boterham pap geven? Of gaat dat niet sneller bij Minke? Of desnoods in de auto een boterham uit het vuistje...

Herkenbaar dat alles drama is in de buurt van de neus. Neus afvegen mag ik ook niet, maar dat zal toch moeten :P
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_87524284
Lijnloos, gaat Minke naar een onthaalmoeder/kdv? Hier is het zo dat we Thomas thuis zijn fles zullen blijven geven (zolang hij dat nodig heeft) en hij rond 8.30u bij de onthaalmoeder een boterham zal krijgen. Is dit bij jullie geen optie? Ik ben al heel blij dat we 's ochtends dit drama niet door moeten :@
pi_87524327
oh ja... dat kan natuurlijk ook bij het kdv misschien... :@ had ik nog niet echt over nagedacht. Ze krijgt tussen de middag daar ook altijd een boterham, dus misschien kan dat ook wel 's ochtends. Maar eens navragen. Tnx Leo!
pi_87524369
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 09:45 schreef Twinkly het volgende:
Wat vervelend Leonieke. Wat voor alternatief zou je hem dan kunnen geven in plaats van de fles? Hij moet toch wel melk binnen krijgen?
Geen idee dus :N
Hij heeft nu vanochtend nog maar 180cc melk binnen (zijn vorige fles was gisteravond rond 20u) en meer krijgen we er dus echt niet in (die 180cc is verspreid over anderhalf uur gegeven). De volgende fles krijgt hij dus pas vanavond en ook dat zal niet meer dan die hoeveelheid zijn.
quote:
Lijnloos misschien kun je dan in plaats van een boterham pap geven? Of gaat dat niet sneller bij Minke? Of desnoods in de auto een boterham uit het vuistje...

Herkenbaar dat alles drama is in de buurt van de neus. Neus afvegen mag ik ook niet, maar dat zal toch moeten :P
Of idd, een boterham in de auto :Y Had ik nog niet aan gedacht.
pi_87524432
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 09:47 schreef Lijnloos het volgende:
oh ja... dat kan natuurlijk ook bij het kdv misschien... :@ had ik nog niet echt over nagedacht. Ze krijgt tussen de middag daar ook altijd een boterham, dus misschien kan dat ook wel 's ochtends. Maar eens navragen. Tnx Leo!
Graag gedaan :)
Blijkbaar is het bij onze onthaalmoeder de gewoonte dat alle kindjes rond 8.30u aan de tafel zitten om hun boterhammetjes te eten.
Thomas mag zich nu bezig houden met sabbelen op een cracotte :)
  donderdag 14 oktober 2010 @ 10:41:21 #240
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_87525701
Lijnloos, ik zat ook met het ochtendritueelprobleem, geen tijd voor en zo. Diëtiste zei dat het heel makkelijk was als Noortje 's ochtends aanleert dat ze pap krijgt. Het kost even wat tijd het te leren eten van een lepel in de ochtend maar als ze het eenmaal doorheeft dan was het volgend de diëtiste de meest snelle manier van ontbijt geven. Binnen een kwartier had zij het ontbijt bij haar dochter naar binnen gewerkt. Boterham duurde zeker 3 kwartier. (nu zijn wij nog niet zo ver maar je kan je er maar druk om maken ;) )
pi_87525735
kijk uit met bammetje eten in de auto, want je kindje kan niet goed opkokken in een autostoeltje. en je kan niet makkelijk zelf ingrijpen/het in de gaten houden.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 14 oktober 2010 @ 11:14:45 #242
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_87526607
Ymme, lange vingers vind ik voorlópig nog een ontzettende no-go inderdaad. Daar zit zó veel suiker op, ik zie er het nut niet van. Ik herken het wel dat mensen (lees: mijn moeder) soms heel irritant aan kunnen dringen op het 'verwennen' van je kind met eten. Ik ben niet zo streng als bijv. Webkim, Stef mag bij mijn moeder best een pyamapapje of een keer een halve liga ofzo (op het KDV krijgen ze ook wel eens een volkorenkoekje als er een kindje jarig is en ik kan daar niet zo mee zitten), maar ik zie niet in waarom je per sé etenswaren nodig hebt om je affectie uit te drukken. Stef wordt ook heel blij van een rijstwafeltje of van een soepstengel, en ik hoop mijn moeder ooit nog eens aan het verstand te peuteren dat ze hem ook kan verwennen door hem aandacht te geven, of iets leuks met hem te gaan doen ofzo. Maarja, vaak praat je toch een beetje tegen een blinde muur he? -O-

Marlinde, jémig wat heftig allemaal zeg.. Meis, enorm veel sterkte voor jullie allemaal! :* Het lijkt me inderdaad een erg goed idee om Tessa mee te nemen in een doek, lijkt me ook voor jezelf niet geheel onprettig :* Heb je tenminste je kleine meid dicht tegen je aan.

Groofs, je filmpje doet het niet op de laptop -O-

Vlindur, het had gisteren nog flink wat voeten in de aarde om dat zalfje te krijgen: de huisarts had het recept al eergisteren naar de apotheek gestuurd, maar daar was klaarblijkelijk iets misgegaan. Ik kwam daar dus met 10,5 kilo kind op mijn arm na al onze trappen (had gisteren nogal last van mijn bekken :')) en toen werd ik gewoonweg afgebekt door één of ander dom wijf.. Ik kreeg mijn lief niet te pakken (die had contact gehad met de arts, maar zat in een vergadering op zijn werk), dus ben ik naar de huisarts gelopen, wéér trappen op, om erachter te komen dat er daar niemand aanwezig was :( :( Ik dus weer onverrichter zaken naar huis.. Uiteindelijk heeft lief het opgehaald na zijn werk, na eerst ook afgeblaft te zijn door hetzelfde wijf heeft hij het noodnummer van zijn arts gebeld en toen kon het ineens wel :')
Anyway, het zalfje is anders dan dat van jou, maar volgens mij komt het hoofdbestanddeel wel overeen. We hebben er nu twee keer mee gesmeerd en de wonden zijn nog hetzelfde, maar de rode bulten en plekken zijn nu voor een heel deel weg al. Bovendien is het witte spul dat erin geplakt zat nu ook weg en dat vind ik wel heel fijn.. :* voor jou en Rienk! Irritant dat jij ook zo op moet letten bij een oma, irritant is dat!

Asy, ik laat hem niet slapen in zijn blote billen omdat hij juist als hij slaapt vaak veel plast. Ik laat hem overdag vaak wel her en der even een tijdje in blote billen rondkruipen, dat vind hij ook wel fijn geloof ik :) En ondertussen heb ik haar al een PM kunnen sturen :)

Aoraki, wij hebben het nooit eerder zo gehad eigenlijk. En idd, ik ga het zeker nog wel even bespreken. Ik ben dolblij met die meiden hoor, echt, maar dit was gewoon ff zo'n momentje. Het komt verders wel goed, wij hebben natuurlijk ook altijd van die wazige dingen ;) Toen Stef net naar het KDV ging zijn zo ongeveer alle leidsters uitgelopen om te komen kijken naar zijn wasbare luiers, hij was een hele tijd de enige die gekolfde melk meekreeg en nu met het rapleyen is hij wederom de vreemde eend in de bijt :D

Wolf, wat goehoed!! *O* Stoere vent! En heuj, bijna jarig! *O*

Hi BJ! Wat lijken me die nachten toch lóódzwaar zeg.. Respect hoor, ik vind het echt knap dat je dat doet. Onregelmatige diensten, pfff! We zijn uiteindelijk niet meer naar de kinderboerderij gegaan, het was allemaal een beetje bluh ofzo ;) Na bovenstaand verhaal met de apotheek was ik er wel klaar mee weer, haha! De zalf helpt gelukkig wel, dus ik hoop dat het van hieruit telkens weer beter zal gaan :) Meis, ik wens je enórm veel sterkte vandaag, ook zo'n dubbel moment.. Aan de ene kant een moment dat je de rest van je leven enorm zult koesteren, maar ook een moment dat je heel veel energie zal kosten, omdat het zo beladen is. Neem je Evie uiteindelijk toch mee? Dikke :* !!

Claudia, ik ben echt een wicht hoor, maar wat is er mis met druiven? Zitten daar teveel suikers in ofzo? Stef eet niet zo vaak banaan, maar druiven hebben we regelmatig voor hem. Samen met peer is dat echt favoriet! -> Oh, even verdergelezen, en die index kende ik niet. Voel me nu een beetje -O-, omdat we daar totaal geen rekening mee hebben gehouden. Stef krijgt elke dag fruit, groente, volkorenbrood en yoghurt (volle schepyoghurt, dunne yoghurt uit pak is zowat niet te geven :P). Ik dacht dat dat al wel heel wat was eigenlijk -O-

Oh Twinkly -o- :* Wat naar zeg! Dat uitzuigen zijn wij ook mee gestopt (weliswaar niet met dat ding, maar met een normale neuspeer), omdat Stef dat ZO gruwelijk vind dat het niet fijn voelt. Dikke :* voor jou, wat een rottige verkoudheid zo..

Leonieke, poeh hee, ik zou het zo ook niet weten.. Wat supernaar zo, ik zou willen dat ik een goede tip voor je had! :*

Hiero gaat het prima, de zalf is dus uiteindelijk binnen en hoewel de billen nog steeds net zo openliggen lijkt de huid eromheen véél rustiger te zijn geworden. Strakjes ga ik maar eens maatje 5 luiers kopen, het kind lekt nu van de één op de andere nacht door 4+ heen :') Ik had gisteren trouwens een ongelooflijke eye-opener qua verschonen. Stef is altijd ENORM onrustig bij het verschonen, zo erg dat we merken dat als hij bij een oppas is (vriendin of mijn moeder, maakt niet uit) ze hem vaak niet of zo min mogelijk verschonen omdat het zo'n drama is. Ik heb daar een keer een invlajuf van het KDV over gesproken, want die zei het ook al. Zij kreeg hem zelfs alleen maar verschoond als ze hem op de grond legde :o Nu haalde lief Stef vandeweek wat eerder op als normaal, precies op het moment dat hij van bed gehaald werd na zijn middagslaapje. De vaste leidster gaf hem nog even een schone luier zodat hij fijn meekon.. En hij bleef gewoon líggen! :o :o Toen lief uiterst verbaasd vroeg hoe ze dát in vredesnaam voor elkaar kreeg zei ze "Nou gewoon, zeggen dat hij moet blijven liggen."

Maar dat deden wij dus ook altijd al.. Gisteren dacht ik dus, geïnspireerd door dit verhaal "je kúnt het wel, dus nu ga je dat ook bij mij doen" en ik heb maar een paar hele simpele dingen anders gedaan.. En het werkte gewoon :o Bij zijn vader is Stef nog steeds wriemel 1e klasse, maar bij mij lígt hij gewoon tijdens het verschonen!! :o *O* Wat ik anders heb gedaan is eigenlijk maar één ding: niet meer toegestaan dat hij ging staan tussen het verschonen/aankleden door.. Nu mag hij alleen nog maar liggen (ik leg hem nu terug als hij ook maar iets anders doet dan op zijn rug liggen) en eventjes zitten als hij een schone romper of shirt aankrijgt. Daarna meteen weer liggen dus. Ik ben verbaasd en eigenlijk ook wel een beetje beschaamd: ik heb al die tijd gedacht dat dit probleem voortkwam uit het feit dat Stef een druk, levendig mannetje is dat áltijd bezig is en wil spelen. Uiteindelijk bleek het probleem dus veel meer bij onszelf te liggen en dat vond ik best wel schokkend.. Dat dat zo in mijn blinde vlek zat! :o Ik hoop echt dat er niet meer dingen zijn die ik toeschrijf aan zijn karakter, terwijl ik daar eigenlijk zelf debet aan ben..
3!
pi_87530573
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 09:47 schreef Lijnloos het volgende:
Dat lijkt me een prima oplossing. Ivan werkt heel makkelijk een fles en boterham achter elkaar weg, maar niet alle kinderen zijn zo. Wat Twinkly zegt is ook een prima oplossing, namelijk om pap te geven. Dan krijgt ze melk en granen tegelijkertijd en dat kost minder tijd.

Wij geven Ivan eerst een boterham en daarna de fles. Op hectische dagen eet hij zijn boterham alleen. Dat kost ons geen tijd en hij heeft zijn boterham zo op.
pi_87530640
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:14 schreef Incantrix het volgende:

Claudia, ik ben echt een wicht hoor, maar wat is er mis met druiven? Zitten daar teveel suikers in ofzo?
Nu gaat iedereen zich ineens druk maken. :o Als je varieert met fruit zit het wel goed, hoor. Peer is ontzettend gezond!
pi_87530845
Ik herken dat van het verschonen wel, Icantrix. Ivan wil zich op zijn buik draaien en zitten en staan en probeert zich eronderuit te wurmen. Hij mag van mij alleen maar liggen, ik vertel hem wat ik van hem verwacht en wat ik ga doen, ik blijf vrolijk en ga zingen en geef hem eventueel iets om hem af te leiden. Ik merk dat dat wel aardig werkt. Als ikzelf gefrustreerd raak of hem met de verwachting ga verschonen dat hij lastig gaat doen, dan gaat hij dat ook doen. Een soort self-fulfilling prophecy.

Neem het jezelf niet te veel kwalijk, hoor. Het zal wel een combinatie zijn van temperament, leeftijd (Ivan zit duidelijk ook in zo'n fase) en hoe je er zelf mee omgaat. Het kan zo maar zijn dat jij een volgende keer hetzelfde doet en het effect toch anders is. Stef is natuurlijk ook geen robotje!

En zo leer je langzaamaan nog steeds allerlei dingen over je zoon. Mooi, toch? O+
pi_87531656
Ik heb toevallig ook gister peren gekocht, maar wanneer zijn die nou rijp? Waarom verkleuren die dingen niet gewoon zoals bananen? Ik laat ze vaak te lang liggen zodat het van die slijmerige draden krijgt :X

En ik moet echt minder potjes geven, Want hij had laatst een banaan en dat vond hij maar raar spul. :@
Vervolgens wel binnen 5 minuten het bakje leeg, maar ok :)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_87531939
Je weet of een peer rijp is door te voelen of hij heel hard of een beetje zacht is, Vlindur. Ik heb begrepen dat je dat het beste kunt doen op de plek naast het steeltje. Zo doe ik dat met meloen ook, trouwens. Ik voel bij de navel of de schil wat meegeeft. Ik zit er met peer wel eens naast en dan eet ik de peer gewoon zelf op terwijl ik Ivan alsnog een banaan geef.

Een lastigere vraag vind ik hoe je weet of een appel wel lekker is. Mijn lief scoort al 6 maanden lang smerige appels bij de supermarkt. Ik ben maar gestopt om ze te eten. :{
pi_87532286
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:59 schreef Claudia_x het volgende:
Je weet of een peer rijp is door te voelen of hij heel hard of een beetje zacht is, Vlindur. Ik heb begrepen dat je dat het beste kunt doen op de plek naast het steeltje. Zo doe ik dat met meloen ook, trouwens. Ik voel bij de navel of de schil wat meegeeft.
Zo doe ik het ook. Hij verkleurt ook een beetje richting geel en gaat iets zoeter ruiken, maar het drukken naast het steeltje is het duidelijkst.

Ik liep echt hopeloos achter met meelezen, ben ziek geweest en we zijn een paar dagen weg geweest naar Euro disney. Erg leuk! Jammer dat Claire bijna nergens in mocht, maar met de babyswitch had mijn oudste dochter weer geluk dat ze dan 2 keer mocht.

Met Claire gaat het goed. Ze staat steeds vaker en langer even helemaal los en heeft ook haar eerste losse stapjes gezet. Ze is ook bezig met leuk napraten, als wij haar vragen iets te zeggen luistert ze niet maar als haar grote zus wat vraagt doet ze het wel. Maar ik heb niet het idee dat ze het ook begrijpt hoor. Bovenin zitten er 2 kiezen te duwen, laat ze maar snel komen wat mij betreft. Het is gewoon een heerlijk meisje, een echte lachebek O+
Ohja, we zijn ook haar kamertje aan het opknappen, 2 muren opnieuw behangen nu. Het stinkt nu zo erg in haar kamer dat ze nu lekker bij ons op de kamer slaapt in het campingbed.
pi_87532363
Mart eet op het moment echt slecht.
Fruit 3 happen en mond gaat dicht en echt niet meer open. Brood 2 happen en met avondeten 4 of 5 happen.
Denk dat dit te maken heeft met zijn tanden ofzo. Ik doe hierdoor maar een extra schepje voeding in zijn laaste fles. Hij krijgt er overigens nog maar 3 op een dag. En zelfd die gaan meestal niet helemaal op.
Daarom nu maar begonnen 's ochtends met pap via een lepel.

Is dit allemaal niet te weinig?
pi_87533832
Wauw, Inca wat fijn dat deze tip van het KDV zo goed lijkt te werken! Ik heb hier exact hetzelfde en merk dus dat ik veelal gefrustreerd raak van het enorme gedraai e.d tijdens luierverschonen, ik vind het echt een ramp en moeilijk om kalm te blijven en mn stem niet te gaan verheffen.
Ik ga eens met de tip van jou aan de slag ^O^
en maat 5 luier alweer :o :o wauw wat een beertje

Twinkly :* voor de rotnacht, wat zielig dat het neus uit zuigen ZO'N strijd was, ik zou het dan niet eens meer doen en het laten bij een spray.
Nog een weekje, dan is je kleine man baby-af *O* gaat nou wel heel hard
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')