quote:
Hoi, wil je een koekje?quote:
quote:
Je bent gewoon jaloers.quote:
Koekjesgerelateerd heb ik niet te klagenquote:
Je weet toch dat ze je geen koekje wil gevenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
heb net gegeten, dus nu ff niet. maar toch bedankt
Jij vroeg erom, hij niet. Kindjes die vragen worden overgeslagen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je weet toch dat ze je geen koekje wil geven
Ik vraag verder om niksquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij vroeg erom, hij niet. Kindjes die vragen worden overgeslagen.
quote:
Heb jij ook noten met peper?quote:
quote:
Wel met haarquote:
Ik denk niet dat ik wil weten hoe je dit weet.quote:
Ruben zei dat het kietelde in z'n keel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik wil weten hoe je dit weet.
Die smoesjes met Ruben erbij ken ik nou wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ruben zei dat het kietelde in z'n keel.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die smoesjes met Ruben erbij ken ik nou wel.
En jij moet je ballen gaan scheren.quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ruben zei dat het kietelde in z'n keel.
Hey een chickquote:
Is dat zo bijzonder hier?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hey een chickWaar ergens woon je
Ja. We zeiken elkaar af enzo. Dat is extra cool als je woonplaats erbij kan betrekkenquote:
?quote:
Tis dat ze hier geen aai over de bol emoticon hebbenquote:
Je hoeft je negens voor te schamen. Ik kom uit Rosmalenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:27 schreef VulpesVulpes het volgende:
Nou binnenkort is mijn woonplaats anders dan nu![]()
maar aangezien dit het topic over den bosch gaat zal het iig daar in de buurt zijn
Wat mis ikquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:28 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Tis dat ze hier geen aai over de bol emoticon hebben
Rosmalenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. We zeiken elkaar af enzo. Dat is extra cool als je woonplaats erbij kan betrekkenOf wijk
En we hebben al chicks, maar the more the better
Eens. Maar net zo erg als de Maaspoort schatquote:
Ohja, jij bent de andere helft van die ene.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:27 schreef VulpesVulpes het volgende:
Nou binnenkort is mijn woonplaats anders dan nu![]()
maar aangezien dit het topic over den bosch gaat zal het iig daar in de buurt zijn
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:28 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Tis dat ze hier geen aai over de bol emoticon hebben
augustus bedoelt zequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:31 schreef VulpesVulpes het volgende:
Rosmalen.. hmm daar rij ik alleen maar langs zo nu en danverder weet ik niet echt wat daar te beleven is
De andere helft van die ene?
quote:
Is hij hier berucht? Zo ja dan niet hoorquote:
IK SNAP ER NIKS VANquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:31 schreef VulpesVulpes het volgende:
Rosmalen.. hmm daar rij ik alleen maar langs zo nu en danverder weet ik niet echt wat daar te beleven is
De andere helft van die ene?
Nee, Rosmalen is echt wel erger.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens. Maar net zo erg als de Maaspoort schat
Nou niet echt, die informeerde hier alleen voor een huis enz.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:32 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Is hij hier berucht? Zo ja dan niet hoor![]()
Wat snap je niet danquote:
Ah okay op die manier.. nou vooruit dan ken ik hem welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou niet echt, die informeerde hier alleen voor een huis enz.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee, Rosmalen is echt wel erger.
Over wie hebben jullie hetquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:34 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Wat snap je niet dan
[..]
Ah okay op die manier.. nou vooruit dan ken ik hem wel
Je moeder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |