Neuh, dankje. Dan had ik die voicemail al lang een keer gebeldquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Geef Roel een eigen zeuritem![]()
Op de radio!
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:07 schreef alors het volgende:
Een plaatje speciaal voor Domien en RoelAlles is Liefde
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:07 schreef alors het volgende:
Een plaatje speciaal voor Domien en RoelAlles is Liefde
![]()
Als je had geluisterd, had je kunnen horen dat het een 035, dus lokaal, nummer is. Daar verdienen we geen cent aan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bellen het zo gigantisch veel mensen dat 't nog wat centen oplevert? Dat en een ander item minder en je kunt zo een plaat extra in een uur duwen!
Nee, ik vind het echt geen enkel probleem dat er kritiek is. Integendeel, ik luister er erg graag naar! Maar ik zie ie-de-re dag hetzelfde gezeur. Dan denk ik: wat doe je hier nog? En wat is voor hem of mij of jullie de meerwaarde om al dat gal hier dag na dag op het forum te spuien?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Pst Domien, ff serieus, is het nou echt zo erg als 1 iemand commentaar heeft?
Ik vind het wel super dat je je werk zo serieus neemt en verdedigt![]()
Maar Roel kan niet eens lachen om Timur en Ramon, dus ik weet niet of die wel humor heeft
Ach, er zitten wat raszeikerds hier, da's een bekend gegeven. Maar goed, dat is toch ook niet erg? Er zijn ook zat mensen die de boel wel kunnen waarderenquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, ik vind het echt geen enkel probleem dat er kritiek is. Integendeel, ik luister er erg graag naar! Maar ik zie ie-de-re dag hetzelfde gezeur. Dan denk ik: wat doe je hier nog? En wat is voor hem of mij of jullie de meerwaarde om al dat gal hier dag na dag op het forum te spuien?
Twee jaar geleden kwamen hier regelmatig 3FM-jocks langs. Die tijd ligt ver achter ons, als ik nu de sfeer binnen dit topic bekijk. Nogmaals, kritiek is niet erg, maar die strontkar hoeft niet iedere dag door het dorp getrokken te worden.
Welkom op Fok!quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, ik vind het echt geen enkel probleem dat er kritiek is. Integendeel, ik luister er erg graag naar! Maar ik zie ie-de-re dag hetzelfde gezeur. Dan denk ik: wat doe je hier nog? En wat is voor hem of mij of jullie de meerwaarde om al dat gal hier dag na dag op het forum te spuien?
Twee jaar geleden kwamen hier regelmatig 3FM-jocks langs. Die tijd ligt ver achter ons, als ik nu de sfeer binnen dit topic bekijk. Nogmaals, kritiek is niet erg, maar die strontkar hoeft niet iedere dag door het dorp getrokken te worden.
quote:
Precies, maar die posten niet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach, er zitten wat raszeikerds hier, da's een bekend gegeven. Maar goed, dat is toch ook niet erg? Er zijn ook zat mensen die de boel wel kunnen waarderen.
Nogmaals: we hoeven echt geen parade van vogels die in onze aars gestoken worden, maar ik snap gewoon niet wat voor iemand de meerwaarde/lol kan zijn om iedere dag hetzelfde gezeur te plaatsen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach, er zitten wat raszeikerds hier, da's een bekend gegeven. Maar goed, dat is toch ook niet erg? Er zijn ook zat mensen die de boel wel kunnen waarderen.
Draai dan Olive! Doe het voor mij! En voor Roelquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nogmaals: we hoeven echt geen parade van vogels die in onze aars gestoken worden, maar ik snap gewoon niet wat voor iemand de meerwaarde/lol kan zijn om iedere dag hetzelfde gezeur te plaatsen.
Ik ga al weg. Lijkt me het beste.
Morgenochtend maar weer eens Mads Langer draaien, denk ik.
Nou, dat vind ik dan best jammer, want ik vind het best tof dat je af en toe hier post hoor!quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nogmaals: we hoeven echt geen parade van vogels die in onze aars gestoken worden, maar ik snap gewoon niet wat voor iemand de meerwaarde/lol kan zijn om iedere dag hetzelfde gezeur te plaatsen.
Jamaar jamaar, ik wil ook radio luisterenquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Als je had geluisterd, had je kunnen horen dat het een 035, dus lokaal, nummer is. Daar verdienen we geen cent aan.
'Dat en een ander item minder en je kunt zo een plaat extra in een uur duwen!'
Spotify, Roel. Spotify. Dat zeg ik niet graag, maar als zelfs die ZES minuten spreektijd (!) jou niet kunnen bekoren, dan heb je gewoon echt niets bij @Work te zoeken, blijkbaar. Dan moet je lekker een cd'tje, je iPod in shuffle, of Spotify opzetten. FYI: er zit maar 1 item in 'uur 1', dat is de Voicemail.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jamaar jamaar, ik wil ook radio luisteren. Ben ik al zo oud dat ik naar Radio 2 moet verkassen?
Ik heb geen idee! Maar als je je druk maakt over een item van 30 seconden, dan misschien wel. Of naar Skaai.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jamaar jamaar, ik wil ook radio luisteren. Ben ik al zo oud dat ik naar Radio 2 moet verkassen?
Het lijkt er eigenlijk wel op hequote:Op maandag 11 oktober 2010 15:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Skaaiquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik heb geen idee! Maar als je je druk maakt over een item van 30 seconden, dan misschien wel. Of naar Skaai.
quote:Ladies from the eighties! Bepaal hier wat je hoort om half 4.
Bangles - Walk like an Egyptian 38%
Madonna - Dress you up 14%
Salt 'n Pepa - Push it 48%
quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik ga dit ff stil huilend in een hoekje zitten verwerkenquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik heb geen idee! Maar als je je druk maakt over een item van 30 seconden, dan misschien wel. Of naar Skaai.
Dan vindt ze bij voorbaat iedereen kut denk ik?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Anouk jury plaats in The Voice geweigerd, jammer. Dat was leuk geworden
.
De discussie staat er nog hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:27 schreef Pino112 het volgende:
Ben even aan het eten, meteen een discussie gemist
Dat dacht ik ook als eerste ja. Tot ze iemand wel leuk vind. Dan is ze ook meteen echt enthousiast en dat leek mij wel leuk om te zienquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:27 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dan vindt ze bij voorbaat iedereen kut denk ik?
Onder het mom 'ik herken hier mezelf in' stemt ze dan voorquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook als eerste ja. Tot ze iemand wel leuk vind. Dan is ze ook meteen echt enthousiast en dat leek mij wel leuk om te zien.
"Nee nu ik je zo zie ga je toch niet door je hebt weer zo'n copycat."quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Anouk jury plaats in The Voice geweigerd, jammer. Dat was leuk geworden
.
Ik vrees het ook, dan moet ik hem straks zelf maar draaien...quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk dat bij de meeste de titel niet heel veel zegt.
Ze kan als ze iets niet leuk vindt behoorlijk bot uit de hoek komen, dat heb ik ooit bij Giel 's ochtends wel eens gehoord...quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Anouk is echt niet zo een bitch als ze lijkt hoor.
Beter een Anouk dr in dan bv een Ilse deLange die iedereen maar mee neemt omdat ze ze lief en of zielig vindt
Ik vind het maar een simpel wijf die Anouk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Anouk is echt niet zo een bitch als ze lijkt hoor.
Beter een Anouk dr in dan bv een Ilse deLange die iedereen maar mee neemt omdat ze ze lief en of zielig vindt
Nou is ze dat allesbehalve.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het maar een simpel wijf die Anouk.
Nou ja, dat maakt dr juist geschikt voor die programma's.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze kan als ze iets niet leuk vindt behoorlijk bot uit de hoek komen, dat heb ik ooit bij Giel 's ochtends wel eens gehoord...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |