Ik denk het welquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:37 schreef Loontjah het volgende:
Sophie Kinsella - Shopaholic & Baby - 9044317555 - 5 euro
kan die door de brievenbus ?
A ja, komt door de ø!quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:58 schreef Anne het volgende:
Hallo Lindstrøm., je hebt mij een PM gestuurd, maar een PM terugsturen werkt helaas niet en daar schijnt ook geen oplossing voor te zijn..
Om je vraag te beantwoorden. Ik heb het ding eigenlijk nauwelijks gebruik, zeker niet als wekker, dus hij functioneert nog goed. Ik heb er eigenlijk nog nooit iets mee gehad of iets raars aan gemerkt.
"Kunnen vinden" klinkt alsof hij niet opvalt..quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:27 schreef Anne het volgende:
Ik heb 1 dooie pixel kunnen vinden. Het scherm is 15 inch.
Ik weet het niet precies, maar ik gok zo'n anderhalf jaar oud. Welgeteld 4x gebruikt denk ikquote:
Versturen is ook primaquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:52 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
A ja, komt door de ø!
Kan ik hem alleen ophalen of is versturen ook een optie?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 07:38 schreef qltel het volgende:
[..]
"Kunnen vinden" klinkt alsof hij niet opvalt..Dus dan wil ik 'm wel overnemen.
Staat genoteerd. En een foto van de onderkant van de stoelen zal ik straks proberen te makenquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:10 schreef Kn0x het volgende:
30 inc geboden voor de Wake Up Light.
Kan je overigens eens een foto maken van de onderkant van de auto stoelen? Ik wil ze misschien gebruiken om race games mee te spelen
Er zit geen interne opslag bij. Wat je er in kunt steken is het volgende: SD, MMC, MS, XD of een USB-stick. Er zit een adapter bijquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:35 schreef MaikelS het volgende:
Het digitale fotolijstje, is dit er een met opslag? Zit er een adapter bij?
Zo ja dan zou ik graag 80euro willen bieden voor het fotolijstje+living color inclusief verzendkosten.
Die is te bezichtigen in Weeze, vlak over de grens in Duitslandquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:36 schreef curtazimo het volgende:
Waar is de loungeset evt. te bezichtigen/op te halen?
Het is een 8 inch trampoline. En volgens google is ie dan 2,50 meter.quote:
Staat genoteerd, maar ik vind het nog net iets te weinigquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:44 schreef Brouw-Meester het volgende:
Als de living colors in de weg staat ben ik voor 40 euro je man! Zou hem erg graag willen maar heb als arme student niet meer te besteden;) Zou hem wel kunnen ophalen in nijmegen!
quote:^^Op woensdag 27 oktober 2010 22:16 schreef ForumGek het volgende:
Ik weet niet of je Living Colors lamp al weg is, maar anders wil ik er wel 47,50 incl. voor geven!Om welke generatie lamp gaat het?
quote:Je hebt PM!Op donderdag 28 oktober 2010 12:39 schreef Anne het volgende:
Nou, voor 50 inclusief verzendkosten mag je hem hebben.
Ik heb de maten nog niet gezien van jequote:Op maandag 11 oktober 2010 19:14 schreef Anne het volgende:
De bank bestaat in ieder geval uit 7 stukken waarvan je er een aantal kunt opstapelen.
De maten moet ik nog even gaan meten. Daar kom ik nog op terug.
Sorry Kn0x, een foto van de onderkant van de autostoelen is helaas niet gelukt vandaag..
Sorry. Ik zal een kruisje op mijn hand zetten, zodat ik het vanavond niet vergeet.quote:Op maandag 1 november 2010 00:10 schreef Waterweg het volgende:
[..]
Ik heb de maten nog niet gezien van je
wat voor mij vooral van belang is of ze in een aanhanger gaan passen. die aanhanger is 2 meter diep, en de breedte en de hoogte weet ik niet haha
ik schat 1.50 meter breed en ook zoiets hoog.
Zie jij het passen, dat al die delen er ingaan? stapelen en puzzelen is m'n 2e hobby, maar 2 keer rijden naar duitsland is me iets te gortig (vanaf maassluis, 20km van de kust)
mocht het een deal worden, dan heb ik ook interesse in de trampoline..
Jepquote:
Dan zou ik die van de Hema gaan halen, die heeft ook een radioquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil je er 30 euro icl. voor geven ( de Hema heeft er nu een in de aanbieding voor 35, anders haal ik die wel).
quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan zou ik die van de Hema gaan halen, die heeft ook een radio.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |