Hmja, daar worden je kansen wel íetsje kleiner van.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:55 schreef Diaan73 het volgende:
Dat het niet gelukt was deze maand, wisten we al... we hebben nl. ook niet gevreeën rond de vruchtbare dagen

Mij ook alsjeblieft?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:07 schreef Kolonia het volgende:
Wil een lief modje mij naar het onderste lijstje verplaatsen?

Als ik deze maand wel zwanger was geworden, hadden ze een nieuw hoofdstuk aan de bijbel toe kunnen voegen...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:17 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Oh, daar had ik overheen gelezen.
Vrouwtje_T.
Ook al even bezig he?
Blijven jullie het nog even aankijken en proberen, of zijn jullie van plan om t.z.t. langs een huisarts te gaan?
GWS en Diaan, ook niet gelukt deze maand.
Hopelijk is het deze cyclus wel raak.

Ben benieuwd wanneer mijn lichaam weer helemaal op gang komt. Krijg wel een klap van het stoppen met die hormonen. Heel erg moe, misselijk, duizelig, migraine aanval. LEUK!
 Ben benieuwd wanneer mijn lichaam weer helemaal op gang komt. Krijg wel een klap van het stoppen met die hormonen. Heel erg moe, misselijk, duizelig, migraine aanval. LEUK!   We zullen het allemaal zien!
  We zullen het allemaal zien!

vond ik soms wel even moeilijk hoor, niet dat ie me pushte ofzo maar toch het idee dat hij graag wil maar ik hem dat nog niet kan/wil geven heb ik af en toe best moeilijk gevonden. Heb jij dat ook gehad?
 vond ik soms wel even moeilijk hoor, niet dat ie me pushte ofzo maar toch het idee dat hij graag wil maar ik hem dat nog niet kan/wil geven heb ik af en toe best moeilijk gevonden. Heb jij dat ook gehad? 

nou ja, hoopte stiekem dat niemand het zou zien
 nou ja, hoopte stiekem dat niemand het zou zien   
 quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 09:39 schreef trui het volgende:
hi cholateaddict. wat is cholate?
succes met het zwanger worden!

Maar ja stiekem voel je je ook wel een beetje lullig dan dat je zelf nog niet klaar bent. Gelukkig heeft hij niet aangedrongen en heb ik ook wel duidelijk gemaakt dat ik er echt naartoe moest groeien. Nu is ie helemaal wild enthousiast en vind het spannender dan ik. Hoor je niet vaak van die kerels! Grappig dat jij dat ook had! Denk ook dat hij minder gaat werken dan ik als het eenmal zo ver is.
 Maar ja stiekem voel je je ook wel een beetje lullig dan dat je zelf nog niet klaar bent. Gelukkig heeft hij niet aangedrongen en heb ik ook wel duidelijk gemaakt dat ik er echt naartoe moest groeien. Nu is ie helemaal wild enthousiast en vind het spannender dan ik. Hoor je niet vaak van die kerels! Grappig dat jij dat ook had! Denk ook dat hij minder gaat werken dan ik als het eenmal zo ver is.

Dat jullie maar snel weer weg mogen wezen!
  Dat jullie maar snel weer weg mogen wezen!   

allemaal!
  allemaal! 

Thistleweed en cholateaddict welkom hier
  Thistleweed en cholateaddict welkom hier 

. Ik dacht wel dat ik al wat pijnlijke borsten had, nu iig niet...
 . Ik dacht wel dat ik al wat pijnlijke borsten had, nu iig niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |