Ik weet het, ik snap totaal niet waarom maar ik zou jullie 's nachts niet OPloos over de zeik willen laten gaan, ik zou het niet op mijn geweten willen hebbenquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig, want we kunnen niet zonder!
ff serieus, ik lach jou toch ook niet uit met je vieze gang en zo?quote:
Da's APK, die zegt wel vaker dingen die hij niet meent.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet het, ik snap totaal niet waarom maar ik zou jullie 's nachts niet OPloos over de zeik willen laten gaan, ik zou het niet op mijn geweten willen hebben![]()
Ondanks dat ik de rotste schijn te zijn...
Ik heb echt geen idee wat ik die hele APK ooit in de weg gelegd heb.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's APK, die zegt wel vaker dingen die hij niet meent.
Joh, wees blij dat je iemand aan het lachen kunt maken.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ff serieus, ik lach jou toch ook niet uit met je vieze gang en zo?
Respectloos
Wie er op dat moment ook gepost had, daar had ie het tegen gezegd.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat ik die hele APK ooit in de weg gelegd heb.
Maar gelukkig ben ik hier niet om aardig gevonden te worden
Owja, ik doe dat liedje nog ff. Ik zat er net doorheen te typen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, wees blij dat je iemand aan het lachen kunt maken.
I'm just a jealous guy
Jij goedpraterdquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie er op dat moment ook gepost had, daar had ie het tegen gezegd.
Jij was alleen de gelukkige om net toen te posten
quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:49 schreef Greys het volgende:
Wie er op dat moment ook gepost had, daar had ie het tegen gezegd.
Jij was alleen de gelukkige om net toen te posten
Je kent me tochquote:
Wandel ze. En niet met vreemde mannen meegaan!quote:Anyhoer, Chico is wakker, dus wij gaan ff lekker een half uurtje wandelen en naar bed
Hm. Daar zeg je wat.quote:
zeker weten hoorquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm. Daar zeg je wat.
Als er een leuk exemplaar tussen de bosjes vandaan springt, doe het maar gewoon ook eigenlijk!
mijn god zet die bezorgde moeke modus es uit, ik ben zowat even oud als jij en minstens even wijsquote:
hij was wakker, stond op van de bank,kwam bij mij zitten en nu snurkt ie weer jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:55 schreef Greys het volgende:
Chico was net wakker zei je, dat was dan ook van korte duur als ie nu weer op schoot slaapt![]()
Heb jij ook nog zo'n mooi perzikhuidje?quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
mijn god zet die bezorgde moeke modus es uit, ik ben zowat even oud als jij en minstens even wijs
Dat was een grapje, zie PI.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
mijn god zet die bezorgde moeke modus es uit, ik ben zowat even oud als jij en minstens even wijs
wie zegt dat ik mn handen vies zou maken????quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was een grapje, zie PI.
Mijn volgende vraag was geweest of je wel je handen zou wassen na afloop
nou bedankt maar weer hequote:
Je mondhoeken schoonvegen dan.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
wie zegt dat ik mn handen vies zou maken????
blasphemyquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze versie van eigen bodem vind ik stiekem ook wel tof
Ik poets altijd mn tanden voor ik naar bed ga dus die pak ik dan in 1 weg meequote:
Agressief typje ben je soms toch.quote:
Gelukkig. Anders kraakt het zo bij het gapen de volgende ochtend.quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik poets altijd mn tanden voor ik naar bed ga dus die pak ik dan in 1 weg mee![]()
Is dat zo mevrouw de ervaringsdeskundige?quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig. Anders kraakt het zo bij het gapen de volgende ochtend.
Dat lijkt me zo!quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is dat zo mevrouw de ervaringsdeskundige?
At your servicequote:Op zondag 10 oktober 2010 02:04 schreef oh-oh het volgende:
oeh, dat vind ik nou zio een naar onderwerp zo vlak voor het slapengaan, het schaamhaar van apk...
thnx grijs!
quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo!
De ervaringsdeskundige is er niet dit weekend, ik zal het haar vragen als ze terug is
das psies wat ik morgen wil vermijden anders zit ik maandag met een jetlag op mn werkquote:Op zondag 10 oktober 2010 02:08 schreef Greys het volgende:
[..]
At your service
Ik ben nog helemaal niet moe. Komt vast omdat ik om 13.15 uur wakker werd
Succes met de enge man(nen?)quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
arme qut.
ik ga wandelen nu hoor, behave
Oh, fuck's sake.quote:
Gotta love me.quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:19 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, fuck's sake.
Heb ik nog een minuutje of 10 voor het slapen gaan, komt ze met Sting
Vooralsnog wel ja, of heb jij nog iets goeds klaarstaan?quote:
Ik blijf het gewoon mooi vinden.quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:30 schreef Greys het volgende:
Deze nog even.
Ik doe de lichten vast uit en de deur op slot.
Wie is 'zij'quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:31 schreef DeZwabber het volgende:
woei, heb ik even goed gepoold
naja, beter dan zij in ieder geval, het niveau was sowieso dieptriest
Oh dat laatste heb ik altijd met bowlen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:33 schreef DeZwabber het volgende:
ja maar het scheelde niet veel
was in ieder geval niet mijn schuld
er kwam ook een bal langs van twee tafels verderop ineens
whehehe, in bowlen ben ik ook niet al te goed, maar ik blijf dan nog wel op m'n eigen baanquote:Op zondag 10 oktober 2010 02:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat laatste heb ik altijd met bowlen.
Maar dan ben ik meestal de schuldige
Dat klinkt als een potentiële love story.quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:39 schreef DeZwabber het volgende:
nou er was deze zomer wel iets met een hoop wodka en een steiger aan een rivier bij maanlicht, maar dat is ook niet echt een lovestory te noemen
What went wrong?quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:39 schreef DeZwabber het volgende:
nou er was deze zomer wel iets met een hoop wodka en een steiger aan een rivier bij maanlicht, maar dat is ook niet echt een lovestory te noemen
we zijn zelfs met een hoop wodka op alletwee niet dronken genoeg, en alletwee erg scheiterigquote:
Oh ja, zit je in de ideale situatie, ga je allebei zitten wachten tot de ander begint.quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
we zijn zelfs met een hoop wodka op alletwee niet dronken genoeg, en alletwee erg scheiterig![]()
ik hoor wel van iedereen dat ze me leuk vind, en je ziet het ook echt in d'r ogen als ze met me praat
nee, je zit ongeveer goedquote:Op zondag 10 oktober 2010 02:49 schreef Greys het volgende:
Of ben ik weer veel te naïef en hebben jullie het zoenstadium al gehad?
Ook al ben je daar wel goed in, zo'n situaaaasie is altijd wel lastig hoorquote:Op zondag 10 oktober 2010 02:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, je zit ongeveer goed
we zijn alletwee niet goed met intimiteit
Oh da's altijd goed om dat vast duidelijk te hebben.quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:52 schreef APK het volgende:
Hé Greees, als ik je ooit tegenkom pak ik je vol op je bek!
Aw!quote:
ja hoor, onderdeel van hetzelfde groepje enzoquote:Op zondag 10 oktober 2010 03:00 schreef Greys het volgende:
Zwab is al naar bed?
Dan volg ik toch het goede voorbeeld maar denk ik.
Anders word ik morgen weer om 13.15 uur wakker
Tandjes poetsen!![]()
[..]
Aw!
Maar je ziet haar dus nog wel eens?
Hebben jullie tussendoor ook wel eens contact, mail, sms, iets?
Welnee, je hebt in elk geval al op een steiger gezetenquote:Op zondag 10 oktober 2010 03:04 schreef DeZwabber het volgende:
uhuh
tering ik ben al net zo erg als pgr
quote:Op zondag 10 oktober 2010 03:10 schreef Greys het volgende:
Iedere keer als ik daar ben denk ik 'goh, hier zou je echt uitstekend stiekem kunnen zoenen'.
Ik ben er alleen meestal met vrouwen. Of met vrouwen én Loveless, en daar heb ik meestal ruzie mee.
Het plafond in de keuken hoort eiks nog bij het badkamerrrtproject; de afvoeren en waterleidingen lopen nu door de keuken.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje, jullie hebben het klusvirus goed te pakken
Fanatiekelingquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het plafond in de keuken hoort eiks nog bij het badkamerrrtproject; de afvoeren en waterleidingen lopen nu door de keuken.
Ziet er echt niet uit zo, dus het moet echt ff![]()
En nu had ik bedacht dat ik de muren in de keuken dan ook direct wil sausen, maar er kreeg er eentje een hartverzakking toen ik daar over begon
Ja, helaas wel. Ff teruggelezen. Kraken bij het gapen....quote:
Als ik zo'n bui heb, moet ik het ook benuttenquote:
Ik ken heel de man niet, maar...:quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoor net op de radio dat Solomon Burke op Schiphol is overleden
... hij heeft in elk geval niet stilgezeten!quote:De zanger laat 21 kinderen, 90 kleinkinderen en 19 achterkleinkinderen achter
quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik zo'n bui heb, moet ik het ook benutten![]()
Nee, ik vind de kleur van de keukenmuur saaaaai en er zitten ook allemaal vlekken op.
Ik had iets van olijfgroen in gedachten....gaan we nog wel es rustig over kletsen![]()
Binnenkort een week vrij, dus hij hoeft er helemaal geen last van te hebben.
Of ze is bezig los te weken van haar kussen....quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
Ja die Greys met dr vieze praatjes![]()
Die ligt zeker weer een mooie dag weg te slapen nu?
Hij kan ook een passieverd zijn he? Zo'n kerelt die met de handjes op het hoofd op de rug ligt en de vrouw al het werk laat doenquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ken heel de man niet, maar...:
[..]
... hij heeft in elk geval niet stilgezeten!
Gezien zijn formaat is het voor haar wel te hopen dat het zo is gegaanquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Hij kan ook een passieverd zijn he? Zo'n kerelt die met de handjes op het hoofd op de rug ligt en de vrouw al het werk laat doen
quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij kan ook een passieverd zijn he? Zo'n kerelt die met de handjes op het hoofd op de rug ligt en de vrouw al het werk laat doen
Heer G. met een emmer water, ik zie het voor mequote:Op zondag 10 oktober 2010 11:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of ze is bezig los te weken van haar kussen....
Die kinderen hebben ook gemiddeld meer dan 4 kinderen!quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Of heel voorzichtig met natte wattenstaafjes en dat Greys dan hard roept: "Auw, auw.... gofter, doe nou voorzichtig.....!"quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Heer G. met een emmer water, ik zie het voor me
Hij was in NL vooral bekend van deze:quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Als je m ziet zul je daar op gokken, kan me niet voorstellen dat ie ergens heel actief in geweest is behalve etenquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik was al eerder wakker, Bink uitgelaten (om kwart over acht, jajaquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:36 schreef oh-oh het volgende:
Boor, mooie smoes Greys, als t aan de honden lag bleven wij tot 15.00 in bed liggen of zo![]()
Ik moet dr 's morgens altijd echt op handen en voeten voorzichtig tussen uit kruipen , en dat blijft allemaal liggen tot ik klaar ben met douchen
Bink zorgde er voor dat ik om kwart over acht al buiten stondquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:36 schreef oh-oh het volgende:
Boor, mooie smoes Greys, als t aan de honden lag bleven wij tot 15.00 in bed liggen of zo![]()
Ik moet dr 's morgens altijd echt op handen en voeten voorzichtig tussen uit kruipen , en dat blijft allemaal liggen tot ik klaar ben met douchen
Ja lief is dat he?quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
En Boor
Sjefke kletst ook echtAls ie naast me op de bank ligt kijkt ie soms op en zegt dan heel lief "meuw", alsof ie het ook gezellig vindt
![]()
Ja, dat kan ik me voorstellenquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja lief is dat he?
Maar als het in je haar ligt en dus vrij dicht bij je oor is het iets minder
Ik had maandag net de nieuwe cd van de Dijk en Solomon Burke van een vriendin gekregen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Ik draai niet 's nachts en sinds ik niet meer zo kan liggen woelen slaap ik duizend keer beter dan vroegerquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:44 schreef Greys het volgende:
Ja er waren veel sterren he gister! Ik zag ze ook! Heel helder was het.
En ik zou echt niet kunnen slapen met al die honden van je om me heen en tegen me aan.
Hoe doe je dat dan als je je wilt omdraaien 's nachts? Of doe je dat gewoon nooit?
Daarom mag Boor normaal niet boven slapen en ligt Bink ergens op het voeteneind.
Anders slaap ik nooit.
Ik heb een hekel aan de Dijk maar ik vond Solomon altijd wel coolquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:48 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik had maandag net de nieuwe cd van de Dijk en Solomon Burke van een vriendin gekregen.
De cd is erg goed. Jammer, had ze graag samen live willen zien.
Hoe gaat het Elies?
Precies, vind hem veel leuker dan dat iele dingquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:08 schreef Greys het volgende:
Dan moet Sjon gewoon de nieuwe show standaard worden, want ik vind hem cute![]()
(Ik zie idd wel heel goed het verschil op die foto)
Ik vind die ruige stekelharige teckels ook leuk om te zien jaquote:
Die heeft idd een heel fijn hoofdje. Sjon vind ik stoerder, op zijn manierquote:Icon vind ik een van de mooiste chineesjes, alleen zijn kop mocht ietsje mannelijker, hij heeft echt een heel petiterig hoofdje, en ik vind juist die echte mannenkoppen mooi, dat hebben die van mij wel alledrie
Hai!quote:
Ja maar ja maar, Chico en Billy zijn wel helemaal volgens de standaard en dat zijn ook niet van die ielige dingen. Icon is ook echt klein binnen het ras, ik wil juist graag grote stoere chinezen, als ik wat kleins wil dan neem ik wel een chiwalliequote:Op zondag 10 oktober 2010 14:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Precies, vind hem veel leuker dan dat iele ding
quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
kan je dan niet gewoon een windhond een chinezenkapsel aanmeten?
Cheesy!quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Enne Zwabber, never mind de Greys, under the boardwalk is echt te cheesy
ja een metal luisterende chick verleid je natuurlijk met cheesy soulnegers, het ei van columbus!quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Cheesy!
Under the boardwalk op een steiger is juist leuk
Daar belandt ie vanzelf, onder die steiger. Dóór dat nummer.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Nou dan zou het mss alleen leuk zijn ONDER een steiger, maar zelfs dan niet
Ja.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja een metal luisterende chick verleid je natuurlijk met cheesy soulnegers, het ei van columbus!
Niet altijd en overal. Een steiger begínt meestal op het droge en gaat daarna pas over water.quote:
Ja want die versie is nog cheesyer dan t orgineelquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:43 schreef Greys het volgende:
Oh en ik bedoelde de Bruce Willis versie.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja want die versie is nog cheesyer dan t orgineel
Ik ken je heaquote:
Hoera!quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:59 schreef APK het volgende:
Je gaat toch niet romantisch op een steiger 'highway to hell' oid spelen?
Ja nee, luister naar mijquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:59 schreef Greys het volgende:
Dat je naar mij nooit moet luisteren voor liefdesadvies dat moge wel duidelijk zijn inmiddels toch?
Misschien kan jij Zwab een keer 'Laf oh laf' leren.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:59 schreef APK het volgende:
Je gaat toch niet romantisch op een steiger 'highway to hell' oid spelen?
Ik zou niet met je willen ruilen hoorquote:
Of misschien had hij de tering in dat ze maar niet opzij gingen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:07 schreef Greys het volgende:
Misschien was het wel een keisexy boer! Je weet niet wat je hebt laten lopen!
Kans was vrij klein gezien de rest van de boeren die we daar hebben zien lopenquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:07 schreef Greys het volgende:
Misschien was het wel een keisexy boer! Je weet niet wat je hebt laten lopen!
Nee nee, hij begon toen ie langs ons reed te toeteren en zn bak te laten kiepen en weet ik wat allemaal, en deed dat de rest van de straat door, met zwaailichten, en toen draaide hij nog en kwam hij teruggereden maar tegen die tijd waren wij al het vakantiepark opgedoken, gierend van de lachquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:14 schreef APK het volgende:
[..]
Of misschien had hij de tering in dat ze maar niet opzij gingen.
Wat een ingewikkeld baltsritueel hebben ze daar op Texel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, hij begon toen ie langs ons reed te toeteren en zn bak te laten kiepen en weet ik wat allemaal, en deed dat de rest van de straat door, met zwaailichten, en toen draaide hij nog en kwam hij teruggereden maar tegen die tijd waren wij al het vakantiepark opgedoken, gierend van de lach
Vergeten te reagerenquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
Niemand tussen al het R&P gedoe door een idee over de silicaat troubles
Like duh!quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:24 schreef APK het volgende:
Blue Wonder is NIET geschikt om ramen mee te lappen.
Mijn kranten eet ik op, remember? :}quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:37 schreef Greys het volgende:
APK, jij ramenlappert!![]()
Ik heb wel eens gehoord/gelezen dat je je ramen met een krant moet napoetsen om strepen weg te krijgen/te voorkomen. Lijkt mij dat je daar alleen maar letters van op je raam krijgt als het nog een beetje nat is?
Ik heb er wel 5, die dingen blijven maar voortplanten.quote:
Wat is dat dan?quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb er wel 5, die dingen blijven maar voortplanten.![]()
Hé Greees, kijk eens wat ik in Thailand een keer in mijn hangmat aantrof.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb echt geen idee wat het is, maar ik ging er liever niet op zitten.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:51 schreef senesta het volgende:
Wat is dat dan?
Een vliegende regenboog spin?
Ik weet niet of ik hem nu mooi of eng vind.
Nee dat had ik ook liever niet gedaanquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat het is, mmar ik ging er liever niet op zitten.
Omdat je dat zielig vond of omdat je hem stiekem zelf toch ook wel een beetje eng vondquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat het is, mmar ik ging er liever niet op zitten.
Even teruggelezen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
Silicaat-update!
Ze weten de bak nog steeds te vinden en hebben er beide al meerdere malen opgezeten. Dus ik dacht; 'laat ik het eens omscheppen', maar het rare is, er zijn wel flink wat 'gele plekken' te vinden (dus ze plassen er wel gewoon), maar in 24u geen enkel drolletje?![]()
Terwijl wij beiden hier zoiets hadden van "Ze doen er alles, of niks", maar niet het ene wel en het andere niet...
Beetje raar dus
Oh hai, ik kon vorige week zondag voor mijn Redcats de deur uit.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:56 schreef Greys het volgende:
Even heel rap boodschappen doen.
Dierenvoer kopen, is op. Ik ben slecht georganiseerd
Tot zo!
Was niet zo heel groot, maar best wel eng.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:56 schreef Greys het volgende:
Omdat je dat zielig vond of omdat je hem stiekem zelf toch ook wel een beetje eng vond
Hoe groot was hij? Dat kan ik niet helemaal uit die foto opmaken.
Ja ik heb echt flink staan roerenquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Even teruggelezen.Ik zou het nog even aankijken hoor. Ze durven het dus wel te gebruiken voor het ene, dan volgt het andere vanzelf wel een keer. Heb je goed geroerd?
![]()
Veel plezier/succes (doorhalen wat nvt isquote:En Tombo een tagje? Feli!Dadelijk hangt hier alleen maar tagjes volk rond.
![]()
Ik ben dadelijk weer off, soundcheck voor het concert van vanavond.
Oh die vind ik dan wel weer leuk! En niet engquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:04 schreef APK het volgende:
[..]
Was niet zo heel groot, maar best wel eng.![]()
Nog zo'n schatje:
[ afbeelding ]
Gelukkig, zelfs het allerbeste kattenbaasje maakt wel eens fouten dus.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh hai, ik kon vorige week zondag voor mijn Redcats de deur uit.Joe ar not aloon.
Er loopt ergens een reeks over gamers als partner, schijnt niet altijd een genoegen te zijn.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:18 schreef Loveless85 het volgende:
En idd Tombo tagjeMaar Games? Die snap ik niet helemaal
Ik zag er een topic over in R&P.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:33 schreef APK het volgende:
[..]
Er loopt ergens een reeks over gamers als partner, schijnt niet altijd een genoegen te zijn.
Bleurgh, ik vind het enge schijtbeesten (die grote exemplaren dan) maar ze maken wel een leuk geluid.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:32 schreef Greys het volgende:
Oh die vind ik dan wel weer leuk! En niet eng
In R&P jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:33 schreef APK het volgende:
[..]
Er loopt ergens een reeks over gamers als partner, schijnt niet altijd een genoegen te zijn.
Die was het niet volgens mij, tenzij de TT inmiddels veranderd is.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:34 schreef Greys het volgende:
Ik zag er een topic over in R&P.
Iets met 'Ik ben een gamer, maar zij weet het nog niet' ofzo?
Op Aruba en Curacao zaten altijd die hele grote onder je strandbed.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:34 schreef APK het volgende:
[..]
Bleurgh, ik vind het enge schijtbeesten (die grote exemplaren dan) maar ze maken wel een leuk geluid.
Dat heeft ze inderdaad goed verborgen gehouden.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:34 schreef Loveless85 het volgende:
In R&P ja
Maar ik wist dus niet dat Tombo ook maar iets met games had, dat bedoelde ik meerEn voor zover ik weet is er daar geen partner (maar alleen 2 katten) die er genoeg van kunnen krijgen
je weet waar dat nummer echt over gaat?quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Zwabber, doe vooral niks met Greys dr info als je een kans wil maken![]()
Oefen Polly van Nirvana maar goed, das een keijomantisch nummertje
Je dacht; 'Het schiet niet op de met de kerels, dus word ik maar crew bij de subsite met het grootste aandeel single mannen'?quote:
hij heeft een beetje een waterhoofdquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:04 schreef APK het volgende:
[..]
Was niet zo heel groot, maar best wel eng.![]()
Nog zo'n schatje:
[ afbeelding ]
Dat zijn Varanen, dit is een Gecko.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:36 schreef Greys het volgende:
Op Aruba en Curacao zaten altijd die hele grote onder je strandbed.
Was leuk als je daar al een tijdje was en je was er aan gewend om dan te gaan kijken naar nietsvermoedende nieuwe toeristen die op zo'n bedje gingen liggen waar hij onder lag
(Zo eentje waar ze bij Expeditie R. achteraan renden).
quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je dacht; 'Het schiet niet op de met de kerels, dus word ik maar crew bij de subsite met het grootste aandeel single mannen'?
Maar wat voor soort games speel jij dan?quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:39 schreef tombolafan het volgende:Neuh, Pheno had het ooit eens over reviewer worden bij Games, en toen er een plek kwam pmde hij
Lijkt me wel leuk, dus ik had gesolliciteerd en ik ben kennelijk aangenomen
Van allesquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:41 schreef APK het volgende:
[..]
Maar wat voor soort games speel jij dan?
Die vallen bij mij in de categorie 'Ongeveer Hetzelfde'quote:
En ga je dan ook online en zeggen 'I kill you hahahaha!' enzo?quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:42 schreef tombolafan het volgende:
Van allesOp de Wii, op de PS2, op de DS... En natuurlijk Farmville
Niet altijd even frequent, maar ik vind het wel leuk
Neequote:Op zondag 10 oktober 2010 16:44 schreef APK het volgende:
[..]
En ga je dan ook online en zeggen 'I kill you hahahaha!' enzo?
quote:
Whehe ja, maar tis toch mn lievelingsnirvanaliedjequote:Op zondag 10 oktober 2010 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je weet waar dat nummer echt over gaat?
Oh, die ververst vanzelf en met verborgen smileys enzo.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:17 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb de nieuwe layout nu trouwens
Best wennen
Greysiequote:
Het is wel grappig als iemand snel zijn/haar eigen post edit.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:22 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, die ververst vanzelf en met verborgen smileys enzo.
Maar wel een enorme meur in de huiskamer.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh en echt APK, een scheut azijn in een emmer water, gewoon je ramen goed soppen met een spons , en dan droog wrijven met een theedoek, geen moeite, en geen strepen
Whhehehe, cool.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is wel grappig als iemand snel zijn/haar eigen post edit.
Dan zit je er nog naar te kijken en zie je op dat moment ineens een t in een d veranderen en dan weer terug veranderen in een t
Grappigquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]Neuh, Pheno had het ooit eens over reviewer worden bij Games, en toen er een plek kwam pmde hij
Lijkt me wel leuk, dus ik had gesolliciteerd en ik ben kennelijk aangenomen
How's it hanging?quote:
Nou nee, je verdunt het met water, daar ruik je niks meer van.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:25 schreef APK het volgende:
[..]
Maar wel een enorme meur in de huiskamer.
Ze speelt toch ook op Wii en PS2 zei ze net?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Grappig
Maar je gaat dan dingen voor DS of van die online games als FarmVille reviewen ofzo? Want verder ben je toch niet echt een gamer en heb je niet echt een game-PC thuis staan ofzo
Deze post? Ja, dat gaat primaquote:
Whehehe, dan heb je heel wat gemist.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:30 schreef Greys het volgende:
Deze post? Ja, dat gaat prima
(Ik zag niet of je iets aan het editten was nee, ik zat in PM)
DS of wii, en ik heb ook nog een ps2quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Grappig
Maar je gaat dan dingen voor DS of van die online games als FarmVille reviewen ofzo? Want verder ben je toch niet echt een gamer en heb je niet echt een game-PC thuis staan ofzo
quote:
Ja maar er komt toch vrij weinig meer uit voor de PS2 lijkt me? De PS3 is ook alweer wat jaartjes op de marktquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
DS of wii, en ik heb ook nog een ps2
Maar ik zie het verder wel, kijken of het leuk is
Dat is waar, maar kennelijk vonden ze me toch goed genoegquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar er komt toch vrij weinig meer uit voor de PS2 lijkt me? De PS3 is ook alweer wat jaartjes op de markt
Wii is leuk ja, en zoals ik al zei, als het toch niks voor me is, ook primaquote:Maar Wii is wel fungratis games
Voordat je op invoeren klikte danquote:
Ik snapte hem (maar meer omdat ik het ook zagquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Voordat je op invoeren klikte dan
Ik had het er over dat je na invoeren nog snel iets edit, dan zie je dat gebeuren terwijl je de post leest, zeg maar. Ik ben weer vaag he?
Snap ik.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:41 schreef Greys het volgende:
Voordat je op invoeren klikte dan
Ik had het er over dat je na invoeren nog snel iets edit, dan zie je dat gebeuren terwijl je de post leest, zeg maar. Ik ben weer vaag he?
Jupquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is waar, maar kennelijk vonden ze me toch goed genoeg
[..]
Wii is leuk ja, en zoals ik al zei, als het toch niks voor me is, ook prima
Sommige spelletjes op de PS2 zijn echt meesterlijk iddquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup
Overigens ook PS2 bezitter hier hoorblijft geweldig voor Singstar
Whahahaha, die avatar van de TS alleen al.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[TK] fleshlight mannen sextoy
"slechts een paar keer gebruikt"![]()
![]()
OMG, bijna net zo erg als die stapel vibrators laatstquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[TK] fleshlight mannen sextoy
"slechts een paar keer gebruikt"![]()
![]()
Serieus, wie koopt nou zoiets. Buiten het feit dat die fleshlight sowieso al ubersneu is natuurlijk.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG, bijna net zo erg als die stapel vibrators laatst
Nee, ik hoef het ook nietquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus, wie koopt nou zoiets. Buiten het feit dat die fleshlight sowieso al ubersneu is natuurlijk.
Maar als vrouw, je gaat toch ook niet besparen op een dildo en dan eentje kopen die al bij een ander naar binnen is geweest
Oeh, welke dirty little secrets heb je gespilled?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:46 schreef APK het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik deed het net weer, maar ik moet uitkijken want Tombo kan ook meelezen.
Ging over die vinger in mijn reet laatst.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:04 schreef Greys het volgende:
Oeh, welke dirty little secrets heb je gespilled?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ging over die vinger in mijn reet laatst.
Oh, dat...quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ging over die vinger in mijn reet laatst.
Hij is er toch al wel?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
wanneer wordt die nieuwe layout eigenlijk beschikbaar voor het normale klootjesvolk?
Laat mij maar lekker oldskool met Silver.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
zoals ik dus al zei, en het klootjesvolk?
Tsja abbo dusquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
zoals ik dus al zei, en het klootjesvolk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |