abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:20:23 #201
24188 Belana
kloon van belana
pi_88901687
gekocht in Urquart Castle bij Loch Ness 2 weken geleden O+ leuk he, ik zal aan je denken als ik leuke dingen over heb :Y
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:24:35 #202
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_88901860
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:20 schreef Belana het volgende:
gekocht in Urquart Castle bij Loch Ness 2 weken geleden O+ leuk he, ik zal aan je denken als ik leuke dingen over heb :Y
Ik ken niemand met stoere jongens, alles met leuke printjes is echt heel erg welkom, ik vind het zo tof om dingen te recycelen als hondenkleding :D
Was Noes mee op vakantie of had je een oppas?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:27:04 #203
24188 Belana
kloon van belana
pi_88901981
nee het was ons jaarlijkse uitje met zijn tweetjes :) en Noes mee naar de UK is toestand....
we willen wel graag een keer op vakantie daar ja en het liefst met hond, maar moet eens uitzoeken hoe dat werkt.
Ik moet zeggen dat ik niet veel kleding met stoere printjes heb, maar ik ga het wel in de gaten houden, als ik iets leuks heb hoor je het!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:42:02 #204
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_88902585
Wat een leuke foto's allemaal weer :)

Noes is echt al groot aan het worden.Heerlijk die foto's met de kids,doed me echt aan ons thuis denken vroeger met de hond.

Sjon jarig,van harte *O* (Heeft ie al taart op?) Ik heb trouwens nog wel een leuke pakje/stofje liggen.Boxpakje maat 62 met astronouten dingen erop,kun je daar wat mee?

Puck, cutie O+ samen met de andere hondjes.

Zeeeend mooi hoor zo aan het strand!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:44:55 #205
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_88902702
Gefeliciteerd *O* Sjon w/.

Stoere Puck met de andere hondjes.
Zo fijn om te lezen dat het doorzetten toch zijn vruchten heeft afgeworpen.

Zeeeends herder die lekker aan het rennen is. Zo leuk om te zien.

Wij waren vorige week maandag nog in Domburg geweest toen de proeven op de Nimrod waren afgelopen. Op twee Drentse Patrijzen en hun baasjes na was er helemaal niemand op het strand. Zo kon Lara lekker rennen en vooral veel zwemmen. De Drenten wilden wel rennen, maar niet zwemmen. Lara wilde wel even mee rennen, maar wilde heul veul liever de zee in, dus hop haar kong weer in het water geslingerd en daar ging ze weer.

Noes en haar vriendjes O+. Zo leuk om te zien hoe snel kinderen daar zo'n bijzondere band mee opbouwen. Wij zijn thuis opgegroeid met honden, het jaar dat we geen hond hadden, was het zo leeg en stil in huis... bah.

Charlotte is helemaal Lara-freak. Tegenwoordig duw ik de kinderwagen met Valerie en houdt zijn de lijn van Lara vast. Helemaal geweldig vindt ze dat, die verantwoording. Afgelopen dinsdag was het de hele dag mistig hier, toen ging ze heel hard rennen met Lara door de mist, totdat ze me niet meer kon zien en dan zouden ze weer terugkomen. Onderweg bleef ze ineens stilstaan en een fietser sprak haar aan dat ze zo lekker aan het rennen was. "Maar nu even niet hoor, want Lara moet plassen en poepen hoor!".

Wij hebben overwogen om deze zomervacantie met Lara naar de UK te gaan, dus ik heb de informatie even opgezocht. In het kort: je moet zo'n 9 maanden van te voren beginnen met inenten en het bloed controleren. Dan mag hij pas een half jaar later op reis en daar zit de meeste tijd in. Maar het is inmiddels niet meer onmogelijk om op vacantie te gaan met je hond en dat ze dan eerst een half jaar in quarantaine moeten.

Bron.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ons was het destijds te kort dag om nog te gaan, maar je hoeft gelukkig je maatje niet meer een half jaar te missen, om er een paar weken op vacantie te gaan.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:53:25 #206
176471 oh-oh
pi_88903076
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:42 schreef Guess. het volgende:
Wat een leuke foto's allemaal weer :)

Noes is echt al groot aan het worden.Heerlijk die foto's met de kids,doed me echt aan ons thuis denken vroeger met de hond.

Sjon jarig,van harte *O* (Heeft ie al taart op?) Ik heb trouwens nog wel een leuke pakje/stofje liggen.Boxpakje maat 62 met astronouten dingen erop,kun je daar wat mee?

Puck, cutie O+ samen met de andere hondjes.

Zeeeend mooi hoor zo aan het strand!
Ooooooooh ja, jij bent nu van de leuke stoere babykleren natuurlijk, astronauten zijn keitof :Y
Ruilen voor een kekke koelkastmagneet met mn honden dr op?
O-)
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:54:40 #207
176471 oh-oh
pi_88903124
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:27 schreef Belana het volgende:
nee het was ons jaarlijkse uitje met zijn tweetjes :) en Noes mee naar de UK is toestand....
we willen wel graag een keer op vakantie daar ja en het liefst met hond, maar moet eens uitzoeken hoe dat werkt.
Ik moet zeggen dat ik niet veel kleding met stoere printjes heb, maar ik ga het wel in de gaten houden, als ik iets leuks heb hoor je het!
Oh heerlijk.
Het valt echt reuze mee tegenwoordig hoor, met je hond naar de UK, het luistert nauw maar het is goed te doen ^O^
Ik ken zat mensen die elk jaar naar Crufts gaan om te showen.
( Groucho Marx )
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:59:12 #208
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_88903326
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:53 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ooooooooh ja, jij bent nu van de leuke stoere babykleren natuurlijk, astronauten zijn keitof :Y
Ruilen voor een kekke koelkastmagneet met mn honden dr op?
O-)
Daar zeg ik geen nee tegen natuurlijk :P Wil je niet 1st ff foto zien of je er wel wat kan uithalen?Maat 62 is niet zo groot hoor(niet dat jou honden dat wel zijn!)
  vrijdag 19 november 2010 @ 15:01:16 #209
176471 oh-oh
pi_88903436
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:59 schreef Guess. het volgende:

[..]

Daar zeg ik geen nee tegen natuurlijk :P Wil je niet 1st ff foto zien of je er wel wat kan uithalen?Maat 62 is niet zo groot hoor(niet dat jou honden dat wel zijn!)
Nou ik kan altijd de print ergens anders op zetten natuurlijk. Dat vind ik ook al heel erg leuk ^O^
Weet je zeker dat jij het niet wil bewaren of iemand met een baby er blij mee kan maken?
( Groucho Marx )
pi_88903789
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:48 schreef Belana het volgende:
gefeliciteerd met Sjon *O* :*

Noes weegt inmiddels een kilo of 20 denk ik :)
Ja Cliff en Noes "spelen" graag samen, maar Noes doet vaak zo wild en grof met die grote poten van d'r :D Toch vind Cliff het ook wel leuk, want hij zit haar echt uit te dagen vaak. lekker stel is het.
Met haar zindelijkheid gaat het ook heel goed, heel soms een ongelukje, maar zolang ze in haar ritme wordt gehouden gaat alles prima. Het zijn vaak de rommelige weekenden waar het mis gaat.

Hier nog wat leuke foto's met de kinderen, die werkelijk alles met haar kunnen doen geloof ik. ze heeft inmiddels geleerd dat ze ze moet likken en niet bijten gelukkig ;)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Aw O+ Het was al zo'n heerlijk ding, maar des te groter zij wordt, des te mooier ze is, dat zachte harige koppie en wat is ze gróót O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_88903922
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:21 schreef Miss_Isis het volgende:

Wij hebben vanochtend op het hondenveldje een hele lading andere hondjes ontmoet. En waar mijn mutsie eigenlijk de laatste weken (maanden) helemaal niet gediend was van andere honden (ze leek zelfs wel bang en ze bleef maar tegen mijn been geplakt zitten) heeft stug volhouden toch vruchten afgeworpen. Ik ben trouw elke dag dat ik kon naar het veldje gegaan rond de tijd dat de andere honden daar ook komen, en hoewel ze ze eerst van zich af snauwde en later negeerde en tegen mij aangeplakt bleef wachten tot ze weg mocht is ze nu ontdooit!

Wat leuk is dát zeg *O* , en wat een hoop soortgenootjes in dezelfde maat :D

quote:
7s.gif Op donderdag 18 november 2010 18:41 schreef Crazy-M het volgende:
Hierbij de fotos van vandaag.

Mooie serie foto's Crazy-M, leuk om te bekijken en die laatste foto O+ Droopykoppie :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 19 november 2010 @ 15:22:10 #212
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_88904344
Wat een mooie foto's en filmpjes. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  vrijdag 19 november 2010 @ 15:23:23 #213
176471 oh-oh
pi_88904401
:D Fiepje!
Hoe ouds is ze nu?
De jongens roepen in koor dat ze maar weer moet komen logeren _O- w/
( Groucho Marx )
  vrijdag 19 november 2010 @ 15:25:30 #214
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_88904512
8 maanden op een paar dagen na :D R is helemaal trots O+
Ow O+
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:06:38 #215
24188 Belana
kloon van belana
pi_88906199
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:54 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh heerlijk.
Het valt echt reuze mee tegenwoordig hoor, met je hond naar de UK, het luistert nauw maar het is goed te doen ^O^
Ik ken zat mensen die elk jaar naar Crufts gaan om te showen.
ik heb er even over zitten lezen, het valt mee inderdaad, ben ik wel blij mee!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:08:54 #216
24188 Belana
kloon van belana
pi_88906274
is fieps ook in de puberteit nu dan met slecht luisteren enzo?
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:29:57 #217
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_88907010
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:08 schreef Belana het volgende:
is fieps ook in de puberteit nu dan met slecht luisteren enzo?
Nou het is wel grappig eigenlijk. Voorheen luisterde ze altijd voorbeeldig maar als je haar nu roept rent ze weg en verstopt zich. En de riem omdoen is soms een uitdaging.

Is bij jullie het puberen al begonnen?
Ow O+
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:33:07 #218
24188 Belana
kloon van belana
pi_88907113
nou soms lijkt het wel ja, maar 4 maanden lijkt me een beetje vroeg daarvoor ;)
we moeten nu toch nodig die basiscursus gaan doen, dat wel.

lijkt me trouwens echt een lastige tijd...ik ben niet zo geduldig
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:41:40 #219
176471 oh-oh
pi_88907468
Billy begon echt op de dag dat ie 6 maanden werd met puberen.

Sjon das gewoon tamelijk constant geloof ik, die babiet nog steeds :+
( Groucho Marx )
pi_88908230
:W Ik kom uit de lurkstand :@

De bovenste is mijn hond, als hoofdkussen wordt zijn broertje gebruikt, de hond van mijn ouders.
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:59:46 #221
24188 Belana
kloon van belana
pi_88908297
om bij het park te komen moet ik hier de straat uit. mijn pup houdt het nog niet altijd vol om naar het park te lopen en daar te poepen, doet ze het op zo'n stuk gras waar niemand ooit loopt (drukke weg ernaast) Gebeurt soms.
Nou hangen er briefjes aan de bomen met :pak hier uw gratis poepzakje en zakjes erbij :')

Nou heb ik er nog best begrip voor als je dat vervelend vind, maar hebben mensen geen mond ofzo??? pffff :{w
overigens is dat gras dus echt niet vlak langs huizen he!

nemen jullie allemaal poepzakjes mee? altijd?
stormy waters...
sailin'
pi_88908480
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:59 schreef Belana het volgende:

Ik wel, nou is het sinds kort ook verplicht hier, als je geen zakje kunt laten zien kun je een bekeuring krijgen. Maar sowieso heb ik altijd zakjes bij.
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:06:46 #223
24188 Belana
kloon van belana
pi_88908579
ik ben zo benieuwd waar de mensen toch last van hebben? kijk, als het nou op de stoep is of vlak voor je huis dan snap ik het, maar anders? Of ben ik nou de rare hierin? misschien wel hoor.
En hoe doe je dat dan met zo'n zakje? dat hou je de hele tijd bij je ofzo?
"vroeger" werd daar toch allemaal nooit zo moeilijk over gedaan?
stormy waters...
sailin'
pi_88909477
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 16:59 schreef Belana het volgende:
om bij het park te komen moet ik hier de straat uit. mijn pup houdt het nog niet altijd vol om naar het park te lopen en daar te poepen, doet ze het op zo'n stuk gras waar niemand ooit loopt (drukke weg ernaast) Gebeurt soms.
Nou hangen er briefjes aan de bomen met :pak hier uw gratis poepzakje en zakjes erbij :')

Nou heb ik er nog best begrip voor als je dat vervelend vind, maar hebben mensen geen mond ofzo??? pffff :{w
overigens is dat gras dus echt niet vlak langs huizen he!

Ja ,altijd
Aanspreken op het achterlaten van excrementen is hier al meermalen in een handgemeen uitgelopen,
is een briefje wel zo veilig.
Ik vind het ook wel belangrijk om te kijken wat ze achterlaten,te droog te nat,kleur.
Je kan er veel aan aflezen.
Schoenen schoon maken (grof profiel )kost me zeker 5 minuten.
Bolus in de zak minder dan 15 seconden.
Als ik het een maand niet opruim ,heb je een berg van ongeveer 50 kilo.
Dat laat je toch niet achter .
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:33:36 #225
24188 Belana
kloon van belana
pi_88909716
ja dat is waar zeeeend, zo had ik dat nog niet bekeken :)

Hou je dat zakje de hele tijd bij je dan? wat voor zakjes gebruik je daarvoor?
doe je dat met de hand of met een schepje dan? Ik zie dat allemaal niet zo voor me :D
(ik zie ook nooit iemand het doen trouwens)
stormy waters...
sailin'
pi_88910244
Ik heb pedaalemmer zakken klein of middel van de Plus.
Niet van AH want die gaan niet lekker open.
Zitten op een rolletje van 20 zijn semi transparant,dus je ziet wat je doet.
Altijd een rolletje van minimaal zes in mijn zak ,je kan niet weten met drie .
Twee handen erin,pak je het in 1 keer op draai je de zak,bij de handvaten knoop je hem dicht .
Enkele keer loop je vijf minuten tot een bak ,maar dat is een unicum.
Als je er op let vind je er steeds meer.
Buiten de bebouwde kom hoeft het niet ,en op het strand doe ik het ook altijd .
Die echte zakjes bij de dierenhandel hebben een kleurtje ,dus je ziet niet wat je doet ,
zijn te klein voor een Leonberger ,en knopen niet lekker dicht door het formaat.
Die papieren dingen is helemaal een ramp,wie dat verzonnen heeft.
Schepje vind ik ook niet fris ,en heb je ook twee handen nodig .
  vrijdag 19 november 2010 @ 18:03:41 #227
24188 Belana
kloon van belana
pi_88910695
nou, op zoek naar de juiste zakken dus :)

ik ergerde me overigens vooral aan het feit dat het niet gezegd wordt, er wonen daar mensen die ik regelmatig spreek, nu heb ik geen idee wie dat opgehangen heeft en voel ik me belabberd als ik daar door de straat loop terwijl als het me gewoon gevraagd was er geen probleem zou zijn geweest.
Ik heb enorm de neiging om er een briefje overheen te hangen, maar aan de andere kant weet ik wel dat ik "fout" zit, het is tegenwoordig blijkbaar wat er van je verwacht wordt.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 19 november 2010 @ 18:07:56 #228
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_88910835
Ik gebruik boterhamzakjes _O- En dus ook altijd in mijn zak sinds er in Rotterdam een boete op staat. Bob doet het meestal helemaal aan de slootkant dat ruim ik niet op maar Phoebe doet het nog wel eens op de stoep :{w Gelukkig staan hier in de straat grote containers en daar mik ik het dan gelijk in.
Ow O+
pi_88911087
Wel eens op een zomerdag alle drie onwijs aan de diarree gehad (kruisbesmetting) ,het betere spuitwerk van en halve meter doorsnee .
Loop je niet zo fijn door de straat ,opruimen is geen beginnen aan.

[ Bericht 4% gewijzigd door zeeeend op 19-11-2010 18:29:43 ]
  vrijdag 19 november 2010 @ 18:18:06 #230
24188 Belana
kloon van belana
pi_88911155
dat was eigenlijk de volgende vraag ja, hoe doe je dat met diaree? :D
ik zit even te zoeken op internet en lees dat zakjes van action goed zijn, morgen even kijken. wil wel graag een beetje stevige zakjes zeg maar :D
stormy waters...
sailin'
pi_88911438
Diarree de kortste route naar een sloot,na het uitlaten een emmer met een touw(puts)
Gaat het het riool in, grasveld>oppervlaktewater is geen optie ,is ook belastend
.....en indien niet gehaald,bidden om een regenbui.
  vrijdag 19 november 2010 @ 18:34:15 #232
24188 Belana
kloon van belana
pi_88911616
ik volg je ff niet met je emmer verhaal :?
stormy waters...
sailin'
pi_88911955
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 18:34 schreef Belana het volgende:
ik volg je ff niet met je emmer verhaal :?
Kort rondje ,ze zijn in de regel toch niet lekker dan .
Thuisbrengen ,puts pakken

en met water uit de aangrenzende sloot het in de goot ,put spoelen .
Emmertje thuis vullen heeft geen zin ,red je het niet mee.
Ben er dit jaar aardig van gevrijwaard gebleven ,en een dag laten vasten bij zoiets.
Enkel veel water geven ,geen rijst of rijstwater of weet ik wat ,laat het eerst maar tot rust komen.
Hond heeft een snelle stofwisseling ,dus in de regel ben je er binnen 24 uur wel vanaf.
Houd het aan dan een pil erin
  vrijdag 19 november 2010 @ 18:59:44 #234
24188 Belana
kloon van belana
pi_88912494
ik begrijp je nog steeds niet, je maakt van die rare korte zinnen? "het" in de goot, put spoelen?
je bedoelt dat je als het even kan ze aan de kant van de sloot laat poepen en dat dan wegspoelt?
(sorry is geen treiterij ofzo)
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:13:09 #235
176471 oh-oh
pi_88913028
Belana, wat grappig dat je daar helemaal niet bij stil staat dat dat wel zo netjes is om dat op te rapen ook daar , heb je niet al honderdduizend keer de schoenen van je kids schoon moeten maken of zo?
:D Met jullie formaat hond lijkt oprapen me ook geen pretje trouwens _O-
Ik raap het op als ik er bij kan, op gras of op de stoep en zo, Karel poept meestal in de struiken, dat vind ik wel best, daar gaat niemand in staan.
Ik kan het makkelijk af met boterhammenzakjes gelukkig, en vaak raap ik meerdere drollen op met 1 zakje , ze poepen allemaal kleine drolletjes :P
( Groucho Marx )
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:28:11 #236
24188 Belana
kloon van belana
pi_88913736
nee want er loopt daar dus niemand, het is een stukje gras langs een doorgaande weg :o
en nee, de kinderen hebben dus ook nooit iets onder hun schoenen :P ;)
Maar lesson learned hoor :D
Zoals ik zei, ik vind vooral de manier waarop het gaat niet leuk, maargoed, misschien zijn mensen inderdaad bang dat ik ze aanvlieg :+
stormy waters...
sailin'
pi_88914116
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 18:59 schreef Belana het volgende:
ik begrijp je nog steeds niet, je maakt van die rare korte zinnen? "het" in de goot, put spoelen?
je bedoelt dat je als het even kan ze aan de kant van de sloot laat poepen en dat dan wegspoelt?
(sorry is geen treiterij ofzo)
Ik laat ze bij diarree het liefst op de straat poepen,niet in het gras.Daar krijg je het niet weg (op het wegdek dus ),en naderhand na de honden te hebben thuisgebracht ,neem ik een emmer met een touw, loop terug naar het plaats delict schep water uit de sloot en spoel de poep het riool in .
Niet dat ik zo netjes ben (ze lopen 99% los)maar diarree kan een virus zijn ,laat je het liggen en de volgende staat eraan te snuffelen heb je zo een besmetting.
Zelfde met in de sloot gooien ,poep in de sloot hond drinkt en raakt besmet
(Ik bel ook altijd dooie vogels in het water door (dierenambulance) botulisme en zo
.
pi_88914245
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 19:13 schreef oh-oh het volgende:
Belana, wat grappig dat je daar helemaal niet bij stil staat dat dat wel zo netjes is om dat op te rapen ook daar , heb je niet al honderdduizend keer de schoenen van je kids schoon moeten maken of zo?
:D Met jullie formaat hond lijkt oprapen me ook geen pretje trouwens _O-
Ik raap het op als ik er bij kan, op gras of op de stoep en zo, Karel poept meestal in de struiken, dat vind ik wel best, daar gaat niemand in staan.
Ik kan het makkelijk af met boterhammenzakjes gelukkig, en vaak raap ik meerdere drollen op met 1 zakje , ze poepen allemaal kleine drolletjes :P
Ook als er gras uithangt?
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:41:00 #239
176471 oh-oh
pi_88914371
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:38 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Ook als er gras uithangt?
Oh nu snap ik je niet :D
( Groucho Marx )
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:41:23 #240
24188 Belana
kloon van belana
pi_88914394
zeeeend ik snap, txs
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:42:22 #241
24188 Belana
kloon van belana
pi_88914434
volgende keer neem ik ook een kleine hond :{
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:44:02 #242
176471 oh-oh
pi_88914500
quote:
12s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:42 schreef Belana het volgende:
_O- Die vijf van mij schijten op 1 dag nog niet zo veel als die van jou straks in 1 keer !
Ik heb wel altijd een hele rol boterhammenzakjes in mn jaszak / tas zitten.
Van de Aldi, superdingen :P
( Groucho Marx )
pi_88914521
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 19:41 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh nu snap ik je niet :D
honden staan ook te grazen .
Enkel hun spijsvertering is niet ingesteld op vegetatie ,
komt er dus gekauwd aan de achterzijde weer uit.
Dan moet je wel eens even trekken aan die sprieten ,zijn ze ook altijd erg blij dat je ze eraf geholpen hebt,
helemaal springen en zo.
pi_88914758
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 19:42 schreef Belana het volgende:
Net als dat je sommige honden nooit in de regen uitgelaten ziet worden .
Ik check best de buienradar voor vertrek maar soms kan het wel uren regenen ,dus ga je gewoon.
Vraag me altijd af hoe die mensen dat doen .
Het is hier vaste tijden (ook op zondag ) en wijk er maar niet teveel vanaf want dat laten ze duidelijk merken .
Zomer/wintertijd overgang snappen ze ook niks van ,zijn ze twee weken van slag.
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:56:46 #245
24188 Belana
kloon van belana
pi_88915088
ik was niet serieus over het nemen van een kleine hond hoor ;) tenminste niet om deze reden :D
ik moet gewoon de poep van mijn hond gaan opruimen, weer of geen weer (ik wacht ook niet tot het droog is, Noes geeft er niks om en ik pak me wel in en inderdaad zitten de vaste tijden er wel in inmiddels :Y )
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 19 november 2010 @ 19:58:31 #246
176471 oh-oh
pi_88915145
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:49 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Net als dat je sommige honden nooit in de regen uitgelaten ziet worden .
Ik check best de buienradar voor vertrek maar soms kan het wel uren regenen ,dus ga je gewoon.
Vraag me altijd af hoe die mensen dat doen .
Het is hier vaste tijden (ook op zondag ) en wijk er maar niet teveel vanaf want dat laten ze duidelijk merken .
Zomer/wintertijd overgang snappen ze ook niks van ,zijn ze twee weken van slag.
Nou ja die van mij lopen ook in de regen, maar wel korter, want ze kunnen hun energie ook prima binnen kwijt met elkaar.
Maar poepen en plassen doen ze toch echt buiten hoor, dus wandelen zullen we :D
En als er gras bij de poep zit, dan poepen ze dat toch gewoon netjes zelf weer uit, ik hoef nooit te helpen of zo.
Het vervelendste is als dr es een haar van mij bij zit, dan blijft die keutel vaak lang hangen, maar dan doen ze dr maar wat langer over, komt altijd vanzelf goed ^O^
( Groucho Marx )
  vrijdag 19 november 2010 @ 20:13:07 #247
176471 oh-oh
pi_88915815
Oh hallo egel, wat ben jij leuk!
Jij mag in mijn mandje, dan ga ik wel er naast liggen, ok?

Als je nu een heel klein beetje opschuift, dan kan ik er wel gezellig bij komen liggen toch?

Je bent ook wel een heerlijk kussentje!

Aaaah samen op onze rug kan ook O+

Met mn neus in je zachte vachtje, I loooove you egeltje O+

Aaaaaaargh, no pictures please !

:Z

:z

Wat een fijn kado !

NOEEEEEES, MIJN kado ja!
:'(
( Groucho Marx )
  vrijdag 19 november 2010 @ 20:27:13 #248
24188 Belana
kloon van belana
pi_88916434
ach gossie O+ O+ wat heerlijk!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 19 november 2010 @ 21:06:06 #249
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_88918540
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nou ik kan altijd de print ergens anders op zetten natuurlijk. Dat vind ik ook al heel erg leuk ^O^
Weet je zeker dat jij het niet wil bewaren of iemand met een baby er blij mee kan maken?
Ben je mal,pm je adres nog ff kan em niet meer vinden.

Billy en Egel O+

Ik haal poepzakjes bij blokker,gebruik ze alleen niet vaak.Ze doen het op het poepveldje daar hoef je niet op te ruimen,komt de poepstofzuiger 1x per week.Of ze poepen echt in de bosjes daar loopt niemand (En als daar wel iemand loopt weet ie gelijk waarom je niet in de bosjes moet kruipen :+ )

En om het af te leren hier nog een foto van alle 5 mijn mannen Er MOET echt een teefje bij hoor,dit is toch niet eerlijk!

pi_88918989
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh hallo egel, wat ben jij leuk!
Jij mag in mijn mandje, dan ga ik wel er naast liggen, ok?
[ afbeelding ]
Als je nu een heel klein beetje opschuift, dan kan ik er wel gezellig bij komen liggen toch?
[ afbeelding ]
Je bent ook wel een heerlijk kussentje!
[ afbeelding ]
Aaaah samen op onze rug kan ook O+
[ afbeelding ]
Met mn neus in je zachte vachtje, I loooove you egeltje O+
[ afbeelding ]
Aaaaaaargh, no pictures please !
[ afbeelding ]
:Z
[ afbeelding ]
:z
[ afbeelding ]
Wat een fijn kado !
[ afbeelding ]
NOEEEEEES, MIJN kado ja!
:'(
[ afbeelding ]
Die houdingen ook O+

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 21:06 schreef Guess. het volgende:

En om het af te leren hier nog een foto van alle 5 mijn mannen Er MOET echt een teefje bij hoor,dit is toch niet eerlijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat glanst je kortharige teckel mooi zeg O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')