Bij mij in Firefox doen je plaatjes het wel Belana. Leuk om al die beren zo bij elkaar te zien en dat ze zo leuk kunnen spelen. Hoe is het je bevallen op een keuring? En had Noes een mooi rapport?
Het is al weer anderhalve week geleden dat wij onze tante-nichtjes-oppasdag hadden. Valerie was voor het eerst ook de hele dag hier. Omdat Lara niet op de bank mag, gooien we altijd de Fatboy op de grond als de nichtjes er zijn. Bij Charlotte gebruikte ik dat ding ook heel veel. Neemt veel minder plek in als een box en zolang ze nog niet kunnen kruipen, blijven ze mooi op één plek liggen.
Zodra Lara dat geknisper hoort van de zak, is ze er als de kippen bij om er als eerst op neer te ploffen. De drie dames hadden al snel hun plekjes gevonden, ik moest er maar naast gaan liggen.
![DSC_0731.jpg]()
![DSC_0736.jpg]()
Je kan wel zien dat ze familie zijn, allebei op hun rug en de kooi helemaal open:
![DSC_0739.jpg]()
![DSC_0738.jpg]()
![DSC_0744.jpg]()
Ik?! Ik was niet aan Valerie aan het snuffelen hoor!
![DSC_0741.jpg]()
Echt zo leuk om te zien hoe Lara met zo'n hummeltje omgaat. Zo voorzichtig. Ze wilde bij ons op de fatboy komen liggen en ging helemaal op het einde liggen. Om dan vervolgens heel sneaky op haar zij te draaien, d'r poten te strekken en uiteindelijk toch met haar rug tegen Valerie aan te liggen.
Ze draaide zich om en haar voorpoot kwam op Valeries buik terecht. Die pakte hem meteen vast en was aan haar tenen en haren aan het friemelen. Lara vond het niet erg. Dat die twee ook hele dikke vriendinnen worden, dat weet ik zeker.
We waren 's ochtends naar het dorp gelopen voor wat boodschappen. Valerie in de wandelwagen en Charlotte moest dus het hele eind [2 kilometer] zelf lopen, want ik kan niet twee wagens EN een hond tegelijkertijd meenemen.
Charlotte mocht dus Lara's riem vasthouden en ze heeft nog nooit zo'n eind gelopen ZONDER te miepen. Haar moeder geloofde niet dat ze dat te voet had gedaan. We gingen weg met een zonnetje, onderweg begon het flink te regenen. Ik dus voor Valerie staan te hannesen onder een afdak om die regenhoes om die wagen te trekken en ik zag Charlotte al beteuterd kijken dat ze nat zou worden. Dus haar muts over haar oren getrokken en met de magische woorden dat Lara het heel leuk vind om in de regen te wandelen, waren we binnen no-time weer onderweg naar de supermarkt. Want als Lara het leuk vindt, dan kan Charlotte natuurlijk niet achterblijven. Bij de supermarkt knoopte ik Lara aan het hek vast en wie het maar horen wilde, vertelde ze dat Lara het heel erg leuk vind om in de regen te wachten tot wij klaar waren met boodschappen doen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 30-10-2010 19:11:45 ]
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste,
Jongste en
LaraMijn
mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.