quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:22 schreef tomtomaat het volgende:
[ afbeelding ]
Urk de bovenste Venlo de onderste?
Wassenaar was beide keren goedquote:
Stand deel 2060quote:
quote:Op de avond van 27 mei 1990 bezoeken vier Australische toeristen de stadom nog even wat te eten. Na een snelle maaltijd bij de Chinees lopen ze terug naar hun auto op de Markt. Daar staan ze nog even stil om een foto te maken van het stadhuis.
Op dat moment komt met grote vaart een auto aangereden. Twee, drie mannen met bivakmutsen springen eruit en openen het vuur op de Australiërs. De auto verdwijnt even snel als hij gekomen is; Stephen Melrose en Nick Spanos dood achterlatend.
De volgende dag wordt de aanslag opgeëist door de IRA. Het blijkt een vergissing te zijn. Niet deze toeristen, maar Engelse soldaten gelegerd in Duitsland (vlak over de grens bij) hadden het doelwit van de aanslag moeten zijn. Een huurauto met Engels kenteken wordt de Australiërs fataal.
Da_Sandman + 2quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel dichtbij, want ik dacht dat dat Roermond moest zijn.
Wie met wat?quote:Ik wos neet dat dat nog bestong
Ik zo alt en zeej zo jong
Zeej kwaam op de fiets vurbeej
En lachte teage meej
quote:
NAC, MVV, Almere City FC, AGOVVquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:59 schreef Flitspaal het volgende:
4 Nederlandse betaald voetbalclubs die dit seizoen met minpunten begonnen?
Stand deel 2060quote:
Stand deel 2060quote:
Wie?quote:In het tweede kabinet Van Agt was ze staatssecretaris van Sociale Zaken. Als staatssecretaris moestbezuinigen en stelde zij voor om te in te grijpen in de Ziektewet. Werknemers zouden bij ziekte nog maar 80 procent van het nettoloon ontvangen in plaats van 100 procent. Daarvoor moest worden ingegrepen in al aangenomen CAO's. Het kabinet botste met de vakbeweging en het plan vond uiteindelijk geen doorgang.
Yess.quote:
Stand deel 2060quote:
Ik gun het hem welquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Yess.
Stand deel 2060
13 Pepersaus
2 Ofyles2
2 FreezePop
8 Quyxz_
8 Ireyon
18 Flitspaal
8 banaantjeEE
4 tomtomaat
2 Bobbie_vp
2 nightcowboy
4 tong80
2 PintuR
2 lubje25
2 Bart
6 Da_Sandman
4 Berkery
6 Yankee
quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:22 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Ik gun het hem wel, maar waarom krijgt Yankee 4 punten voor een vraag?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:22 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Ik gun het hem wel, maar waarom krijgt Yankee 4 punten voor een vraag?
Dit dus.quote:
Stand deel 2060quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |