Er zijn aantrekkelijke donkere meisjes. Ik heb daar ook korte relaties mee gehad. Maar lange termijn relaties en zelfs kinderen zijn natuurlijk uitgesloten.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Als jij dat niet wil omdat je ze lichamelijk niet aantrekkelijk vind, heb ik daar niets op tegen. Ieder zijn eigen smaak.
Anders zou ik het raar vinden.
Wat heb jij met de rest te maken? Pak ze aan met argumenten, probeer je eerst te verplaatsen in het waarom van hoe ze denken over bepaalde standpunten, etc. Bereik je meer mee dan iedereen racist en onzeker te noemen die iets zegt wat niet in jouw straatje voorkomt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:39 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tja, maar is dan ook niet te simpel als iemand hier zegt dat ze wel een paar negers op hun bijbaan hebben gekend die stoere praatjes over meisjes hadden?
Alweer, waarom moet ik rationeel blijven en rekening houden met wat de anderen hier denken, terwijl de meesten dat niet doen.
Ik geef toe, jij bent geloof ik wel redelijk nuchter geweest. Ik ben zeker bereid om een intelligentie discussie te gaan over rassen en cultuur verschillen, maar je gaat toch niet zeggen dat de meeste mensen hier "rationele" opmerkingen hebben gemaakt over ras en cultuur verschillen en de eventuele problemen?
Ja dat heb ik al uitgelegd. De meeste mensen hier zijn niet rationeel aan het discussieren hier. Ze zeggen maar wat. Ik ben niet rationeel omdat de mensen hier niet rationeel zijn. Kijk, ik heb al heel vaak discussies aangegaan over rassen. Ik verdedig voornamelijk negers, ik weet niet genoeg over Marokkanen om hen te verdedigen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:42 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik geef gewoon een voorbeeld, het speelt niet alleen bij meisjes bij jou maar op elk gebied, zo'n beetje je hele postgeschiedenis bestaat uit R&P historie.
Maakt verder niet uit, maar ik vraag me af waarom je altijd maar moet roepen dat mensen onzeker zijn, lijkt vaak je enige weerwoord, probeer je te focusen op de argumenten liever.
Dit gaat over TS's ervaringen, als je in discussie wil open je maar een topicquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja dat heb ik al uitgelegd. De meeste mensen hier zijn niet rationeel aan het discussieren hier. Ze zeggen maar wat. Ik ben niet rationeel omdat de mensen hier niet rationeel zijn. Kijk, ik heb al heel vaak discussies aangegaan over rassen. Ik verdedig voornamelijk negers, ik weet niet genoeg over Marokkanen om hen te verdedigen.
Ik kan met jou in discussie gaan over de IQ testen, over de vooroordelen, criminaliteit, geschiedenis, alles. Kom maar.
Ja maar ik heb zo vaak die discussies gehad en het blijft hetzelfde. Maar goed, hier is een argument die hier is gegeven door anderen:quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:46 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Wat heb jij met de rest te maken? Pak ze aan met argumenten, probeer je eerst te verplaatsen in het waarom van hoe ze denken over bepaalde standpunten, etc. Bereik je meer mee dan iedereen racist en onzeker te noemen die iets zegt wat niet in jouw straatje voorkomt.
Oke deal.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:49 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Dit gaat over TS's ervaringen, als je in discussie wil open je maar een topic
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:41 schreef Observer86 het volgende:Wat een wereldvreemde mierenneukers... Een antilliaans meisje op spellingsfouten op een internetforum aanvallen ... Jullie doen de pro-vader kamp geen goed.
![]()
Soms vergeet wat voor volk op internet ronddwaalt.
Zij probeerde, door te zeggen dat ze in het bezit was van een vwo-diploma en studeert aan een universiteit, aan te tonen dat ze slim is. Uit haar reacties bleek dat ze de Nederlandse taal niet op vwo-niveau beheerst. Daarom werd ze aangevallen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:01 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Want vooral op een internet forum moet iemand perfect Nederlands typen? Bijna alle fokkers maken regelmatig spelfouten of grammatica fouten. Bijna alle fokkers zeggen dat je VWO doen of een Universitaire studie. Spelfouten maken op de internet betekent niks.
Fout. Ze probeerde, door te zeggen dat ze een VWO diploma had en aan de universiteit zat, aan te tonen dat niet aan de stereotype voordeed die de fokkers hier hebben over negers.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:52 schreef Melanopterus het volgende:
[..]
[..]
Zij probeerde, door te zeggen dat ze in het bezit was van een vwo-diploma en studeert aan een universiteit, aan te tonen dat ze slim is. Uit haar reacties bleek dat ze de Nederlandse taal niet op vwo-niveau beheerst. Daarom werd ze aangevallen.
Met mijn rijbewijs van de Antillen is ook geen boom veilig voor mij.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:52 schreef Melanopterus het volgende:
[..]
[..]
Zij probeerde, door te zeggen dat ze in het bezit was van een vwo-diploma en studeert aan een universiteit, aan te tonen dat ze slim is. Uit haar reacties bleek dat ze de Nederlandse taal niet op vwo-niveau beheerst. Daarom werd ze aangevallen.
Not reallyquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:52 schreef Melanopterus het volgende:
[..]
[..]
Zoals jij al zegt, liggen bepaalde verhoudingen scheef onder andere door de sociaal-economische situatie waarin de meeste verkeren. Maar mijn punt is, ook al weet je dat 'de groep' voor een groot deel verpest, dat geeft jou niet het recht om die andere individuen af te schrijven als mensen. Ik zeg ook niet dat je als femke halsema on LSD iedere neger moet gaan knuffelen op straat, een portie nuchterheid is meer dan gewenst. Maar rechtvaardigheid weegt meer dan een percentages imho.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, het leven is te kort om al je meningen, vooroordelen en impressies te bestuderen en aan jarenlang persoonlijk onderzoek te onderwerpen. Jij gaat ook niet 4 keer eten bij een restaurant dat je de eerste keer is tegengevallen, daarvoor zijn er te veel lekkere restaurantjes. Prima dat jij de tijd neemt al je vooroordelen te ontkrachten en de uitzonderingen op te sporen, maar ik heb daar geen tijd voor.
De negers die ik heb gekend, in verschillende leeftijdsklassen, hebben als groep geen positieve en stabiele indruk gemaakt. Ik kende een leuk negerinnetje, een paar aardige jongens, maar het meerendeel was lui, drugsgebruiker en had een profiteursmentaliteit. Daarom kies ik er voor mijn vrienden elders te zoeken, prima toch? Ik ben gelukkig.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Of je nu Antilliaans, Nederlands of Chinees bent maakt me niet uit. Maar dat iemand die het Nederlands zó slecht beheerst een VWO-diploma krijgt vind ik wel erg.
Juist,quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Fout. Ze probeerde, door te zeggen dat ze een VWO diploma had en aan de universiteit zat, aan te tonen dat niet aan de stereotype voordeed die de fokkers hier hebben over negers.
Want taalvaardigheid is de ultieme meetlat voor je IQ? Ik denk dat je met dat soort onzin-uitspraken niet ver komt op de gemiddelde Bèta-faculteit.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:52 schreef Melanopterus het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk? Want?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:45 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Er zijn aantrekkelijke donkere meisjes. Ik heb daar ook korte relaties mee gehad. Maar lange termijn relaties en zelfs kinderen zijn natuurlijk uitgesloten.
Ik weet niet hoe het tegenwoordig is, maar 'vroeger' moesten wij ook voor onze technische studie de stukken in correct Nederlands schrijven. Anders kreeg je gewoon een onvoldoende.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:02 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Want taalvaardigheid is de ultieme meetlat voor je IQ? Ik denk dat je met dat soort onzin-uitspraken niet ver komt op de gemiddelde Bèta-faculteit.
Want omdat iemand op fok wat kleine fouten maakt, betekent het dat ze op de universiteit haar werkstuk helemaal niet nakijkt en goed zal inleveren.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het tegenwoordig is, maar 'vroeger' moesten wij ook voor onze technische studie de stukken in correct Nederlands schrijven. Anders kreeg je gewoon een onvoldoende.
lolquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:59 schreef Lay-DC het volgende:
Tis trouwens niks een westerse icm een moslim...
Volgens mij gaat 98% fout en de rest moet zich bekeren...
Ik heb ook een marokkaan gehad hij was eerst super lief. En daarna begon hij met slaan, uitschelden ed. en hij heeft nooit gewerkt!
Anders neem je even een hollander.
Mijn halfmarokkaanse dochter hoeft ook niet met een moslim thuis te komen hoor strakkies! Nou als je je vader nu nog niet begrijpt spring dan maar in de maas
Pardon?quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou zelf ook niet graag iets met een moslim beginnen, of een andere gelovig iemand, maar het hangt wel af van hoe streng die persoon zijn geloof aanhangt. Is het geloven in een God en verder weinig, dan hoeft het geen problemen op te leveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |