Dat had ik met m'n vorige auto ook... die heb ik in de winter met die kilo's sneeuw en pekel niet eens gewassenquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De mijne wordt gewassen als het regent! En stofzuigeren alleen als alles voor bladeren zit!
[..]
En een gedeelte van dat geld gaat ook weer naar onze nieuwe kast!
quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zat mezelf namelijk al rijk te rekenen door 4+8 te doen, en toen dacht ik ah hier zal vast iets niet kloppen
Afgezien van het eventuele localiseren is dat toch ook geen technisch werkje?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Overigens heeft niet-technische Mikkie zojuist zelfstandig de EGR-klep van zijn voiture schoongemaakt. Zat nogal vol met aangekoekte zooi, nu is ie weer mooi fris en loopt alles als het goed is een tikje soepeler. Scheelt niet super veel, maar kan gedoe in de toekomst voorkomen en had toch een middagje vrij.
Dat dusquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Blijft een vak apart die wiskunde
Nee ik was net voor het gemak even van 8 euro uit gegaan, maar verdien 8.71 volgens mijquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja poe poe, stel je voor dat er wat gebeurd in het centrumquote:
vertel mij wat!quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker ergens anders wonenquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:28 schreef Posdnous het volgende:
Jij woont er zeker niet. De hele avond die kutbliepjes en 500 keer dezelfde jingles.
.
Dat lokaliseren was geen punt. Twee beschermkappen eraf en ik kon er zo bijquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Afgezien van het eventuele localiseren is dat toch ook geen technisch werkje?
Goed punt, want na m'n geklungel en gepoets van vanmiddag heb ik daar dus géén zin meer inquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:27 schreef IrishBastard het volgende:
Zie het positief, je hoeft in ieder geval niet te koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |