quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:46 schreef Susie het volgende:
Nou meiden, ik zou toch echt wat moeten verzinnen, want bekend maken dat ik vanmorgen een licht streepje heb gepiest, dat wil ik nog niet!!![]()
Ik kan helaas met mijn mobiel geen foto mailen, maar ik zag toch echt vanmorgen (ik kon niet meer wachten tot morgen!!! ) een tweede streepje staan........![]()
Ik kan het nog niet bevatten en had het ook niet zo snel verwacht! Het is nog harstikke kort natuurlijk, ik ga morgenochtend nogmaals een testje doen om het echt zeker te weten....
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:46 schreef Susie het volgende:
Nou meiden, ik zou toch echt wat moeten verzinnen, want bekend maken dat ik vanmorgen een licht streepje heb gepiest, dat wil ik nog niet!!![]()
Ik kan helaas met mijn mobiel geen foto mailen, maar ik zag toch echt vanmorgen (ik kon niet meer wachten tot morgen!!! ) een tweede streepje staan........![]()
Ik kan het nog niet bevatten en had het ook niet zo snel verwacht! Het is nog harstikke kort natuurlijk, ik ga morgenochtend nogmaals een testje doen om het echt zeker te weten....
Ja nou, ik raak door de CB test wel in de war, in combi met dat bruine spul vandaag....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Jeetje, je kunt er pas echt geen pijl op trekken. Ik dacht dat ik een korte cyclus had met 22 dagen. Misschien normaliseert het vanaf nu inderdaad.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:48 schreef doehetzelfer het volgende:
Aventura, hoe is het nu met je bloeddruk? Je was toch gestopt met de bloeddruk verlagers? Heb je daar nu extra controle voor? Nog ff een vraagje, waarom ben je onder controle bij de internist (dat was het toch?) voor je bloeddruk en niet bij de cardioloog? Vroeg ik me zo af![]()
Mijn wens is vervult, een kortere cyclus.... Van 104 dagen naar een cyclus van 13 dagenIk dacht 'smorgens al: het lijkt wel of ik ongesteld moet worden, zon zeurend gevoel onder in me buik. Maar ik dacht dat kan nu nog niet.... WEL dus.
Fijn als je op het werk zit!! De volgende keer dus maar wat gebruiken als ik dat gevoel weer heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |