Je kunt dat ding toch gewoon wassen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:16 schreef PalmRoyale het volgende:
Alsof iemand dat ding wil kopen nadat jij er met je puddingbuks in hebt zitten roeren
Dat maakt niet uit. Wat tuintegel zegt is namelijk wel waar. 1maal gebruikt wordt zo'n ding niet terug genomen (of er moet een defect zijn) dus verkopen gaat al helemaal niet. Als je een beetje logisch nadenkt snap je zelf ook wel waarom.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:40 schreef Symphonic het volgende:
TS heeft zelfs eerst toestemming gevraagd voor dit topic, dus van trollen is geen sprake.
Het plaatje verander ik even in een linkje
Ik heb er niet zo gek veel verstand van, maar ik denk (serieus) dat dit best nog wel eens gevaarlijk zou kunnen zijn met betrekking op besmetting in de breedste zin van het woord.quote:is een paar keer gebruikt maar dat mag geen naam hebben
quote:is voor een deel gewoon 'de gedachte' en niet of de kans op besmetting/infectering echt zo groot is.
Zo'n ding lijkt me vrij persoonlijk en ik weet niet in hoeverre zo'n 'speeltje' daadwerkelijk goed kan worden ontsmet/schoongemaaktquote:"theoretical risk"
Dat zal allemaal best, maar imho is dat absoluut niet te vergelijken en begeeft FOK! zich met het toestaan van dergelijke topics best wel op glad ijs.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:16 schreef Shizzles het volgende:
bij een triotje MVM stop je hem ook om de beurt in dezelfde gaatjes
(her)vondenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:00 schreef vosss het volgende:
Waarom doe je hem weg? Een vriendin gevonden?![]()
Ja is goed. Maar je geloofd toch zelf niet dat dit topic geen grap is? hoop ik. Of zie ik dit verkeerd?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
@ superbad: als je je postrechten wil behouden zou ik per onmiddelijke ingang stoppen met je bagger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |