Zo gaaf dat zwarte koppie met de rest bruinquote:
Kleine Billyquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:11 schreef oh-oh het volgende:
En wat was ik dr blij mee![]()
[ afbeelding ]
Leuk weerquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Maes logeerde dit weekend bij mij![]()
Zaterdag hebben we gewinkeld met de hondjes, zondag hadden we heel mooi weer en hebben we bijna 3 uur gewandeld.
Op t end waren ze moe genoeg om ff netjes met haar te poseren![]()
[ afbeelding ]
Whehehe de truc was hier dat ze eerst bijna 3 uur door de heuvels en de modder hadden lopen baggeren los.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:02 schreef Guess. het volgende:
[..]
Leuk weer
Ik krijg het gewoon nooit voor elkaar mijn 3 hondjes zo op de foto,hoe doe je dat toch!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kroelen op de Dikke Jongen:
Je ziet Valerie denken: ligt dat grote bruine ding nu alweer hier?
Ik probeerde Charlotte enthousiast te maken voor de jachthondensport, maar ze wil niet eens een dummy goed vastpakken als er modder aan zit... meisjes
.
Lara kan nog wel goed rennen volgens Charlotte en zelfs op haar apport reageerde ze als een speer:
Mijn stoere jachthondje:
Op een gegeven moment was ze allemaal aan het trutten met de dummy, maar na een vermanend woordje kwam ze hem toch terugbrengen. Toen ze hem kwam brengen, vond ik haar helemaal het stoerste hondje van de wereld, hij zat namelijk onder de poep.
We waren naar het SPEELveldje hier in de buurt. Daar staat een hek omheen, zodat kindjes en hondjes niet zomaar weglopen EN waar je dus ook de poep van je viervoeter moet opruimen. Niet iedereen blijkt dat te doen en ik had hem natuurlijk midden in een dikke flats geslingerd. We waren ineens klaar met apporteren, want dat is voor Lara natuurlijk ook niet leuk.
Ik was zo slimom de instellingen nog op landschap te laten staan, dus heel veel foto's gemaakt, maar de actiefoto's zijn allemaal onscherp... binnenkort nog maar eens terug om foto's te maken.
Samen op het bankje meidengeheimen delen.
En na het eten samen de Prinses en de Kikker kijken en wachten tot mama komt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Oh wów wat een mooie plaat met Maes en de hele bupsquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Maes logeerde dit weekend bij mij![]()
Zaterdag hebben we gewinkeld met de hondjes, zondag hadden we heel mooi weer en hebben we bijna 3 uur gewandeld.
Op t end waren ze moe genoeg om ff netjes met haar te poseren![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:45 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
En na het eten samen de Prinses en de Kikker kijken en wachten tot mama komt:
[ afbeelding ]Dat konijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Lara's "haar" bij Valerie
![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Oh nee...quote:Op maandag 8 november 2010 13:30 schreef Faithfulness het volgende:
Onze lieve Bram is vannacht gepakt door een herder. We zijn met direct naar de dierenarts gegaan, die heeft gevochten voor z'n leven. Maar alles was stuk van binnen.
Dag lieverd![]()
Ik zal jullie de details besparen, fraai was 't niet. En ik wil d'r -nog- niet over praten.
quote:Op maandag 8 november 2010 13:30 schreef Faithfulness het volgende:
Onze lieve Bram is vannacht gepakt door een herder. We zijn met direct naar de dierenarts gegaan, die heeft gevochten voor z'n leven. Maar alles was stuk van binnen.
Dag lieverd![]()
Ik zal jullie de details besparen, fraai was 't niet. En ik wil d'r -nog- niet over praten.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:24 schreef Faithfulness het volgende:
Ik reageer later wel even op PM'etjes, ik zit al vaak genoeg met dikke rode ogen en ik kan het even niet nu![]()
Wil wel weer foto's van jullie hondjes zien, topic moet door, leven gaat door!
Helemaal niet. Je hebt een prachtdier, en de ene herder is de andere niet. Ik heb vannacht juist veel opgezocht over het ras. Het slaat nergens op om nu alle herders over een kam te scheren, dat zou ook niet goed voor mij zijn!quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:31 schreef zeeeend het volgende:
Sterkte ,met het verlies
Denk dat ik maar even wacht met foto,s
Wat goed, dat je er zo positief mee bezig bent, met zo een vreselijk iets.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:46 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Helemaal niet. Je hebt een prachtdier, en de ene herder is de andere niet. Ik heb vannacht juist veel opgezocht over het ras. Het slaat nergens op om nu alle herders over een kam te scheren, dat zou ook niet goed voor mij zijn!
De hond in kwestie zit nog steeds in een kooi op het politiebureau. Is niet de eerste keer dat hij een dier heeft doodgebeten hoorde ik van de agente, dus misschien wordt het dier afgemaakt. Mijn zus reageerde met: 'Mooi zo', maar ik vind het ergens ook zielig voor dat beest. Het heeft OF een schroefje los, of een hele slechte opvoeding genoten.
Met onze zoon (net 12) gister gesproken over het nemen van een nieuwe hond. We hebben besloten even te wachten en bij diverse fokkers (van diverse rassen) te gaan kijken, en over een tijdje -als de heftige emotionele buien over zijn- een keus te gaan maken. Ik wil ook bij een herderfokker gaan kijken, al is het maar om m'n zoon (en mezelf) te laten zien dat herders niet eng zijn.
Het voelt nu nog een beetje als verraad om nu al te praten over een nieuwe hond, maar het is juist omdat we Bram zo missen. Het is ineens zo stil in huis. En na het eten de groente weggooien in plaats van Bram een lepeltje geven. En dat irritante getrippel over onze hardhouten vloer, nu missen we het.
De bench is opgeruimd, maar zijn kussen ligt er nog steeds, met zijn favo knuffeltje erop. Ik kan het niet wegruimen nog![]()
Shitzooi.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:00 schreef Faithfulness het volgende:
Wat is Puck voor hond? Cute, al die krullen![]()
Mijn man zei gister: "Een tzi tsu is ook leuk!"
Zoon en ik:![]()
![]()
![]()
Niets tegen tzi tsu's hoor, maar dat past ZO niet bij ons![]()
Shih-tzu ja, ik zat er net over te lezen en zag het ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:13 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
het is shih-tzu btw
![]()
Puck wordt daar ook wel eens voor aangezien, maar ze is een Havanezer. Normaal hebben ze langer haar en wat minder krullen. Wij hebben haar van 't zomer geschoren, dus daarom is haar vacht nu korter. De krulletjes komen soms voor in het ras (en Puck heeft ze dus) maar normaal is de vacht wat steiler. De Havanezer is wel echt een heel leuk ras, ik zou het iedereen aanraden. Zijn heel vriendelijk en sociaal van karakter, kunnen overal mee heen en zijn heel makkelijk op te voeden. Ze zijn ook vrij gezond en hebben weinig aandoeningen die voorkomen in het ras. En ze reageren heel sterk op hun baasje, als ik Foei! zeg houdt Puck direct op met wat ze aan het doen is, streng zijn is dus nauwelijks nodig
Maar waar denken jullie nu aan dan qua ras? Klein, middel, groot? Waakhond, jachthond, gezelschapshond?
Leuke rassen alle drie! Uit die drie zou ik zelf voor de labrador gaan, maar dat is vooral omdat wij die vroeger foktenquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:26 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Shih-tzu ja, ik zat er net over te lezen en zag het ook
Puck is een moppie!Ik zal vanavond wat over de Havanezer gaan lezen. Vind alle honden leuk, alleen vaak 'niet voor mezelf'
Wil niet zeggen dat ik het niet leuk vind om erover te lezen. Uiterlijk is ook niet alles.
Momenteel staan er drie honden op de mogelijke-kandidaat lijst
- Dalmatiër
- Bruine Labrador
- Shetland sheepdog (schoonmoeder fokt)
More likely wordt het een van de bovenste twee. Maar eerst maar eens rondkijken, ik heb geen haast en een emotie-beslissing nemen is natuurlijk nooit goed. Bovendien moet de balans in huis maar even herstellen... 29 oktober is onze oudste kat overleden, nu Brammetje weg...
Honden voelen spanningen wel, en ik wil geen pup in een huis vol spanning brengen.
Ik zal dan inderdaad ook voor een labrador gaan, een Dalmatier vind ik niet echt mooi. Zag er vandaag nog 1 maar vind het aparte hondenquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:26 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Shih-tzu ja, ik zat er net over te lezen en zag het ook
Puck is een moppie!Ik zal vanavond wat over de Havanezer gaan lezen. Vind alle honden leuk, alleen vaak 'niet voor mezelf'
Wil niet zeggen dat ik het niet leuk vind om erover te lezen. Uiterlijk is ook niet alles.
Momenteel staan er drie honden op de mogelijke-kandidaat lijst
- Dalmatiër
- Bruine Labrador
- Shetland sheepdog (schoonmoeder fokt)
More likely wordt het een van de bovenste twee. Maar eerst maar eens rondkijken, ik heb geen haast en een emotie-beslissing nemen is natuurlijk nooit goed. Bovendien moet de balans in huis maar even herstellen... 29 oktober is onze oudste kat overleden, nu Brammetje weg...
Honden voelen spanningen wel, en ik wil geen pup in een huis vol spanning brengen.
Zelf zou ik sneller voor de Dalmaat gaanquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:46 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Leuke rassen alle drie! Uit die drie zou ik zelf voor de labrador gaan, maar dat is vooral omdat wij die vroeger foktenEn lekker makkelijk natuurlijk, ik vind het wel een pré om niet altijd super streng te hoeven zijn. Zodra vriendlief en ik kinderen hebben komt er hier een labby wonen
En heel verstandig om even rustig te wachten, het is niet niets om eerst een kat te verliezen en nu ineens zo onverwacht je kameraadje...gewoon rustig je verdriet verwerken en als jullie er klaar voor zijn een nieuwe pup verwelkomen.
Ik spot ze al van kilometers afstand. "ZAG JE DAAAAT?".quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik zal dan inderdaad ook voor een labrador gaan, een Dalmatier vind ik niet echt mooi. Zag er vandaag nog 1 maar vind het aparte honden
Inderdaad.....LUCAS 6 27 Tot jullie die naar mij luisteren zeg ik: heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten,quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat een heerlijkheid, die 4 mannen van je![]()
Faithfulness, ik zou voor de SHEPHERD gaan, superleuke honden vind ik dat.
Labjes vind ik wat saai en log, en dalmaten kunnen leuk zijn maar daar zitten veel problemen in geloof ik.
Och hemel, ik lees het nu pas. Wat vreselijk voor jullie en wat erg voor lieve Bram.quote:Op maandag 8 november 2010 13:30 schreef Faithfulness het volgende:
Dag lieverd![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:12 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Inderdaad.....LUCAS 6 27 Tot jullie die naar mij luisteren zeg ik: heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten,
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |