verder via pm.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:55 schreef Fom het volgende:
gta's voor de ps2 7 euro inclusief verzending?
verder via pm.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:04 schreef Paddo80 het volgende:
Ik bied 20 euro voor de Splitfish fragfx. Ophalen in Velp is geen probleem
Welke van de 2?quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:32 schreef Bartjeuhz het volgende:
hoe is de staat van NFS most wanted en wat wil je ervoor hebben?
Dan hou ik dus 50 cent over ofzoquote:
Verzenden zal hoogstens ¤1,32 zijn.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan hou ik dus 50 cent over ofzo
Het zal best een vrij grote envelop zijn en het weegt ook wel wat meer dan een gewone brief.
Anyway, dat word m dus niet sorry, voor 5 moet t wel lukken.
Plus de envelop, als ik hem voor 1 euro weg moet doen hou ik m liever zelf natuurlijk.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Verzenden zal hoogstens ¤1,32 zijn.
Wat is je uiterste prijs incl. verzenden?
Helpt dit?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Delano.888 zou je of de foto's willen verkleinen of ze achter een linkje willen plaatsen. Ook ivm laadtijd voor mobiele internetters bij deze hoeveel en grootte
Helemaal topquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Helpt dit?
PS plaatjes zijn nogsteeds klikbaar mensen!
At your service admiral analquote:
Dus? Hij is gloednieuw geseald en het is een richtprijs, bieden mag hoor.quote:Op maandag 1 november 2010 22:04 schreef jediah het volgende:
Die Farcry game heb ik vorig jaar al eens in de 5-euro bak zien liggen..
Geen idee, heb de verpakking niet meer.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:44 schreef ChickenSpikey het volgende:
is het motorslot SMC goedgekeurd?
Wel ervaring met de z5500.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:50 schreef FL_Freak het volgende:
Die 2.1 set he. Ik weet niet of je heel toevallig ervaring hebt gehad met de x540 van logitech, maar is de kwaliteit dan beter of slechter dan de x 540?
Maar die wind en kleurtjes kunnen uitgeschakeld worden toch? Het gaat mij eigenlijk alleen om het geluid..quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wel ervaring met de z5500.
De 2.1 is qua geluid helderheid erg goed en misschien wel beter dan de z5500. De bas is beter verdeeld.
Anyway, de 2.1 heeft erg goed geluid voor bij de PC, en de bas is ook heel erg sterk.
Er zijn uiteraard ook reviews over te vinden:
Hier een uitgebreide:
http://www.guru3d.com/article/philips-ambx-gamers-kit-review/
De wind heb ik sowieso er niet bij zitten, het is nu echt alleen de speakers en het licht.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar die wind en kleurtjes kunnen uitgeschakeld worden toch? Het gaat mij eigenlijk alleen om het geluid..
Haha groot gelijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De wind heb ik sowieso er niet bij zitten, het is nu echt alleen de speakers en het licht.
Het licht kan uit inderdaad.
Waarom de wind er niet bij zit, dat was 0,0 toegevoegde waarde en stond alleen maar in de weg, weg gegooid
Wat overigens wel erg tof is als je daar van houd: je kan de kleur mee laten werken op geluid, mocht je een microfoon hebben toevallig, erg leuk als je in t donker een film kijkt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Haha groot gelijk! Ik zal er eens over denken
Waar woon je? Als je dichtbij woont kan ik misschien wel een keer langskomen om te luisteren.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat overigens wel erg tof is als je daar van houd: je kan de kleur mee laten werken op geluid, mocht je een microfoon hebben toevallig, erg leuk als je in t donker een film kijkt.
Je kan dan dus ook gewoon een film inc geluid via je tv kijken, en dan de licht effecten via je pc aan hebben staan. Dat werkt top.
Arnhem, maar het hele gebeuren is niet aangesloten dus dat is niet echt een optie.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waar woon je? Als je dichtbij woont kan ik misschien wel een keer langskomen om te luisteren.
Dat is behoorlijk ver weg. VOor hoeveel zou je hem uiterlijk willen verkopen dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Arnhem, maar het hele gebeuren is niet aangesloten dus dat is niet echt een optie.
35 lijkt me een redelijke prijs?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk ver weg. VOor hoeveel zou je hem uiterlijk willen verkopen dan?
quote:
Helaas, dat is echt te weinig.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:17 schreef Robbinho het volgende:
22 euro geboden op 2.1 set van Philips
gr.
robbin
quote:
Ondertussen verkocht, verzonden, en komt hopelijk morgen aanquote:
Ja daaag.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:31 schreef dikkedoelie het volgende:
Cambridge soundworks DTT3500 5.1 + philips tv voor ¤30. Dan kom ik ze bij je ophalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |