Verticaal is hoogte benadrukken, horizontaal is breedte benadrukken.quote:Zouden jullie ze ook verticaal plaatsen?
Toiletruimte is apart van de badkamer met een eigen deur.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:52 schreef DeRakker. het volgende:
Plattegrond heb je het tegelwerk wel raar liggen.. boven en onder heb je niet zelfde formaat![]()
Boven een hele en onder een klein stukje...
[..]
Verticaal is hoogte benadrukken, horizontaal is breedte benadrukken.
Ja daar had ik het niet over.quote:Op maandag 11 oktober 2010 07:43 schreef klipper het volgende:
[..]
Toiletruimte is apart van de badkamer met een eigen deur.
Ja vind zelf de onderste foto ook het mooist, zou dat zeker overwegen voor een nieuwe badkamer.quote:foto Op dinsdag 12 oktober 2010 21:27 schreef vigier het volgende:
@DroogDok: heb er ook over na zitten denken om sommige stukken geheel tegelvrij te maken, maar daar een strak stuk cementwand te nemen. Zo half getegeld met een "vorm" in de scheiding vind ik niks, dat past niet bij mij. De onderste foto van je vind ik dus wel weer mooi
Wij hebben het douchedeel en toiletdeel tot aan het plafond getegeld. Achter de wastafel en de buitenkant van het muurtje waar de inloopdouche zich achter bevindt hebben wij Pandomo-stuc laten aanbrengen. Dat heeft een betonlook, breekt de ruimte mooi en is afneembaar. Een jaar (en veelvuldig douchen) later nog geen schimmeltje of ander probleem te bekennen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:27 schreef vigier het volgende:
Hmm... de democratische meerderheid gaat voor tegelen tot bovenin...
Misschien moet ik nog eens proberen in te beelden hoe horizontaal tegelen er uit ziet, want de meeste wanden zijn "korter" dan ze hoog zijn... Alleen de wand aan de raamkant is langer dan 245cm.
@DroogDok: heb er ook over na zitten denken om sommige stukken geheel tegelvrij te maken, maar daar een strak stuk cementwand te nemen. Zo half getegeld met een "vorm" in de scheiding vind ik niks, dat past niet bij mij. De onderste foto van je vind ik dus wel weer mooi
Thnx voor de reacties & tips
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop