abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87384504
Ik heb altijd al een voorkeur gehad voor 'buitenlandse' jongens, zoals zuid-europeanen en donkere jongens. Ik heb daar tot 3 maanden terug nooit een relatie mee gehad, tot ik een afrikaanse vriend kreeg, die ook nog eens moslim was (dubbel 'fout' volgens mijn vader). Dit leverde nogal wat drama thuis op, ik mocht hem thuis niet komen voorstellen, omdat mijn vader, zoals de titel al zegt,iets tegen buitenlanders heeft. En vooral iets tegen moslims. Mijn vader is zelf Spaans, dus als ik dan zeg dat hij zelf ook een buitenlander is, dan is het ineens: ja maar ik ben Europeaan.
Nu is het al uit met die jongen, maar sinds die jongen kijk ik alleen nog maar meer naar donkere jongens en trekt me dit heel erg. Niet perse vanwege hun uiterlijk, maar ook qua leefstijl, qua achtergrond, qua cultuur. Maar goed, daar gaat dit topic niet om.

ik probeer het zoveel mogelijk te negeren en als mijn vader half schreeuwend onzin begint te praten (want ik vind het onzin, komt hij nog eens met 'argumenten' aan die nog geen eens argumenten te noemen zijn), dan roep ik wat bijdehands terug, of vaak nogal een goed argument en loop ik weg, omdat dat nooit binnenkomt bij hem en hij verder gaat met dingen roepen. Gesprek aangaan met hem is geen optie, Hij is niet echt een rationeel iemand, staat niet open voor een gesprek en heeft ook niet dat in zich om een fatsoenlijk gesprek aan te gaan over gevoelens en dergelijke. Maar ondertussen hangt er thuis wel een nare sfeer als ik dus graag over, toen mijn vriend, wilde praten.

Ik wilde weten of iemand van jullie ervaring heeft met ouders die iets hebben tegen juist jouw voorkeur voor het andere geslacht, om het zo maar even te noemen. En wat jullie dan doen? En dan vooral bekeken in dat je eigenlijk niet echt een normaal gesprek met diegene kan voeren... En wat zeggen jullie dan tegen je partner?
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --
pi_87384562
Je bent al 21 ofzo, ga lekker op jezelf wonen.
pi_87384585
Komt door de buurt waarin je woont. Ziet tie teveel volk van hoe ze ook kunnen zijn. :P
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  zondag 10 oktober 2010 @ 14:55:09 #4
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87384614
Ik zou het ook niet accepteren als mijn dochter als ze wat ouder is thuiskomt met een moslim , dan hebben we een probleem thuis. Je vader heeft groot gelijk.
I intend to be formidably armed
pi_87384624
Ik zou express een neger en een marokkaan meenemen naar huis!
pi_87384713
Tis trouwens niks een westerse icm een moslim...
Volgens mij gaat 98% fout en de rest moet zich bekeren...

Ik heb ook een marokkaan gehad hij was eerst super lief. En daarna begon hij met slaan, uitschelden ed. en hij heeft nooit gewerkt!

Anders neem je even een hollander.

Mijn halfmarokkaanse dochter hoeft ook niet met een moslim thuis te komen hoor strakkies! Nou als je je vader nu nog niet begrijpt spring dan maar in de maas
pi_87384732
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 14:59 schreef Lay-DC het volgende:

Ik heb ook een marokkaan gehad hij was eerst super lief. En daarna begon hij met slaan, uitschelden ed. en hij heeft nooit gewerkt!

Mijn halfmarokkaanse dochter hoeft ook niet met een moslim thuis te komen hoor strakkies! Nou als je je vader nu nog niet begrijpt spring dan maar in de maas
:')
pi_87384793
Mijn vader zou ook niet gelukkig worden als ik met een turk/marokkaan en/of strenggelovige thuis zou komen (moslim, maar ook christen is niet gewenst)

Maar sowieso, het is jouw vriendje, je vader heeft geen relatie met hem.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
pi_87384800
quote:

Want alle marrokanen en moslims zijn eerst poeslief en slaan je daarna in elkaar

:)

En ik val niet op marrokanen en turken.. ik val op zuid-europeanen en donkere/zwarte jongens. Net als dat ik ook niet op chinezen val. Dus niet įlle buitenlanders.

En een marrokaanse moslim is geen turkse moslim en ook geen zwarte moslim
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
  zondag 10 oktober 2010 @ 15:03:34 #10
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_87384806
Ach joh, mijn vader heeft een hekel aan alles wat niet blank, niet hetero, laagopgeleid, ambtenaar, ander millieu etc is.

Als ik daar allemaal rekening mee moet gaan houden.....:')

En je ouders verander je niet, kost je alleen maar onnodig energie omdat te proberen. Gewoon jezelf losmaken, op kamers gaan en je eigen leven gaan leiden.
pi_87384887
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:03 schreef Lady_1989 het volgende:

[..]

Want alle marrokanen en moslims zijn eerst poeslief en slaan je daarna in elkaar

98% wel ja

En ik val niet op marrokanen en turken.. ik val op zuid-europeanen en donkere/zwarte jongens. Net als dat ik ook niet op chinezen val. Dus niet įlle buitenlanders.

omg! Als je niks wilt horen moet je geen topic openen anders ga je even met je vader praten hierover
pi_87384898
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:02 schreef 92Merel het volgende:
Mijn vader zou ook niet gelukkig worden als ik met een turk/marokkaan en/of strenggelovige thuis zou komen (moslim, maar ook christen is niet gewenst)

Maar sowieso, het is jouw vriendje, je vader heeft geen relatie met hem.
Je hebt strenggelovige mensen, maar ook minder streng gelovigen.
maar het gaat nu nie perse over dat moslim zijnde, want daar willen mensen nu elke keer op reageren. Het gaat ook gewoon om het feit dat het een donkere jongen kan zijn.

En idd het is mijn vriendje, maar hoe leuk is het als je die thuis kunt laten zien en er thuis over kunt praten
pi_87384914
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:06 schreef Lay-DC het volgende:

[..]

omg! Als je niks wilt horen moet je geen topic openen anders ga je even met je vader praten hierover
Ik wil het best horen hoor, maar dan moet je mn reactie ook aanhoren ;) :)
  zondag 10 oktober 2010 @ 15:08:15 #14
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87384915
quote:
En ik val niet op marrokanen
Je Nederlands is helaas wel net zo belabberd als van veel Marokkanen...

Wat een topic ook.... verliefd op een Marokkaan :')
pi_87384932
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:08 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

Je Nederlands is helaas wel net zo belabberd als van veel Marokkanen...
Gelukkig maar dat daar het topic niet over gaat dan :)
pi_87384973
Als vader mag je ook iets hebben tegen werkelozen, laag opgeleiden, duitsers, lesbiennes en homo's, mensen met een strafblad of mensen die PVDA hebben gestemd.

Die kan hij ook allemaal afkeuren en dat is zijn goed recht.
  zondag 10 oktober 2010 @ 15:10:56 #17
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_87384974
quote:
Nou als je je vader nu nog niet begrijpt spring dan maar in de maas
Wut?
Ik ga naar huis.
pi_87384975
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:03 schreef Vandaag... het volgende:
Ach joh, mijn vader heeft een hekel aan alles wat niet blank, niet hetero, laagopgeleid, ambtenaar, ander millieu etc is.

Als ik daar allemaal rekening mee moet gaan houden.....:')

En je ouders verander je niet, kost je alleen maar onnodig energie omdat te proberen. Gewoon jezelf losmaken, op kamers gaan en je eigen leven gaan leiden.
Ik vind het thuis prima, en een beetje jammer als ik op kamers zou moeten omdat ik graag een donkere vriend heb...
pi_87384985
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:07 schreef Lady_1989 het volgende:

[..]

Je hebt strenggelovige mensen, maar ook minder streng gelovigen.
maar het gaat nu nie perse over dat moslim zijnde, want daar willen mensen nu elke keer op reageren. Het gaat ook gewoon om het feit dat het een donkere jongen kan zijn.

En idd het is mijn vriendje, maar hoe leuk is het als je die thuis kunt laten zien en er thuis over kunt praten
Niks is ook goed he :')

Je vader is racist en/of moet eraan wennen dat je vriendjes hebt. Kan je moeilijk veranderen, geef hem wat tijd.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
pi_87385016
Geen geloof + wel geloof is kut
Wel geloof + ander geloof is klote
Wit+zwart is duo penotti

Duhhhhh!!! Dat weet iedereen toch
pi_87385038
Heb meer dan genoeg gehoord uit betrouwbare bronnen (lees: vrienden en kennissen die bovenop dit soort shit zitten, dus geen borrelpraat) over vrouwen die mishandeld worden, ontvoerd worden, kinderen die ontvoerd worden en ga zo maar door door figuren uit Afrika en het Midden Oosten. Zeer betrouwbaar volk allemaal...

Maar goed, als jij je gezellige multiculti-experimentje wilt voortzetten: vooral doen! Je merkt het vanzelf wel; vooral de rest van je schoonfamilie en dan met name je schoonouders, zullen je bevallen. :)

Zolang je je zometeen maar niet gaat melden in het "Blijf van mijn lijf huis" of een berg bijstand aanvraagt voor kinderen van een vader die na een week weer vertrok vind ik het prima. Veel plezier! ^O^
pi_87385040
Je vader heeft hierin gewoon niet zoveel te vertellen. Het is jouw leven en het zijn jouw relaties. Het zou toch jammer zijn als je straks de liefde van je leven laat lopen omdat papa bekrompen en kortzichtig is en daar dus een probleem mee heeft :') . Het idee alleen al.

Ik zou hem ook enkel op rustige toon meedelen als je weer eens een vriendje hebt van hoe of wat en hem vragen jouw keuzes te respecteren. En daar verder ook geen woorden meer aan vuil te maken.
pi_87385043
quote:

[..]

Het verschil tussen Zuid-Europeanen en Turken is echt niet zo makkelijk te zien hoor. Zelfde geldt voor Marokkanen in mindere mate. Pas maar op, dadelijk wordt je verliefd op een Turk of Marokkaan. :D
pi_87385058
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:10 schreef Monco10 het volgende:
Als vader mag je ook iets hebben tegen werkelozen, laag opgeleiden, duitsers, lesbiennes en homo's, mensen met een strafblad of mensen die PVDA hebben gestemd.

Die kan hij ook allemaal afkeuren en dat is zijn goed recht.
Een vader wil inderdaad het beste voor z'n dochter, en een neger is dat nou eenmaal meestal niet.
pi_87385060
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:10 schreef nietzman het volgende:

[..]

Wut?
Rivier in rdam. Wij achterlijk volk uit rdam zien graag mensen in de maas als ze ons niet liggen....

Je hoeft het niet te berijpen
  zondag 10 oktober 2010 @ 15:15:40 #26
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_87385097
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:14 schreef Lay-DC het volgende:
Je hoeft het niet te begrijpen
Je gaat me inderdaad net iets te ver onder de pet.
Ik ga naar huis.
pi_87385110
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:14 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Een vader wil inderdaad het beste voor z'n dochter, en een neger is dat nou eenmaal meestal niet.
Goed geantwoord 3+ bonuspunten voor jou
pi_87385113
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:14 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Tuurlijk wil een vader dat (de meeste althans hoop ik dan). Maar verder dan zoiets hopen hoeft het niet te gaan. Hij kan haar niet zijn wil opleggen, en een beetje volwassen reageren als je dochter een donker vriendje meeneemt is natuurlijk ook wel wenselijk.
pi_87385115
quote:

Dus jij mag je wel als een dom sletje laten gebruiken door een moslim, maar je dochter niet? Wat oneerlijk van jou!
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_87385130
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:15 schreef nietzman het volgende:

[..]

Je gaat me inderdaad net iets te ver onder de pet.
Zie je streekverschillen ik snap jou ook niet *O*
  zondag 10 oktober 2010 @ 15:17:15 #31
264472 Leucopterus
Libertarian extraordinaire
pi_87385141
nee

[ Bericht 99% gewijzigd door Re op 10-10-2010 19:57:25 ]
Government cannot give anything to anybody that it doesn't first take from somebody else. Whenever somebody receives something without working for it, somebody else has to work for it without receiving. - Dr. Adrian Rogers
  zondag 10 oktober 2010 @ 15:17:31 #32
272871 StarCastic
Only a Sith deals in absolutes
pi_87385147
Vaders zijn meestal overbezorgd wanneer het om dochters en vriendjes gaat. Geef hem inderdaad gewoon de tijd om te wennen.
"If our brains were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't."
There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary and those who don't.
pi_87385173
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:16 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Dus jij mag je wel als een dom sletje laten gebruiken door een moslim, maar je dochter niet? Wat oneerlijk van jou!
Tsjaa ik was net zo eigenwijs als TS.... alleen ik ben geen slet (daarmee beweer ik niet dat TS het wel is/zou zijn)
pi_87385174
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 14:50 schreef Lady_1989 het volgende:
Ik heb altijd al een voorkeur gehad voor 'buitenlandse' jongens, zoals zuid-europeanen en donkere jongens. Ik heb daar tot 3 maanden terug nooit een relatie mee gehad, tot ik een afrikaanse vriend kreeg, die ook nog eens moslim was (dubbel 'fout' volgens mijn vader). Dit leverde nogal wat drama thuis op, ik mocht hem thuis niet komen voorstellen, omdat mijn vader, zoals de titel al zegt,iets tegen buitenlanders heeft. En vooral iets tegen moslims. Mijn vader is zelf Spaans, dus als ik dan zeg dat hij zelf ook een buitenlander is, dan is het ineens: ja maar ik ben Europeaan.
Nu is het al uit met die jongen, maar sinds die jongen kijk ik alleen nog maar meer naar donkere jongens en trekt me dit heel erg. Niet perse vanwege hun uiterlijk, maar ook qua leefstijl, qua achtergrond, qua cultuur. Maar goed, daar gaat dit topic niet om.

ik probeer het zoveel mogelijk te negeren en als mijn vader half schreeuwend onzin begint te praten (want ik vind het onzin, komt hij nog eens met 'argumenten' aan die nog geen eens argumenten te noemen zijn), dan roep ik wat bijdehands terug, of vaak nogal een goed argument en loop ik weg, omdat dat nooit binnenkomt bij hem en hij verder gaat met dingen roepen. Gesprek aangaan met hem is geen optie, Hij is niet echt een rationeel iemand, staat niet open voor een gesprek en heeft ook niet dat in zich om een fatsoenlijk gesprek aan te gaan over gevoelens en dergelijke. Maar ondertussen hangt er thuis wel een nare sfeer als ik dus graag over, toen mijn vriend, wilde praten.

Ik wilde weten of iemand van jullie ervaring heeft met ouders die iets hebben tegen juist jouw voorkeur voor het andere geslacht, om het zo maar even te noemen. En wat jullie dan doen? En dan vooral bekeken in dat je eigenlijk niet echt een normaal gesprek met diegene kan voeren... En wat zeggen jullie dan tegen je partner?
Je argument m.b.t. het buitenlanderschap van je vader klopt natuurlijk niet. Hopelijk besef je dat zelf ook.

Verder zou je je ex-vriend een keertje mee naar huis kunnen nemen, puur om die twee kennis te laten maken. Misschien verdwijnen zijn vooroordelen dan.

Hoewel ik jouw vader het voordeel van de twijfel moet geven... Ik ken heel veel verschillende nationaliteiten en ik ben zelf ook geen nederlander. Afrikaanse jongens/mannen blijven nooit trouw aan hun vriendin, van wat ik tot nu toe heb gezien.

En het idee dat je dochter door een moslim wordt gepakt is natuurlijk ondenkbaar voor een echte, trotse Spanjaard. ;)
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
-Albert Einstein
pi_87385208
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:18 schreef Lay-DC het volgende:

[..]

Tsjaa ik was net zo eigenwijs als TS.... alleen ik ben geen slet (daarmee beweer ik niet dat TS het wel is/zou zijn)
Eh..je was geil voor zn pik en je hebt zn kind gebaard terwijl hij je de tering insloeg. Dan ben je gewoon een domme slet.
  zondag 10 oktober 2010 @ 15:19:39 #36
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_87385209
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:10 schreef Lady_1989 het volgende:

[..]

Ik vind het thuis prima, en een beetje jammer als ik op kamers zou moeten omdat ik graag een donkere vriend heb...
Dan moet je niet klagen en gewoon slikken dat je pa je vriend niet moet.

Of je trots, zelfrespect, respect voor je vriend, zelfstandigheid, vrijheid.
Of lekker makkelijk bij pappie en mammie wonen terwijl je volwassen bent en je vader je vriend laten discrimineren.

Tis maar waar je voor kiest :)
pi_87385279
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:19 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Eh..je was geil voor zn pik en je hebt zn kind gebaard terwijl hij je de tering insloeg. Dan ben je gewoon een domme slet.
Hij ging het pas doen nį dat we een kind hadden toen mocht ik niets meer.... En jij bent dom omdat je niet weet in wat voor een situatie sommige mensen kunnen komen. Je kan me veel noemen maar geen domme slet.
  zondag 10 oktober 2010 @ 15:23:01 #38
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_87385305
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:16 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Tuurlijk wil een vader dat (de meeste althans hoop ik dan). Maar verder dan zoiets hopen hoeft het niet te gaan. Hij kan haar niet zijn wil opleggen, en een beetje volwassen reageren als je dochter een donker vriendje meeneemt is natuurlijk ook wel wenselijk.
Of dat wenselijk of volwassen is, is natuurlijk ook een oordeel. Kennelijk vindt TS haar vader dat. Zo lang TS nog thuis woont heeft ze zich te schikken naar de regels die daar gelden. Als de heer des huizes in al zijn 'wijsheid' besluit dat hij een "No Nigger Policy" hanteert, dan heb je daar maar mee te leven.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_87385306
Lay-DC.. ben je echt moeder?
"the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams"
pi_87385308
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:22 schreef Lay-DC het volgende:

[..]

Hij ging het pas doen nį dat we een kind hadden toen mocht ik niets meer....
HAHA PWNED :D
pi_87385344
Ik vind de mening van je ouders meestal wel zwaarwegend, ze hebben ook vaak gelijk blijkt achteraf.
pi_87385347
Ik mag je vader nu al. Ik zou een ideale schoonzoon zijn.
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
pi_87385360
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:18 schreef Observer86 het volgende:

[..]

Je argument m.b.t. het buitenlanderschap van je vader klopt natuurlijk niet. Hopelijk besef je dat zelf ook.

Verder zou je je ex-vriend een keertje mee naar huis kunnen nemen, puur om die twee kennis te laten maken. Misschien verdwijnen zijn vooroordelen dan.

Hoewel ik jouw vader het voordeel van de twijfel moet geven... Ik ken heel veel verschillende nationaliteiten en ik ben zelf ook geen nederlander. Afrikaanse jongens/mannen blijven nooit trouw aan hun vriendin, van wat ik tot nu toe heb gezien.

En het idee dat je dochter door een moslim wordt gepakt is natuurlijk ondenkbaar voor een echte, trotse Spanjaard. ;)
Dat argument van mn vader klopt idd niet, maar zoals ik al zei, veel van zijn argumenten doen dat niet maar in zijn hoofd wel.

Ik ken veel vooroordelen en heb dat zelf ook weleens gezien. Maar nog, niet iedereen is zo. Afrika is een groot continent en zo zijn er ook verschillen per land, en waar iemand opgroeit.

En als mijn vader iets is dan is het wel een echte trotste Spanjaard ja (en nee geen Nederlander, want hij wil absoluut geen Nederlandse identiteit :') )
pi_87385378
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:24 schreef _Fonz het volgende:
*O*
pi_87385407
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:25 schreef Lady_1989 het volgende:

[..]

Dat argument van mn vader klopt idd niet, maar zoals ik al zei, veel van zijn argumenten doen dat niet maar in zijn hoofd wel.

Ik ken veel vooroordelen en heb dat zelf ook weleens gezien. Maar nog, niet iedereen is zo. Afrika is een groot continent en zo zijn er ook verschillen per land, en waar iemand opgroeit.

En als mijn vader iets is dan is het wel een echte trotste Spanjaard ja (en nee geen Nederlander, want hij wil absoluut geen Nederlandse identiteit :') )
Zeg maar tegen je papa dattie zelf waarschijnlijk ook nog ergens een moslim gen heeft zitten van toen zn overovergrootmoeder door een Moor werd verkracht.
pi_87385449
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:27 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Zeg maar tegen je papa dattie zelf waarschijnlijk ook nog ergens een moslim gen heeft zitten van toen zn overovergrootmoeder door een Moor werd verkracht.
Je bent echt veel te grof hoor!
pi_87385455
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:21 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Ik vind die 2e wel treffend eigenlijk :)
Eigenlijk niet.

Het plaatje schept het beeld dat iedere blanke een nazaat is van de grote Europese denkers en dat iedere neger al het slechte heeft overgenomen van zijn voorouders.

Ga eens rond met het linker gedeelte van dat plaatje op een doorsnee plattelandschool en kijken of er iemand is die die figuren überhaupt herkent.

Daarnaast is de statistische kans is groter dat de zwakkere genendragers bij negers in de loop van geschiedenis eerder uitgeroeid worden en dat de zwakke genen bij de blanken juist voorgetrokken worden door de huidige sociaal-economische stelsel.

Een leuke internet-onliner om simpele zielen te vermaken, maar het mist de klik met realiteit.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
-Albert Einstein
pi_87385491
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:29 schreef Lay-DC het volgende:

[..]

Je bent echt veel te grof hoor!
En jij hebt een voorliefde voor moslim penissen die je nu krampachtig probeert te onderdrukken.
pi_87385499
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:06 schreef Lay-DC het volgende:

[..]

Wat kom jij slim over!

pi_87385505
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:29 schreef Observer86 het volgende:

[..]

Eigenlijk niet.

Het plaatje schept het beeld dat iedere blanke een nazaat is van de grote Europese denkers en dat iedere neger al het slechte heeft overgenomen van zijn voorouders.

Ga eens rond met het linker gedeelte van dat plaatje op een doorsnee plattelandschool en kijken of er iemand is die die figuren überhaupt herkent.

Daarnaast is de statistische kans is groter dat de zwakkere genendragers bij negers in de loop van geschiedenis eerder uitgeroeid worden en dat de zwakke genen bij de blanken juist voorgetrokken worden door de huidige sociaal-economische stelsel.

Een leuke internet-onliner om simpele zielen te vermaken, maar het mist de klik met realiteit.
Dankjewel :)
pi_87385506
quote:

[..]

Eigenlijk niet.

Ga niet in op zo iemand man. Verspilling van je tijd.
pi_87385524
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:26 schreef Lay-DC het volgende:

[..]

*O*
8-)

Wie kent het verhaal van Zana Muhsen

Gore klootzakkies die Moslims.
pi_87385548
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:24 schreef _Fonz het volgende:
pi_87385549
Ik zou zelf ook niet graag iets met een moslim beginnen, of een andere gelovig iemand, maar het hangt wel af van hoe streng die persoon zijn geloof aanhangt. Is het geloven in een God en verder weinig, dan hoeft het geen problemen op te leveren.
pi_87385558
dubbel
pi_87385581
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:27 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Was dat toen jouw voorouders elkaar nog in lemen hutjes lagen te beffen en te likken? Ik denk als er iets is waar nederland geen aanspraak op kan maken, dan is het wel een rijke historische nalatenschap mbt beschaving en ontwikkeling. ;)
-Albert Einstein
pi_87385599
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:32 schreef _Fonz het volgende:

[..]

8-)

Wie kent het verhaal van Zana Muhsen

Gore klootzakkies die Moslims.
Was niet nodig Fonzie ;)
pi_87385618
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:33 schreef Observer86 het volgende:

[..]

Was dat toen jouw voorouders elkaar in lemen hutjes lagen te beffen en te likken? Ik denk als er iets is waar nederland geen aanspraak op kan maken, dan is het wel een rijke historische nalatenschap mbt beschaving en ontwikkeling. ;)
Wat goed dat jij kan denken ;)
pi_87385627
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:34 schreef Lady_1989 het volgende:

[..]

Was niet nodig Fonzie ;)
Waargebeurd ... :o *)
  zondag 10 oktober 2010 @ 15:36:59 #60
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_87385652
Een ding is zeker: dit topic herbergt in ieder geval een hoop toekomstig vaders gelijk die van de TS. Wat een emotioneel overtrokken troll reacties, allemachtig :{w
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_87385654
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:36 schreef _Fonz het volgende:

[..]

Waargebeurd ... :o *)
Ja dus ;) topic gaat niet over dat moslims stom zijn ;)

wat ook waargebeurd is is dat je kans op een date aanzienlijk kleiner wordt :')
pi_87385658
Geef je vader groot gelijk. Ga gewoon voor een Westerse man. Geen gezeik met geloof en geen gekke cultuur
pi_87385680
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:35 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Wat goed dat jij kan denken ;)
Of was het toen het nederlands volk door elke Europese entiteit werd uitgewoond en uitgehold in de loop van Middeleeuwen tot aan 65 jaar geleden zeg maar.. ;)
-Albert Einstein
pi_87385740
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:37 schreef Lady_1989 het volgende:

[..]

schatje toch .. :*
pi_87385756
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:36 schreef AgLarrr het volgende:
Een ding is zeker: dit topic herbergt in ieder geval een hoop toekomstig vaders gelijk die van de TS. Wat een emotioneel overtrokken troll reacties, allemachtig :{w
Ik ben al vader! :o :D
pi_87385785
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:22 schreef Lay-DC het volgende:

[..]

Hij ging het pas doen nį dat we een kind hadden toen mocht ik niets meer.... En jij bent dom omdat je niet weet in wat voor een situatie sommige mensen kunnen komen. Je kan me veel noemen maar geen domme slet.
En toch doe ik het. :)

Je weet hoe mocro's met vrouwen omgaan: mooie praatjes voor het neuken, slaan en spugen na het neuken. Maar ja... foute mannen zijn zo leuk he! Hihi! En dan nog denken dat dat tuig eigenlijk een klein, bang jongetje is en dat jij wel degene bent die de echte lieve jongen die hij eigenlijk is in hem naar boven kan brengen. :')

En dat hij je zelfs gek genoeg heeft gekregen voor om kinderen van hem te krijgen (waarschijnlijk ongewenst) maakt je helemaal een domme slet. Ik zeg het, de rest denkt het. Wel zo oprecht. :Y)
pi_87385786
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:37 schreef Lady_1989 het volgende:

[..]

Absoluut niet grappig
  zondag 10 oktober 2010 @ 15:43:06 #68
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_87385819
Die racisten hier. :')
pi_87385822
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:41 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

En toch doe ik het.

Je weet hoe mocro's met vrouwen omgaan: mooie praatjes voor het neuken, slaan en spugen na het neuken. En dat hij je zelfs gek genoeg heeft gekregen voor om kinderen van hem te krijgen (waarschijnlijk ongewenst) maakt je helemaal een domme slet. Ik zeg het, de rest denkt het.
moet je tegen je moeder zeggen
pi_87385830
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:37 schreef Observer86 het volgende:

[..]

Of was het toen het nederlands volk door elke Europese entiteit werd uitgewoond en uitgehold in de loop van Middeleeuwen tot aan 65 jaar geleden zeg maar.. ;)
En op welke manier doet dat precies af aan mijn opmerking dat TS haar spaanse vader waarschijnlijk een moslim gen heeft..?
pi_87385891
ik ben ronduit geschokt door het hoge gehalte racisten hiero.
Vergis ik me nou,. of was dat 10 jaar geleden anders?
pi_87385892
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:43 schreef Lay-DC het volgende:

[..]

moet je tegen je moeder zeggen
Mijn moeder denkt er hetzelfde over; allemaal mensen in ons gezin die flink wat van de wereld gezien hebben (ook Afrika en Midden Oosten dus en dan niet de toeristische trekplijsters maar voor werk) en dus wel weten hoe de vork in de steel steekt. Geen achterbuurtvolk wat met een kinderwagen door de prachtwijken van Rotterdam en Den Haag loopt. :)

Verder is ze niet met een mocro getrouwd want ze is geen domme slet zoals jij. :)

Voor de naļevelingen hier die "racisten" roepen: ga eens flink wat mensen uit overheids- en justitiekringen spreken over dit onderwerp. Je oren zullen klapperen...

En even voor de duidelijkheid: ik heb het hier over de culturen van landen, niet over het favoriete stokpaardje van links: "de islam".

[ Bericht 14% gewijzigd door TimMer1981 op 10-10-2010 15:53:19 ]
pi_87385958
on topic: als een vader/moeder een vriendje niet ziet zitten om overduidelijke vooroordelen, dan heb je een probleem inderdaad. Op jezelf gaan wonen is een idee, maar daar heb je het probleem niet mee opgelost. Het zijn wel je ouders natuurlijk, en voor de meeste mensen is het erg belangrijk om goedkeuring of in elk geval waardering te hebben voor jouw relatiekeuze.

Het enige wat je kan doen is je vader gewoon voor een voldongen feit stellen: 'DIT is mijn vriend, ik hou van hem, en je gaat NU kennis met hem maken!'
pi_87386001
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:48 schreef bushwackerish het volgende:

Het enige wat je kan doen is je vader gewoon voor een voldongen feit stellen: 'DIT is mijn vriend, ik hou van hem, en je gaat NU kennis met hem maken!'
Ja, dat helpt wel bij de goedkeuring ervan. Naief links kind... :')
pi_87386028
Met zo'n vader wil je toch niks te maken hebben? Verbreek gewoon het contact en ga lekker op jezelf wonen.
pi_87386029
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:48 schreef bushwackerish het volgende:
on topic: als een vader/moeder een vriendje niet ziet zitten om overduidelijke vooroordelen, dan heb je een probleem inderdaad. Op jezelf gaan wonen is een idee, maar daar heb je het probleem niet mee opgelost. Het zijn wel je ouders natuurlijk, en voor de meeste mensen is het erg belangrijk om goedkeuring of in elk geval waardering te hebben voor jouw relatiekeuze.

Ehm .. that would be me .. :D
pi_87386045
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:51 schreef Jahr00n het volgende:
Met zo'n vader wil je toch niks te maken hebben? Verbreek gewoon het contact en ga lekker op jezelf wonen.
:') _O-
  zondag 10 oktober 2010 @ 15:52:58 #78
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87386063
quote:
De band met je vader verbreken om een Marokkaan :') :X
pi_87386083
quote:
Ja, dat zou hij vast ook wel voor jou doen. :')
pi_87386087
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:50 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Lekker op de persoon spelen, makkelijk. Hou oud ben je eigenlijk?

on topic: lees hetzelfde verhaal van TS nog een keer, en verander 'buitenlander' in 'homo'

Wat dan?
  zondag 10 oktober 2010 @ 15:55:03 #81
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_87386109
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:36 schreef AgLarrr het volgende:
excuse me, ik heb al kinderen
pi_87386110
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:53 schreef bushwackerish het volgende:

[..]

on topic: lees hetzelfde verhaal van TS nog een keer, en verander 'buitenlander' in 'homo'

Wat dan?
Maakt niet uit wat wordt ingevuld. She's mine *) 8-)
pi_87386152
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:55 schreef _Fonz het volgende:

[..]

Maakt niet uit wat wordt ingevuld. She's mine *) 8-)
pi_87386182
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:56 schreef Lady_1989 het volgende:

[..]

Ja wat nu weer. |:(
pi_87386193
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:50 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Niet met de goedkeuring maar wel met acceptatie van de situatie afdwingen
Hij heeft namelijk een erg grote mond, maar gok dat als ik hier binnenwandel met zoon jongen dat hij dan niet in die jongen zn gezicht durft te zeggen wat hij echt denkt. maar goed, dat is een gok :') en niet echt een leuk risico om te nemen :')
pi_87386233
Acceptatie kun je niet afdwingen in zo'n situatie.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_87386251
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:59 schreef Cerbie het volgende:
Acceptatie kun je niet afdwingen in zo'n situatie.
Nee, maar wel 'soort van acceptatie' misschien :') dat hij normaal doet tegen die jongen en als hij weg is weer beginnen te roepen tegen zn dochter
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:00:41 #88
264472 Leucopterus
pi_87386252
quote:

[..]

Eigenlijk niet.

Je zou misschien een punt hebben als de (westerse) blanken de 'zwakke' genen van negers niet bevorderden (ontwikkelingshulp, asielopvang, etc).

En blanken voorgetrokken? We leven anno 2010. Niet meer in 1800.

[Edit]En in het algemeen: vooroordelen zijn niet voor niets in het leven geroepen. Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn zusje met een niet-blanke man thuis zou komen.
Government cannot give anything to anybody that it doesn't first take from somebody else. Whenever somebody receives something without working for it, somebody else has to work for it without receiving. - Dr. Adrian Rogers
pi_87386415
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:00 schreef Leucopterus het volgende:

[..]

Je zou misschien een punt hebben als de (westerse) blanken de 'zwakke' genen van negers niet bevorderden (ontwikkelingshulp, asielopvang, etc).

[ afbeelding ]

[Edit]En in het algemeen: vooroordelen zijn niet voor niets in het leven geroepen. Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn zusje met een niet-blanke man thuis zou komen.
Vooroordelen zijn vaak op basis van ervaringen of zogenaamde 'feiten'. Maar als je als Nederlander in Spanje komt denken alle jongeren dat alle Nederlanders altijd wiet roken.
Omdat veel zwarten negatief in het nieuws komen en er mensen zijn met negatieve ervaringen daarmee, zijn alle zwarten dus '' niet goed' . Zo is het met alles. Helaas dat dit laatste meer overheerst en vervelender is dan het eerste voorbeeld.
pi_87386461
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:00 schreef Leucopterus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Mensen die niet "zielig" zijn worden nou eenmaal wat vaker benadeeld door socialistisch Nederland.
pi_87386716
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:53 schreef bushwackerish het volgende:

[..]

Wat dan?
Dan is het een compleet andere situatie, want een homo heeft geen andere cultuur, is niet vaker aggressief, niet vaker crimineel, wordt niet aan de deur geweigerd door de gemiddelde uitsmijter, heeft geen problemen met werk vinden en ga zo maar door.

Jammer he, om met de waarheid geconfronteerd te worden? :')

Mocro's en aanverwant tuig hebben het er zelf naar gemaakt, heeft geen moer met racisme te maken; iets waar ik zelf ook een schurft aan heb. Racisme heeft met iemand's afkomst te maken, niet met iemand's cultuur. Als iemand van Afrikaanse origine compleet geļntegreerd is hier vind ik het prachtig en wordt hij/zij zo mijn beste vriend/vriendin.

[ Bericht 7% gewijzigd door TimMer1981 op 10-10-2010 16:23:36 ]
pi_87386847
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:18 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Dan is het een compleet andere situatie, want een homo heeft geen andere cultuur, is niet vaker aggressief, niet vaker crimineel, wordt niet aan de deur geweigerd door de gemiddelde uitsmijter, heeft geen problemen met werk vinden en ga zo maar door.

Mocro's en aanverwant tuig hebben het er zelf naar gemaakt, heeft geen moer met racisme te maken; iets waar ik zelf ook een schurft aan heb.
Mijn ex werd ook wel eens geweigerd aan de deur ja, maar of hij het er zelf naar heeft gemaakt? Denk het niet... misschien de jongens die als gangster rondlopen, dat ze zich wat beter kunnen kleden, maar that's it. Ik zie mn ex ook niet echt herrie schoppen ergens binnen, daarvoor is ie te schattig en denk ook niet dat ie een gevecht zal winnen :')
pi_87386910
quote:

[..]

Mocro's en aanverwant tuig hebben het er zelf naar gemaakt, heeft geen moer met racisme te maken; iets waar ik zelf ook een schurft aan heb. Racisme heeft met iemand's afkomst te maken, niet met iemand's cultuur. Als iemand van Afrikaanse origine compleet geļntegreerd is hier vind ik het prachtig en wordt hij/zij zo mijn beste vriend/vriendin.
Hm, slim dat je dat erbij hebt gezet
pi_87386920
Je vader is dan best racistisch, je bent sowieso nu oud en hopelijk ook wijs genoeg om in te zien wie een goede jongen is en wie niet. Als jij op donkere jongens/latino's valt is het prima toch. Mijn familie heeft ook liever niet dat ik met een moslim of een donkere thuiskom, maar niet zo erg als jouw vader, je kan er mssn het beste met hem over praten om hem te laten zien dat je hem ook respecteert.
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:29:30 #95
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_87386981
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 14:55 schreef Lay-DC het volgende:
Ik zou express een neger en een marokkaan meenemen naar huis!
Trio :9
pi_87387043
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:26 schreef Lady_1989 het volgende:

[..]

Hm, slim dat je dat erbij hebt gezet
Dat is sowieso iets wat hier in Nederland faliekant fout gaat: de discussie afkomst / cultuur / religie. Drie compleet verschillende onderwerpen, met slechts tendenzen om de drie te verbinden.
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:34:16 #97
264472 Leucopterus
pi_87387106
quote:

[..]
_O_ O+
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:41:12 #98
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87387328
Wat een stelletje onzekere racisten hier. Vooral die Timmer1981.Gewoon achterlijk en dan doen alsof hij echt regelmatig allerlei sociologen en anthropologen spreekt over dit soort onderwerp.

Weet je wat ik eerlijk denk, als ik de reacties hier lees van sommige fokkers? Dat er gewoon te veel onzekere gasten zijn die zien hoe de meisjes die ze allemaal verliefd op waren een neger vriendje krijgen.

Ik ga niet zeggen dat Surinamers en Antillianen geen players kunnen zijn, maar om te doen alsof de meeste negers kinderen krijgen met verschillende vrouwen en hun vervolgens achterlaat is gewoon achterlijk.

Dat jullie gaan denken dat Nederlanders ZOVEEL beter is tegenover vrouwen dat gewoon iedereen met een Westerse man moet aanpappen, dat is gewoon een teken van domheid en arrogantie. En dan willen jullie jezelf ook afvragen waarom zoveel Westerse vrouwen geinteresseerd zijn in Zuid-Europese, Zuid-Amerikaanse of Afrikaanse mannen. Tja, sorry dat jullie fok-autisten zo falen bij vrouwen. Maar met jaloezie kom je nergens.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:43:50 #99
264472 Leucopterus
pi_87387421
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:41 schreef Keep_Walking het volgende:
Wat een stelletje onzekere racisten hier.

P.S. Ik ben geen racist, maar ik vind het leuk om tegen deze huisjes aan te schoppen. Ga ook even het volgende filmpje van Dave Chappelle bekijken. ^O^

zondag 10 oktober 2010 @ 16:49:30 #100
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87387593
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:43 schreef Leucopterus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ken ik al. ;)

Maar TS:

Als je vader racist is en je wilt verder een goede band met hem houden, dan raad ik je aan om gewoon een Spaanse vriend te nemen als je ooit van plan bent om te trouwen.

In de tussen tijd gewoon stiekem afspreken/daten met negers/Italianen/Zuid-Amerikanen. Je bent pas 21 geloof ik, dus je bent toch niet op zoek naar de jongen die een deel van je familie gaat worden?

In ieder geval heb ik al wat ervaring met meisjes met racistische ouders en dat is iets wat ik en de meeste negers geen koppijn van willen krijgen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')