fixxxedquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:18 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Effe beschrijven ! Ben een troll vrouw, een belgske ! :-DDD ... groot, atletisch gebouwd, lange wilde blonde haren, goei kont, nog betere tetjes ... en ne grote mond ! :-)
Is dit iets voor iemand hier ? :-PPP
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:19 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Oh en nogal opvallend ! Beetje vampachtig ... grote borsten ... nogal sexy en ook mijn voice ! :-PPP
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:18 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Effe beschrijven ! Ben een vrouw, een belgske ! :-DDD ... groot, atletisch gebouwd, lange wilde blonde haren, goei kont, nog betere tetjes ... en ne grote mond ! :-)
Is dit iets voor iemand hier ? :-PPP
Schanulleke?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:20 schreef Vrouwiemillie het volgende:
haha Du Tankske !
Neenee, onderschat mij niet ... ben geen sulleken en zeker geen gewoon !! :-)
wrrom mail je je telefoonnummr niet even?? xdxdquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:21 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Ja ben 1.78, weeg 72 ... atletisch, groot, wilde blonde kop haar, nogal mooi gezicht schijnt, grote borsten, lange benen, mooie onderbenen al zeg ik het zeg ... alleen lelijken dikken teen ! haha
Jech!!quote:
hahaquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:23 schreef Vrouwiemillie het volgende:
OK mijn nr. is ... haha Zeg hey, halloooooooooooooooo !! Beetje rap he ... trouwens ik ken alleen 't nummer van ons bomma ! Haar nummer is ... haha ;-)
Goed om te horen he, die stutten zijn belangrijk, net zoals de pisbak dat is.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:24 schreef Vrouwiemillie het volgende:
haha Scorpie ! Ja ! En dat ik er af en toe ook eens durf op spatten ! Euh ik bedoel stappen ! ;-)
nou lama hange, je ben al bijna bejaard johquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:28 schreef Vrouwiemillie het volgende:
OK Olga, 45, zelfstandig, vrij, sportief, ... nu weten ze toch al iets he !? ;-)
Ik ookquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:31 schreef oshiro het volgende:
Stiekum ben ik dan toch wel benieuwd hoeveel PM's TS al heeft gekregen.
volgens mij is het een 50 jarige vent die zich kapot lacht nuquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:31 schreef oshiro het volgende:
Stiekum ben ik dan toch wel benieuwd hoeveel PM's TS al heeft gekregen.
Neuh. Ik kom gewoon uit Nederlandquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:32 schreef Vrouwiemillie het volgende:
Olgaken ? Ook van Brussel bedoel je ? :-)
Juist.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:28 schreef Vrouwiemillie het volgende:
OK Olga, 45, zelfstandig, vrij, sportief, ... nu weten ze toch al iets he !? ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |