Het valt niet zo op, omdat Robin natuurlijk breeduit lacht, maar het is echt zo'n gelijkenisquote:
Ze hebben een datequote:Op zondag 10 oktober 2010 01:21 schreef tombolafan het volgende:
Okee, zit jij met Greys te msnnen ofzo?
Lach me maar uit, ik krijg echt de stomste kadootjes ever, I knowquote:
Whut!quote:
Nee, ik zweer hetquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Billy is zo mooi en zo leuk dat je gewoon vergeet dat ie naakt isquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:27 schreef Greys het volgende:
Aw, en dan te bedenken dat ik ze echt vreselijk lelijk vond heel in het begin, die nakies.
Inmiddels vind ik ze echt leuk
Precies wat ik wilde zeggen! Ze zien er zo grappig uitquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:27 schreef Greys het volgende:
Aw, en dan te bedenken dat ik ze echt vreselijk lelijk vond heel in het begin, die nakies.
Inmiddels vind ik ze echt leuk
Ben ik te laat?quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:17 schreef Greys het volgende:
John Lennon zou vandaag 70 zijn geworden.
APK, heb je hem nog onder je knip en plak?
Precies op tijd!quote:
Slaap lekker!quote:
Die kuif en die sokkenquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Precies wat ik wilde zeggen! Ze zien er zo grappig uit
Hoi, ik ga slapenquote:
Doe je wel het licht uit strakjes? En de achterdeur op slot? En zul je je tanden poetsen? Ow ja: handjes boven de dekens!quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:32 schreef Greys het volgende:
Trust Elies!En fijn dat we nog even op mogen blijven van je. Heel soepel!
Nooitquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook al
Trusten! En luister naar Het Advies van Tante Lies!
Huhquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kwam de wind van links, of was er rechts iets heel bijzonders te zienquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:35 schreef oh-oh het volgende:
En als afsluiter, de strandpaalsessies:
Karel:
[ afbeelding ]
Chico die het maar helemaal niks vond![]()
[ afbeelding ]
Billy:
[ afbeelding ]
Prinses Kees:
[ afbeelding ]
En kwallebakkie Sjon:
[ afbeelding ]
De voordeur is bij mij altijd een hekel puntquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe je wel het licht uit strakjes? En de achterdeur op slot? En zul je je tanden poetsen? Ow ja: handjes boven de dekens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |