Ik ken niemand met stoere jongens, alles met leuke printjes is echt heel erg welkom, ik vind het zo tof om dingen te recycelen als hondenkledingquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:20 schreef Belana het volgende:
gekocht in Urquart Castle bij Loch Ness 2 weken geledenleuk he, ik zal aan je denken als ik leuke dingen over heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor ons was het destijds te kort dag om nog te gaan, maar je hoeft gelukkig je maatje niet meer een half jaar te missen, om er een paar weken op vacantie te gaan.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Ooooooooh ja, jij bent nu van de leuke stoere babykleren natuurlijk, astronauten zijn keitofquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:42 schreef Guess. het volgende:
Wat een leuke foto's allemaal weer
Noes is echt al groot aan het worden.Heerlijk die foto's met de kids,doed me echt aan ons thuis denken vroeger met de hond.
Sjon jarig,van harte(Heeft ie al taart op?) Ik heb trouwens nog wel een leuke pakje/stofje liggen.Boxpakje maat 62 met astronouten dingen erop,kun je daar wat mee?
Puck, cutiesamen met de andere hondjes.
Zeeeend mooi hoor zo aan het strand!
Oh heerlijk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:27 schreef Belana het volgende:
nee het was ons jaarlijkse uitje met zijn tweetjesen Noes mee naar de UK is toestand....
we willen wel graag een keer op vakantie daar ja en het liefst met hond, maar moet eens uitzoeken hoe dat werkt.
Ik moet zeggen dat ik niet veel kleding met stoere printjes heb, maar ik ga het wel in de gaten houden, als ik iets leuks heb hoor je het!
Daar zeg ik geen nee tegen natuurlijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooooh ja, jij bent nu van de leuke stoere babykleren natuurlijk, astronauten zijn keitof![]()
Ruilen voor een kekke koelkastmagneet met mn honden dr op?
Nou ik kan altijd de print ergens anders op zetten natuurlijk. Dat vind ik ook al heel erg leukquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:59 schreef Guess. het volgende:
[..]
Daar zeg ik geen nee tegen natuurlijkWil je niet 1st ff foto zien of je er wel wat kan uithalen?Maat 62 is niet zo groot hoor(niet dat jou honden dat wel zijn!)
Awquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:48 schreef Belana het volgende:
gefeliciteerd met Sjon![]()
Noes weegt inmiddels een kilo of 20 denk ik
Ja Cliff en Noes "spelen" graag samen, maar Noes doet vaak zo wild en grof met die grote poten van d'rToch vind Cliff het ook wel leuk, want hij zit haar echt uit te dagen vaak. lekker stel is het.
Met haar zindelijkheid gaat het ook heel goed, heel soms een ongelukje, maar zolang ze in haar ritme wordt gehouden gaat alles prima. Het zijn vaak de rommelige weekenden waar het mis gaat.
Hier nog wat leuke foto's met de kinderen, die werkelijk alles met haar kunnen doen geloof ik. ze heeft inmiddels geleerd dat ze ze moet likken en niet bijten gelukkig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat leuk is dát zegquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:21 schreef Miss_Isis het volgende:
Wij hebben vanochtend op het hondenveldje een hele lading andere hondjes ontmoet. En waar mijn mutsie eigenlijk de laatste weken (maanden) helemaal niet gediend was van andere honden (ze leek zelfs wel bang en ze bleef maar tegen mijn been geplakt zitten) heeft stug volhouden toch vruchten afgeworpen. Ik ben trouw elke dag dat ik kon naar het veldje gegaan rond de tijd dat de andere honden daar ook komen, en hoewel ze ze eerst van zich af snauwde en later negeerde en tegen mij aangeplakt bleef wachten tot ze weg mocht is ze nu ontdooit!
Mooie serie foto's Crazy-M, leuk om te bekijken en die laatste fotoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
ik heb er even over zitten lezen, het valt mee inderdaad, ben ik wel blij mee!quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh heerlijk.
Het valt echt reuze mee tegenwoordig hoor, met je hond naar de UK, het luistert nauw maar het is goed te doen![]()
Ik ken zat mensen die elk jaar naar Crufts gaan om te showen.
Nou het is wel grappig eigenlijk. Voorheen luisterde ze altijd voorbeeldig maar als je haar nu roept rent ze weg en verstopt zich. En de riem omdoen is soms een uitdaging.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:08 schreef Belana het volgende:
is fieps ook in de puberteit nu dan met slecht luisteren enzo?
Ik wel, nou is het sinds kort ook verplicht hier, als je geen zakje kunt laten zien kun je een bekeuring krijgen. Maar sowieso heb ik altijd zakjes bij.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:59 schreef Belana het volgende:
nemen jullie allemaal poepzakjes mee? altijd?
Ja ,altijdquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:59 schreef Belana het volgende:
om bij het park te komen moet ik hier de straat uit. mijn pup houdt het nog niet altijd vol om naar het park te lopen en daar te poepen, doet ze het op zo'n stuk gras waar niemand ooit loopt (drukke weg ernaast) Gebeurt soms.
Nou hangen er briefjes aan de bomen met :pak hier uw gratis poepzakje en zakjes erbij
Nou heb ik er nog best begrip voor als je dat vervelend vind, maar hebben mensen geen mond ofzo??? pffff
overigens is dat gras dus echt niet vlak langs huizen he!
nemen jullie allemaal poepzakjes mee? altijd?
Kort rondje ,ze zijn in de regel toch niet lekker dan .quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:34 schreef Belana het volgende:
ik volg je ff niet met je emmer verhaal
Ik laat ze bij diarree het liefst op de straat poepen,niet in het gras.Daar krijg je het niet weg (op het wegdek dus ),en naderhand na de honden te hebben thuisgebracht ,neem ik een emmer met een touw, loop terug naar het plaats delict schep water uit de sloot en spoel de poep het riool in .quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:59 schreef Belana het volgende:
ik begrijp je nog steeds niet, je maakt van die rare korte zinnen? "het" in de goot, put spoelen?
je bedoelt dat je als het even kan ze aan de kant van de sloot laat poepen en dat dan wegspoelt?
(sorry is geen treiterij ofzo)
Ook als er gras uithangt?quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:13 schreef oh-oh het volgende:
Belana, wat grappig dat je daar helemaal niet bij stil staat dat dat wel zo netjes is om dat op te rapen ook daar , heb je niet al honderdduizend keer de schoenen van je kids schoon moeten maken of zo?
Met jullie formaat hond lijkt oprapen me ook geen pretje trouwens
![]()
Ik raap het op als ik er bij kan, op gras of op de stoep en zo, Karel poept meestal in de struiken, dat vind ik wel best, daar gaat niemand in staan.
Ik kan het makkelijk af met boterhammenzakjes gelukkig, en vaak raap ik meerdere drollen op met 1 zakje , ze poepen allemaal kleine drolletjes
Oh nu snap ik je nietquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:42 schreef Belana het volgende:
volgende keer neem ik ook een kleine hond
honden staan ook te grazen .quote:
Net als dat je sommige honden nooit in de regen uitgelaten ziet worden .quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:42 schreef Belana het volgende:
volgende keer neem ik ook een kleine hond
Nou ja die van mij lopen ook in de regen, maar wel korter, want ze kunnen hun energie ook prima binnen kwijt met elkaar.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:49 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Net als dat je sommige honden nooit in de regen uitgelaten ziet worden .
Ik check best de buienradar voor vertrek maar soms kan het wel uren regenen ,dus ga je gewoon.
Vraag me altijd af hoe die mensen dat doen .
Het is hier vaste tijden (ook op zondag ) en wijk er maar niet teveel vanaf want dat laten ze duidelijk merken .
Zomer/wintertijd overgang snappen ze ook niks van ,zijn ze twee weken van slag.
Ben je mal,pm je adres nog ff kan em niet meer vinden.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik kan altijd de print ergens anders op zetten natuurlijk. Dat vind ik ook al heel erg leuk![]()
Weet je zeker dat jij het niet wil bewaren of iemand met een baby er blij mee kan maken?
Die houdingen ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh hallo egel, wat ben jij leuk!
Jij mag in mijn mandje, dan ga ik wel er naast liggen, ok?
[ afbeelding ]
Als je nu een heel klein beetje opschuift, dan kan ik er wel gezellig bij komen liggen toch?
[ afbeelding ]
Je bent ook wel een heerlijk kussentje!
[ afbeelding ]
Aaaah samen op onze rug kan ook![]()
[ afbeelding ]
Met mn neus in je zachte vachtje, I loooove you egeltje![]()
[ afbeelding ]
Aaaaaaargh, no pictures please !
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Wat een fijn kado !
[ afbeelding ]
NOEEEEEES, MIJN kado ja!
![]()
[ afbeelding ]
Wat glanst je kortharige teckel mooi zegquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:06 schreef Guess. het volgende:
En om het af te leren hier nog een foto van alle 5 mijn mannen Er MOET echt een teefje bij hoor,dit is toch niet eerlijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |